quote:InternetcaféOp woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan iemand nog wat bedenken voor
23 Efteling
24
25
26
27
28
29
30 en 31 oktober?
ik stel voor om 31 oktober naar walibi halloween te gaan
quote:Jullie kunnen me wel gaan aanmoedigen( vanuit de bus)Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
23 tentamenweek
24 tentamenweek
25 tentamenweek
26 tentamenweek
27 tentamenweek
28
29
30 en 31 oktober?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
23 Efteling
24 Hoofdkantoor PostalGold
25 Speeltuin bij yvonne's huis
26 Parijs
27 Dubai
28 Verkleden als junkies en een dag op straat leven
29 Smurfenland
30/31 Walibi Halloween
quote:Als jij er 1 regelt mag je in de busOp woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Speeltuin is een goed plan, ritselt iemand een springkussen?
quote:dakraam is dik, die kunnen we gebruikenOp woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Speeltuin is een goed plan, ritselt iemand een springkussen?
quote:Je hebt ons verraden. Beetje naar Cuijk gaan en ons achter laten in de bus.Op woensdag 20 oktober 2010 18:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jullie favoriete Authist meld zich weer in de FOK!bus
Uitstapje naar Cuijk was leuk, Maar het kan de FOk!bus avonturen uiteraard niet overtreffen
quote:Deal!!Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef dakraam het volgende:
[..]
Als jij er 1 regelt mag je in de bus
quote:Ik ben niet dikOp woensdag 20 oktober 2010 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
dakraam is dik, die kunnen we gebruikenAls ik zelf dik was had ik mezelf wel opgegeven maar helaas...
quote:Ik heb tenminste nog een leven, zo kun je het ook bekijkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:32 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je hebt ons verraden. Beetje naar Cuijk gaan en ons achter laten in de bus.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent dikraam.
quote:Ik hoef niet naar Cuijk te gaan om een leven te hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 18:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een leven, zo kun je het ook bekijken![]()
Maargoed ik he het wel aangekondigd hoor
quote:Akkoord..Op woensdag 20 oktober 2010 18:36 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Cuijk te gaan om een leven te hebben
quote:je schreef zijn naam verkeerd, nu gaat hij je in elkaar slaan en over je heen pissenOp woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Akkoord..![]()
Oke cool ze hebben hier ook een ballenbak !
*Neemt Micchas mee de ballenbak in *
quote:pestkopOp woensdag 20 oktober 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent dikraam.
quote:dat is zo, zal het veranderenOp woensdag 20 oktober 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
OP klopt trouwens niet... Slapen zonder dat iemand over je heen pist?
Jullie kennen me toch jongeeeensDat zal niet gebeuren
quote:Dat is toch juist leuk?Op woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
je schreef zijn naam verkeerd, nu gaat hij je in elkaar slaan en over je heen pissen
quote:hij pist sowieso al over je heen dus dat maakt niet uit of je zijn naam verkeerd schrijft
quote:normaal pist hij over je heen met liefde, nu doet hij het met blinde haat.
quote:dan is de pis zuurder?Op woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef dakraam het volgende:
[..]
normaal pist hij over je heen met liefde, nu doet hij het met blinde haat.
quote:Ben ook fan van Zure bommen, dus dat maakt me allemaal niet zo veel uit
quote:dan zou ik Michhas kwaad maken dan krijg je extra zure pisOp woensdag 20 oktober 2010 18:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ben ook fan van Zure bommen, dus dat maakt me allemaal niet zo veel uit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zou ik Michhas kwaad maken dan krijg je extra zure pis
quote:Nee helaas, morgen beterOp woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BEN JIJ DIE GOEIIAAAH?
quote:Droogkloot.
quote:dat is mooi, gooi hem maar in de busOp woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Droogkloot.
Machlas was fakking pro bij Ajax
quote:Zelf mensen in de bus paintenOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is mooi, gooi hem maar in de bus
quote:dan komt ie er lekker niet inOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zelf mensen in de bus painten
quote:Gooi dan een Feyenoorder in de bus.Op woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is mooi, gooi hem maar in de bus
quote:leuk hanengevechtOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef dakraam het volgende:
[..]
Gooi dan een Feyenoorder in de bus.
quote:Zo goed was ie toch nietOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan komt ie er lekker niet in
quote:die gebruiken we wel voor de ontleedlesOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zo goed was ie toch niet![]()
Noo geen FeyenoorderxD
quote:ja vond ik ookOp woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
FANTASTISCH IDEE!!!11!1!!!!11!!!!11!!
quote:Ik haat jeOp woensdag 20 oktober 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die gebruiken we wel voor de ontleedles
quote:dankje voor de morele steunOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Een dakraam met gevoelens... trek het je niks aan droogkloot, het zal je niet raken ofzo
quote:Geen enkel probleem johOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje voor de morele steun
quote:Leuk, beetje jammer dat we gediskwalificeerd werden omdat michhas zo nodig coke/doping moest gebruiken.
quote:Saai.
quote:DIKKE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef dakraam het volgende:
[..]
DIKKE!Zin in een dinertje dikkertje van me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Jawel hoorOp woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zin in een dinertje dikkertje van me?
quote:We hebben net met de hele fok!bus bij de burger king gegeten, dus ja graag.Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zin in een dinertje dikkertje van me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Jij bent dakraam niet. Dat is toch anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
We hebben net met de hele fok!bus bij de burger king gegeten, dus ja graag.Zullen we een salade gaan nuttigen, sprietje van me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Salade met extra vet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zullen we een salade gaan nuttigen, sprietje van me?
quote:Dank je,Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee jij! Noem dakraam () eens niet dik!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee jij! Noem dakraam () eens niet dik!
quote:Zoo wat een zelfvertrouwen heeft deze MachlasOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, als je wat langer in de bus zou zijn zou je dat wetenen iedereen houdt daarom van mij
quote:Ik was er alle topics!! Ik postte alleen niet veel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, als je wat langer in de bus zou zijn zou je dat wetenen iedereen houdt daarom van mij
quote:Iedereen haat je, maar we durven het niet te zeggen omdat je ons anders onderplast. En niemand vind het onderplassen lekker ook al zeggen we van wel. Iedereen is gewoon bang voor je.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Maar als ik iets wil heb je zeker wel uitzonderingen ?Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zoo wat een zelfvertrouwen heeft deze Machlas
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was er alle topics!! Ik postte alleen niet veel.
Vriendjes?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef dakraam het volgende:
[..]
Iedereen haat je, maar we durven het niet te zeggen omdat je ons anders onderplast. En niemand vind het onderplassen lekker ook al zeggen we van wel. Iedereen is gewoon bang voor je.Je liegt, ik ben heul lieuvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Heh? Wat bedoel jeOp woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Maar als ik iets wil heb je zeker wel uitzonderingen ?
![]()
quote:Ok, je bent lief.
quote:Oh wat liefOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij mag doen wat je wil bij mij, dat weet je
quote:Excuses aanvaard!!Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
Die post net kwam wel heul arrogant over zie ik net
Voor de goede orde: dat ben ik niet
Excuseeeeees
quote:Excuses niet geaccepteerd, je hebt me gekwetst.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
Die post net kwam wel heul arrogant over zie ik net
Voor de goede orde: dat ben ik niet
Excuseeeeees
quote:Dakramen hebben heul geen gevoelensOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef dakraam het volgende:
[..]
Excuses niet geaccepteerd, je hebt me gekwetst.
quote:eikel, ik haat jeOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dakramen hebben heul geen gevoelens
quote:Dit dakraam wel, voor mij!!Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dakramen hebben heul geen gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit dakraam wel, voor mij!!Lutte, dit dakraam heeft je gemanipuleerd. Hij deed alsof hij gevoelens heeft, ik zeg je bij deze: die heeft hij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het spijt me dat ik de brenger van dit vreselijke nieuws moet zijn, maar íemand moest het zeggen![]()
quote:Neeeeeeeeeeeuuuuuuuh!Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte, dit dakraam heeft je gemanipuleerd. Hij deed alsof hij gevoelens heeft, ik zeg je bij deze: die heeft hij niet![]()
Het spijt me dat ik de brenger van dit vreselijke nieuws moet zijn, maar íemand moest het zeggen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rustig jij
Vergeet niet dat ik nog steeds het hart van yvonne heb, u can't touch me
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:04 schreef dakraam het volgende:
* dakraam steelt stiekem yvonne's hart van michhas
quote:* Michhas probeert Lutte te troostenOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeuuuuuuuh!
NEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUH!!!!!!
Ik sterf van de hartenpijn.
quote:Dit is niet legit, er wordt niet gestolen in de bus. Tevens kun jij niet stelen, dakramen kunnen dat niet.
quote:Ik heb een nep-hart neergelegd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is niet legit, er wordt niet gestolen in de bus. Tevens kun jij niet stelen, dakramen kunnen dat niet.
Het hart ligt hier naast me, niemand raakt het aan behalve ik.
My preciousss...
quote:Ik voel me al een stuk beter. Dankje Michhas!!Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasprobeert Lutte te troosten
quote:Onmogelijk.
quote:En toch heb ik hem gestolen. Ik ben ''the chosen one'' om het hart uit jouw kwaadaardige handen te halen en dat is me geluktOp woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Je bent mijn verhaal over 'the chosen ones' vergeten ofniet?
Jij kan dat hart helemaal niet stelen, je kan het niet aanraken, alleen ik
My preciousss...
quote:Oké. je mag het hebben, i dont care, je kan er verder niks meeOp woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef dakraam het volgende:
[..]
En toch heb ik hem gestolen. Ik ben ''the chosen one'' om het hart uit jouw kwaadaardige handen te halen en dat is me gelukt
quote:Wil je mijn hart?Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké. je mag het hebben, i dont care, je kan er verder niks mee
Nu mag je wel weer eens aardig gaan doen! Ik heb dit niet verdiend
quote:ok, ik hou dit hart. maar iedere keer als ik er naar kijk zal ik aan je denkenOp woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké. je mag het hebben, i dont care, je kan er verder niks mee
Nu mag je wel weer eens aardig gaan doen! Ik heb dit niet verdiend
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je mijn hart?Nee, jij komt uit Brabant. Die hoef ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt voor de aanbieding![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je mijn hart?Mag ik wel je hart hebben Lutte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:1. Ik spaar hartenOp woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef eens drie argumenten met een goede onderbouwing.Kijken of je betrouwbaar bent.
quote:Okay, ik ben om.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
1. Ik spaar harten
2. Ik wil hem
3. [ afbeelding ]
quote:* dakraam steekt een houten spies daar lutte's hart.
quote:Maar... De regenboog!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam steekt een houten spies daar lutte's hart.
Ha! Nooit je hart geven aan vreemden. Hebben je ouders je dat nooit geleerd?
quote:Tuurlijk niet, brabant heOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam steekt een houten spies daar lutte's hart.
Ha! Nooit je hart geven aan vreemden. Hebben je ouders je dat nooit geleerd?
quote:Ha!Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar... De regenboog!!
Je liet me een Ariel-regenboog zien die mijn hersenen overnam, hoe durf je.
Mijn hart, wat doe je...
quote:ok vooruit, omdat ik je hart vernietigd heb.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
Jaaa. Mag ik ook komen, ook al zit ik nog steeds niet in de bus?
quote:Even wat aangepast op de FOK! manier.Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
Ik heb trouwens nog iets leuks wat we een keer kunnen doen als er een halfuurtje in de planning is, het heet het SOA-spel en we hebben het op school gedaan.
Je gaat met minimaal 10 mensen in een kring zitten, met in het midden een bierflesje, 2 van de 10 mensen hebben een SOA maar wie weet niemand, behalve hun ( maar niet van elkaar ). Er draait iemand aan het flesje en naar wie die gericht is moet die Sex hebben, daarna is de volgende aan de beurt.
Er zijn regels aan verbonden, zoals er geen condooms gebruikt mogen worden.
quote:Whahhaha.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Even wat aangepast op de FOK! manier.
quote:Gewoon wanneer we vervelen toch? Tevens kunnen slapende mensen meedoen aan dit spel, dat is het leuke.Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahhaha.
Plan maar in zou ik zeggen.
quote:Wraawr.Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Gewoon wanneer we vervelen toch? Tevens kunnen slapende mensen meedoen aan dit spel, dat is het leuke.
Hoe langer je het speelt, hoe gevaarlijker.
quote:Ik zal even een paint maken van het spel, lekker officieelOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wraawr.
En wie al eerst zijn soa-spaarkaart vol heeft gestempeld krijgt bonuspunten.
quote:Jaa.Op woensdag 20 oktober 2010 22:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik zal even een paint maken van het spel, lekker officieel.
quote:
quote:Dat dacht ik dus ook maar durfde het niet te posten.Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef BunnyCookii het volgende:
./ nieuwe SC
Ik maak trouwens paint uit verveling.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als we dan toch een party hebben...
Mag ik deze dans van u?
quote:Ik wil de rechtse zijnOp woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Die linkse ben jij, de rechtse ben ik!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef BunnyCookii het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nu weet iedereen het wel héh.
Deze is als voorbeeld, stiekem heb ik nog niets.
Hebben andere mensen het wel. PM PM PM !
quote:Je hebt er verstand van?Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Die eerste zou ik niet weten
Candida is echt viesStinkt/jeukt heel erg
.
quote:+1Op woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een ontboezemingen zeg... Ik zal je trouwens eens even PM'en!!
quote:Wel stil héhOp woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!!!
Wie was het? Michhas hea?
quote:Hallo, begin vanaf deze zin te lezen, en niet naar boven scrollen, bedankt voor je medewerking.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hallo, begin vanaf deze zin te lezen, en niet naar boven scrollen, bedankt voor je medewerking.
quote:Nu lieg je alweer.Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Why me, WHY, WHY GOOOD WHY
Ik hebt geen soa!
quote:Fuck jullie allebei, nare meisjes!
quote:'Fuck jullie'Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck jullie allebei, nare meisjes!
Maar vertel eens, waarom ben ik het slachtoffer van jullie verwoestende honger om anderen leed aan te doen?
quote:Ik heb mezelf niet in de handOp woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
'Fuck jullie'
Dat is het probleem,. deed je dat minder; dan was er nu niets aan de hand.
quote:Sexfetish.Op woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet in de hand
Ik moet gewoon veel sex hebben, kan ik niks aan doen
quote:Komen we zo achter, wanneer het spel begintOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar die soa is alweer tien jaar geleden hoor!
Toen ik 11 wasIk ben nu clean
quote:Wanneer begint het spel?Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Komen we zo achter, wanneer het spel begint
quote:
quote:Maar lieverd, ik ga wel slapen hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 23:03 schreef Michhas het volgende:
[..]Nee
Tevens slaap ik vannacht niet, nachtje doorhalen
Ik moet zeggen, ik vind jou maar een etterbak, het is moeilijk voor je om aardig te doen he?
quote:Truste
quote:Jullie? Ik zong een slaapliedje voor je!!Op woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Jullie zijn onaardig man, what the hell
Na alles wat ik voor de Fok!bus heb gedaan 4 topics lang, wordt ik zo bedankt? Nou, ik dank je de koekoek!
quote:DoeiOp woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik ga wel slapen hoor.
Doei schat.
[..]
Truste
quote:Maar niet voor mijOp woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie? Ik zong een slaapliedje voor je!!
quote:Maar ik wil helemaal niet slapenOp woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie? Ik zong een slaapliedje voor je!!
quote:Ik vind je wel lief hoor, je moet maar wennen aan mijn negatieve gedrag., Tht's meOp woensdag 20 oktober 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet slapen
Tevens ben jij degene die mijn naam noemde toen ik even weg was
quote:Sorry schatje.Op woensdag 20 oktober 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet slapen
Tevens ben jij degene die mijn naam noemde toen ik even weg was
quote:Ik vind jou niet lief, je moet maar wennen aan mijn positieve gedrag, sexverslaving en hyperactiviteit, thats just meOp woensdag 20 oktober 2010 23:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor, je moet maar wennen aan mijn negatieve gedrag., Tht's me
quote:We nemen je zoals je bent.Op woensdag 20 oktober 2010 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind jou niet lief, je moet maar wennen aan mijn positieve gedrag, sexverslaving en hyperactiviteit, thats just me
quote:Tegelijk?Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik neem jullie
Zoals jullie zijn
quote:Daarom zeg ik doe maar niet, als in: doe het gesprek maar niet deze kant op.Op woensdag 20 oktober 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf, je bent 15waarom hebben we het hier over
quote:Ik doe het gesprek helemaal geen kant opOp woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom zeg ik doe maar niet, als in: doe het gesprek maar niet deze kant op.
quote:Okay, even één ding: behandel me alsjeblieft niet als een vijftienjarige maar als een vijfdeklasser, of nog beter, naar mijn posts. Want ik ben niet dom en naïef enzo. En nee ik speel ook niet meer in de zandbak.Op woensdag 20 oktober 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe het gesprek helemaal geen kant op
Jullie beginnen over soa's en praten mij een sexverslaving aan
Hoi LutteNog mooie zandkastelen gebouwd?
quote:Hoi LutteOp woensdag 20 oktober 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, even één ding: behandel me alsjeblieft niet als een vijftienjarige maar als een vijfdeklasser, of nog beter, naar mijn posts. Want ik ben niet dom en naïef enzo. En nee ik speel ook niet meer in de zandbak.
BVD.
quote:Hoi LutteOp woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kies de middenweg! Iets tussen de zandbak en neuken in ofzo.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Lutte
Nog geneukt in de zandbak?
quote:Vet manOp woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ssst hea, de juf mag het niet horen want dan moet ik in de hoek.
quote:Houd maar op ja, zou ik enorm appreciëren.Op woensdag 20 oktober 2010 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vet man![]()
Schuurt dat zand niet heel erg?
Sorry ik zal ophouden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Houd maar op ja, zou ik enorm appreciëren.
Maar het maakt toch niet zo veel uit want ik lees het voorlopig toch niet, iets met slapen, vroeg opstaan, toets leren en maken enzo.
Trusten!
quote:Wat wou je vragen? Of ik lekker GESLAPEN had?Op donderdag 21 oktober 2010 08:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Lutte![]()
Nog... ach laat ook maar, het heeft geen zin
quote:Als ik om half 1 thuis kom van school zal ik het wel even doen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:06 schreef 045represent het volgende:
wie paint de FOK!-vlag om morgen op de maan te dumpen??
quote:GoedenmorgenOp donderdag 21 oktober 2010 08:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Lutte![]()
Nog... ach laat ook maar, het heeft geen zin
quote:Goed Morgen
quote:Ja dat wou ik vragen ja...Op donderdag 21 oktober 2010 08:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat wou je vragen? Of ik lekker GESLAPEN had?
Ja fantastisch, en jij?
quote:Ja dat wist ik toch al, 10 jaar geleden had ik candida, toen ik 11wasOp donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef BunnyCookii het volgende:
Michhas, je hebt een SOA. Die droom van je.. je was toch wakker.
quote:Heb het over wat Lutte en ik vanacht in de bus deden.... met jou...Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat wist ik toch al, 10 jaar geleden had ik candida, toen ik 11was
Nu ben ik clean
quote:VertelOp donderdag 21 oktober 2010 08:48 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Heb het over wat Lutte en ik vanacht in de bus deden.... met jou...
quote:Als ie de schrammen en blauwe plekken op zijn lichaam eens bekeek zou hij het niet hoeven vragen.Op donderdag 21 oktober 2010 08:50 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Vraag maar aan Lutte. Ik was drukker met het filmen ervan.
quote:Jeeeej!Op donderdag 21 oktober 2010 08:46 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
We kunnen nog een plekkie voor je regelen.
quote:Niet eronder! GEKK!!! Ik wil erin!Op donderdag 21 oktober 2010 08:58 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik ben NBT er in aan het gooien ( Of eronder) en dan ga ik even slim worden @ School
.
quote:Ik moet mezelf ook nog in de bus zetten, maar door school heb ik nooit tijd de computer aan te zwengelen. Vanavond dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 08:58 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik ben NBT er in aan het gooien ( Of eronder) en dan ga ik even slim worden @ School
.
quote:Jou er ook nog in dan.. Maar ik moet zo echt naar school; veel tijd heb ik niet? Zal ik je maar achterin zetten.Op donderdag 21 oktober 2010 09:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook nog in de bus zetten, maar door school heb ik nooit tijd de computer aan te zwengelen. Vanavond dan maar.
En ik ga ook maar eens even leren, ben niet voor niks eerder opgestaan.
quote:Zou wel heel fijn zijn, en maakt niet zoveel uit waar. Maar als je naar school moet doe ik het vanavond wel even.Op donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Jou er ook nog in dan.. Maar ik moet zo echt naar school; veel tijd heb ik niet? Zal ik je maar achterin zetten.
quote:Ghehe, Bunny heeft hero powers.Op donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou wel heel fijn zijn, en maakt niet zoveel uit waar. Maar als je naar school moet doe ik het vanavond wel even.
Edit: Ik zit er al in, jippie, thanks!
quote:Hihihii, nog meer mensen om te irriterenOp donderdag 21 oktober 2010 09:05 schreef NBT het volgende:
gheghe, ik zit erin hoor!Maar wel slim dat je me voorin heb gezet, word altijd zo vlug wagenziek!
quote:Moet je de grap nou echt verpestenOp donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hihihii, nog meer mensen om te irriteren![]()
@Lutte/BunnyCookii: Ik heb geen blauwe plekken en schrammen, denk dat jullie een natte droom hebben gehad waarin jullie aan mij hebben gezeten terwijl ik sliep (op wat voor manier dan ook).
quote:Grap? Dit zijn geen grappen, ik heb ook gevoelens JA!Op donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Moet je de grap nou echt verpesten.
Edit; dit betekend dat je jezelf er echt op controleerde ook.
quote:Alles serieus nemenOp donderdag 21 oktober 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Grap? Dit zijn geen grappen, ik heb ook gevoelens JA!
Nee hoor, heb net gedoucht en als het echt zo zou zijn zou ik het wel gemerkt hebben
quote:Het kan allemaal tegenwoordig
quote:Schijnbaar!Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het kan allemaal tegenwoordig
quote:Hee Ploertendoder!Op donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het kan allemaal tegenwoordig
quote:Hey
quote:Ga je bijna 5 topics doorlezen?Op donderdag 21 oktober 2010 09:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HeyIk ga even het concept van de FOK! Bus doorlezen
quote:Ik wil toch precies weten waar het over gaat
quote:Doe maar wel, tot vanavondOp donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil toch precies weten waar het over gaatNja ik ga niet elk lettertje doorlezen
quote:Zo traag ben ik niet he
quote:Is de spaceshuttle niet net vertrokken?Op donderdag 21 oktober 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
Ballenbak! Jeeeej! dat is leuk! maar we zijn nu toch ergens in chili?
quote:OMGOp donderdag 21 oktober 2010 09:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
BunnyCookii maakt hem om half 1 in de spaceshuttle nadat ze ruimtelessen heeft gevolgd.
quote:Jeej, ben ik even blij - ik bedoel teleurgesteld - dat ik al wakker ben.Op donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef Michhas het volgende:
* Michhasplast iedereen weer eens onder, vooral de slapende menschen moeten het vergelden
quote:hou je goed vastOp donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik reis ook mee, maar dan op het dak
quote:Burger King?
quote:Nee man, ik wil wel eens wat anders..
quote:ook niet, zijn allemaal dikmakers!
quote:We zitten in Chili
quote:Ja we mogen naar "BENEDEN!"
quote:Goed plan
quote:Slaap dan ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
we zijn al een half uur bezig, maar ik voel niks,Zijn jullie samen bezig ofzo?
quote:Oeh lekker. MEER MEER!!!!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 14:33 schreef NBT het volgende:
Ik slaap niet, ik wacht op actie!
* NBTbegint Ploertendoder te spanken
quote:Nee we zetten het op FOK!Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef BunnyCookii het volgende:
* BunnyCookii Pakt een camera en begint alles te filmen
Leuk als souvenir voor je ouders.
quote:Laat hem een leuke quote van Barbie zeggen in de camera!Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef BunnyCookii het volgende:
* BunnyCookii Pakt een camera en begint alles te filmen
Leuk als souvenir voor je ouders.
quote:Sowieso, maar je ouders moeten toch zeker wel een souvenir hebben ?Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee we zetten het op FOK!
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Sowieso, maar je ouders moeten toch zeker wel een souvenir hebben ?
quote:Best wel faal, mijn ouders juichen me juist toe.Op donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NeeZe kunnen mijn kinky-shizzle niet aan
quote:in chili wonen geen fokkersOp donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef BunnyCookii het volgende:
Zullen we deurtje lellen bij FOK!kers
quote:Jawel, gewoon goed zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef 045represent het volgende:
[..]
in chili wonen geen fokkers
quote:dat is net ome adolf met een kleurtjeOp donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Lutte het volgende:
Vijfde van rechts, middelste rij: Wat is de manier voor wereldvrede?
quote:oke dan ga jij die maar zoeken dan gaan wij verdet met de meet en greet (en orgie) met de mijnwerkers EN HUN VROUWEN!!!!!!!!!111EINZ!11!!
quote:Ik neem Lutte mee als bewijs.Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke dan ga jij die maar zoeken dan gaan wij verdet met de meet en greet (en orgie) met de mijnwerkers EN HUN VROUWEN!!!!!!!!!111EINZ!11!!![]()
quote:*Bewijsstuk A: LutteOp donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik neem Lutte mee als bewijs.
quote:Lutte blijft bij mijOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef 045represent het volgende:
Lutte doe je niet mee aan de orgie met de mijnwerkers EN HUN VROUWEN dan?
quote:Nee. BunnyCookii en ik gaan FOK!kers zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef 045represent het volgende:
Lutte doe je niet mee aan de orgie met de mijnwerkers EN HUN VROUWEN dan?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. BunnyCookii en ik gaan FOK!kers zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |