quote:Jij bent duidelijk een Fok!bus newbie, 2 topics geleden is al gezegd dat de bus kan vliegenOp donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Hoe kan een bus naar peru gaan? is het een vliegende bus?
[ afbeelding ]
quote:Nee!Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef ZangerPetroulette het volgende:
Wordt er wel muziek van Zanger Petro in de bus gedraaid?
quote:ah, sorry! ja ik zit alleen soms in de bus om van het station naar huis te komen, dus ik maak niet alles mee. sorry! nog meer dingen die ik MOET weten?Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een Fok!bus newbie, 2 topics geleden is al gezegd dat de bus kan vliegen
quote:ik moet plassenOp donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef 045represent het volgende:
Sukkeltjes![]()
We zijn toch met de space-shuttle via de maan naar chili gegaan! en vanuit chili kunnen we gewoon met de bus naar peru rijden.
en straks pakken we de space-shuttle weer terug naar huis en maken we een noodlanding in de tuin van yvonne
het staat ook gewoon in het programma![]()
quote:Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baasOp donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ah, sorry! ja ik zit alleen soms in de bus om van het station naar huis te komen, dus ik maak niet alles mee. sorry! nog meer dingen die ik MOET weten?
quote:En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baas
quote:Lutte, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je een beetje een zeikerdje. kan aan mij liggen hoor, maar ik vind je posts altijd zo negatief. klopt dat? of heb ik een heel verkeerde indruk van jeOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas, 045represent, ricker93 en chocolate-chick zijn de baas
quote:
quote:Haha, dat is echt heel verkeerd!! Ik ben juist altijd heel druk en blij en vrolijk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:05 schreef jo-ep het volgende:
[..]
Lutte, ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je een beetje een zeikerdje. kan aan mij liggen hoor, maar ik vind je posts altijd zo negatief. klopt dat? of heb ik een heel verkeerde indruk van je
quote:okeOp donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dat is echt heel verkeerd!! Ik ben juist altijd heel druk en blij en vrolijk.
Ik zal iets minder chagerijnen in mijn posts, speciaal voor jou!
quote:Jippie!!Op donderdag 21 oktober 2010 17:10 schreef jo-ep het volgende:
[..]
okedan zal ik bij deze mijn oordeel over jou bijstellen
quote:Ik film het wel
quote:Nah, jullie zijn wel oké, alleen negatief en jullie snappen het concept van de bus nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
En BunnyCookii en Lutte zijn ook best leuk.
quote:Ik ben heel braaf hoor. Dat moet van God
quote:Huh? Hoezo? Heb ik ooit gezegd dat je braaf moest zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf hoor. Dat moet van God
quote:Nou, zo doe je nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jippie!!Ik zal je niet teleurstellen!!
Maar je hebt wel gelijk, ik post soms een beetje bot ja, laat ik daar verandering in brengen en iets minder linkdump/spam roepen en iets meer blijheid.
En als je je oordeel aan het maken bent, zet er dan ook even in dat ik iedereen lief vindt. Want dat wordt ook wel eens over mij gezegd.
quote:Goed plan
quote:Nee, maar het was sarcastisch heOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Heb ik ooit gezegd dat je braaf moest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |