quote:Huh, het is een beter product dus hij had goedkoper moeten zijn?
quote:Kan je toch gewoon kopen voor 49 USD.Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
Damn, nog geen iLife op BrokenStones
*klik
*klik
*klik
quote:Er zijn genoeg netbooks die 8+ uur accuduur halen en prima werken. Maar er zitten ook mindere producten bij inderdaad...Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, ik heb ook een tijdje zo'n netbook gehad, Lenovo ding ofzo, en na een paar weken was me opeens weer helemaal duidelijk waarom Apple z'n stevige prijs dubbel en dwars waard is. Ding snel verpatst en een MBP gehaald. Nooit meer wat anders.
Gepruts met slechte schermen, plastic behuizing, klote trackpads, slechte batterylife, en belangrijkste van alles, geen native OSX ondersteuning.
quote:AluOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom die witte rand om het scherm, zwart is mooier.
quote:Maar nu Apple het heeft, is het veel spectaculairder. Eerlijk is eerlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niet bijzonder, Compaq had ook een netbook met die resolutie op een 11,6"-scherm.
quote:Ik wil hem *nu*Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon kopen voor 49 USD.
quote:128MB SSD ipv een wat... 80GB 4200RPM HDD in je netbook? Groot Multitouch trackpad vs 2 bij 2 cm touchpad met scrollrandje die je niet mis kan houden? Duurzaam aluminium vs gammel plastic?Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Al vind ik het wel jammer. De MBA is natuurlijk een beter product. Jammer dat het prijsverschil dit niet rechtvaardigt.
quote:Het is een beter product, maar wel 3x zo duur. Dat is het mij niet waard. Zo moeilijk is het namelijk niet om een beter product te maken wat 3x zo duur is. Dat kan iedere nutjob.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Huh, het is een beter product dus hij had goedkoper moeten zijn?
quote:Nou zo'n enorm goed trackpad (een vereiste op een laptop wmb) als op een Mac ben ik nog nergens tegengekomen. Idem met de behuizing. En zo'n magsafe adapter is ook vrij uniek. Maar misschien hebben we een verschillende definitie van prima werken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg netbooks die 8+ uur accuduur halen en prima werken. Maar er zitten ook mindere producten bij inderdaad...
quote:BrokenStones?Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
*klik
*klik
*klik
quote:Ah, dus hij mag wel duurder zijn maar niet zo veel duurder?Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het is een beter product, maar wel 3x zo duur. Dat is het mij niet waard. Zo moeilijk is het namelijk niet om een beter product te maken wat 3x zo duur is.
quote:Of ze het kunnen weet ik niet, maar ze gaan het vast proberen. Die van Samsung wordt denk ik volgende week aangekondigd.Dat kan iedere nutjob.
quote:Een BMW 7 serie is ook beter dan een vw golfOp woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
128MB SSD ipv een wat... 80GB 4200RPM HDD in je netbook? Groot Multitouch trackpad vs 2 bij 2 cm touchpad met scrollrandje die je niet mis kan houden? Duurzaam aluminium vs gammel plastic?
quote:Dat klopt helemaal natuurlijk, een Mac werkt beter. Echter, netbooks kunnen ook prima werken, zónder gepruts en mét lange accuduur en 'redelijke' touchpads.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou zo'n enorm goed trackpad (een vereiste op een laptop wmb) als op een Mac ben ik nog nergens tegengekomen. Idem met de behuizing. En zo'n magsafe adapter is ook vrij uniek. Maar misschien hebben we een verschillende definitie van prima werken..
quote:En SSD, even groot?Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal natuurlijk, een Mac werkt beter. Echter, netbooks kunnen ook prima werken, zónder gepruts en mét lange accuduur en 'redelijke' touchpads.
quote:Whehehe, de Galaxy Air.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
Die van Samsung wordt denk ik volgende week aangekondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |