quote:'k Heb een mailtje gehad..Op maandag 25 oktober 2010 11:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik heb mee gedaan. Waar kan men de uitslag vinden? Op http://www.10jaarice.nl/ zie ik (nog) niets staan?
quote:Moet jij niet naar school of zo?Op maandag 25 oktober 2010 13:14 schreef trolololo het volgende:
Zit nu voorin ICE naar Frankfurt. Wat een heerlijke trein toch
quote:Is nu herfstvakantie jaOp maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school of zo?
Of is het daar nu herfstvakantie?
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook kostelijk. En inderdaad wie maakt de volgende keer een videoverslag? Kunnen we daar dutchtrainman22 niet voor vragen. Mét zijn commentaar natuurlijk.
quote:Volgens mij kon hij de spots zo van hun voorhoofden aflezenOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Stond dat op hun voorhoofd geschreven?
quote:Ze zijn meestal niet zo moeilijk te herkennen.Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Stond dat op hun voorhoofd geschreven?
quote:En is het niet aan het uiterlijk, dan zijn ze wel te herkennen aan het gedrag.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef James1988 het volgende:
Statief, camera, linnen tasje, blocnote, potlood.
Toch, Socios?
quote:Ik gebruik alleen geen statief.Op maandag 25 oktober 2010 14:56 schreef James1988 het volgende:
Statief, camera, linnen tasje, blocnote, potlood.
Toch, Socios?
quote:Jij leest al een tijdje mee in dit topic, herkende jezelf in de omschrijving en wilde je nu registreren om ook te kunnen reageren?
quote:Welkom dan! Stond je vanmiddag om even na half 2 te spotten op Arnhem? Toen kwam betreffende user met de ICE door dat station.Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Temlin het volgende:
Ik las al een hele tijd mee, maar geen zin om te registreren.
quote:Heb ik ook heel lang gehad. En ik kan je vertellen: gewoon mee praten is veel leuker dan alleen lezen. Dus wees welkom!Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef Temlin het volgende:
Ik las al een hele tijd mee, maar geen zin om te registreren.
quote:Een roltrapspotter dus. Die kom je niet vaak tegen.Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef Temlin het volgende:
Nee 14:00 was ik op het station, maar ik fotografeerde alleen de nieuwe perronkap/ roltrappen.
quote:SCHNELLLL! Voer het in op somda!Op maandag 25 oktober 2010 17:39 schreef Mkr het volgende:
Vandaag zitten er minimaal 2 setjes mat '64 in de 5600(utrecht c - zwolle v.v.) Zag vanmorgen op station Nijkerk de stoptrein van 8.25 naar Zwolle met 2 stellen staan en ook de stoptrein van 8.29 naar Utrecht stond er met 3 stellen gereed.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een roltrapspotter dus. Die kom je niet vaak tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |