quote:Whehehehehehe. Epic!Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
No wireless. Less space than a nomad. Lame.
quote:Kut. Hebben ze jou niks gevraagd dan? Demmit. Steve, kap maar! 't Is niks volgens een user op een Nederlands forum!
quote:Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Voor 100euro extra.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Hope so, want dan wil ik er zeer wsl weer eentje.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Dat viel me ook ineens op.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef De_Hertog het volgende:
De iSight is ineens ook rebranded in 'Face Time Camera'
quote:FanboyOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef TC03 het volgende:
Ik vind ze prima geprijst.
Wat is er alleen nieuw aan de touchpads, die ondersteunen toch al een jaar lang multi-touch? Of was dat alleen bij de MPB het geval?
quote:Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Als Flash niet goed draait zal het inderdaad geweigerd worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
quote:Wellicht had je de presentatie moeten volgen om te weten dat je uit je nek lult.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |