quote:Geen enkel probleem johOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje voor de morele steun
quote:Leuk, beetje jammer dat we gediskwalificeerd werden omdat michhas zo nodig coke/doping moest gebruiken.
quote:Saai.
quote:DIKKE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef dakraam het volgende:
[..]
DIKKE!Zin in een dinertje dikkertje van me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Jawel hoorOp woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zin in een dinertje dikkertje van me?
quote:We hebben net met de hele fok!bus bij de burger king gegeten, dus ja graag.Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zin in een dinertje dikkertje van me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Jij bent dakraam niet. Dat is toch anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
We hebben net met de hele fok!bus bij de burger king gegeten, dus ja graag.Zullen we een salade gaan nuttigen, sprietje van me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Salade met extra vet?Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zullen we een salade gaan nuttigen, sprietje van me?
quote:Dank je,Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee jij! Noem dakraam () eens niet dik!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee jij! Noem dakraam () eens niet dik!
quote:Zoo wat een zelfvertrouwen heeft deze MachlasOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, als je wat langer in de bus zou zijn zou je dat wetenen iedereen houdt daarom van mij
quote:Ik was er alle topics!! Ik postte alleen niet veel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil, als je wat langer in de bus zou zijn zou je dat wetenen iedereen houdt daarom van mij
quote:Iedereen haat je, maar we durven het niet te zeggen omdat je ons anders onderplast. En niemand vind het onderplassen lekker ook al zeggen we van wel. Iedereen is gewoon bang voor je.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Maar als ik iets wil heb je zeker wel uitzonderingen ?Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zoo wat een zelfvertrouwen heeft deze Machlas
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was er alle topics!! Ik postte alleen niet veel.
Vriendjes?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef dakraam het volgende:
[..]
Iedereen haat je, maar we durven het niet te zeggen omdat je ons anders onderplast. En niemand vind het onderplassen lekker ook al zeggen we van wel. Iedereen is gewoon bang voor je.Je liegt, ik ben heul lieuvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Heh? Wat bedoel jeOp woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Maar als ik iets wil heb je zeker wel uitzonderingen ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |