quote:pestkopOp woensdag 20 oktober 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent dikraam.
quote:dat is zo, zal het veranderenOp woensdag 20 oktober 2010 18:32 schreef Michhas het volgende:
OP klopt trouwens niet... Slapen zonder dat iemand over je heen pist?
Jullie kennen me toch jongeeeensDat zal niet gebeuren
quote:Dat is toch juist leuk?Op woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
je schreef zijn naam verkeerd, nu gaat hij je in elkaar slaan en over je heen pissen
quote:hij pist sowieso al over je heen dus dat maakt niet uit of je zijn naam verkeerd schrijft
quote:normaal pist hij over je heen met liefde, nu doet hij het met blinde haat.
quote:dan is de pis zuurder?Op woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef dakraam het volgende:
[..]
normaal pist hij over je heen met liefde, nu doet hij het met blinde haat.
quote:Ben ook fan van Zure bommen, dus dat maakt me allemaal niet zo veel uit
quote:dan zou ik Michhas kwaad maken dan krijg je extra zure pisOp woensdag 20 oktober 2010 18:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ben ook fan van Zure bommen, dus dat maakt me allemaal niet zo veel uit
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zou ik Michhas kwaad maken dan krijg je extra zure pis
quote:Nee helaas, morgen beterOp woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BEN JIJ DIE GOEIIAAAH?
quote:Droogkloot.
quote:dat is mooi, gooi hem maar in de busOp woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Droogkloot.
Machlas was fakking pro bij Ajax
quote:Zelf mensen in de bus paintenOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is mooi, gooi hem maar in de bus
quote:dan komt ie er lekker niet inOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zelf mensen in de bus painten
quote:Gooi dan een Feyenoorder in de bus.Op woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is mooi, gooi hem maar in de bus
quote:leuk hanengevechtOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef dakraam het volgende:
[..]
Gooi dan een Feyenoorder in de bus.
quote:Zo goed was ie toch nietOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan komt ie er lekker niet in
quote:die gebruiken we wel voor de ontleedlesOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zo goed was ie toch niet![]()
Noo geen FeyenoorderxD
quote:ja vond ik ookOp woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
FANTASTISCH IDEE!!!11!1!!!!11!!!!11!!
quote:Ik haat jeOp woensdag 20 oktober 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die gebruiken we wel voor de ontleedles
quote:dankje voor de morele steunOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Een dakraam met gevoelens... trek het je niks aan droogkloot, het zal je niet raken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |