Hij begint dan altijd erover dat hij naar nog een hoger niveau wil en dit en dat nog beter kan. Maarja, al heb ik 1000 rijlessen gehad, dan zal ik nog steeds fouten maken en zal hij nog steeds zeggen dat bepaalde dingen beter kunnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef Purdey het volgende:
Mooi dat je TTT goed ging Basement! Heerlijk om eens bevestiging te krijgen van iemand dan je dolenthousiaste () instructeur
Als jij examen wilt rijden, en je TTT ging goed zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. Uiteindelijk is het jou feestje, en jou geld. Dus tenzij je instr. echt specifieke redenen heeft om het niet te doen, gewoon doen
Sounds like a plan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga bellen en dan ga zeggen dat ik pas weer lessen wil inplannen als het examen is aangevraagd. Dan neem ik voor het examen nog een paar uurtjes en dan moet het wel lukken denk ik.
AAAH Purdey, heel erg bedankt voor je steun. Maar helaas ik ben gezakt. Echt kut is dat. Ik was er echt klaar voor maar ik ben dus helaas gezakt door te sloom rijden. Echt balen!!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef Purdey het volgende:
Vandaag moet Koekii ook op voor examen bij haar nieuwe rijschool. Heel veel succes Koek! Hoe laat moet je eigenlijk?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik moet straks voor de 2e keer mijn theorieexamen doen
Eerste keer 3 foutjes teveel in regels en inzicht, moet deze keer toch wel beter kunnen!
Wie weet trouwens of je gehandicapten ALTIJD voor moet laten gaan? Ik kan het in mijn theorieboek niet zo snel vinden..
Gefeliciteerd, ik heb de 17e TTT en 26 examen, ik hoop dat ik alles in 1x kan halenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Update: zojuist geslaagd voor mijn theorie![]()
16 van de 25 goed in gevaarherkenning
37 van de 40 goed in regels en inzicht
Vorige keer 3 teveel, nu dus lekker geslaagd. Heb nog 6 uur praktijkles en dan examen! Hoop dat ik hem nog dit jaar ga halen!
Gevaarherkenning is ook klote, als ik nu theorie moet doen, zak ik waarschijnlijk gewoonquote:Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Laat even weten hoe het gegaan is!
Ik vond gevaarherkenning zooo kut
Absoluut balen! Heb het ook gehad laatst dan voel je je echt...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:44 schreef koekii het volgende:
[..]
AAAH Purdey, heel erg bedankt voor je steun. Maar helaas ik ben gezakt. Echt kut is dat. Ik was er echt klaar voor maar ik ben dus helaas gezakt door te sloom rijden. Echt balen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |