abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:10:08 #176
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88249178
Mooi dat je TTT goed ging Basement! Heerlijk om eens bevestiging te krijgen van iemand dan je dolenthousiaste ( :') ) instructeur :) Als jij examen wilt rijden, en je TTT ging goed zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Uiteindelijk is het jou feestje, en jou geld. Dus tenzij je instr. echt specifieke redenen heeft om het niet te doen, gewoon doen :s)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88250416
Gefeliciteerd Kelder Dweiler. ;)
pi_88250958
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef Purdey het volgende:
Mooi dat je TTT goed ging Basement! Heerlijk om eens bevestiging te krijgen van iemand dan je dolenthousiaste ( :') ) instructeur :) Als jij examen wilt rijden, en je TTT ging goed zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Uiteindelijk is het jou feestje, en jou geld. Dus tenzij je instr. echt specifieke redenen heeft om het niet te doen, gewoon doen :s)
Hij begint dan altijd erover dat hij naar nog een hoger niveau wil en dit en dat nog beter kan. Maarja, al heb ik 1000 rijlessen gehad, dan zal ik nog steeds fouten maken en zal hij nog steeds zeggen dat bepaalde dingen beter kunnen :P . Ik denk dat ik hem ga bellen en dan ga zeggen dat ik pas weer lessen wil inplannen als het examen is aangevraagd. Dan neem ik voor het examen nog een paar uurtjes en dan moet het wel lukken denk ik.

Als een examinator op een TTT heel tevreden is dan zal hij me niet hebben laten zakken op een echt examen (nee toch? ;) ). Dus dan heb ik geen zin om nog voor 10 lessen te gaan betalen.
pi_88251830
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem ga bellen en dan ga zeggen dat ik pas weer lessen wil inplannen als het examen is aangevraagd. Dan neem ik voor het examen nog een paar uurtjes en dan moet het wel lukken denk ik.

Sounds like a plan! ^O^

Maar neem niet te weinig lessen voor je examen, in korte tijd vergeet je meer dan je denkt!
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:47:56 #180
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88257604
Ik kan me binnenkort ook weer aansluiten hier, E achter C, (en BE kado)..
Moet gaan lessen op met een schamelaanhanger, helaas geen wipkar of trailer..Dat word wat, leer ik gelijk wel het lastigste aanhangsel te rijden.

Kan gelukkig op eigen terrein van het werk oefenen met achteruitrijden en dergelijke..
pi_88265909
TT is waardeloos naar mijn mening.

Volgens TT examinator was ik nog lang niet klaar voor het echte examen en had ik nog veel lessen nodig, ik kreeg ook geen vrijstelling.

Twee weken later echte examen en was in 1x geslaagd zonder commentaar en had maar 4 extra lessen.
pi_88276303
Moet je nagaan als de examinator op de TTT al wel heel tevreden is...
pi_88278027
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef Purdey het volgende:
Vandaag moet Koekii ook op voor examen bij haar nieuwe rijschool. Heel veel succes Koek! Hoe laat moet je eigenlijk?
AAAH Purdey, heel erg bedankt voor je steun. Maar helaas ik ben gezakt. Echt kut is dat. Ik was er echt klaar voor maar ik ben dus helaas gezakt door te sloom rijden. Echt balen!!! :'( :'(
pi_88281250
Ik moet straks voor de 2e keer mijn theorieexamen doen :')
Eerste keer 3 foutjes teveel in regels en inzicht, moet deze keer toch wel beter kunnen!
Wie weet trouwens of je gehandicapten ALTIJD voor moet laten gaan? Ik kan het in mijn theorieboek niet zo snel vinden..
  woensdag 3 november 2010 @ 15:46:22 #185
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_88289889
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik moet straks voor de 2e keer mijn theorieexamen doen :')
Eerste keer 3 foutjes teveel in regels en inzicht, moet deze keer toch wel beter kunnen!
Wie weet trouwens of je gehandicapten ALTIJD voor moet laten gaan? Ik kan het in mijn theorieboek niet zo snel vinden..
Dat vroeg ik mij ook af.

Tevens vandaag gezakt met 1 fout teveel }:| Volgende keer beter :)
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_88291909
Update: zojuist geslaagd voor mijn theorie *O*
16 van de 25 goed in gevaarherkenning :')
37 van de 40 goed in regels en inzicht :)

Vorige keer 3 teveel, nu dus lekker geslaagd. Heb nog 6 uur praktijkles en dan examen! Hoop dat ik hem nog dit jaar ga halen!
pi_88293762
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Update: zojuist geslaagd voor mijn theorie *O*
16 van de 25 goed in gevaarherkenning :')
37 van de 40 goed in regels en inzicht :)

Vorige keer 3 teveel, nu dus lekker geslaagd. Heb nog 6 uur praktijkles en dan examen! Hoop dat ik hem nog dit jaar ga halen!
Gefeliciteerd, ik heb de 17e TTT en 26 examen, ik hoop dat ik alles in 1x kan halen ^O^
pi_88303251
Voor de eerste keer ging het vandaag heel niet onaardig. Schakelen is wel weer even wennen. Wil te snel / te vroeg..
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_88303572
Pfff... dat was weer een rijles. Te snel, beter kijken, niet te vroeg schakelen, maar ook niet te laat, geen gas op rotondes... Als ik even terugkijk naar de les van net, ben ik benieuwd of ik het vrijdag wel haal. Gelukkig ging het laatste half uurtje, kwartiertje best goed.

Morgenochtend weer.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:19:36 #190
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_88306834
Morgenochtend TTT! :)
pi_88314976
Ik heb straks Theorie-examen,als dat maar goed gaat :X
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_88315165
Ik heb morgen theorie-examen. Als ik het niet haal... dan wordt ik kwaad.. Alle stof zit erin via die cd-rommetjes slaag ik regelmatig dus neem met minder geen genoegen :')
pi_88318238
Laat even weten hoe het gegaan is!
Ik vond gevaarherkenning zooo kut
  donderdag 4 november 2010 @ 11:25:30 #194
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_88319618
Succes allebei.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  donderdag 4 november 2010 @ 11:32:32 #195
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88319853
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Laat even weten hoe het gegaan is!
Ik vond gevaarherkenning zooo kut
Gevaarherkenning is ook klote, als ik nu theorie moet doen, zak ik waarschijnlijk gewoon :')
pi_88320808
Update: Ik ben geslaagd _O- Die vrouw die de resultaten uitdeelde keek net zo chagrijnig, ik dacht dat ze ging zeggen "Tot de volgende keer" Maar nee hoor, het woordje geslaagd kwam er uit _O_

Ik had niet verwacht dat ik ging slagen, ik twijfelde al bij 4 vragen waarvan ik dacht dat het me kop zou kosten :) Ik had 7 fout op gevaarherkenning en 2 fout op het andere deel.

Ik ben blij dat het theorie gedeelte in een keer gelukt is :)
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_88323788
Feli *O*
pi_88327836
Feli theorie geslaagden :).

Ik had net 2 uur les en 1ste uur ging wel redelijk, maar 2de uur (zoals altijd) bout. Op het laatst raakte ik bijna een stoepje waardoor hij moest corrigeren en daarna moest ik rechts afslaan en zag ik een fietser over het hoofd omdat ik met m'n domme kop nog bij dat stoepje ervoor zat. Echt zo kwaad kan ik worden op mezelf dan...

Volgende week 1 uur iig, ben die dubbele uren echt meer dan zat. En ik maar dokken zeker..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:42:14 #199
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88328885
Gefeliciteerd allemaal! Weer een stukje dichter bij het befaamde rozeeeee pasje O+
  donderdag 4 november 2010 @ 16:32:07 #200
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_88330744
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef koekii het volgende:

[..]

AAAH Purdey, heel erg bedankt voor je steun. Maar helaas ik ben gezakt. Echt kut is dat. Ik was er echt klaar voor maar ik ben dus helaas gezakt door te sloom rijden. Echt balen!!! :'( :'(
Absoluut balen! Heb het ook gehad laatst dan voel je je echt... :'( ! Maar was het alleen sloom rijden, reed je de hele rit te sloom? Het gaat toch om het totaalbeeld? Hoe ging de rit verder en hoe was de examinator? -O-
Waving.....can be positive or negative!..:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')