Weet je wat jij moet doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef BasementDweller het volgende:
Je lijkt wel een rij-instructeur. Die halen er ook altijd dingen bij waar het helemaal niet over gaat.
Als je naar de wc gaat moet je ook eerst poepen voordat je doorspoelt, maar daar gaat het niet over. En nu stop ik met reageren![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Stronteigenwijs jong. Als je mijn leerling was geweest, had ik je niet meer eens opgehaald.
Ben onlangs gezakt....dus gezien jij ex instructeur bent heb ik een aantal vragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
En zo is het.
Ik noemde het rijexamen altijd een toneeluitvoering waarvoor je tijdens het lessen oefent.
Hoe je het ook doet, zo lang het veilig is is het goed. Dat zeg ik als ervaren automobilist.
Als (ex) instructeur zeg ik: speel het spelletje gewoon mee, leer te rijden zoals het cbr graag wil zien. Des te eerder ben je er van af.
Had ik niet erg gevonden als je dan gewoon direct examen had aangevraagdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Stronteigenwijs jong. Als je mijn leerling was geweest, had ik je niet meer eens opgehaald.
Nee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Had ik niet erg gevonden als je dan gewoon direct examen had aangevraagd.
Ja mijn God, is het zo moeilijk om iets aan te nemen? Het is al 1000000 keer onderbouwd en uitgelegd waarom het zo moet, maar nee, meneer groentje "ik ben nog aan het lessen" denkt het beter te weten dan mensen die al jaren ervaring hebben. Ga lekker ff wijs doen bij je papa ofzo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Stronteigenwijsjong is een prachtig woord in alle vergelijkingen eerder genoemd!
Niks mis met zelfstandig denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:57 schreef BasementDweller het volgende:
Ik vind dat jullie best wel wat meer begrip mogen hebben voor mijn zelfstandige denken over verkeerssituaties. Sterker nog, meer mensen zouden dat moeten doen. Hoe meer je nadenkt, hoe meer je die kennis in verschillende situaties kan toepassen wat leidt tot alleen maar meer veiligheid.
Nee hoor. Ik vind het trouwens wel knap dat je het niet eens bent met mij, maar wel met vannelle, want die zegt in feite precies hetzelfde als ik. Ik zeg het alleen op een iets andere manier.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:06 schreef BasementDweller het volgende:
O jeetje iemand met een eigen mening die zijn argument verdedigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |