abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87959951
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Da's een leuke puzzel. Kopmaken = 5 minuten, doorgaand = 2 minuten. Moet passen.
Maar je zal een aansluiting willen op de IC naar Utrecht, de IC naar Roosendaal en je wilt ook de oost niet omgooien, dus die moet ook gewoon rond dezelfde tijd in Deventer zijn zoals nu het geval is.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_87960319
Ik weet niet om hoeveel treinen het precies gaat, maar past het dan ook op het enkelspoor tussen Olst en Deventer?
pi_87961177
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Ik weet niet om hoeveel treinen het precies gaat, maar past het dan ook op het enkelspoor tussen Olst en Deventer?
Dat is enkel Arnhem-Groningen, dus evenveel treinen als normaal.
pi_87962893
De iBood van vandaag, 2 persoonsdagkaart voor 19,95 :P . Helaas maar een maandje geldig, greavy? :+

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2010 00:09:24 ]
pi_87963071
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:40 schreef Peter het volgende:

[..]

SCHNELLLL! Voer het in op somda! :o
Ik heb laatst ook een spot ingevoerd op Somda. Zo spannend! Mijn 4e spot alweer, in 2 jaar.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:17:39 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87963281
quote:
Binnen half jaar definitief besluit spoorlijn Veendam-Stadskanaal

Arriva wil haast maken met de spoorlijn Veendam - Stadskanaal; binnen een half jaar moet duidelijk zijn of er op het traject definitief een personentrein gaat rijden.

Het traject, dat eigendom is van museumspoorlijn Star, moet voor 60 miljoen worden aangepakt. Volgens een onderzoek dat maandag is aangeboden aan het Provinciebestuur is dat haalbaar.

Maar om de trein te laten rijden komt daar nog een bedrag van jaarlijks 4,5 miljoen euro bij. En dát is nog wel een probleem. Door samen met bouwbedrijf Ballast Nedam een consortium te vormen wil het vervoersbedrijf dat probleem zelf oplossen.
Bron: http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=95751

Ik heb mijn twijfels of het stuk rendabel te krijgen is en die investering van 60 miljoen schat ik aan de lage kant in, omdat als ze vanuit Veendam door willen gaan het verdere traject helemaal aangepakt moet worden. Het voldoet voor een museumlijn, maar voor reizigersdienst moet het helemaal opnieuw aangelegd worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87963488
Leuke aanbieding, alleen vandaag te koop!!!

2-persoons Dagkaart voor de trein – Reis met NS een dag door heel Nederland! ¤19,95
op http://www.ibood.com/nl/nl/

edit: oh CrashO was mij voor :@
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:27:10 #258
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_87963697
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef CrashO het volgende:
De iBood van vandaag, 2 persoonsdagkaart voor 19,95 :P . Helaas maar een maandje geldig, greavy? :+
Ik heb het wel gehad met dat gemaskeerd gebash t.o.v. Greavy.
Hij doet niemand kwaad imho en past zich goed aan n.a.v. issues die personen hebben m.b.t. goed bedoelde informatie/posts/fotoos etc.
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn (is niet helemaal waar) maar gedraag je alsjeblieft een beetje volwassen en respecteer elkaar en geef een keer een complimentje als je nog weet wat dat is. :(
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_87963812
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:27 schreef bork het volgende:

[..]

Ik heb het wel gehad met dat gemaskeerd gebash t.o.v. Greavy.
Hij doet niemand kwaad imho en past zich goed aan n.a.v. issues die personen hebben m.b.t. goed bedoelde informatie/posts/fotoos etc.
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn (is niet helemaal waar) maar gedraag je alsjeblieft een beetje volwassen en respecteer elkaar en geef een keer een complimentje als je nog weet wat dat is. :(
Whut? 8)7
Dit was geen verkapte bash? :Z
Leek me alleen een mooie aanbieding voor de grootverbruiker van dagkaarten ^O^
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:35:43 #260
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_87964038
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef CrashO het volgende:

[..]

Whut? 8)7
Dit was geen verkapte bash? :Z
Leek me alleen een mooie aanbieding voor de grootverbruiker van dagkaarten ^O^
Sorry, het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik lees nu een hele rits reacties achter elkaar, het is niet per se jouw bijdrage die er voor zorgt dat ik dit beweer maar een optelsom van allerlei reacties van verschillende forum-leden (die zelf wel weten of ze zich wel of niet aangesproken moeten voelen) van de afgelopen weken die bij mij de spreekwoordelijke druppel liet overlopen. Het heeft dus an sich niets met jouw opmerking te maken.
Toevallig was jouw reactie de laatste die ik toepasselijk kon quoten, niks meer en niks minder :P
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_87964790
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef CrashO het volgende:
Besteld, is een stuk goedkoper dan normaal een reisje naar ouders met z'n tweeën..
dag
pi_87966924
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
Jammer dat de 3600 niet Groningen-Roosendaal was. Of oldschool Leeuwarden-Arnhem (staatslijn A)
Inderdaad, ja!

Maar goed, wel tof dat men wel Groningen - Arnhem rijdt dan.
pi_87966948
Goed nieuws!

Het Spoorboekje blijft bestaan!

Het maakt mij niet uit hoe hoog die vergoeding is. De eerste klant voor het geprinte Spoorboekje hebben ze.

*O*
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 06:19:51 #264
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87966991
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef CrashO het volgende:
Ik heb hier nog genoeg Kruidvatkaartjes liggen.

En @Bork, ik geef je eigenlijk wel helemaal gelijk
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 06:28:23 #265
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87967020
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 05:28 schreef Socios het volgende:
Goed nieuws!

[ afbeelding ]

Het maakt mij niet uit hoe hoog die vergoeding is. De eerste klant voor het geprinte Spoorboekje hebben ze.

*O*
In een andere vorm als nu, maar we zullen zien
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:14:44 #266
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87967482
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 05:28 schreef Socios het volgende:
Goed nieuws!

[ afbeelding ]

*O*
Ik ben blij voor jullie. Niet sarcastisch bedoeld, al heb ik zelf niet zoveel met dat ding.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:32:06 #267
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87967617
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:35 schreef bork het volgende:

[..]

Sorry, het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik lees nu een hele rits reacties achter elkaar, het is niet per se jouw bijdrage die er voor zorgt dat ik dit beweer maar een optelsom van allerlei reacties van verschillende forum-leden (die zelf wel weten of ze zich wel of niet aangesproken moeten voelen) van de afgelopen weken die bij mij de spreekwoordelijke druppel liet overlopen.
Grappig, ik voel me aangesproken en realiseer me dat ik niet vriendelijk tegen greavy ben geweest. Maar: dat was niet gemaskeerd. Ik probeerde er voor te waken dat dit topic niet verzandt in hardcore Somda/OHIH en had gemerkt dat de zachte hand daar niet in werkt. Maar, volwassen als ik ben, neem ik ook andere meningen in ogenschouw. Dus: veel plezier allemaal! :W
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:35:10 #268
45532 ziggyziggyziggy
pi_87967644
Ik kan IRL veel botter zijn dan ik ooit op een forum zal zijn, dus ik voel me niet aangesproken. :)
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_87967672
Wat is nou eigenlijk het probleem? Als buitenstaander heb ik nou niet echt heel veel bijzonders gelezen hier qua gebash of iets wat er op zou moeten lijken?
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:49:52 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_87967815
Hee Anne :W

Het 'probleem' is iets wat al langer sluimert, dus op het oog valt het wel mee. Greavy is, wanneer het op treinen aankomt, fanatiek. Waar de trein voor mij een vervoersmiddel is, is het voor hem een lifestyle, een hobby. Prima, zeg ik dan, als iemand op zaterdag om 05:00 uur in de trein wil zitten om een rondje NL te maken, dat moet hij weten. Ieder zijn ding, zogezegd. Ik doe ook wel eens gekke dingen. :D

Maar blijkbaar is het nodig om dat steeds belachelijk te maken. En dat is jammer. Zo oud is Greavy niet, en als hij kritiek krijgt hier (bijvoorbeeld de hele tijd afkortingen gebruiken voor stations die niemand hier begrijpt) doet hij er iets mee. Dan schrijft hij de namen dus volluit. ^O^

Dat hij niet altijd dingen post die ik interessant vind, tja, dat kan. Treinen zijn voor mij iets anders dan voor hem, blijkbaar. Maar goed, dan scroll ik toch even verder? Ben ten slotte niet de enige die dit topic leest. :Y

Wat dat betreft fijn dat Bork het ook ziet, stoor me er ook al een tijdje aan... Of nou ja, storen, ik vind het een beetje op het pesten op de lagere school lijken, en daar hou ik niet zo van :@

Verder vind ik jullie allemaal wel lief hoor O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_87967991
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Grappig, ik voel me aangesproken en realiseer me dat ik niet vriendelijk tegen greavy ben geweest. Maar: dat was niet gemaskeerd. Ik probeerde er voor te waken dat dit topic niet verzandt in hardcore Somda/OHIH en had gemerkt dat de zachte hand daar niet in werkt. Maar, volwassen als ik ben, neem ik ook andere meningen in ogenschouw. Dus: veel plezier allemaal! :W
Je bent intelligent genoeg om te weten dat wat je nu zegt niet waar is. Als het je puur ging om Greavy's gedrag mbt het topic, dan had het echt niet zo gehoeven. Af en toe die posts tussendoor waren niet persé een probleem. Hij is ook maar 1 user. Echter, zelfs al ging het je alleen om de gedragsverandering, dan is er een groot verschil tussen harde kritiek en iemand op zijn gedrag volledig belachelijk maken, wat jij toch echt deed. Maar dat weet je zelf stiekem vast ook wel.

Ja, ik voel me ook enigszins aangesproken, maar lang niet zoveel als jij(zou moeten) :)
pi_87969106
Verder nog iemand die er iets over kwijt wil?
pi_87969475
:?
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_87969545
Ik moet zeggen dat ook van een aantal andere die-hard treinfans de opmerkingen soms nogal hard van toon waren, niet alleen om greavy.
Als we nou gewoon eens onthouden dat je hier voor je plezier zit, dan zou dat wel eens kunnen helpen... In ieder geval met hoe het op elkaar overkomt.
dag
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:03:18 #275
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_87970594
* James1988 komt rondlopen met koffie, thee en koekjes in VIRM-vorm

En nu iedereen weer lief zijn, het is hier gezelliger dan op Somda en dat wil ik graag zo houden
pi_87970785
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:48:12 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87971978
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:03 schreef James1988 het volgende:
* James1988 komt rondlopen met koffie, thee en koekjes in VIRM-vorm

En nu iedereen weer lief zijn, het is hier gezelliger dan op Somda en dat wil ik graag zo houden
En als iedereen hier die insteek nou even overneemt ^O^ .... het is namelijk wel heel erg makkelijk om met een groepje iemand af te branden omdat hij 'afwijkend' is, en de vergelijking met het lagere school pesten vind ik inderdaad wel een aardige, alleen gezien de subtiliteit en de langdurigheid ervan is het eigenlijk nog wel gemener en doortrapter als dat. Leven en laten leven zeg ik; gun iedereen zijn hobby, en zijn eigen interpretatie daarvan, en túúrlijk mag je elkaar wel eens plagen, maar houdt de dunne scheidingslijn tussen plagen en treiteren een beetje in acht, dan blijft het hier gezellig zoals gezegd..

Overigens snap ik als buitenstaander ook echt compleet niks van dit topic; de enige trein die ik van dichtbij ziet is als ik voor de overweg sta, en de afkortingen die hier gebezigd worden maken het inderdaad behoorlijk irritant om te lezen voor buitenstaanders (lees: niet trein/spoor/NS gekken), misschien is dat iets om aan te werken (verklarende lijst in de OP, anyone ??) zodat het ook voor beginnende trein-o-fielen wat prettiger leesbaar wordt..

Nogmaals: leven en laten leven, probeer begrip voor elkaar te hebben, houd een beetje rekening met de gevoelens van een ander en realiseer je dat niet iedereen hetzelfde denkt en in elkaar zit zoals jij, dan blijft het een beetje gezellig w/

Tot zover...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:50:08 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_87972042
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Temlin het volgende:
:?
Hee leuk ! een newbie !!

Haai ! :W :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:04:53 #279
45532 ziggyziggyziggy
pi_87972482
Een verklarende woordenlijst in de OP is wel een idee.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:50:14 #280
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87974063
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een verklarende woordenlijst in de OP is wel een idee.
Ik zal vandaag en morgen wel iets gaan fabriceren. Verkortingen lijkt mij niet handig, dat is een te grote lijst (zie www.spoornieuws.nl bijvoorbeeld om de DRGLpunt te zoeken, en je weet gelijk waar het ligt). Maar een uitleg qua materieel en veel gebruikte termen kan wel handig zijn.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:53:21 #281
45532 ziggyziggyziggy
pi_87974160
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:50 schreef greavy het volgende:

[..]

Ik zal vandaag en morgen wel iets gaan fabriceren. Verkortingen lijkt mij niet handig, dat is een te grote lijst (zie www.spoornieuws.nl bijvoorbeeld om de DRGLpunt te zoeken, en je weet gelijk waar het ligt). Maar een uitleg qua materieel en veel gebruikte termen kan wel handig zijn.
Zet je hem in de Wiki?
pi_87974284
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:07 schreef Anne het volgende:
Verder nog iemand die er iets over kwijt wil?
Goed dat je er meteen bovenop zit. ^O^

Verder stoor(de) ik mij er ook wel eens aan, maar er blijven dingen uhm... opvallend aan Greavy. Zo postte hij laatst weer 35 foto's, hoofdzakelijk van eenzelfde trein. Terwijl 5 foto's ook prima was geweest. Dit is al een aantal keer gezegd, maar hij lijkt hier weinig mee te doen. Maar om hem hiervoor nu meteen belachelijk te maken...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:00:57 #283
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87974444
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef KapiteinT het volgende:

[..]
Zo postte hij gister weer een stuk of 50 foto's van eenzelfde trein, terwijl 5 ook prima was geweest.
En daar heb ik mij ook op aangepast. Grotere selecties gemaakt, geen meerdere foto's op één plaats, maar meer wisselend. En bij een "foto excursie"(Bijvoorbeeld Foto excursie Plan U) heb je niet altijd de keuze uit 20 materieelsoorten (en al helemaal niet als je op een goederenspoor komt etc).
En daarnaast vinden een aantal hier dat ook helemaal geen probleem, die vinden het juist leuk dat ik foto's post.
En daarnaast heb ik zelf voorgenomen op niet één pagina vol te spammen met foto's, maar als ik wat foto's post, dan weer een 30/40 berichten wacht om op zijn vroegst weer te posten, om de pagina load ook niet enorm langzaam te maken
pi_87974878
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:00 schreef greavy het volgende:

[..]

En daar heb ik mij ook op aangepast. Grotere selecties gemaakt, geen meerdere foto's op één plaats, maar meer wisselend. En bij een "foto excursie"(Bijvoorbeeld Foto excursie Plan U) heb je niet altijd de keuze uit 20 materieelsoorten (en al helemaal niet als je op een goederenspoor komt etc).
En daarnaast vinden een aantal hier dat ook helemaal geen probleem, die vinden het juist leuk dat ik foto's post.
En daarnaast heb ik zelf voorgenomen op niet één pagina vol te spammen met foto's, maar als ik wat foto's post, dan weer een 30/40 berichten wacht om op zijn vroegst weer te posten, om de pagina load ook niet enorm langzaam te maken
Je hebt inderdaad gelijk; het zijn er al een stuk minder dan eerst. Toch vind ik het nog vrij veel. Kan je niet de 5 mooiste hier plaatsen en iedereen die meer wilt zien doorverwijzen naar een fotoalbum?
pi_87975231
Over die foto's... Die zijn juist wel welkom. Zo is het zelfs ooit begonnen met het Het treinpics, -nieuws en -praattopic!

Ik quote de allereerste OP behorende bij de TT: "Wie heeft er mooie treinpics?"

quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:22 schreef C3La het volgende:
Van bijzonder Nederlands materieel? Geen stoom, maar diesel of electrisch...
Zo is het allemaal begonnen, mensen. Foto's zijn meer dan welkom. Natuurlijk houd ik ook rekening met de hoeveelheid en voornamelijk het `resizen´, maar een foto niet posten zou nooit mogen omdat men denkt dat sommige users dat niet willen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:27:58 #286
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87975479

15 Januari 2010, nadat een (groep) Graffitispuiter(s) een ICM (Koploper) 4026 hebben ondergespoten voor tweederde met volledige graffiti, werd het gewoon ingezet door de Nederlandse Spoorwegen, hier te Utrecht Centraal op de late avond.

10 April 2010, 3x Railion 6400 Diesellok met een sleep Ertswagons, beladen en opweg richting Venlo. Tegenwoordig is deze combinatie zeldzaam omdat de Dieselloc 6400 met grote mate terzijde staat, en de E-loc Baureihe 189'ers de taak tot zich hebben genomen.

Terwijl de avond al begint te vallen op 12 Februari 2010 staan er 2x VIRM te Utrecht CS op vertrek richting Heerlen cq Maastricht te wachten.

Zo, dat waren een paar uit de oude doos.
pi_87975916
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Goed dat je er meteen bovenop zit. ^O^

Verder stoor(de) ik mij er ook wel eens aan, maar er blijven dingen uhm... opvallend aan Greavy. Zo postte hij laatst weer 35 foto's, hoofdzakelijk van eenzelfde trein. Terwijl 5 foto's ook prima was geweest. Dit is al een aantal keer gezegd, maar hij lijkt hier weinig mee te doen. Maar om hem hiervoor nu meteen belachelijk te maken...
We hebben het er al eens eerder over gehad inderdaad. Volgens mij is er toen voorgesteld om zo'n 10 foto's te plaatsen en de rest achter een linkje (of een verwijzing naar een foto-album is ook prima inderdaad).

Volgens mij heeft iedereen dan zijn/haar zin?

Verder ben ik het wel eens met de rest. Hoe fanatiek/anders greavy ook is, het is niet de bedoeling hem om die reden belachelijk te maken. Je leest dan maar gewoonweg over zijn posts heen.

Jammer dat er om die reden nu mensen weg gaan, maar so be it.
We kunnen het niet iedereen naar zijn zin maken helaas.
pi_87975976
wtf die trein met graffiti _O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:43:01 #289
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87976009
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:21 schreef Socios het volgende:
Over die foto's... Die zijn juist wel welkom. Zo is het zelfs ooit begonnen met het Het treinpics, -nieuws en -praattopic!

Ik quote de allereerste OP behorende bij de TT: "Wie heeft er mooie treinpics?"
[..]

Zo is het allemaal begonnen, mensen. Foto's zijn meer dan welkom. Natuurlijk houd ik ook rekening met de hoeveelheid en voornamelijk het `resizen´, maar een foto niet posten zou nooit mogen omdat men denkt dat sommige users dat niet willen.
Precies, het zijn mooie foto's en juist die Plan U-excursie is best speciaal.

Het grote probleem dat ik met foto's heb is dat het continu blijft verspringen als je naar de onderkant splitst. En dat is makkelijk op te lossen, zeker als je foto's allemaal even groot zijn, door de afmetingen in de foto te zetten:

Maar even een mooie als voorbeeld genomen ;) Geen verspringing op deze manier, omdat de ruimte wordt ingeladen van te voren:

Maakt het weer wat makkelijker voor iedereen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:46:38 #290
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87976173
Welke tag gebruik je daar dan voor? Ik gebruik de IMG tag voor de plaatjes.
pi_87976204
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:46 schreef greavy het volgende:
Welke tag gebruik je daar dan voor? Ik gebruik de IMG tag voor de plaatjes.
1[img=640,480]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:52:45 #292
45532 ziggyziggyziggy
pi_87976419
De mobiele layout pikt die resizetag niet volgens mij. Ik zie iig een dood plaatje.
pi_87976470
Dat onderste plaatje doet het gewoon niet. Ligt niet aan de mobiele layout :P.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:54:59 #294
45532 ziggyziggyziggy
pi_87976519
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Anne het volgende:
Dan is het goed.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:55:02 #295
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87976520
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:53 schreef Anne het volgende:
Dat is expres :) Is om aan te geven dat het ook werkt als een plaatje nog moet laden of niet gevonden kan worden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:56:18 #296
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87976584
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:47 schreef Anne het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]
Zelf resize ik mijn plaatjes naar 1024x768. Ik zal dan die resize functie er ook wel bij gebruiken voor Fok!
pi_87976592
Okay, greavy heeft iig beterschap beloofd qua plaatjes posten ^O^.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:35:02 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_87978717
Zo. Ik ben er weer. Vanochtend mijn persoonlijk record vertraging geëvenaard, hoe is het mogelijk :') Voor de tweede keer had ik precies +172. Deze keer werd de CNL uit Zürich waar ik in zat het slachtoffer van de aangekondigde stakingsacties in het regionalverkehr in Duitsland. Het kon me weinig deren eigenlijk :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_87978903
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben er weer. Vanochtend mijn persoonlijk record vertraging geëvenaard, hoe is het mogelijk :') Voor de tweede keer had ik precies +172. Deze keer werd de CNL uit Zürich waar ik in zat het slachtoffer van de aangekondigde stakingsacties in het regionalverkehr in Duitsland. Het kon me weinig deren eigenlijk :s)
Hoezo? CNL niet echt Nahverkehr? :+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:44:04 #300
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_87979173
Lijkt mij ook idd. Waren de sporen 'geblokkeerd' ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')