quote:Nu lieg je alweer.Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Why me, WHY, WHY GOOOD WHY
Ik hebt geen soa!
quote:Fuck jullie allebei, nare meisjes!
quote:'Fuck jullie'Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck jullie allebei, nare meisjes!
Maar vertel eens, waarom ben ik het slachtoffer van jullie verwoestende honger om anderen leed aan te doen?
quote:Ik heb mezelf niet in de handOp woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
'Fuck jullie'
Dat is het probleem,. deed je dat minder; dan was er nu niets aan de hand.
quote:Sexfetish.Op woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet in de hand
Ik moet gewoon veel sex hebben, kan ik niks aan doen
quote:Komen we zo achter, wanneer het spel begintOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar die soa is alweer tien jaar geleden hoor!
Toen ik 11 wasIk ben nu clean
quote:Wanneer begint het spel?Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Komen we zo achter, wanneer het spel begint
quote:
quote:Maar lieverd, ik ga wel slapen hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 23:03 schreef Michhas het volgende:
[..]Nee
Tevens slaap ik vannacht niet, nachtje doorhalen
Ik moet zeggen, ik vind jou maar een etterbak, het is moeilijk voor je om aardig te doen he?
quote:Truste
quote:Jullie? Ik zong een slaapliedje voor je!!Op woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
Jullie zijn onaardig man, what the hell
Na alles wat ik voor de Fok!bus heb gedaan 4 topics lang, wordt ik zo bedankt? Nou, ik dank je de koekoek!
quote:DoeiOp woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik ga wel slapen hoor.
Doei schat.
[..]
Truste
quote:Maar niet voor mijOp woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie? Ik zong een slaapliedje voor je!!
quote:Maar ik wil helemaal niet slapenOp woensdag 20 oktober 2010 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie? Ik zong een slaapliedje voor je!!
quote:Ik vind je wel lief hoor, je moet maar wennen aan mijn negatieve gedrag., Tht's meOp woensdag 20 oktober 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet slapen
Tevens ben jij degene die mijn naam noemde toen ik even weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |