quote:YupOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef De_Hertog het volgende:
Dit is wel een briljante zet trouwens, die App Store.
quote:Mij niet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie het al. Gaat me weer een hoop geld kosten die App Store..
quote:Dit topic komt vanavond toch wel vol om daarna na de bottom page te verdwijnen
quote:Hoe bedoel je?Op woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
Wat ik mooi vind is hoe logisch alle ontwikkelingen tot nu toe zijn als je dit ziet.
quote:Dat het nu opeens logisch is dat ze zo'n trackpad hebben geintroduceerd bijvoorbeeld. Ze werken echt naar iets toe.
quote:Ah, true.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat het nu opeens logisch is dat ze zo'n trackpad hebben geintroduceerd bijvoorbeeld. Ze werken echt naar iets toe.
quote:Ik denk dat dat het hele idee is.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ga je vast geniale apps voor OS X krijgen van iPad/iPhone-developers.
quote:Waarom? Heb 2 minuutjes gemist...Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ga je vast geniale apps voor OS X krijgen van iPad/iPhone-developers.
quote:Volgens mij liep hier iemand rond die dat wilde.Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja hoor: te gek. Macbook meets iPad
quote:En gezien het grafische geweld in 10.7 snap ik ook beter waarom Snow Leopard nodig was en het een te grote stap vanaf Leopard was.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij liep hier iemand rond die dat wilde.
quote:Dat lijkt me ook wel logisch, als ze 'gewone' applicaties de nek omdraaien snijden ze zichzelf enorm in de vingers.Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef gerbenp het volgende:
In snow leopard zit ook de mac app store dus, ik hoop niet dat ze alleen uit de app store gaan doen, maar dat je ook gewoon dmg's kan runnen
quote:Is nog bezig.Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
En al afgelopen, heb ik nog wat gemist?
quote:Ja, maar nu al aanmelden en binnenkort insturen. Ik bedoelde dat het nu al wordt opgestart, je stampt het natuurlijk niet in een week uit de grond.
quote:Ah, dan kijk ik morgen wel. Moet zo direct er toch weer vandoor..
quote:Niet alleen dat, maar het zal allicht meegeholpen hebben. Alhoewel, aan de andere kant las ik laatst dat de OpenGL implementatie in SL verouderd is..Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En gezien het grafische geweld in 10.7 snap ik ook beter waarom Snow Leopard nodig was en het een te grote stap vanaf Leopard was.
quote:Zeker als dat gerucht over de prijsverlaging ook blijkt te kloppen, zoals alle andere geruchten tot nu toe.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zal die kerel balen dat ie een maand geleden mijn MBA voor meer dan 800 euro overnam
quote:Nee, dat werkt niet, heeft ome Steve net uitgelegdOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kom op. Dit ding moet toch een multitouch scherm krijgen?
quote:Nee, dan valt je arm eraf.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kom op. Dit ding moet toch een multitouch scherm krijgen?
quote:Are you sure? Ze staken daar toch allemaal in Frankrijk?Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oei oei oei...mooi dat ik volgende week ff in Parijs ben. Gelijk ff testen.
quote:Auto, voltanken in BelgieOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Are you sure? Ze staken daar toch allemaal in Frankrijk?
quote:Alleen maar de dunste notebook ooit, met instant on en volledig gebaseerd op SSD.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou, dan het is het dus niets spectaculairs...
quote:En de MacBooks komen met een luchtdropping?
quote:Goed, de een-na-dunste notebook ooit.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen maar de dunste notebook ooit, met instant on en volledig gebaseerd op SSD.
quote:Ik ga hem daar niet kopen. Daar heb ik geen 10% korting.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En de MacBooks komen met een luchtdropping?
quote:Afgaand op mijn batterijtijd in de 13" MBP kun je er behoorlijk lang mee werken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb een leuke netbook voor 350 euro. Voor 500eu had ik nog een 11,6 MacBook Air willen kopen, maar dit gaat te ver. Weinig vernieuwends ook... En battery life valt erg tegen.
quote:Whehehehehehe. Epic!Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
No wireless. Less space than a nomad. Lame.
quote:Kut. Hebben ze jou niks gevraagd dan? Demmit. Steve, kap maar! 't Is niks volgens een user op een Nederlands forum!
quote:Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Voor 100euro extra.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Hope so, want dan wil ik er zeer wsl weer eentje.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Dat viel me ook ineens op.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef De_Hertog het volgende:
De iSight is ineens ook rebranded in 'Face Time Camera'
quote:FanboyOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef TC03 het volgende:
Ik vind ze prima geprijst.
Wat is er alleen nieuw aan de touchpads, die ondersteunen toch al een jaar lang multi-touch? Of was dat alleen bij de MPB het geval?
quote:Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Als Flash niet goed draait zal het inderdaad geweigerd worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
quote:Wellicht had je de presentatie moeten volgen om te weten dat je uit je nek lult.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
quote:Veel plezier met je klotetrackpad van 3 vierkante mm.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.
quote:TrollOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Flash niet goed draait zal het inderdaad geweigerd worden.
Beetje een domme/onnozele vraag.
quote:Dan moet je geen 11.6" MBA kopen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.
quote:Wat? Ik heb geen Mac omdat ik ze te duur vind. Maar de goedkoopste MBA is stukken beter dan de goedkoopste Macbook nu voor ongeveer dezelfde prijs. Tevens is de 13,3" MBA ook best netjes geprijst gezien het feit dat er een 128 GB SSD in zit.
quote:Half jaar geleden een 12" Asus netbook gekocht voor ¤ 275 met een 1366x768 scherm.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
11.6 inch met 1366x768 resolutie
quote:Ja?Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Half jaar geleden een 12" Asus netbook gekocht voor ¤ 275 met een 1366x768 scherm.
quote:Ik stel het niet als feit het was een vraag niet zo op je teentjes getrapt zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wellicht had je de presentatie moeten volgen om te weten dat je uit je nek lult.
quote:Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet je geen 11.6" MBA kopen.
Soms is het leven zo simpel.
quote:Jaaahaaaaaa.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik stel het niet als feit het was een vraag niet zo op je teentjes getrapt zijn.Maar open distributie blijft dus ook gewoon mogelijk?
quote:Ik dacht dat je de 11,6 versie bedoeldeOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb geen Mac omdat ik ze te duur vind. Maar de goedkoopste MBA is stukken beter dan de goedkoopste Macbook nu voor ongeveer dezelfde prijs. Tevens is de 13,3" MBA ook best netjes geprijst gezien het feit dat er een 128 GB SSD in zit.
quote:Hij had duurder moeten zijn?Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.
quote:Ik vind het inderdaad niet bijzonder, Compaq had ook een netbook met die resolutie op een 11,6"-scherm.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Half jaar geleden een 12" Asus netbook gekocht voor ¤ 275 met een 1366x768 scherm.
quote:Waar ben ik op mijn teentjes getrapt en waarom presenteer je vragen als feiten?Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik stel het niet als feit het was een vraag niet zo op je teentjes getrapt zijn.Maar open distributie blijft dus ook gewoon mogelijk?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
Damn, nog geen iLife op BrokenStones
*klik
*klik
*klik
quote:Huh, het is een beter product dus hij had goedkoper moeten zijn?
quote:Kan je toch gewoon kopen voor 49 USD.Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
*klik
*klik
*klik
quote:Er zijn genoeg netbooks die 8+ uur accuduur halen en prima werken. Maar er zitten ook mindere producten bij inderdaad...Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, ik heb ook een tijdje zo'n netbook gehad, Lenovo ding ofzo, en na een paar weken was me opeens weer helemaal duidelijk waarom Apple z'n stevige prijs dubbel en dwars waard is. Ding snel verpatst en een MBP gehaald. Nooit meer wat anders.
Gepruts met slechte schermen, plastic behuizing, klote trackpads, slechte batterylife, en belangrijkste van alles, geen native OSX ondersteuning.
quote:AluOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom die witte rand om het scherm, zwart is mooier.
quote:Maar nu Apple het heeft, is het veel spectaculairder. Eerlijk is eerlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niet bijzonder, Compaq had ook een netbook met die resolutie op een 11,6"-scherm.
quote:Ik wil hem *nu*Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon kopen voor 49 USD.
quote:128MB SSD ipv een wat... 80GB 4200RPM HDD in je netbook? Groot Multitouch trackpad vs 2 bij 2 cm touchpad met scrollrandje die je niet mis kan houden? Duurzaam aluminium vs gammel plastic?Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.
quote:Het is een beter product, maar wel 3x zo duur. Dat is het mij niet waard. Zo moeilijk is het namelijk niet om een beter product te maken wat 3x zo duur is. Dat kan iedere nutjob.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Huh, het is een beter product dus hij had goedkoper moeten zijn?
quote:Nou zo'n enorm goed trackpad (een vereiste op een laptop wmb) als op een Mac ben ik nog nergens tegengekomen. Idem met de behuizing. En zo'n magsafe adapter is ook vrij uniek. Maar misschien hebben we een verschillende definitie van prima werken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg netbooks die 8+ uur accuduur halen en prima werken. Maar er zitten ook mindere producten bij inderdaad...
quote:BrokenStones?Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
*klik
*klik
*klik
quote:Ah, dus hij mag wel duurder zijn maar niet zo veel duurder?Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het is een beter product, maar wel 3x zo duur. Dat is het mij niet waard. Zo moeilijk is het namelijk niet om een beter product te maken wat 3x zo duur is.
quote:Of ze het kunnen weet ik niet, maar ze gaan het vast proberen. Die van Samsung wordt denk ik volgende week aangekondigd.Dat kan iedere nutjob.
quote:Een BMW 7 serie is ook beter dan een vw golfOp woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
128MB SSD ipv een wat... 80GB 4200RPM HDD in je netbook? Groot Multitouch trackpad vs 2 bij 2 cm touchpad met scrollrandje die je niet mis kan houden? Duurzaam aluminium vs gammel plastic?
quote:Dat klopt helemaal natuurlijk, een Mac werkt beter. Echter, netbooks kunnen ook prima werken, zónder gepruts en mét lange accuduur en 'redelijke' touchpads.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou zo'n enorm goed trackpad (een vereiste op een laptop wmb) als op een Mac ben ik nog nergens tegengekomen. Idem met de behuizing. En zo'n magsafe adapter is ook vrij uniek. Maar misschien hebben we een verschillende definitie van prima werken..
quote:En SSD, even groot?Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal natuurlijk, een Mac werkt beter. Echter, netbooks kunnen ook prima werken, zónder gepruts en mét lange accuduur en 'redelijke' touchpads.
quote:Whehehe, de Galaxy Air.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Die van Samsung wordt denk ik volgende week aangekondigd.
quote:Twente!Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..store nog steeds offline. Eerst FC Twente kijken.
quote:Ziet er goed uit. En met een family pack voor $79Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah, de iLife '11 pagina's zijn up. http://www.apple.com/ilife/
quote:Niiiiiiiiiiiiiiiiiiice!Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef De_Hertog het volgende:
De installatiemethode van de Air is ook anders:
[ afbeelding ]
quote:SickOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef TC03 het volgende:
http://www.apple.com/
Die fade-in is baas.
quote:Dat is voor Apple's doen niet eens zo duur. Afhankelijk van wat voor geheugen erin zit zou het zelfs een normale prijs kunnen zijnOp woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
En je kunt het geheugen van de MacBook air upgraden naar 4 GB voor ¤ 90
quote:http://tweakers.net/nieuw(...)r-nieuwe-versie.htmlDoor johncheese002, woensdag 20 oktober 2010 20:50
Nou....ik sta echt te juichen als mac gebruiker...
Wat een vaag bericht.
Klinkt meer als een marketing slogan als echte innovatie, maar wij zullen het zien...
Ik had Apple nu wel verwacht iets te fabriceren dat project Looking Glass (Sun) en 3D te boven ging....soort virtuele MacOS, met brilletje bijv.
Ik denk dat de innovator ingehaald is door de innovatie...helaas.
Groen duimpje als je het met mij eens bent...
quote:Ze zeggen het inderdaad, op -0:30. 'it's our most affordable Mac ever'. Nou, nee.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef De_Hertog het volgende:
Zei hij nou 'our most affordable Mac ever'? Dat is natuurlijk, ehm, niet helemaal waar.
quote:OMGOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tweakers
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)r-nieuwe-versie.html
quote:Mwah, niet echt heel jammer. Ik vind Keynote zoals het nu is al erg erg prima. Pages en Numbers gebruik ik niet zo veel.
quote:Jah... Alleen bij SSD wordt meestal gesproken over een disk-vormig pakketje met (bijvoorbeeld) een SATA connector. Volgens mij is het bij deze laptops zo dat het gewoon on-board zit, wat ruimte bespaart.
quote:Ok, thanksOp woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jah... Alleen bij SSD wordt meestal gesproken over een disk-vormig pakketje met (bijvoorbeeld) een SATA connector. Volgens mij is het bij deze laptops zo dat het gewoon on-board zit, wat ruimte bespaart.
quote:iLife '11, Appstore voor Mac, Zomer 2011 Lion, 13.3 en 11.6 inch MBA.Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik heb alles gemistHeeft iemand een samenvatting voor me?
quote:De Mac productlijn is nog steeds een prioriteit voor Apple, volgend jaar komt "Lion" een nieuwe OS X variant met o.a Facetime en een app store; iMovie en iPhoto worden gepimpt, en er zijn nieuwe Macbook Airs die niet super vernieuwend zijn, en er is een 11.6 inch-model bij gekomen. Heb ik nog wat gemist?Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik heb alles gemistHeeft iemand een samenvatting voor me?
quote:Ah juist. Dank u hartelijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
iLife '11, Appstore voor Mac, Zomer 2011 Lion, 13.3 en 11.6 inch MBA.
quote:Ik vond iPhoto ook prima. En nu wil ik de nieuwe.Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mwah, niet echt heel jammer. Ik vind Keynote zoals het nu is al erg erg prima.
quote:Ik denk dat Pages en Keynote over 90 dagen online te koop zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond iPhoto ook prima. En nu wil ik de nieuwe.
quote:Meer integratie tussen iOS en OS X: die App Store, LaunchPad (soort Home Screen), Full Screen Apps met gestures, state saving, file management; en daarnaast Mission Control, een soort combi tussen spaces en expose die er beter uitziet dan het klinkt.
quote:E-mailadres is geverifieerd.Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef nelisb het volgende:
Facetime verificatie account lukt hier niet. Beetje druk ofzo.
quote:Ja, misschien wordt het wel 10.6.5 of 10.8Het is nog onbekend welk versienummer de Mac OS X-versie Lion zal dragen. De vorige versie van Mac OS X, Snow Leopard, ging als versie 10.6 door het leven en ligt sinds augustus 2009 in de winkelschappen.
quote:Het werkt echt heel prima, zowel van iPhone naar iMac/MBP als van iMac/MBP naar iPhone. Alleen mezelf bellen van iMac naar MBP gaat niet
quote:Het zal vast prima werken, zodra ik door de verificatie heen kom.Op woensdag 20 oktober 2010 22:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Het werkt echt heel prima, zowel van iPhone naar iMac/MBP als van iMac/MBP naar iPhone. Alleen mezelf bellen van iMac naar MBP gaat niet
quote:Was bij mij ook in eerste instantie. Paar keer refreshed en toen lukte 't me.Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef nelisb het volgende:
Ik klik op de link ter verificatie en daar blijft ie hangen.
Morgen weer een dag.
quote:Whehe, inderdaad vrij dom.Op woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef retorbrapi het volgende:
Wat een faalnoobs zijn die tweakers ook he.
[..]
Ja, misschien wordt het wel 10.6.5 of 10.8.
quote:Zie 't nu idd. Via http://store.apple.com/nl(...)e-11?mco=MTk0MjI3MzAOp woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, het lijkt wel degelijk volledig iLife te zijn. Via de onderwijs-store.
quote:Ik vond het ook niet geweldig. Ben benieuwd wat er nog komen gaat en wat het gaat kosten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Sorry, maar ik was meer enthousiast om van 10.5>10.6 te gaan dan van 10.6>10.7 . Of ben ik de enige die de nieuwe feautures niet denderend vind
quote:Het is een preview, niemand weet nog hoe 10.7 er in zijn geheel uit komt te zien. Dit laat meer de richting (meer overeenkomsten met iOS) dan het echte OS zien. Er zal nog een hoop bij komen en niet alles van vandaag zal in de huidige vorm in 10.7 zitten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Sorry, maar ik was meer enthousiast om van 10.5>10.6 te gaan dan van 10.6>10.7 . Of ben ik de enige die de nieuwe feautures niet denderend vind
quote:iLife besteld. Nergens iets van een onderwijsinstituut hoeven op te geven. We zullen 't zienUw bestelling wordt verwerkt en u krijgt binnenkort een e-mail ter bevestiging.
quote:Besteld. Voor 24 euro kunnen we niet sukkelen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie 't nu idd. Via http://store.apple.com/nl(...)e-11?mco=MTk0MjI3MzA
quote:iLife 10? iLife 09, neem ik aanOp woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef nelisb het volgende:
Upgrade kost 24¤? Heb nu ilife 10. Dus upgrade is genoeg toch?
Die kan toch ook op 2 computers meen ik me te herinneren toen ik ilife10 kocht.
quote:Apps that crash will be rejected
Apps that exhibit bugs will be rejected
Apps that include undocumented or hidden features inconsistent with the description of the app will be rejected
Apps that use non-public APIs will be rejected
Apps that are “beta”, “demo”, “trial”, or “test” versions will be rejected
Apps that duplicate apps already in the App Store may be rejected, particularly if there are many of them
Apps that are not very useful or do not provide any lasting entertainment value may be rejected
Apps that download or install additional code or resources to add functionality or change their primary purpose will be rejected
Apps that require license keys or implement their own copy protection will be rejected
Apps may not use update mechanisms outside of the App Store
Apps that use deprecated or optionally installed technologies (e.g., Java, Rosetta) will be rejected
Apps must comply with all terms and conditions explained in the Apple Macintosh Human Interface Guidelines
Apps that look similar to Apple Products or apps bundled on the Mac, including the Finder, iChat, iTunes, and Dashboard, will be rejected
quote:**kuch**Dem**kuch**on**kuch**Oid**kuchOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
*klik
*klik
*klik
quote:Nog steeds geen serial check.Op donderdag 21 oktober 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
Nog steeds gewoon alleen een serial check?
quote:Geen idee, maar ze kunnen je order hooguit cancellen en je het geld terugstortenOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef KingOfMars het volgende:
Hoe streng is de check in de onderwijsstore?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef De_Hertog het volgende:
Met de MacBook Air neemt Apple dat hele 'iPad meets Mac'-verhaal wel erg serieus.
quote:Een betere vraag is wat je met een iPad moet als je een MBA / MBP hebt.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef rubje het volgende:
MacBook Air..![]()
wat heb je er aan als je al een iPad ed hebt...
quote:Er zit een toetsenbord op en is geschikt voor dagelijks gebruik (lees: je kan er ook fatsoenlijk op werken naast leuke dingen doen als videootjes kijken of lezen).Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef rubje het volgende:
blijft voor mij nog altijd wat de toegevoegde waarde dat hele FT heeft ivg met iChat.![]()
voor de rest een Keynote die je in 3 min gezien hebt omdat wat er getoond werd al verwacht werd.![]()
MacBook Air..![]()
wat heb je er aan als je al een iPad ed hebt...
quote:Mja, voor die 5 tientjes mag je ook eigenlijk niet jatten maar goed. Ben lui en cheap.Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik krijg net de verzendbevestiging van de originele dvd.
quote:Je hebt volgens mij wel een Apple ID nodig.Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef n8n het volgende:
Kan je nou Facetime gebruiken zonder iTunes-store account? Van de mensen die ik ken met een Mac heeft lang niet iedereen een iPhone, dus ook geen iTunes account.
quote:Zelfde vraag als wat je met een iPad moet als je een netbook hebt. Totaal andere ervaring.Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een betere vraag is wat je met een iPad moet als je een MBA / MBP hebt.
quote:Ik ben vooral ongeduldigOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, voor die 5 tientjes mag je ook eigenlijk niet jatten maar goed. Ben lui en cheap.
quote:24,99 euro zelfsOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, voor die 5 tientjes mag je ook eigenlijk niet jatten maar goed. Ben lui en cheap.
quote:Ik gok dat het nog steeds om dezelfde reden is dat de 13" MacBook (Pro) nog met een Core 2 Duo zit: geen ruimte voor een dedicated grafische kaart, en licensing gezeik zodat je niet de Geforce 320M tegelijk met een Core ix kunt gebruiken. Het enige alternatief is dan een Core ix met een Intel integrated kaart, maar dan verlies je weer heel veel in grafische performance.Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zit een toetsenbord op en is geschikt voor dagelijks gebruik (lees: je kan er ook fatsoenlijk op werken naast leuke dingen doen als videootjes kijken of lezen).
Ik snap alleen niet dat ze er geen i5 560um in gedaan hebben in plaats van die oude core2 duo.
Veel sneller, zuiniger, en laat de optie open om de geforce chip er tegen meerprijs bij te verkopen... Bovendien is ie ook nog eens goedkoper volgens de intel website.klik1 klik2
Zo'n i5 um versie zou ik zeker overwegen, een SL9400 vind ik te traag.
quote:Vreemd verhaal, want waarom kunnen andere fabrikanten dan wel laptops verkopen met een Geforce 320M en een i3?Op donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog steeds om dezelfde reden is dat de 13" MacBook (Pro) nog met een Core 2 Duo zit: geen ruimte voor een dedicated grafische kaart, en licensing gezeik zodat je niet de Geforce 320M tegelijk met een Core ix kunt gebruiken. Het enige alternatief is dan een Core ix met een Intel integrated kaart, maar dan verlies je weer heel veel in grafische performance.
http://arstechnica.com/ap(...)-core-i5-upgrade.ars
quote:Oh god, moeten we over een half jaar ook Mac OS X gaan Jailbreaken..Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef KingOfMars het volgende:
Zou er ook een Installous voor OSX komen?!.
quote:Kunnen ze niet, doen ze ook niet voor zover ik kan zien. Jammer genoeg maakt de Pricewatch geen verschil tussen de GeForce 320M en de GeForce GT 320M, terwijl het compleet verschillende GPU's zijn die niets met elkaar te maken hebben.Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, want waarom kunnen andere fabrikanten dan wel laptops verkopen met een Geforce 320M en een i3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |