quote:Zie 't nu idd. Via http://store.apple.com/nl(...)e-11?mco=MTk0MjI3MzAOp woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, het lijkt wel degelijk volledig iLife te zijn. Via de onderwijs-store.
quote:Ik vond het ook niet geweldig. Ben benieuwd wat er nog komen gaat en wat het gaat kosten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Sorry, maar ik was meer enthousiast om van 10.5>10.6 te gaan dan van 10.6>10.7 . Of ben ik de enige die de nieuwe feautures niet denderend vind
quote:Het is een preview, niemand weet nog hoe 10.7 er in zijn geheel uit komt te zien. Dit laat meer de richting (meer overeenkomsten met iOS) dan het echte OS zien. Er zal nog een hoop bij komen en niet alles van vandaag zal in de huidige vorm in 10.7 zitten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef donald_dick het volgende:
Sorry, maar ik was meer enthousiast om van 10.5>10.6 te gaan dan van 10.6>10.7 . Of ben ik de enige die de nieuwe feautures niet denderend vind
quote:iLife besteld. Nergens iets van een onderwijsinstituut hoeven op te geven. We zullen 't zienUw bestelling wordt verwerkt en u krijgt binnenkort een e-mail ter bevestiging.
quote:Besteld. Voor 24 euro kunnen we niet sukkelen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie 't nu idd. Via http://store.apple.com/nl(...)e-11?mco=MTk0MjI3MzA
quote:iLife 10? iLife 09, neem ik aanOp woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef nelisb het volgende:
Upgrade kost 24¤? Heb nu ilife 10. Dus upgrade is genoeg toch?
Die kan toch ook op 2 computers meen ik me te herinneren toen ik ilife10 kocht.
quote:Apps that crash will be rejected
Apps that exhibit bugs will be rejected
Apps that include undocumented or hidden features inconsistent with the description of the app will be rejected
Apps that use non-public APIs will be rejected
Apps that are “beta”, “demo”, “trial”, or “test” versions will be rejected
Apps that duplicate apps already in the App Store may be rejected, particularly if there are many of them
Apps that are not very useful or do not provide any lasting entertainment value may be rejected
Apps that download or install additional code or resources to add functionality or change their primary purpose will be rejected
Apps that require license keys or implement their own copy protection will be rejected
Apps may not use update mechanisms outside of the App Store
Apps that use deprecated or optionally installed technologies (e.g., Java, Rosetta) will be rejected
Apps must comply with all terms and conditions explained in the Apple Macintosh Human Interface Guidelines
Apps that look similar to Apple Products or apps bundled on the Mac, including the Finder, iChat, iTunes, and Dashboard, will be rejected
quote:**kuch**Dem**kuch**on**kuch**Oid**kuchOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
Damn, nog geen iLife op BrokenStones
*klik
*klik
*klik
quote:Nog steeds geen serial check.Op donderdag 21 oktober 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
Nog steeds gewoon alleen een serial check?
quote:Geen idee, maar ze kunnen je order hooguit cancellen en je het geld terugstortenOp donderdag 21 oktober 2010 09:50 schreef KingOfMars het volgende:
Hoe streng is de check in de onderwijsstore?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |