quote:Sorry schatje.Op woensdag 20 oktober 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet slapen
Tevens ben jij degene die mijn naam noemde toen ik even weg was
quote:Ik vind jou niet lief, je moet maar wennen aan mijn positieve gedrag, sexverslaving en hyperactiviteit, thats just meOp woensdag 20 oktober 2010 23:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor, je moet maar wennen aan mijn negatieve gedrag., Tht's me
quote:We nemen je zoals je bent.Op woensdag 20 oktober 2010 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind jou niet lief, je moet maar wennen aan mijn positieve gedrag, sexverslaving en hyperactiviteit, thats just me
quote:Tegelijk?Op woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik neem jullie
Zoals jullie zijn
quote:Daarom zeg ik doe maar niet, als in: doe het gesprek maar niet deze kant op.Op woensdag 20 oktober 2010 23:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf, je bent 15waarom hebben we het hier over
quote:Ik doe het gesprek helemaal geen kant opOp woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom zeg ik doe maar niet, als in: doe het gesprek maar niet deze kant op.
quote:Okay, even één ding: behandel me alsjeblieft niet als een vijftienjarige maar als een vijfdeklasser, of nog beter, naar mijn posts. Want ik ben niet dom en naïef enzo. En nee ik speel ook niet meer in de zandbak.Op woensdag 20 oktober 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe het gesprek helemaal geen kant op
Jullie beginnen over soa's en praten mij een sexverslaving aan
Hoi LutteNog mooie zandkastelen gebouwd?
quote:Hoi LutteOp woensdag 20 oktober 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, even één ding: behandel me alsjeblieft niet als een vijftienjarige maar als een vijfdeklasser, of nog beter, naar mijn posts. Want ik ben niet dom en naïef enzo. En nee ik speel ook niet meer in de zandbak.
BVD.
quote:Hoi LutteOp woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kies de middenweg! Iets tussen de zandbak en neuken in ofzo.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Lutte
Nog geneukt in de zandbak?
quote:Vet manOp woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ssst hea, de juf mag het niet horen want dan moet ik in de hoek.
quote:Houd maar op ja, zou ik enorm appreciëren.Op woensdag 20 oktober 2010 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vet man![]()
Schuurt dat zand niet heel erg?
Sorry ik zal ophouden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Houd maar op ja, zou ik enorm appreciëren.
Maar het maakt toch niet zo veel uit want ik lees het voorlopig toch niet, iets met slapen, vroeg opstaan, toets leren en maken enzo.
Trusten!
quote:Wat wou je vragen? Of ik lekker GESLAPEN had?Op donderdag 21 oktober 2010 08:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Lutte![]()
Nog... ach laat ook maar, het heeft geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |