quote:Ok, je bent lief.
quote:Oh wat liefOp woensdag 20 oktober 2010 19:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij mag doen wat je wil bij mij, dat weet je
quote:Excuses aanvaard!!Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
Die post net kwam wel heul arrogant over zie ik net
Voor de goede orde: dat ben ik niet
Excuseeeeees
quote:Excuses niet geaccepteerd, je hebt me gekwetst.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
Die post net kwam wel heul arrogant over zie ik net
Voor de goede orde: dat ben ik niet
Excuseeeeees
quote:Dakramen hebben heul geen gevoelensOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef dakraam het volgende:
[..]
Excuses niet geaccepteerd, je hebt me gekwetst.
quote:eikel, ik haat jeOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dakramen hebben heul geen gevoelens
quote:Dit dakraam wel, voor mij!!Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dakramen hebben heul geen gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit dakraam wel, voor mij!!Lutte, dit dakraam heeft je gemanipuleerd. Hij deed alsof hij gevoelens heeft, ik zeg je bij deze: die heeft hij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het spijt me dat ik de brenger van dit vreselijke nieuws moet zijn, maar íemand moest het zeggen![]()
quote:Neeeeeeeeeeeuuuuuuuh!Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte, dit dakraam heeft je gemanipuleerd. Hij deed alsof hij gevoelens heeft, ik zeg je bij deze: die heeft hij niet![]()
Het spijt me dat ik de brenger van dit vreselijke nieuws moet zijn, maar íemand moest het zeggen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rustig jij
Vergeet niet dat ik nog steeds het hart van yvonne heb, u can't touch me
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:04 schreef dakraam het volgende:
* dakraam steelt stiekem yvonne's hart van michhas
quote:* Michhas probeert Lutte te troostenOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeuuuuuuuh!
NEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUH!!!!!!
Ik sterf van de hartenpijn.
quote:Dit is niet legit, er wordt niet gestolen in de bus. Tevens kun jij niet stelen, dakramen kunnen dat niet.
quote:Ik heb een nep-hart neergelegd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is niet legit, er wordt niet gestolen in de bus. Tevens kun jij niet stelen, dakramen kunnen dat niet.
Het hart ligt hier naast me, niemand raakt het aan behalve ik.
My preciousss...
quote:Ik voel me al een stuk beter. Dankje Michhas!!Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhasprobeert Lutte te troosten
quote:Onmogelijk.
quote:En toch heb ik hem gestolen. Ik ben ''the chosen one'' om het hart uit jouw kwaadaardige handen te halen en dat is me geluktOp woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Je bent mijn verhaal over 'the chosen ones' vergeten ofniet?
Jij kan dat hart helemaal niet stelen, je kan het niet aanraken, alleen ik
My preciousss...
quote:Oké. je mag het hebben, i dont care, je kan er verder niks meeOp woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef dakraam het volgende:
[..]
En toch heb ik hem gestolen. Ik ben ''the chosen one'' om het hart uit jouw kwaadaardige handen te halen en dat is me gelukt
quote:Wil je mijn hart?Op woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké. je mag het hebben, i dont care, je kan er verder niks mee
Nu mag je wel weer eens aardig gaan doen! Ik heb dit niet verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ok, ik hou dit hart. maar iedere keer als ik er naar kijk zal ik aan je denkenOp woensdag 20 oktober 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké. je mag het hebben, i dont care, je kan er verder niks mee
Nu mag je wel weer eens aardig gaan doen! Ik heb dit niet verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |