quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef De_Hertog het volgende:
Met de MacBook Air neemt Apple dat hele 'iPad meets Mac'-verhaal wel erg serieus.
quote:Een betere vraag is wat je met een iPad moet als je een MBA / MBP hebt.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef rubje het volgende:
MacBook Air..![]()
wat heb je er aan als je al een iPad ed hebt...
quote:Er zit een toetsenbord op en is geschikt voor dagelijks gebruik (lees: je kan er ook fatsoenlijk op werken naast leuke dingen doen als videootjes kijken of lezen).Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef rubje het volgende:
blijft voor mij nog altijd wat de toegevoegde waarde dat hele FT heeft ivg met iChat.![]()
voor de rest een Keynote die je in 3 min gezien hebt omdat wat er getoond werd al verwacht werd.![]()
MacBook Air..![]()
wat heb je er aan als je al een iPad ed hebt...
quote:Mja, voor die 5 tientjes mag je ook eigenlijk niet jatten maar goed. Ben lui en cheap.Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik krijg net de verzendbevestiging van de originele dvd.
quote:Je hebt volgens mij wel een Apple ID nodig.Op donderdag 21 oktober 2010 14:10 schreef n8n het volgende:
Kan je nou Facetime gebruiken zonder iTunes-store account? Van de mensen die ik ken met een Mac heeft lang niet iedereen een iPhone, dus ook geen iTunes account.
quote:Zelfde vraag als wat je met een iPad moet als je een netbook hebt. Totaal andere ervaring.Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een betere vraag is wat je met een iPad moet als je een MBA / MBP hebt.
quote:Ik ben vooral ongeduldigOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, voor die 5 tientjes mag je ook eigenlijk niet jatten maar goed. Ben lui en cheap.
quote:24,99 euro zelfsOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, voor die 5 tientjes mag je ook eigenlijk niet jatten maar goed. Ben lui en cheap.
quote:Ik gok dat het nog steeds om dezelfde reden is dat de 13" MacBook (Pro) nog met een Core 2 Duo zit: geen ruimte voor een dedicated grafische kaart, en licensing gezeik zodat je niet de Geforce 320M tegelijk met een Core ix kunt gebruiken. Het enige alternatief is dan een Core ix met een Intel integrated kaart, maar dan verlies je weer heel veel in grafische performance.Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zit een toetsenbord op en is geschikt voor dagelijks gebruik (lees: je kan er ook fatsoenlijk op werken naast leuke dingen doen als videootjes kijken of lezen).
Ik snap alleen niet dat ze er geen i5 560um in gedaan hebben in plaats van die oude core2 duo.
Veel sneller, zuiniger, en laat de optie open om de geforce chip er tegen meerprijs bij te verkopen... Bovendien is ie ook nog eens goedkoper volgens de intel website.klik1 klik2
Zo'n i5 um versie zou ik zeker overwegen, een SL9400 vind ik te traag.
quote:Vreemd verhaal, want waarom kunnen andere fabrikanten dan wel laptops verkopen met een Geforce 320M en een i3?Op donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog steeds om dezelfde reden is dat de 13" MacBook (Pro) nog met een Core 2 Duo zit: geen ruimte voor een dedicated grafische kaart, en licensing gezeik zodat je niet de Geforce 320M tegelijk met een Core ix kunt gebruiken. Het enige alternatief is dan een Core ix met een Intel integrated kaart, maar dan verlies je weer heel veel in grafische performance.
http://arstechnica.com/ap(...)-core-i5-upgrade.ars
quote:Oh god, moeten we over een half jaar ook Mac OS X gaan Jailbreaken..Op donderdag 21 oktober 2010 14:36 schreef KingOfMars het volgende:
Zou er ook een Installous voor OSX komen?!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |