quote:ik heb joran onder mijn jas meegesmokkeld de bus in en nu nemen we hem nee naar nederland voor de orgie bij yvonne thuis vanavond
quote:Opdonderen lul, dit plan was er 2 topics geleden alOp donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NEE GA WEG IK hEEB OK AL WAT INGEPLAND VOOR ERGEN S IN OKTOBER EN NU KOM JIJ MWEER WMET EEN VERNKEUKTE PLANIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:wow fantastischOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik heb joran onder mijn jas meegesmokkeld de bus in en nu nemen we hem nee naar nederland voor de orgie bij yvonne thuis vanavond
quote:Ik wil niet met JoranOp donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef 045represent het volgende:
[..]
en joran die heeft wel zin in geile neuqseks, die staat al heel lang droog
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef 045represent het volgende:
[..]
en joran die heeft wel zin in geile neuqseks, die staat al heel lang droog
quote:joran gaat al een sletje van rikker93 nemen, iig dat zei hij me net. dus je hoeft niet te vrezen voor je kontjeOp donderdag 21 oktober 2010 20:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil niet met Joran
Joran is viieeees
quote:zijn die er nog steeds?Op donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
joran gaat al een sletje van rikker93 nemen, iig dat zei hij me net. dus je hoeft niet te vrezen voor je kontje
quote:Je bent gewoon geen hardcore fokbusser.Op donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
NEE GA WEG IK hEEB OK AL WAT INGEPLAND VOOR ERGEN S IN OKTOBER EN NU KOM JIJ MWEER WMET EEN VERNKEUKTE PLANIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:jahhh was ff gestopt man dan kon ik nog wat lekkers kopen voor in de busOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
We zijn de dampkring al voorbij
quote:Ik heb nog een liga in me kontzak. Hij is wel verkruimeld, maar ik wil wel delenOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jahhh was ff gestopt man dan kon ik nog wat lekkers kopen voor in de bus![]()
quote:neem maar een marsOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Hoi JantjeOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Ik vreesde ook niet voor mijn kontje, anders had ik hem helemaal ondergescheten, hij stinkt gewoon een beetje enzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef 045represent het volgende:
[..]
joran gaat al een sletje van rikker93 nemen, iig dat zei hij me net. dus je hoeft niet te vrezen voor je kontje
quote:dan gaat ie eerst in de bus onder de doucheOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vreesde ook niet voor mijn kontje, anders had ik hem helemaal ondergescheten, hij stinkt gewoon een beetje enzo
quote:we kunnen hem onder de douche gooien? die hebben we toch in de busOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vreesde ook niet voor mijn kontje, anders had ik hem helemaal ondergescheten, hij stinkt gewoon een beetje enzo
quote:haha ik was eerderOp donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef 045represent het volgende:
[..]
we kunnen hem onder de douche gooien? die hebben we toch in de bus
quote:welke lekkernijen heeft u ingeslagen mijnheer JP?Op donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan gaat ie eerst in de bus onder de douche
quote:maar iemand had hem al meegenomen dus het is te laatOp donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
NeeIk wil hem gewoon niet mee
![]()
Anders zullen jullie het allemaal vergelden vannacht en morgen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar iemand had hem al meegenomen dus het is te laat
quote:3 gram AK47Op donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef 045represent het volgende:
[..]
welke lekkernijen heeft u ingeslagen mijnheer JP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |