quote:Als ik om half 1 thuis kom van school zal ik het wel even doen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:06 schreef 045represent het volgende:
wie paint de FOK!-vlag om morgen op de maan te dumpen??
quote:GoedenmorgenOp donderdag 21 oktober 2010 08:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Lutte![]()
Nog... ach laat ook maar, het heeft geen zin
quote:Goed Morgen
quote:Ja dat wou ik vragen ja...Op donderdag 21 oktober 2010 08:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat wou je vragen? Of ik lekker GESLAPEN had?
Ja fantastisch, en jij?
quote:Ja dat wist ik toch al, 10 jaar geleden had ik candida, toen ik 11wasOp donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef BunnyCookii het volgende:
Michhas, je hebt een SOA. Die droom van je.. je was toch wakker.
quote:Heb het over wat Lutte en ik vanacht in de bus deden.... met jou...Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat wist ik toch al, 10 jaar geleden had ik candida, toen ik 11was
Nu ben ik clean
quote:VertelOp donderdag 21 oktober 2010 08:48 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Heb het over wat Lutte en ik vanacht in de bus deden.... met jou...
quote:Als ie de schrammen en blauwe plekken op zijn lichaam eens bekeek zou hij het niet hoeven vragen.Op donderdag 21 oktober 2010 08:50 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Vraag maar aan Lutte. Ik was drukker met het filmen ervan.
quote:Jeeeej!Op donderdag 21 oktober 2010 08:46 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
We kunnen nog een plekkie voor je regelen.
quote:Niet eronder! GEKK!!! Ik wil erin!Op donderdag 21 oktober 2010 08:58 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik ben NBT er in aan het gooien ( Of eronder) en dan ga ik even slim worden @ School
.
quote:Ik moet mezelf ook nog in de bus zetten, maar door school heb ik nooit tijd de computer aan te zwengelen. Vanavond dan maar.Op donderdag 21 oktober 2010 08:58 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik ben NBT er in aan het gooien ( Of eronder) en dan ga ik even slim worden @ School
.
quote:Jou er ook nog in dan.. Maar ik moet zo echt naar school; veel tijd heb ik niet? Zal ik je maar achterin zetten.Op donderdag 21 oktober 2010 09:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook nog in de bus zetten, maar door school heb ik nooit tijd de computer aan te zwengelen. Vanavond dan maar.
En ik ga ook maar eens even leren, ben niet voor niks eerder opgestaan.
quote:Zou wel heel fijn zijn, en maakt niet zoveel uit waar. Maar als je naar school moet doe ik het vanavond wel even.Op donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Jou er ook nog in dan.. Maar ik moet zo echt naar school; veel tijd heb ik niet? Zal ik je maar achterin zetten.
quote:Ghehe, Bunny heeft hero powers.Op donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou wel heel fijn zijn, en maakt niet zoveel uit waar. Maar als je naar school moet doe ik het vanavond wel even.
Edit: Ik zit er al in, jippie, thanks!
quote:Hihihii, nog meer mensen om te irriterenOp donderdag 21 oktober 2010 09:05 schreef NBT het volgende:
gheghe, ik zit erin hoor!Maar wel slim dat je me voorin heb gezet, word altijd zo vlug wagenziek!
quote:Moet je de grap nou echt verpestenOp donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hihihii, nog meer mensen om te irriteren![]()
@Lutte/BunnyCookii: Ik heb geen blauwe plekken en schrammen, denk dat jullie een natte droom hebben gehad waarin jullie aan mij hebben gezeten terwijl ik sliep (op wat voor manier dan ook).
quote:Grap? Dit zijn geen grappen, ik heb ook gevoelens JA!Op donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Moet je de grap nou echt verpesten.
Edit; dit betekend dat je jezelf er echt op controleerde ook.
quote:Alles serieus nemenOp donderdag 21 oktober 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Grap? Dit zijn geen grappen, ik heb ook gevoelens JA!
Nee hoor, heb net gedoucht en als het echt zo zou zijn zou ik het wel gemerkt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |