quote:Ik ga hem daar niet kopen. Daar heb ik geen 10% korting.Op woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En de MacBooks komen met een luchtdropping?
quote:Afgaand op mijn batterijtijd in de 13" MBP kun je er behoorlijk lang mee werken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb een leuke netbook voor 350 euro. Voor 500eu had ik nog een 11,6 MacBook Air willen kopen, maar dit gaat te ver. Weinig vernieuwends ook... En battery life valt erg tegen.
quote:Whehehehehehe. Epic!Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
No wireless. Less space than a nomad. Lame.
quote:Kut. Hebben ze jou niks gevraagd dan? Demmit. Steve, kap maar! 't Is niks volgens een user op een Nederlands forum!
quote:Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Voor 100euro extra.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Hope so, want dan wil ik er zeer wsl weer eentje.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou toch goed kunnen dat dat een optie wordt?
quote:Dat viel me ook ineens op.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef De_Hertog het volgende:
De iSight is ineens ook rebranded in 'Face Time Camera'
quote:FanboyOp woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef TC03 het volgende:
Ik vind ze prima geprijst.
Wat is er alleen nieuw aan de touchpads, die ondersteunen toch al een jaar lang multi-touch? Of was dat alleen bij de MPB het geval?
quote:Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik niet. Ik had er graag 4Gb in gehad, maar de MBA is een onvoorstelbaar handige laptop voor onderweg.
quote:Als Flash niet goed draait zal het inderdaad geweigerd worden.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
quote:Wellicht had je de presentatie moeten volgen om te weten dat je uit je nek lult.Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af hoe die appstore gaat werken. Krijgen we dan straks ook geen Flash meer op de Mac omdat Apple het niet goed keurt?
quote:Veel plezier met je klotetrackpad van 3 vierkante mm.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.
quote:TrollOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Flash niet goed draait zal het inderdaad geweigerd worden.
Beetje een domme/onnozele vraag.
quote:Dan moet je geen 11.6" MBA kopen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een netbook voldoet voor mij. En is 3x goedkoper.
quote:Wat? Ik heb geen Mac omdat ik ze te duur vind. Maar de goedkoopste MBA is stukken beter dan de goedkoopste Macbook nu voor ongeveer dezelfde prijs. Tevens is de 13,3" MBA ook best netjes geprijst gezien het feit dat er een 128 GB SSD in zit.
quote:Half jaar geleden een 12" Asus netbook gekocht voor ¤ 275 met een 1366x768 scherm.Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
11.6 inch met 1366x768 resolutie
quote:Ja?Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Half jaar geleden een 12" Asus netbook gekocht voor ¤ 275 met een 1366x768 scherm.
quote:Ik stel het niet als feit het was een vraag niet zo op je teentjes getrapt zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wellicht had je de presentatie moeten volgen om te weten dat je uit je nek lult.
quote:Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet je geen 11.6" MBA kopen.
Soms is het leven zo simpel.
quote:Jaaahaaaaaa.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik stel het niet als feit het was een vraag niet zo op je teentjes getrapt zijn.Maar open distributie blijft dus ook gewoon mogelijk?
quote:Ik dacht dat je de 11,6 versie bedoeldeOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat? Ik heb geen Mac omdat ik ze te duur vind. Maar de goedkoopste MBA is stukken beter dan de goedkoopste Macbook nu voor ongeveer dezelfde prijs. Tevens is de 13,3" MBA ook best netjes geprijst gezien het feit dat er een 128 GB SSD in zit.
quote:Hij had duurder moeten zijn?Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.
quote:Ik vind het inderdaad niet bijzonder, Compaq had ook een netbook met die resolutie op een 11,6"-scherm.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Half jaar geleden een 12" Asus netbook gekocht voor ¤ 275 met een 1366x768 scherm.
quote:Waar ben ik op mijn teentjes getrapt en waarom presenteer je vragen als feiten?Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik stel het niet als feit het was een vraag niet zo op je teentjes getrapt zijn.Maar open distributie blijft dus ook gewoon mogelijk?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
Damn, nog geen iLife op BrokenStones
*klik
*klik
*klik
quote:Huh, het is een beter product dus hij had goedkoper moeten zijn?
quote:Kan je toch gewoon kopen voor 49 USD.Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
*klik
*klik
*klik
quote:Er zijn genoeg netbooks die 8+ uur accuduur halen en prima werken. Maar er zitten ook mindere producten bij inderdaad...Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, ik heb ook een tijdje zo'n netbook gehad, Lenovo ding ofzo, en na een paar weken was me opeens weer helemaal duidelijk waarom Apple z'n stevige prijs dubbel en dwars waard is. Ding snel verpatst en een MBP gehaald. Nooit meer wat anders.
Gepruts met slechte schermen, plastic behuizing, klote trackpads, slechte batterylife, en belangrijkste van alles, geen native OSX ondersteuning.
quote:AluOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom die witte rand om het scherm, zwart is mooier.
quote:Maar nu Apple het heeft, is het veel spectaculairder. Eerlijk is eerlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niet bijzonder, Compaq had ook een netbook met die resolutie op een 11,6"-scherm.
quote:Ik wil hem *nu*Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon kopen voor 49 USD.
quote:128MB SSD ipv een wat... 80GB 4200RPM HDD in je netbook? Groot Multitouch trackpad vs 2 bij 2 cm touchpad met scrollrandje die je niet mis kan houden? Duurzaam aluminium vs gammel plastic?Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.
quote:Het is een beter product, maar wel 3x zo duur. Dat is het mij niet waard. Zo moeilijk is het namelijk niet om een beter product te maken wat 3x zo duur is. Dat kan iedere nutjob.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Huh, het is een beter product dus hij had goedkoper moeten zijn?
quote:Nou zo'n enorm goed trackpad (een vereiste op een laptop wmb) als op een Mac ben ik nog nergens tegengekomen. Idem met de behuizing. En zo'n magsafe adapter is ook vrij uniek. Maar misschien hebben we een verschillende definitie van prima werken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg netbooks die 8+ uur accuduur halen en prima werken. Maar er zitten ook mindere producten bij inderdaad...
quote:BrokenStones?Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
*klik
*klik
*klik
quote:Ah, dus hij mag wel duurder zijn maar niet zo veel duurder?Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het is een beter product, maar wel 3x zo duur. Dat is het mij niet waard. Zo moeilijk is het namelijk niet om een beter product te maken wat 3x zo duur is.
quote:Of ze het kunnen weet ik niet, maar ze gaan het vast proberen. Die van Samsung wordt denk ik volgende week aangekondigd.Dat kan iedere nutjob.
quote:Een BMW 7 serie is ook beter dan een vw golfOp woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
128MB SSD ipv een wat... 80GB 4200RPM HDD in je netbook? Groot Multitouch trackpad vs 2 bij 2 cm touchpad met scrollrandje die je niet mis kan houden? Duurzaam aluminium vs gammel plastic?
quote:Dat klopt helemaal natuurlijk, een Mac werkt beter. Echter, netbooks kunnen ook prima werken, zónder gepruts en mét lange accuduur en 'redelijke' touchpads.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou zo'n enorm goed trackpad (een vereiste op een laptop wmb) als op een Mac ben ik nog nergens tegengekomen. Idem met de behuizing. En zo'n magsafe adapter is ook vrij uniek. Maar misschien hebben we een verschillende definitie van prima werken..
quote:En SSD, even groot?Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal natuurlijk, een Mac werkt beter. Echter, netbooks kunnen ook prima werken, zónder gepruts en mét lange accuduur en 'redelijke' touchpads.
quote:Whehehe, de Galaxy Air.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Die van Samsung wordt denk ik volgende week aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |