quote:YupOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef De_Hertog het volgende:
Dit is wel een briljante zet trouwens, die App Store.
quote:Mij niet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie het al. Gaat me weer een hoop geld kosten die App Store..
quote:Dit topic komt vanavond toch wel vol om daarna na de bottom page te verdwijnen
quote:Hoe bedoel je?Op woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
Wat ik mooi vind is hoe logisch alle ontwikkelingen tot nu toe zijn als je dit ziet.
quote:Dat het nu opeens logisch is dat ze zo'n trackpad hebben geintroduceerd bijvoorbeeld. Ze werken echt naar iets toe.
quote:Ah, true.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat het nu opeens logisch is dat ze zo'n trackpad hebben geintroduceerd bijvoorbeeld. Ze werken echt naar iets toe.
quote:Ik denk dat dat het hele idee is.Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ga je vast geniale apps voor OS X krijgen van iPad/iPhone-developers.
quote:Waarom? Heb 2 minuutjes gemist...Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu ga je vast geniale apps voor OS X krijgen van iPad/iPhone-developers.
quote:Volgens mij liep hier iemand rond die dat wilde.Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja hoor: te gek. Macbook meets iPad
quote:En gezien het grafische geweld in 10.7 snap ik ook beter waarom Snow Leopard nodig was en het een te grote stap vanaf Leopard was.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij liep hier iemand rond die dat wilde.
quote:Dat lijkt me ook wel logisch, als ze 'gewone' applicaties de nek omdraaien snijden ze zichzelf enorm in de vingers.Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef gerbenp het volgende:
In snow leopard zit ook de mac app store dus, ik hoop niet dat ze alleen uit de app store gaan doen, maar dat je ook gewoon dmg's kan runnen
quote:Is nog bezig.Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
En al afgelopen, heb ik nog wat gemist?
quote:Ja, maar nu al aanmelden en binnenkort insturen. Ik bedoelde dat het nu al wordt opgestart, je stampt het natuurlijk niet in een week uit de grond.
quote:Ah, dan kijk ik morgen wel. Moet zo direct er toch weer vandoor..
quote:Niet alleen dat, maar het zal allicht meegeholpen hebben. Alhoewel, aan de andere kant las ik laatst dat de OpenGL implementatie in SL verouderd is..Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En gezien het grafische geweld in 10.7 snap ik ook beter waarom Snow Leopard nodig was en het een te grote stap vanaf Leopard was.
quote:Zeker als dat gerucht over de prijsverlaging ook blijkt te kloppen, zoals alle andere geruchten tot nu toe.Op woensdag 20 oktober 2010 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zal die kerel balen dat ie een maand geleden mijn MBA voor meer dan 800 euro overnam
quote:Nee, dat werkt niet, heeft ome Steve net uitgelegdOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kom op. Dit ding moet toch een multitouch scherm krijgen?
quote:Nee, dan valt je arm eraf.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kom op. Dit ding moet toch een multitouch scherm krijgen?
quote:Are you sure? Ze staken daar toch allemaal in Frankrijk?Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oei oei oei...mooi dat ik volgende week ff in Parijs ben. Gelijk ff testen.
quote:Auto, voltanken in BelgieOp woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Are you sure? Ze staken daar toch allemaal in Frankrijk?
quote:Alleen maar de dunste notebook ooit, met instant on en volledig gebaseerd op SSD.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou, dan het is het dus niets spectaculairs...
quote:En de MacBooks komen met een luchtdropping?
quote:Goed, de een-na-dunste notebook ooit.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen maar de dunste notebook ooit, met instant on en volledig gebaseerd op SSD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |