quote:voor morgen hadden we ook al iets verzonnen- 21 Oktober Kopermijnen in Chili + Special trip naar Joran en zijn gayseksbunker
- 22 Oktober We gaan naar Cherso voor een meet & greet met de cast van Oh Oh Cherso (niemand hoeft de bus uit, de bus gaat in de boot)
quote:maar we gaan elke dag weer naar huis hoor, slapen bij yvonneOp donderdag 21 oktober 2010 16:01 schreef Beach het volgende:
Dan maar wat verzinnen voor morgen.
Ik zeg een bezoek een Hugo Chavez, omdat we toch in die hoek zitten.
quote:Dan gaan we wel naar Mark Rutte toe.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
maar we gaan elke dag weer naar huis hoor, slapen bij yvonne
quote:23 oktober Efteling!!Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef 045represent het volgende:
[..]
voor morgen hadden we ook al iets verzonnen
van 23 oktober staat alles nog open
quote:we landen pas om 22u in yvonnes tuinOp donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef NBT het volgende:
Ik kom na vandaag maandag pas weer terug de bus in! Jullie mogen me om half 6 thuis afzetten vandaag als dat lukt met de planning!
quote:Dan stap ik halverwege wel uit en ga ik met de klapfiets naar huis....Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
we landen pas om 22u in yvonnes tuin
quote:succesOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan stap ik halverwege wel uit en ga ik met de klapfiets naar huis....
quote:Gaan we dan yvonne pijpen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
we landen pas om 22u in yvonnes tuin
quote:Ik ga jullie pijpen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gaan we dan yvonne pijpen?
quote:Goed plan
quote:Wil je mij dan likken?
quote:Dat doe ik wel
quote:Maar ik wil door een vrouw gelikt worden!
quote:Dan doe ik toch een voorbindkut om?Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar ik wil door een vrouw gelikt worden!
quote:Trap ik niet in!Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doe ik toch een voorbindkut om?
quote:we zitten in de bus naar Peru te ouwehoeren!Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef Michhas het volgende:
Wat is er met mijn programma gebeurtik had er zoveel werk in gestoken
quote:Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?Op donderdag 21 oktober 2010 16:50 schreef NBT het volgende:
[..]
we zitten in de bus naar Peru te ouwehoeren!
quote:Waterbus he.Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |