Moet het op een gegeven moment toch maar gaan duidelijk maken op een manier dat het wel tot je doordringt, want blijkbaar heb je inderdaad een grote plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef BasementDweller het volgende:
Als vannelle daarbij had gezegd dat ik een knuppel met een plaat voor m'n kop was waar ie schijtziek van werd en dat ik maar wijs moest gaan doen bij m'n papa, dan was ik het daar ook niet mee eens geweest. Gek he?
Aangezien ik mezelf een weekje vakantie cadeau heb gedaan, ben ik weer even de voorgaande topics door gaan lezen. Ik heb de nieuwe geslaagden, en die ga ik er nu bij de lijst bij zettenquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Blackviper het volgende:
Wordt die lijst nog wel eens bijgewerkt?
Heb meer gehad aan het lessen met mijn ouders dan aan die Belgische rijscholen. Mijn instructeur wist mij geeneens uit te leggen hoe ik een 2baansrotonde moest rijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niks mis met zelfstandig denken.
Wat er wel mis is: Als je zelfstandig denken leidt tot zelf aangeleerd gedrag is dat niet persé veiliger, misschien wel in jouw ogen maar niet in de werkelijkheid.
Waarom zou er een opleiding tot instructeur zijn als iedereen het zichzelf blijkbaar kan leren?
Of van papa zoals in België? Die het ook weer op zijn eigen manier doet....
Denk nou niet dat je de wijsheid in pacht hebt en neem gewoon eens wat aan van iemand die er voor geleerd heeft en van mensen met veel ervaring.
Als je dat niet wilt: prettige wedstrijd bij je examen.
Begin er onderhand goed ziek van te worden.![]()
Weekje?quote:Op maandag 1 november 2010 11:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Aangezien ik mezelf een weekje vakantie cadeau heb gedaan, ben ik weer even de voorgaande topics door gaan lezen. Ik heb de nieuwe geslaagden, en die ga ik er nu bij de lijst bij zetten
Ik bedoel dat ik nu een week vakantie heb, en eens de moeite heb genomen om alle tussendoor geslaagden sinds september bij te werkenquote:Op maandag 1 november 2010 13:21 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Weekje?
Laatste is van september![]()
In het kader van beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:26 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ben onlangs gezakt....dus gezien jij ex instructeur bent heb ik een aantal vragen..... Wat wil het CBR PRECIES zien en wat zijn absoluut de cruciale punten om op te letten/uit te voeren om wel te slagen? Soms heb ik het idee dat elk klein puntje aangedragen wordt om het slagen zo moeilijk mogelijk te maken...
Ja afgelopen vrijdag geslaagd.quote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef misslady83 het volgende:
Nog geslaagden? of de mindere kant van het verhaal: gezakten
?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef Archibaltus het volgende:
[..]
Ja afgelopen vrijdag geslaagd.
Dank je wel.quote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Waar moest je rijden en hoe ging het?
Hij begint dan altijd erover dat hij naar nog een hoger niveau wil en dit en dat nog beter kan. Maarja, al heb ik 1000 rijlessen gehad, dan zal ik nog steeds fouten maken en zal hij nog steeds zeggen dat bepaalde dingen beter kunnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef Purdey het volgende:
Mooi dat je TTT goed ging Basement! Heerlijk om eens bevestiging te krijgen van iemand dan je dolenthousiaste () instructeur
Als jij examen wilt rijden, en je TTT ging goed zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Uiteindelijk is het jou feestje, en jou geld. Dus tenzij je instr. echt specifieke redenen heeft om het niet te doen, gewoon doen
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga bellen en dan ga zeggen dat ik pas weer lessen wil inplannen als het examen is aangevraagd. Dan neem ik voor het examen nog een paar uurtjes en dan moet het wel lukken denk ik.
AAAH Purdey, heel erg bedankt voor je steun. Maar helaas ik ben gezakt. Echt kut is dat. Ik was er echt klaar voor maar ik ben dus helaas gezakt door te sloom rijden. Echt balen!!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef Purdey het volgende:
Vandaag moet Koekii ook op voor examen bij haar nieuwe rijschool. Heel veel succes Koek! Hoe laat moet je eigenlijk?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik moet straks voor de 2e keer mijn theorieexamen doen
Eerste keer 3 foutjes teveel in regels en inzicht, moet deze keer toch wel beter kunnen!
Wie weet trouwens of je gehandicapten ALTIJD voor moet laten gaan? Ik kan het in mijn theorieboek niet zo snel vinden..
Gefeliciteerd, ik heb de 17e TTT en 26 examen, ik hoop dat ik alles in 1x kan halenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Update: zojuist geslaagd voor mijn theorie![]()
16 van de 25 goed in gevaarherkenning
37 van de 40 goed in regels en inzicht
Vorige keer 3 teveel, nu dus lekker geslaagd. Heb nog 6 uur praktijkles en dan examen! Hoop dat ik hem nog dit jaar ga halen!
Gevaarherkenning is ook klote, als ik nu theorie moet doen, zak ik waarschijnlijk gewoonquote:Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Laat even weten hoe het gegaan is!
Ik vond gevaarherkenning zooo kut
Absoluut balen! Heb het ook gehad laatst dan voel je je echt...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef koekii het volgende:
[..]
AAAH Purdey, heel erg bedankt voor je steun. Maar helaas ik ben gezakt. Echt kut is dat. Ik was er echt klaar voor maar ik ben dus helaas gezakt door te sloom rijden. Echt balen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |