quote:Ik zoek nog steeds de vuilak die mij van de grill heeft gehaald.
quote:Ik zal je even op de bus Painten?Op donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de vuilak die mij van de grill heeft gehaald.
quote:graagOp donderdag 21 oktober 2010 15:45 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik zal je even op de bus Painten?
quote:Moet je er ook in.... ?Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Helaas dat ik te laat in de bus kwam
quote:Als dat kan
quote:Is er dan nog ruimteOp donderdag 21 oktober 2010 15:50 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Nu krijg ik zeker wel voorrang in je batshoekje.
quote:Kijk de OP?Op donderdag 21 oktober 2010 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Is er dan nog ruimte
edit: mocht die er zijn, het hoekje staat open
quote:
quote:De oude OP heeft alleen een programma van gister/eergister en vandaag.Op donderdag 21 oktober 2010 15:59 schreef 045represent het volgende:
Neem aub even de oude OP over met het programma etc.
Doe ook even de Fokbusvlag erin
quote:voor morgen hadden we ook al iets verzonnen- 21 Oktober Kopermijnen in Chili + Special trip naar Joran en zijn gayseksbunker
- 22 Oktober We gaan naar Cherso voor een meet & greet met de cast van Oh Oh Cherso (niemand hoeft de bus uit, de bus gaat in de boot)
quote:maar we gaan elke dag weer naar huis hoor, slapen bij yvonneOp donderdag 21 oktober 2010 16:01 schreef Beach het volgende:
Dan maar wat verzinnen voor morgen.
Ik zeg een bezoek een Hugo Chavez, omdat we toch in die hoek zitten.
quote:Dan gaan we wel naar Mark Rutte toe.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
maar we gaan elke dag weer naar huis hoor, slapen bij yvonne
quote:23 oktober Efteling!!Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef 045represent het volgende:
[..]
voor morgen hadden we ook al iets verzonnen
van 23 oktober staat alles nog open
quote:we landen pas om 22u in yvonnes tuinOp donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
Ik kom na vandaag maandag pas weer terug de bus in! Jullie mogen me om half 6 thuis afzetten vandaag als dat lukt met de planning!
quote:Dan stap ik halverwege wel uit en ga ik met de klapfiets naar huis....Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
we landen pas om 22u in yvonnes tuin
quote:succesOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan stap ik halverwege wel uit en ga ik met de klapfiets naar huis....
quote:Gaan we dan yvonne pijpen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
we landen pas om 22u in yvonnes tuin
quote:Ik ga jullie pijpen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gaan we dan yvonne pijpen?
quote:Goed plan
quote:Wil je mij dan likken?
quote:Dat doe ik wel
quote:Maar ik wil door een vrouw gelikt worden!
quote:Dan doe ik toch een voorbindkut om?Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik wil door een vrouw gelikt worden!
quote:Trap ik niet in!Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doe ik toch een voorbindkut om?
quote:we zitten in de bus naar Peru te ouwehoeren!Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
Wat is er met mijn programma gebeurtik had er zoveel werk in gestoken
quote:Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef NBT het volgende:
[..]
we zitten in de bus naar Peru te ouwehoeren!
quote:Waterbus he.Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?
[ afbeelding ]
quote:Jij bent duidelijk een Fok!bus newbie, 2 topics geleden is al gezegd dat de bus kan vliegenOp donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?
[ afbeelding ]
quote:Nee!Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef ZangerPetroulette het volgende:
Wordt er wel muziek van Zanger Petro in de bus gedraaid?
quote:ah, sorry! ja ik zit alleen soms in de bus om van het station naar huis te komen, dus ik maak niet alles mee. sorry! nog meer dingen die ik MOET weten?Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een Fok!bus newbie, 2 topics geleden is al gezegd dat de bus kan vliegen
quote:ik moet plassenOp donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef 045represent het volgende:
Sukkeltjes![]()
We zijn toch met de space-shuttle via de maan naar chili gegaan! en vanuit chili kunnen we gewoon met de bus naar peru rijden.
en straks pakken we de space-shuttle weer terug naar huis en maken we een noodlanding in de tuin van yvonne
het staat ook gewoon in het programma![]()
quote:Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baasOp donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ah, sorry! ja ik zit alleen soms in de bus om van het station naar huis te komen, dus ik maak niet alles mee. sorry! nog meer dingen die ik MOET weten?
quote:En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baas
quote:Lutte, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je een beetje een zeikerdje. kan aan mij liggen hoor, maar ik vind je posts altijd zo negatief. klopt dat? of heb ik een heel verkeerde indruk van jeOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baas
quote:
quote:Haha, dat is echt heel verkeerd!! Ik ben juist altijd heel druk en blij en vrolijk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Lutte, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je een beetje een zeikerdje. kan aan mij liggen hoor, maar ik vind je posts altijd zo negatief. klopt dat? of heb ik een heel verkeerde indruk van je
quote:okeOp donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat is echt heel verkeerd!! Ik ben juist altijd heel druk en blij en vrolijk.
Ik zal iets minder chagerijnen in mijn posts, speciaal voor jou!
quote:Jippie!!Op donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef jo-ep het volgende:
[..]
okedan zal ik bij deze mijn oordeel over jou bijstellen
quote:Ik film het wel
quote:Nah, jullie zijn wel oké, alleen negatief en jullie snappen het concept van de bus nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.
quote:Ik ben heel braaf hoor. Dat moet van God
quote:Huh? Hoezo? Heb ik ooit gezegd dat je braaf moest zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf hoor. Dat moet van God
quote:Nou, zo doe je nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jippie!!Ik zal je niet teleurstellen!!
Maar je hebt wel gelijk, ik post soms een beetje bot ja, laat ik daar verandering in brengen en iets minder linkdump/spam roepen en iets meer blijheid.
En als je je oordeel aan het maken bent, zet er dan ook even in dat ik iedereen lief vindt. Want dat wordt ook wel eens over mij gezegd.
quote:Goed plan
quote:Nee, maar het was sarcastisch heOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Heb ik ooit gezegd dat je braaf moest zijn?
quote:OhwOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Nee, maar het was sarcastisch he
quote:Nah ben net op rotterdam centraal geweestOp donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef 045represent het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Michhas heb je je blaas nog onder controle? Volgens mij heb je vandaag pas 1x iedereen ondergepist
quote:lees topic 1 tot en met 5 door, dan snap je het welOp donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef NBT het volgende:
Michhas, wat IS nou eigenlijk het concept van de bus dan?
quote:Dat zal uk jullie vanavond vertellen, zit nu op Fok!mobile dus dat kan nu nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef NBT het volgende:
Michhas, wat IS nou eigenlijk het concept van de bus dan?
quote:ik kan niet wachtenOp donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah ben net op rotterdam centraal geweestvanavond zijn jullie weer aan de beurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kom erin! We hebben altijd plaats!Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hey ik was even verdwaald afgelopen dagen en ik kom jullie opeens weer tegenik stap snel in
![]()
quote:nummertje 23Op donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef 045represent het volgende:
hey janpiraat!
heb je nog een lekker nummertje?
quote:Ja en we gaan joran gijzelen en meenemen naar yvonnes huis voor een geile neuqseksorgieOp donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen de ontmoeting met Joran
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ja en we gaan joran gijzelen en meenemen naar yvonnes huis voor een geile neuqseksorgie
quote:wie is dat?Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef JanPiraat het volgende:
Wie komt er nou opeens uit het bagageruim klimmen ??!! zwartrijder !!![]()
[ afbeelding ]
quote:maak maar eens een planning ja.Op donderdag 21 oktober 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kan ik het bewijzen?
Zal ik een leuke planning voor 23 oktober maken? Met plaatjes en al?
quote:Doe ik lieverd, maar ik zit nu even op iPod dus ik doe het zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb. Je ziet het wel verschijnen!Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef 045represent het volgende:
[..]
maak maar eens een planning ja.
wil ook iemand een planning voor morgen maken? Morgen gaan we naar cherso en hebben we een meet&greet met matsoematsoe en de rest
quote:okeOp donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe ik lieverd, maar ik zit nu even op iPod dus ik doe het zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb. Je ziet het wel verschijnen!
Iets anders... Waar is dakraam?
quote:Van het dak gevallen...Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe ik lieverd, maar ik zit nu even op iPod dus ik doe het zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb. Je ziet het wel verschijnen!
Iets anders... Waar is dakraam?
quote:Zou ik hem lekker Hollands met drie kussen mogen begroeten?Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke
hopelijk is het niet van het dak gevallen![]()
Okee we mogen nu doorlopen en over 10 minuutjes zijn we bij joran voor de meet&greet![]()
quote:vast welOp donderdag 21 oktober 2010 17:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou ik hem lekker Hollands met drie kussen mogen begroeten?
quote:Je leeeeeft nooooooog!Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef dakraam het volgende:
Hoi Joran, en nu moet ik weer gaan. Dus doei Joran.
quote:Mag ik jou een kusje geven?
quote:Mij?Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mag ik jou een kusje geven?
quote:
quote:Mijn neus is daar te klein voor hoor
quote:*gevaarlijke vraag*Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn neus is daar te klein voor hoor
quote:25 oktober en verder zijn nog vrij!Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil een bezoekje aan paleis Noordeinde dinges brengen en dan Willem-Alexander in zn qont neuqe.
quote:Doe maar op mijn kleine teen
quote:Heb je je voetjes wel gewassen?Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe maar op mijn kleine teen
quote:Ik wel
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
25 oktober en verder zijn nog vrij!
quote:Voor jou altijd, omdat je die enge ploertenbeesten doodt! (Maakt de vergelijking met Jezus en het wassen van de voeten van zijn apostelen maar niet.)Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik welAnders was jij ze toch voor me? hiihihihhi
quote:Maak maar een planning!! En plan dan meteen een bezoekje aan Rutte in, dat wilde ook iemand geloof ik.Op donderdag 21 oktober 2010 18:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]![]()
![]()
En en en en ook een keertje Jan Peter Bakellende een bezoekje brengen?Terwijl we er heen gaan even allemaal rukken met een fleshlight en die dan cadeau geven?
![]()
quote:Tl;dr. :3 Link or gtfo.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Michhas het volgende:
Alle data zijn al bezet, zie mijn planning ergens in topic 1t/m5
quote:ff rustig tegen michhas eh pikOp donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Had je wat?MOET JE KLOP?
[ afbeelding ]
quote:Thanks babeOp donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
ff rustig tegen michhas eh pik
quote:ik ben geen babeOp donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Thanks babe
Michhas is terug uit Rotterdam
quote:en alle nieuwe moeten maar ff topic 1 t/m 5 doorlezen, dan snappen ze meteen het idee achter de Fok!bus en hoe het hier in zn werk gaatOp donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen moet die shit maar eens doorlezen, geniaal programmaatje al zich ik het zelf
quote:zou je de foto in de OP willen aanpassen?Op donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef 045represent het volgende:
Michhas heb je de Fok!busvlag al gezien?Staat in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou je de foto in de OP willen aanpassen?
[ afbeelding ]Oeeh, spannund!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wilt nooit meer anders, geloof me.
![]()
quote:Aaah niceOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef 045represent het volgende:
Michhas heb je de Fok!busvlag al gezien?Staat in de OP
quote:eerstOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, spannund!!Je wilt nooit meer anders, geloof me.
quote:ik heb er vanochtend heel erg mn best op gedaan, dankjeOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aaah nice
Bier en tieten, can't go wrong with that
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou je de foto in de OP willen aanpassen?![]()
[ afbeelding ]ik kan de OP niet aanpassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nou, als voorproefje: kijk mijn sig.Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef jo-ep het volgende:
[..]
eerstzienmeemaken, dan gelovenhoewel ik het wel graag van je aanneem
quote:hey chocochickOp donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
is de rondrit de 23e al afgelopen
quote:Oostenrijk snowboardenOp donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef 045represent het volgende:
[..]
hey chocochick
misschien heb jij nog een idee waar we heen kunnen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
is de rondrit de 23e al afgelopen
quote:Negers alsjeblieft.Op donderdag 21 oktober 2010 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
27 tokkietober: Willem-Alexander de Lelijke in zn qont neuqe
29 toktobert: Jan-Peter een fleshlight cadeau geven die wij met zn allen één keer gebruikt hebben
Sint Juttemis: Rutte bezoeken
quote:wat een eer! maar is dat nou jouw idee van "jij op mij, en ik onderop" ??Op donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, als voorproefje: kijk mijn sig.
quote:Haha, neen, maar ik moest het even melden!!Op donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef jo-ep het volgende:
[..]
wat een eer! maar is dat nou jouw idee van "jij op mij, en ik onderop" ??
quote:owja stel je voor dat je cherso mistOp donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef dakraam het volgende:
Wanhoop niet Dakraam is terug. Voorlopig dan.
quote:Oh oh cherso is allang niet leuk meerOp donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja stel je voor dat je cherso mist
quote:nu is het hoe installeer ik een dakraam?Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
Oh oh cherso is allang niet leuk meer
quote:Ik hoop wel dat we TV hebben daar in die spaceshuttleOp donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja stel je voor dat je cherso mist
quote:???Op donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu is het hoe installeer ik een dakraam?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen, maar ik moest het even melden!!
En hoe stel jij het je voor dan?
quote:in de bus zit een ballenbak dus waarom geen tvOp donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat we TV hebben daar in die spaceshuttle
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de bus zit een ballenbak dus waarom geen tv
quote:NEE GA WEG IK hEEB OK AL WAT INGEPLAND VOOR ERGEN S IN OKTOBER EN NU KOM JIJ MWEER WMET EEN VERNKEUKTE PLANINOp donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Michhas het volgende:
23 Efteling
24 Hoofdkantoor PostalGold
25 Speeltuin bij yvonne's huis
26 Parijs
27 Dubai
28 Verkleden als junkies en een dag op straat leven
29 Smurfenland
30/31 Walibi Halloween
ik stel voor om 31 oktober naar walibi halloween te gaan
Losers
quote:je bent een baasOp donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Michhas het volgende:
23 Efteling
26 Parijs
27 Dubai
29 Smurfenland
30/31 Walibi Halloween
Losers
quote:hou je rustig jonge of tyf opOp donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NEE GA WEG IK hEEB OK AL WAT INGEPLAND VOOR ERGEN S IN OKTOBER EN NU KOM JIJ MWEER WMET EEN VERNKEUKTE PLANIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ik verheug me nu al op de speeltuinOp donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef Michhas het volgende:
23 Efteling
26 Parijs
27 Dubai
29 Smurfenland
30/31 Walibi Halloween
Losers
quote:ik heb joran onder mijn jas meegesmokkeld de bus in en nu nemen we hem nee naar nederland voor de orgie bij yvonne thuis vanavond
quote:Opdonderen lul, dit plan was er 2 topics geleden alOp donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NEE GA WEG IK hEEB OK AL WAT INGEPLAND VOOR ERGEN S IN OKTOBER EN NU KOM JIJ MWEER WMET EEN VERNKEUKTE PLANIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:wow fantastischOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik heb joran onder mijn jas meegesmokkeld de bus in en nu nemen we hem nee naar nederland voor de orgie bij yvonne thuis vanavond
quote:Ik wil niet met JoranOp donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef 045represent het volgende:
[..]
en joran die heeft wel zin in geile neuqseks, die staat al heel lang droog
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef 045represent het volgende:
[..]
en joran die heeft wel zin in geile neuqseks, die staat al heel lang droog
quote:joran gaat al een sletje van rikker93 nemen, iig dat zei hij me net. dus je hoeft niet te vrezen voor je kontjeOp donderdag 21 oktober 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil niet met Joran
Joran is viieeees
quote:zijn die er nog steeds?Op donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
joran gaat al een sletje van rikker93 nemen, iig dat zei hij me net. dus je hoeft niet te vrezen voor je kontje
quote:Je bent gewoon geen hardcore fokbusser.Op donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:jahhh was ff gestopt man dan kon ik nog wat lekkers kopen voor in de busOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
We zijn de dampkring al voorbij
quote:Ik heb nog een liga in me kontzak. Hij is wel verkruimeld, maar ik wil wel delenOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jahhh was ff gestopt man dan kon ik nog wat lekkers kopen voor in de bus![]()
quote:neem maar een marsOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Hoi JantjeOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Ik vreesde ook niet voor mijn kontje, anders had ik hem helemaal ondergescheten, hij stinkt gewoon een beetje enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
joran gaat al een sletje van rikker93 nemen, iig dat zei hij me net. dus je hoeft niet te vrezen voor je kontje
quote:dan gaat ie eerst in de bus onder de doucheOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vreesde ook niet voor mijn kontje, anders had ik hem helemaal ondergescheten, hij stinkt gewoon een beetje enzo
quote:we kunnen hem onder de douche gooien? die hebben we toch in de busOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vreesde ook niet voor mijn kontje, anders had ik hem helemaal ondergescheten, hij stinkt gewoon een beetje enzo
quote:haha ik was eerderOp donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef 045represent het volgende:
[..]
we kunnen hem onder de douche gooien? die hebben we toch in de bus
quote:welke lekkernijen heeft u ingeslagen mijnheer JP?Op donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan gaat ie eerst in de bus onder de douche
quote:maar iemand had hem al meegenomen dus het is te laatOp donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeIk wil hem gewoon niet mee
![]()
Anders zullen jullie het allemaal vergelden vannacht en morgen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar iemand had hem al meegenomen dus het is te laat
quote:3 gram AK47Op donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef 045represent het volgende:
[..]
welke lekkernijen heeft u ingeslagen mijnheer JP?
quote:Je wil het niet weten CC, je wil het niet weten!Op donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je ons dan weer onderpissen zoals je toch al zou doen?>
quote:maar straks word ik wakker en plakken mijn ogen dicht van de pisOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je wil het niet weten CC, je wil het niet weten!
quote:Hadden jullie maar na moeten denken vóórdat jullie smerige Joran meenamenOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar straks word ik wakker en plakken mijn ogen dicht van de pis
quote:Joran wil je wel schoonlikken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar straks word ik wakker en plakken mijn ogen dicht van de pis
quote:ik lag te slapen dus ik wist van niksOp donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hadden jullie maar na moeten denken vóórdat jullie smerige Joran meenamen
quote:peter r de vriesOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
alsof iemand dat gedrocht wil hebben
quote:JustitieOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
alsof iemand dat gedrocht wil hebben
quote:Waarom neem je hem dan uberhaupt meeOp donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef 045represent het volgende:
we kunnen joran nog altijd verkopen op marktplaats?
quote:zodat we wat geld aan m kunnen verdienenOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom neem je hem dan uberhaupt mee
quote:Joran vertelt goede moppenOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom neem je hem dan uberhaupt mee
quote:je hoopt dat michhas je onder zal plassenOp donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom slaap ik altijd als er iets spannends gebeurt?
quote:dat zal het zijnOp donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef dakraam het volgende:
[..]
je hoopt dat michhas je onder zal plassen
quote:
quote:ja ik voel me betraptOp donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Michhas het volgende:
[..]het is begrijpelijk, iedereen wil het, jij doet alleen dat kleine beetje meer om een golden shower van mij te krijgen
quote:gelukkig maar, krijg ik als liefdesbetuiging een golden shower als ik straks slaap?Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, daarom hou ik van je
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, krijg ik als liefdesbetuiging een golden shower als ik straks slaap?
quote:Tuurlijk, en ik ga je tepels likkenOp donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, krijg ik als liefdesbetuiging een golden shower als ik straks slaap?
quote:een dollar is ook goedOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je 045represent een gulden geeft
quote:neeOp donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ik kom zelf uit 045.
dus ik mag wel he?
quote:bij deze krijg je vrijstelling van betaling, je moet alleen dakraam nog een dropsleutel gevenOp donderdag 21 oktober 2010 21:33 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ik kom zelf uit 045.
dus ik mag wel he?
quote:oké dankje welOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef 045represent het volgende:
[..]
bij deze krijg je vrijstelling van betaling, je moet alleen dakraam nog een dropsleutel geven
quote:Moet wel ff een avondwinkel opzoeken dan... ik kook dan welOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef 045represent het volgende:
[..]
heb jij spaghetti voor me? ik heb honger
quote:ik lust geen spaghetti , mag ik wat anders?Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet wel ff een avondwinkel opzoeken dan... ik kook dan wel
quote:Wil je een kwarktaart voor mij maken als je toch aan het kokkerellen bent?Op donderdag 21 oktober 2010 21:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet wel ff een avondwinkel opzoeken dan... ik kook dan wel
quote:die hebben we vanzelfsprekend.
quote:Wij landen niet, wij crashen
quote:shit ik ben op yvonne dr gras gevallen omdat ik het afstapje miste
quote:Maar ze houdt het meest van mij
quote:de huisbazen hebben je verwijdert en vervangen voor een nieuwer model>?Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef dakraam het volgende:
ik ben ook weg (maar dan in het echte leven en niet in het Fok! leven)
quote:Stiekem welOp donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de huisbazen hebben je verwijdert en vervangen voor een nieuwer model>?
quote:neem ook heinz ketchup meeOp donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ga ff naar de avondwinkel, tot zo
quote:zolang wij je wel gewoon mogen gevenOp donderdag 21 oktober 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
mag ik slapen tijdens de orgie? ben nogal moe van vandaag
quote:ik merk toch niks dus je gaat je gang maarOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef 045represent het volgende:
[..]
zolang wij je wel gewoon mogen geven
quote:Staat genoteerdOp donderdag 21 oktober 2010 22:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
neem ook heinz ketchup mee
daar eet ik ALLES mee
quote:slaap lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
truste jongens en ruim wel de troep op want ik slaap tijdens de orgie
quote:natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je na afloop even vertellen wat er was gebeurt?
quote:ik praat je morgen wel bij als we op weg zijn naar chersoOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje, moet wel weten of je ervan genoten hebt natuurlijk.
quote:dankuu, nu ga ik echt moet uitgerust zijn voor ChersoOp donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik praat je morgen wel bij als we op weg zijn naar cherso
quote:als je morgen niet 100% uitgerust bent krijg je strafOp donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankuu, nu ga ik echt moet uitgerust zijn voor Cherso
quote:klinkt verleidelijkOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef 045represent het volgende:
[..]
als je morgen niet 100% uitgerust bent krijg je straf
quote:ga je nu lekker koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:MultitaskenOp donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
terwijl je iemand geeft? dat is knap
quote:vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom reageer ik nog steeds als ik slaap
quote:zozo, shit nu ben ik morgen niet goed uitgerust en krijg ik straf
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zozo, shit nu ben ik morgen niet goed uitgerust en krijg ik straf
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef 045represent het volgende:
[..]
ga je nu lekker koken?
Heinz heb ik meegenomen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:goed bezigOp donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heinz heb ik meegenomen ja
quote:ja hoorOp donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je lekker met de orgie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |