abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:13:55 #126
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88146846
'Nergens, je stelt het ter discussie.
pi_88146880
Nee, ik stel de volgorde ter discussie. En ik ga mezelf hierna niet nog eens herhalen, lees dat maar terug dan.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:16:46 #128
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88146921
Poe poe poe..

En heb je het inmiddels uitgevonden waarom het zo is?
pi_88147024
:|W
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:28:16 #130
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88147271
goed, ik zal het voorkauwen, de manier/volgorde wil met graag als automatisme zien, snelweg of geen snelweg. Binnen de bebouwde is het de volgorde waarin gebeurtenissen kunnen voorkomen.. 99 van de 100 keer zal het geen kloot uit maken, die ene keer wel.

Zoals ik dus zij met mijn avontuur gisteren waarbij ik bijna een auto openreet omdat ik de volgorde , (bijna) niet goed toe paste. Ik trok op een keek te gelijk, 't was bijna raak.
pi_88147537
Je lijkt wel een rij-instructeur. Die halen er ook altijd dingen bij waar het helemaal niet over gaat. :N

Als je naar de wc gaat moet je ook eerst poepen voordat je doorspoelt, maar daar gaat het niet over. En nu stop ik met reageren :')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:44:12 #132
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88147734
Mooie vergelijking :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:44:22 #133
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88147743
Als je gaat schijten kijk je toch eerst even of er een rol hangt voor je je broek open gooit?
Het punt bij richting aangeven zit hem ook in het feit dat sommige mensen richting aangeven voor iets wat niet kan of mag. (busbaan opdraaien, verboden in te rijden, versperring etc) Daarop kunnen andere reageren die al doorhebben dat wat je gaat doen niet kan/klopt en kunnen lastige situaties door onstaan.

Daarom eerst kijken of het geen wat je wilt doen daadwerkelijk kan.

[ Bericht 54% gewijzigd door blup op 30-10-2010 18:57:09 ]
pi_88148063
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef BasementDweller het volgende:
Je lijkt wel een rij-instructeur. Die halen er ook altijd dingen bij waar het helemaal niet over gaat. :N

Als je naar de wc gaat moet je ook eerst poepen voordat je doorspoelt, maar daar gaat het niet over. En nu stop ik met reageren :')
Weet je wat jij moet doen?
Doe tijdens je examen lekker nét zo eigenwijs, vooral met kijken.
De examinator legt je dan wel uit wat je fout doet, misschien geloof je hém wel.

Ik heb veel eigenwijze leerlingen in mijn auto gehad, als jij 1 van mijn leerlingen was geweest had je een podiumplaats gehaald.
pi_88148232
Als ik zak mogen jullie een feestje vieren, oke? :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:01:24 #136
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88148285
Nee, helemaal niet. Ik wil je graag uitleggen waarom het CBR het graag zo wilt zien, niet meer, niet minder... Wat je ermee doet na het behalen van je bewijs moet je uiteraard helemaal zelf weten. Er zijn zat cbr dingen die ik nu ook niet meer doe. Je wilt het alleen niet aannemen van mij of vannelle.
Je stelde tenslotte zelf de vraag waarom die volgorde zo gesteld is.

Dat je zakt gun ik je niet.
pi_88148521
Stronteigenwijs jong. Als je mijn leerling was geweest, had ik je niet meer eens opgehaald. :')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:25:21 #138
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88148989
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Stronteigenwijs jong. Als je mijn leerling was geweest, had ik je niet meer eens opgehaald. :')
_O- Stronteigenwijsjong is een prachtig woord in alle vergelijkingen eerder genoemd!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:26:16 #139
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_88149006
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 10:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

En zo is het.
Ik noemde het rijexamen altijd een toneeluitvoering waarvoor je tijdens het lessen oefent.
Hoe je het ook doet, zo lang het veilig is is het goed. Dat zeg ik als ervaren automobilist.
Als (ex) instructeur zeg ik: speel het spelletje gewoon mee, leer te rijden zoals het cbr graag wil zien. Des te eerder ben je er van af. ;)
Ben onlangs gezakt....dus gezien jij ex instructeur bent heb ik een aantal vragen :s) ..... Wat wil het CBR PRECIES zien en wat zijn absoluut de cruciale punten om op te letten/uit te voeren om wel te slagen? Soms heb ik het idee dat elk klein puntje aangedragen wordt om het slagen zo moeilijk mogelijk te maken... :'(
Waving.....can be positive or negative!..:)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:28:46 #140
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_88149096
Wat was het commentaar van de examinator?

Rijdt rustig, beheerst, kijk goed(teveel) en wees besluitvaardig.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:33:30 #141
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88149264
Haha Vannelle begint op een dochteronderming van korrelatie te lijken _O-

@Misslady83: Er is geen gouden sleutel, dus als je die zoekt, stop met zoeken. Slagen voor een examen hangt van zóveel dingen af. Alleen al in dit topic zijn mensen om de meest uiteenlopende redenen gezakt. En het lijkt juist door die redenen nooit goed te zijn. De ene keek te snel, de ander keek te lang. Allebei gezakt. De ene reed te assertief en zakte, en de ander reed te onzeker en slaagde niet. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je 'gewoon' iets over het hoofd ziet en een ingreep krijgt, of dat je geen voorrang verleend. Dan wordt het een kort verhaal. Wat kijken betreft: zoek een mooie middenmoot. Kijk goed en genoeg en in de juiste volgorde. Maar blijf je niet secondenlang blind staren in je dode hoek zodat je niet ziet dat er nét een kind met fiets de weg voor je oversteekt. De examinator ziet dat namelijk wel (Iets over Argus en zijn 1000 ogen) en je zakt. Kijk ook niet te kort, want ook dat ziet hij.

Ik heb het idee dat jij een beetje faalangstig bent, is het niet? Ik heb al een aantal posts gelezen waarin je om hét advies vraagt. Is een faalangst examen niks voor jou? Kost iets meer, maar misschien heb je er wel iets aan?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88149895
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Had ik niet erg gevonden als je dan gewoon direct examen had aangevraagd :) .
pi_88151118
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Had ik niet erg gevonden als je dan gewoon direct examen had aangevraagd :) .
Nee.
pi_88151167
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

_O- Stronteigenwijsjong is een prachtig woord in alle vergelijkingen eerder genoemd!
Ja mijn God, is het zo moeilijk om iets aan te nemen? Het is al 1000000 keer onderbouwd en uitgelegd waarom het zo moet, maar nee, meneer groentje "ik ben nog aan het lessen" denkt het beter te weten dan mensen die al jaren ervaring hebben. Ga lekker ff wijs doen bij je papa ofzo. :')
pi_88152410
De meeste mensen interesseert het geen ene moer waarom ze iets op een bepaalde manier moeten doen. Als ze maar het examen halen zal het hun aan hun reet roesten. Maar ik interesseer me in de reden achter bepaalde (CBR) regels. Wanneer ik die goed snap, zal ik het belang ervan inzien en daardoor deze regels ook toepassen met die reden in mijn achterhoofd. Ook na het examen. Maar als er geen goede reden is voor bepaalde dingen, dan weet ik dat er ook andere manieren zijn om het goed en veilig te doen. Misschien zelfs wel veiliger.

Ik vind dat jullie best wel wat meer begrip mogen hebben voor mijn zelfstandige denken over verkeerssituaties. Sterker nog, meer mensen zouden dat moeten doen. Hoe meer je nadenkt, hoe meer je die kennis in verschillende situaties kan toepassen wat leidt tot alleen maar meer veiligheid.
pi_88152500
Mensen hebben er best begrip voor, maar niet als je blijft doorzagen terwijl het je al 100 keer is uitgelegd. DAAR worden mensen schijtziek van. Maar dat wil jij niet inzien, knuppel. Gebruik je verstand toch eens een keertje. Of haal die enorme plaat voor je kop vandaan.
pi_88152708
O jeetje iemand met een eigen mening die zijn argument verdedigt. :'(
pi_88153514
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef BasementDweller het volgende:

Ik vind dat jullie best wel wat meer begrip mogen hebben voor mijn zelfstandige denken over verkeerssituaties. Sterker nog, meer mensen zouden dat moeten doen. Hoe meer je nadenkt, hoe meer je die kennis in verschillende situaties kan toepassen wat leidt tot alleen maar meer veiligheid.
Niks mis met zelfstandig denken.
Wat er wel mis is: Als je zelfstandig denken leidt tot zelf aangeleerd gedrag is dat niet persé veiliger, misschien wel in jouw ogen maar niet in de werkelijkheid.
Waarom zou er een opleiding tot instructeur zijn als iedereen het zichzelf blijkbaar kan leren?
Of van papa zoals in België? Die het ook weer op zijn eigen manier doet....

Denk nou niet dat je de wijsheid in pacht hebt en neem gewoon eens wat aan van iemand die er voor geleerd heeft en van mensen met veel ervaring.
Als je dat niet wilt: prettige wedstrijd bij je examen.
Begin er onderhand goed ziek van te worden. :X :|W
pi_88153592
Dinsdag TTT, dus ik zal jullie laten weten of de examinator ook ziek van me werd :D

Met je laatste post ben ik het overigens helemaal eens.
pi_88154860
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:06 schreef BasementDweller het volgende:
O jeetje iemand met een eigen mening die zijn argument verdedigt. :'(
Nee hoor. Ik vind het trouwens wel knap dat je het niet eens bent met mij, maar wel met vannelle, want die zegt in feite precies hetzelfde als ik. Ik zeg het alleen op een iets andere manier.

Maar anyway, doe wat je wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')