abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88154955
Als vannelle daarbij had gezegd dat ik een knuppel met een plaat voor m'n kop was waar ie schijtziek van werd en dat ik maar wijs moest gaan doen bij m'n papa, dan was ik het daar ook niet mee eens geweest. Gek he?
pi_88155271
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef BasementDweller het volgende:
Als vannelle daarbij had gezegd dat ik een knuppel met een plaat voor m'n kop was waar ie schijtziek van werd en dat ik maar wijs moest gaan doen bij m'n papa, dan was ik het daar ook niet mee eens geweest. Gek he?
Moet het op een gegeven moment toch maar gaan duidelijk maken op een manier dat het wel tot je doordringt, want blijkbaar heb je inderdaad een grote plaat voor je kop. :Y)
pi_88156227
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:34 schreef BasementDweller het volgende:
Dinsdag TTT,

Hoe dan ook: Succes! ^O^
pi_88156909
Bedankt
pi_88198877
Zow, wat gaan deze topics snel.
Hopelijk haal ik aan het eind van de week mn rijbewijs. Morgen weer lessen.
  maandag 1 november 2010 @ 10:49:26 #156
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88202393
Vandaag moet Koekii ook op voor examen bij haar nieuwe rijschool. Heel veel succes Koek! Hoe laat moet je eigenlijk?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 1 november 2010 @ 11:29:37 #157
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88203542
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Blackviper het volgende:
Wordt die lijst nog wel eens bijgewerkt? ;)
Aangezien ik mezelf een weekje vakantie cadeau heb gedaan, ben ik weer even de voorgaande topics door gaan lezen. Ik heb de nieuwe geslaagden, en die ga ik er nu bij de lijst bij zetten :)
pi_88206646
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niks mis met zelfstandig denken.
Wat er wel mis is: Als je zelfstandig denken leidt tot zelf aangeleerd gedrag is dat niet persé veiliger, misschien wel in jouw ogen maar niet in de werkelijkheid.
Waarom zou er een opleiding tot instructeur zijn als iedereen het zichzelf blijkbaar kan leren?
Of van papa zoals in België? Die het ook weer op zijn eigen manier doet....

Denk nou niet dat je de wijsheid in pacht hebt en neem gewoon eens wat aan van iemand die er voor geleerd heeft en van mensen met veel ervaring.
Als je dat niet wilt: prettige wedstrijd bij je examen.
Begin er onderhand goed ziek van te worden. :X :|W
Heb meer gehad aan het lessen met mijn ouders dan aan die Belgische rijscholen. Mijn instructeur wist mij geeneens uit te leggen hoe ik een 2baansrotonde moest rijden. :P
Ja en dus?
pi_88207117
Dat zegt een hoop over die "instructeur" ;)
  maandag 1 november 2010 @ 13:21:23 #160
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_88207126
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

Aangezien ik mezelf een weekje vakantie cadeau heb gedaan, ben ik weer even de voorgaande topics door gaan lezen. Ik heb de nieuwe geslaagden, en die ga ik er nu bij de lijst bij zetten :)
Weekje?

Laatste is van september :P c_/
Bla Bla Bla :P
  maandag 1 november 2010 @ 13:46:30 #161
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88207890
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:21 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Weekje?

Laatste is van september :P c_/
Ik bedoel dat ik nu een week vakantie heb, en eens de moeite heb genomen om alle tussendoor geslaagden sinds september bij te werken :) Ik ga daar verder niet over, maar vond het wel weer eens tijd aangezien niemand anders het doet. Waar is de tijd dat dit topic volstroomde met reacties?!
pi_88209154
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:26 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Ben onlangs gezakt....dus gezien jij ex instructeur bent heb ik een aantal vragen :s) ..... Wat wil het CBR PRECIES zien en wat zijn absoluut de cruciale punten om op te letten/uit te voeren om wel te slagen? Soms heb ik het idee dat elk klein puntje aangedragen wordt om het slagen zo moeilijk mogelijk te maken... :'(
In het kader van beter laat dan nooit :@ :

Het CBR wil zien dat je vlot, veilig en zelfstandig aan het verkeer kan deelnemen.
Da's eigenlijk de samenvatting van wat Purdey typte, ben het helemaal met haar eens. ^O^
  maandag 1 november 2010 @ 16:10:57 #163
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_88212699
Nog geslaagden *O* ? of de mindere kant van het verhaal: gezakten ;( ?
Waving.....can be positive or negative!..:)
  maandag 1 november 2010 @ 16:12:05 #164
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88212748
Ik zit te wachten op het succesverhaal van Koekii :s)
pi_88220982
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef misslady83 het volgende:
Nog geslaagden *O* ? of de mindere kant van het verhaal: gezakten ;( ?
Ja afgelopen vrijdag geslaagd. :P
  maandag 1 november 2010 @ 22:05:33 #166
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_88228775
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef Archibaltus het volgende:

[..]

Ja afgelopen vrijdag geslaagd. :P
Gefeliciteerd! *O* Waar moest je rijden en hoe ging het?
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_88228873
Blijkbaar ging het wel goed

Ik moest voor die TTT een zelfreflectieformulier invullen. Heb mezelf gemiddeld een 8 gegeven, het waren echt van die vragen waar ik gewoon wel goed op scoor. Als er nou dingen inzaten over parkeren en kijken dan had ik mezelf nog wat lagers kunnen geven :P
pi_88230539
Wat kun je eigenlijk het best op dat zelfreflectieformulier zetten? Juist heel goed en overtuigend of meer bescheiden? Snap het nut er zo niet van. :{
Moo
  maandag 1 november 2010 @ 22:41:08 #169
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88230722
Ik heb steevast overal een 7, één 6 en één 8 ingevuld. Niet te overmoedig, maar uiteraard wel voldoende. En overal hetzelfde cijfer staat ook raar, daarom wat verschillend.

Volgens m'n instructeur had het ook weinig nut, en aangezien ze er toch pas achteraf naar kijken zal het ook niet veel nut hebben :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88231016
Ah, als ze er pas achteraf naar kijken maakt het inderdaad niets uit..
Moo
  maandag 1 november 2010 @ 22:52:18 #171
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88231212
Ja, hij wordt opgevouwen weggestopt en na je TTT of examen besproken wat er beter kan (en toen ik geslaagd was, heeft hij hem helemaal niet bekeken)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88238312
Net gelest met een andere instructrice. Anders, strenger. Misschien wel beter, of niet. Ze zegt wel meteen dat ik beter nog een uurtje of 2 extra kan doen voor mn examen (vrijdag), beter teveel dan te weinig. Eigenlijk vind ik dat wel heel fijn dat ze dat aangeeft, had die ander niet zo snel gedaan heb ik het idee.

Duss... morgenavond, donderdagochtend en vrijdagochtend nog lessen en dan examen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:00:46 #173
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88239011
De examinator van m'n TTT heeft wel zeer fanatiek naar m'n zelfreflectieformulier zitten kijken, maar ik had allemaal 9'ens ingevuld. Niet uit ijdelheid, maar omdat m'n instructeur dat ding een minuut voor aanvang in m'n handen drukte met de woorden 'Hier, kruis maar wat aan, wordt niet naar gekeken.'
}:| De examinator op m'n examen heeft er helemaal niet naar gekeken..
pi_88240419
Net TTT gehad. De examinator was heel tevreden, mijn instructeur zei dat het niet slechter ging dan normaal (alsof het anders zo slecht gaat :? ). Echt positief is ie gewoon nooit.

Ik vond het een hele fijne rit. Vooral omdat ik eindelijk eens rustig kon rijden zonder de hele tijd overdreven veel commentaar te krijgen (op zich wel goed hoor dat ie dat doet, maar ook wel irritant). Maar hierdoor kon ik me eigenlijk beter concentreren dan tijdens normale lessen en was ik eigenlijk nog minder nerveus dan voor een normale les.

Ik moest een keeropdracht doen, en deed hem mooi in 1x al was het erg krap (was een klein beetje bang dat ik de stoeprand zou raken, ging net goed :P ). Parkeren (recht vooruit insteken aan de rechterkant van de weg) ging niet zo lekker vond ik. Hij stond een beetje scheef. Dus ik zei dat ik niet tevreden was en ik mocht corrigeren. Toen stond ie perfect :) .

Wat de examinator zei:
Mijn controle over de auto was echt heel goed, alsof het automatisch ging. Kijktechniek was prima, alleen bij 1 kruispunt een beetje te snel gekeken omdat ik wat te hard kwam aanrijden. Bijzondere verrichtingen ook allemaal wel goed. Dat ik moest corrigeren was niet erg. Ik keek erg goed uit en stopte daarbij voor een fietser, dat is het belangrijkste. Ik reed lekker vlot als het kon maar over het algemeen ook rustig bij gevaarlijke kruispunten en zo. Ik moest alleen nog "wat puntjes op de i zetten".

Nu moet ik mijn instructeur nog zo ver krijgen om een examen aan te vragen, daar ben ik ook al een maand mee bezig. Vind het nu wel genoeg geweest want ben er wel klaar voor. Nu ik mijn TTT heb kan ik wel harde afspraken maken en neem ik niet genoegen met "ik zal wel een keer voor je kijken voor een datum". Hij begon er al wel weer over dat we nog flink gaan oefenen op kruispunten omdat ze op het echte examen véél strenger zijn. Maar dat geloof ik niet zo eigenlijk, wat is anders het nut van een TTT... :')
pi_88240839
quote:
Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* Waar moest je rijden en hoe ging het?
Dank je wel. :)

Ik moest rijden in Lichtenvoorde. (Zo'n boerendorp:p)
Voor mijn examen had ik nog een les, en die ging ging redelijk goed, mn instructeur had nog een paar dingetjes wat beter kon. Ik moest vooral wat rustiger op kruispunten afrijden zodat ik de situatie beter kon overzien.

Het examen zelf ging echt goed, ben denk ik maar 20 minuten weggeweest in totaal. Net nadat we eenmaal bij het CBR wegreden moest ik gaan straatje keren, ik keerde gewoon op een kruispunt en dat lukte mooi in één keer.

Nog even wat op van die boerenweggetjes gereden en toen kreeg ik nog een opdracht voor het zelfstandig rijden, ik kreeg instructies van dat ik de eerste weg rechts moest gaan en dan de 3e afslag weer links (je kent het wel). Had één keer een bestuurder die van rechts kwam te laat gezien (dit dacht ik maar na afloop zei de examinator dat die bestuurder er waarschijnlijk geen last van heeft gehad).

Nog even een parkeeropdracht gedaan wat goed ging. Hierna zei de examinator dat ik mocht terug rijden naar het CBR en ik had er zelf wel een goed gevoel over. Toen hij mij eenmaal bij het CBR aangekomen een hand gaf was ik wel blij haha :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')