quote:Jij bent duidelijk een Fok!bus newbie, 2 topics geleden is al gezegd dat de bus kan vliegenOp donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?
[ afbeelding ]
quote:Nee!Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef ZangerPetroulette het volgende:
Wordt er wel muziek van Zanger Petro in de bus gedraaid?
quote:ah, sorry! ja ik zit alleen soms in de bus om van het station naar huis te komen, dus ik maak niet alles mee. sorry! nog meer dingen die ik MOET weten?Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een Fok!bus newbie, 2 topics geleden is al gezegd dat de bus kan vliegen
quote:ik moet plassenOp donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef 045represent het volgende:
Sukkeltjes![]()
We zijn toch met de space-shuttle via de maan naar chili gegaan! en vanuit chili kunnen we gewoon met de bus naar peru rijden.
en straks pakken we de space-shuttle weer terug naar huis en maken we een noodlanding in de tuin van yvonne
het staat ook gewoon in het programma![]()
quote:Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baasOp donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ah, sorry! ja ik zit alleen soms in de bus om van het station naar huis te komen, dus ik maak niet alles mee. sorry! nog meer dingen die ik MOET weten?
quote:En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baas
quote:Lutte, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je een beetje een zeikerdje. kan aan mij liggen hoor, maar ik vind je posts altijd zo negatief. klopt dat? of heb ik een heel verkeerde indruk van jeOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baas
quote:
quote:Haha, dat is echt heel verkeerd!! Ik ben juist altijd heel druk en blij en vrolijk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Lutte, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je een beetje een zeikerdje. kan aan mij liggen hoor, maar ik vind je posts altijd zo negatief. klopt dat? of heb ik een heel verkeerde indruk van je
quote:okeOp donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat is echt heel verkeerd!! Ik ben juist altijd heel druk en blij en vrolijk.
Ik zal iets minder chagerijnen in mijn posts, speciaal voor jou!
quote:Jippie!!Op donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef jo-ep het volgende:
[..]
okedan zal ik bij deze mijn oordeel over jou bijstellen
quote:Ik film het wel
quote:Nah, jullie zijn wel oké, alleen negatief en jullie snappen het concept van de bus nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.
quote:Ik ben heel braaf hoor. Dat moet van God
quote:Huh? Hoezo? Heb ik ooit gezegd dat je braaf moest zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf hoor. Dat moet van God
quote:Nou, zo doe je nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jippie!!Ik zal je niet teleurstellen!!
Maar je hebt wel gelijk, ik post soms een beetje bot ja, laat ik daar verandering in brengen en iets minder linkdump/spam roepen en iets meer blijheid.
En als je je oordeel aan het maken bent, zet er dan ook even in dat ik iedereen lief vindt. Want dat wordt ook wel eens over mij gezegd.
quote:Goed plan
quote:Nee, maar het was sarcastisch heOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Heb ik ooit gezegd dat je braaf moest zijn?
quote:OhwOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Nee, maar het was sarcastisch he
quote:Nah ben net op rotterdam centraal geweestOp donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef 045represent het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Michhas heb je je blaas nog onder controle? Volgens mij heb je vandaag pas 1x iedereen ondergepist
quote:lees topic 1 tot en met 5 door, dan snap je het welOp donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef NBT het volgende:
Michhas, wat IS nou eigenlijk het concept van de bus dan?
quote:Dat zal uk jullie vanavond vertellen, zit nu op Fok!mobile dus dat kan nu nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef NBT het volgende:
Michhas, wat IS nou eigenlijk het concept van de bus dan?
quote:ik kan niet wachtenOp donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah ben net op rotterdam centraal geweestvanavond zijn jullie weer aan de beurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kom erin! We hebben altijd plaats!Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hey ik was even verdwaald afgelopen dagen en ik kom jullie opeens weer tegenik stap snel in
![]()
quote:nummertje 23Op donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef 045represent het volgende:
hey janpiraat!
heb je nog een lekker nummertje?
quote:Ja en we gaan joran gijzelen en meenemen naar yvonnes huis voor een geile neuqseksorgieOp donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen de ontmoeting met Joran
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ja en we gaan joran gijzelen en meenemen naar yvonnes huis voor een geile neuqseksorgie
quote:wie is dat?Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef JanPiraat het volgende:
Wie komt er nou opeens uit het bagageruim klimmen ??!! zwartrijder !!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |