quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je mijn hart?Nee, jij komt uit Brabant. Die hoef ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt voor de aanbieding![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je mijn hart?Mag ik wel je hart hebben Lutte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:1. Ik spaar hartenOp woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef eens drie argumenten met een goede onderbouwing.Kijken of je betrouwbaar bent.
quote:Okay, ik ben om.Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
1. Ik spaar harten
2. Ik wil hem
3. [ afbeelding ]
quote:* dakraam steekt een houten spies daar lutte's hart.
quote:Maar... De regenboog!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam steekt een houten spies daar lutte's hart.
Ha! Nooit je hart geven aan vreemden. Hebben je ouders je dat nooit geleerd?
quote:Tuurlijk niet, brabant heOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam steekt een houten spies daar lutte's hart.
Ha! Nooit je hart geven aan vreemden. Hebben je ouders je dat nooit geleerd?
quote:Ha!Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar... De regenboog!!
Je liet me een Ariel-regenboog zien die mijn hersenen overnam, hoe durf je.
Mijn hart, wat doe je...
quote:ok vooruit, omdat ik je hart vernietigd heb.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
Jaaa. Mag ik ook komen, ook al zit ik nog steeds niet in de bus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:Even wat aangepast op de FOK! manier.Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
Ik heb trouwens nog iets leuks wat we een keer kunnen doen als er een halfuurtje in de planning is, het heet het SOA-spel en we hebben het op school gedaan.
Je gaat met minimaal 10 mensen in een kring zitten, met in het midden een bierflesje, 2 van de 10 mensen hebben een SOA maar wie weet niemand, behalve hun ( maar niet van elkaar ). Er draait iemand aan het flesje en naar wie die gericht is moet die Sex hebben, daarna is de volgende aan de beurt.
Er zijn regels aan verbonden, zoals er geen condooms gebruikt mogen worden.
quote:Whahhaha.Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Even wat aangepast op de FOK! manier.
quote:Gewoon wanneer we vervelen toch? Tevens kunnen slapende mensen meedoen aan dit spel, dat is het leuke.Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahhaha.
Plan maar in zou ik zeggen.
quote:Wraawr.Op woensdag 20 oktober 2010 22:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Gewoon wanneer we vervelen toch? Tevens kunnen slapende mensen meedoen aan dit spel, dat is het leuke.
Hoe langer je het speelt, hoe gevaarlijker.
quote:Ik zal even een paint maken van het spel, lekker officieelOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wraawr.
En wie al eerst zijn soa-spaarkaart vol heeft gestempeld krijgt bonuspunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |