quote:Heb je je voetjes wel gewassen?Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe maar op mijn kleine teen
quote:Ik wel
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
25 oktober en verder zijn nog vrij!
quote:Voor jou altijd, omdat je die enge ploertenbeesten doodt! (Maakt de vergelijking met Jezus en het wassen van de voeten van zijn apostelen maar niet.)Op donderdag 21 oktober 2010 18:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik welAnders was jij ze toch voor me? hiihihihhi
quote:Maak maar een planning!! En plan dan meteen een bezoekje aan Rutte in, dat wilde ook iemand geloof ik.Op donderdag 21 oktober 2010 18:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]![]()
![]()
En en en en ook een keertje Jan Peter Bakellende een bezoekje brengen?Terwijl we er heen gaan even allemaal rukken met een fleshlight en die dan cadeau geven?
![]()
quote:Tl;dr. :3 Link or gtfo.Op donderdag 21 oktober 2010 18:29 schreef Michhas het volgende:
Alle data zijn al bezet, zie mijn planning ergens in topic 1t/m5
quote:ff rustig tegen michhas eh pikOp donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Had je wat?MOET JE KLOP?
[ afbeelding ]
quote:Thanks babeOp donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
ff rustig tegen michhas eh pik
quote:ik ben geen babeOp donderdag 21 oktober 2010 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Thanks babe
Michhas is terug uit Rotterdam
quote:en alle nieuwe moeten maar ff topic 1 t/m 5 doorlezen, dan snappen ze meteen het idee achter de Fok!bus en hoe het hier in zn werk gaatOp donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen moet die shit maar eens doorlezen, geniaal programmaatje al zich ik het zelf
quote:zou je de foto in de OP willen aanpassen?Op donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef 045represent het volgende:
Michhas heb je de Fok!busvlag al gezien?Staat in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou je de foto in de OP willen aanpassen?
[ afbeelding ]Oeeh, spannund!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wilt nooit meer anders, geloof me.
![]()
quote:Aaah niceOp donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef 045represent het volgende:
Michhas heb je de Fok!busvlag al gezien?Staat in de OP
quote:eerstOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, spannund!!Je wilt nooit meer anders, geloof me.
quote:ik heb er vanochtend heel erg mn best op gedaan, dankjeOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aaah nice
Bier en tieten, can't go wrong with that
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef jo-ep het volgende:
[..]
zou je de foto in de OP willen aanpassen?![]()
[ afbeelding ]ik kan de OP niet aanpassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nou, als voorproefje: kijk mijn sig.Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef jo-ep het volgende:
[..]
eerstzienmeemaken, dan gelovenhoewel ik het wel graag van je aanneem
quote:hey chocochickOp donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
is de rondrit de 23e al afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |