quote:Ik ga hem daar niet kopen. Daar heb ik geen 10% korting.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En de MacBooks komen met een luchtdropping?
quote:Afgaand op mijn batterijtijd in de 13" MBP kun je er behoorlijk lang mee werken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb een leuke netbook voor 350 euro. Voor 500eu had ik nog een 11,6 MacBook Air willen kopen, maar dit gaat te ver. Weinig vernieuwends ook... En battery life valt erg tegen.
quote:Whehehehehehe. Epic!Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
No wireless. Less space than a nomad. Lame.
quote:Kut. Hebben ze jou niks gevraagd dan? Demmit. Steve, kap maar! 't Is niks volgens een user op een Nederlands forum!
quote:Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Voor 100euro extra.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Hope so, want dan wil ik er zeer wsl weer eentje.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Dat viel me ook ineens op.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef De_Hertog het volgende:
De iSight is ineens ook rebranded in 'Face Time Camera'
quote:FanboyOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef TC03 het volgende:
Ik vind ze prima geprijst.
Wat is er alleen nieuw aan de touchpads, die ondersteunen toch al een jaar lang multi-touch? Of was dat alleen bij de MPB het geval?
quote:Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Als Flash niet goed draait zal het inderdaad geweigerd worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
quote:Wellicht had je de presentatie moeten volgen om te weten dat je uit je nek lult.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |