quote:OhwOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Nee, maar het was sarcastisch he
quote:Nah ben net op rotterdam centraal geweestOp donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef 045represent het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Michhas heb je je blaas nog onder controle? Volgens mij heb je vandaag pas 1x iedereen ondergepist
quote:lees topic 1 tot en met 5 door, dan snap je het welOp donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef NBT het volgende:
Michhas, wat IS nou eigenlijk het concept van de bus dan?
quote:Dat zal uk jullie vanavond vertellen, zit nu op Fok!mobile dus dat kan nu nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef NBT het volgende:
Michhas, wat IS nou eigenlijk het concept van de bus dan?
quote:ik kan niet wachtenOp donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah ben net op rotterdam centraal geweestvanavond zijn jullie weer aan de beurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kom erin! We hebben altijd plaats!Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hey ik was even verdwaald afgelopen dagen en ik kom jullie opeens weer tegenik stap snel in
![]()
quote:nummertje 23Op donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef 045represent het volgende:
hey janpiraat!
heb je nog een lekker nummertje?
quote:Ja en we gaan joran gijzelen en meenemen naar yvonnes huis voor een geile neuqseksorgieOp donderdag 21 oktober 2010 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen de ontmoeting met Joran
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ja en we gaan joran gijzelen en meenemen naar yvonnes huis voor een geile neuqseksorgie
quote:wie is dat?Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef JanPiraat het volgende:
Wie komt er nou opeens uit het bagageruim klimmen ??!! zwartrijder !!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |