quote:maak maar eens een planning ja.Op donderdag 21 oktober 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kan ik het bewijzen?
Zal ik een leuke planning voor 23 oktober maken? Met plaatjes en al?
quote:Doe ik lieverd, maar ik zit nu even op iPod dus ik doe het zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb. Je ziet het wel verschijnen!Op donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef 045represent het volgende:
[..]
maak maar eens een planning ja.
wil ook iemand een planning voor morgen maken? Morgen gaan we naar cherso en hebben we een meet&greet met matsoematsoe en de rest
quote:okeOp donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe ik lieverd, maar ik zit nu even op iPod dus ik doe het zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb. Je ziet het wel verschijnen!
Iets anders... Waar is dakraam?
quote:Van het dak gevallen...Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe ik lieverd, maar ik zit nu even op iPod dus ik doe het zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb. Je ziet het wel verschijnen!
Iets anders... Waar is dakraam?
quote:Zou ik hem lekker Hollands met drie kussen mogen begroeten?Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke
hopelijk is het niet van het dak gevallen![]()
Okee we mogen nu doorlopen en over 10 minuutjes zijn we bij joran voor de meet&greet![]()
quote:vast welOp donderdag 21 oktober 2010 17:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou ik hem lekker Hollands met drie kussen mogen begroeten?
quote:Je leeeeeft nooooooog!Op donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef dakraam het volgende:
Hoi Joran, en nu moet ik weer gaan. Dus doei Joran.
quote:Mag ik jou een kusje geven?
quote:Mij?Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mag ik jou een kusje geven?
quote:
quote:Mijn neus is daar te klein voor hoor
quote:*gevaarlijke vraag*Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn neus is daar te klein voor hoor
quote:25 oktober en verder zijn nog vrij!Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil een bezoekje aan paleis Noordeinde dinges brengen en dan Willem-Alexander in zn qont neuqe.
quote:Doe maar op mijn kleine teen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |