de mijne had alleen het display maar ze wisten niet wanneer het uitgeleverd werdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:34 schreef Mirjam het volgende:
ik ben vandaag bij 3 etossen geweest, mooi nergens mny
de 4e op een rijquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
we kunnen dit beter het space invaders irritante TT topic noemen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
we kunnen dit beter het space invaders irritante TT topic noemen
Maar dan geen aftel posts, dat is valsspelen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik deze weer sluit wordt het nog een PAULA![]()
Grapje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan geen aftel posts, dat is valsspelen!
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Onze Etos had wel MNY, maar vond de kleurtjes niet echt wauw.
Ja allemaal dingen waarvan ik zoiets had van: 'heb ik al'quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.
Het wordt nu gewoon vreselijk gehyped, daardoor wil bijna iedereen het. Maar ik zag swatches en was helemaal niet onder de indruk. Dan kan het wel onder de 3 euro zijn, maar daar hoef ik dan geen troep voor...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.
1.95 per lakkiequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Morgen naar Duitsland, daar op mijn gemak naar MNY kijken. Hoorde ook dat ze daar goedkoper zijn
Neequote:
Onder de 3 euro las ik ergens, dus zal wel 2,95 zijn ofzoquote:
Kreeg ein-de-lijk antwoord, refund + kortingscodequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
Delta, ik heb net binnen 2 uur tijd wel een mailtje ontvangen van ze.De lakjes die niet mee gestuurd waren zijn niet meer op voorraad en heb nu het geld terug gekregen, alleen niet het geld voor de te late bezorging, wel een kortingscode.
2,49!quote:
Doet die zwarte nou ook scheuren dan? Aan de dop te zien? Ik vind de blauwe wel leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:07 schreef Debsterr het volgende:
De eerste foto's van de Katy Perry collectie:
[ afbeelding ]
Gezien op mon coin ā moua
die zwarte is een kraaklakje iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doet die zwarte nou ook scheuren dan? Aan de dop te zien? Ik vind de blauwe wel leuk
edit; heb de link al even gelezen, ja dusToch wel blij dat ik die van P2 heb, goedkoper dan dat ben ik nog geen crackling topcoat tegen gekomen
Aah neequote:
Hond ging achter kitten aan, geen idee of het goed afgelopen is, ik heb al vet lang gezocht maar donker en regen maken het niet makkelijker, ik hoor ook geen gemauwquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ach gosDan zul jij ook wel geschrokken zijn
Is vast goed afgelopen, katten kunnen goed vluchten en zich verstoppen hoor!
Wat ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hond ging achter kitten aan, geen idee of het goed afgelopen is, ik heb al vet lang gezocht maar donker en regen maken het niet makkelijker, ik hoor ook geen gemauw
Het komt goed, kitty wins over doggy! Heb ik zo vaak gezien bij onze kat, die klauwt zo een grote hond, blaast er tegen en als ie dan wel eens bangt wordt zit ie in 2 seconden heul hoog in een boom. Kitty wins over doggyquote:
Niet normaal he !! Mijn vriend wordt weer helemaal gek van mijn 'inlevingsvermogen'quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef princess-a het volgende:
Oh en verdikkeme wat zit ik toch te stressen om Grey's!
Hahahahquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet normaal he !! Mijn vriend wordt weer helemaal gek van mijn 'inlevingsvermogen'
Zo, dat is timing, nu het net zo koud en vies geworden is hier! Geniet er lekker van!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
voor Sjaantje!
Envoor vakantie!! Basecoat is aan het drogen, peukje, zo koffer inpakken en om 23.15 weg!
Zon, here I come![]()
Ik vind het stiekem ook best goede timingquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zo, dat is timing, nu het net zo koud en vies geworden is hier! Geniet er lekker van!!!!
Whaaaa *jaloers* Super veel plezier op holiday ! Lekker genietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:voor Sjaantje!
Envoor vakantie!! Basecoat is aan het drogen, peukje, zo koffer inpakken en om 23.15 weg!
Zon, here I come![]()
Jeeeeej! Ben echt stikjaloers op je maar geniet meidquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:voor Sjaantje!
Zon, here I come![]()
Ik heb alle afleveringen gedownload en ben iets verder met kijken, maar het is wel weer een heel leuk seizoen! Anthony is qua karakter m'n favo, qua ontwerpen Seth Aaron al is Emilio ook erg goed.... Ik vind het wel heel knap als je zoiets kunt maken hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef princess-a het volgende:
Project catwalkWij hebben ook net een collectie gemaakt voor school en ik krijg gewoon weer zin om opnieuw te beginnen
met KINDERS
Het wordt pas echt leuk als mensen het van je willen kopen, vond ik tenminstequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gedownload en ben iets verder met kijken, maar het is wel weer een heel leuk seizoen! Anthony is qua karakter m'n favo, qua ontwerpen Seth Aaron al is Emilio ook erg goed.... Ik vind het wel heel knap als je zoiets kunt maken hoor!
Het is echt wel de schattigste opdracht van heel project runway!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het wordt pas echt leuk als mensen het van je willen kopen, vond ik tenminsteIk vind het sowieso een leuk seizoen maar voor kinderen ontwerpen lijkt me echt tķf
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kitten is terecht
zat helemaal te shaken ergens in de bosjes, durfde er niet uit te komen, maar hij doet nu veilig een slaapje op de bank
heeel veel plezier!!! !O+quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Gelukkig Sharaan!!![]()
Koffer bijna klaar! Thanx voor alle plezier-wensen![]()
Dit wordt denk ik mijn laatste zwaaitje. Bye ladies!! Tot over een week!!![]()
Oooooh wat goed! Wat fijn! Kun je toch met een gerust hart naar bed vannachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kitten is terecht
zat helemaal te shaken ergens in de bosjes, durfde er niet uit te komen, maar hij doet nu veilig een slaapje op de bank
Eensch!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
hurray ffor kitteh!
Vandaag geen tv voor sq... Had vergadering, net gebadderd en nu slapies doenEn ik wil de crackle-opi, want mijn P2 gaat het nooit lang uithouden
nu over nfu oh 45 gesmeerd, het is net een vulkaanuitbarsting
Show meh, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eensch!
Volgens mij is die van mij al uitgedroogdIk heb em dan ook al 1 keer gebruikt haha.. zaten dikke klodders in
Ik heb net de huisstijl ontworpen voor een schoolBest mooi geworden ook dus nu ben ik echt trots
ligt namelijk niet echt in mijn straatje
hoe doe ik dat?quote:
Nou ja, waarin heb je hem gemaakt? Opslaan en ergens uploadenquote:
pdf inddquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, waarin heb je hem gemaakt? Opslaan en ergens uploadenAls het een pdf is kan het met een screenshot
Oh leuk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
pdf indd
[ afbeelding ]
onderin staat de website nu in een ander lettertype dan hoe het in het logo staat. Dat pas ik morgen nog even aan want ik heb geen Photoshop op mijn laptop en mijn broer ligt ziek in zn bed. Kvk nummer zijn vraagtekens want die kan ik nergens van ze vinden. Oh en het is kleurrijk want het gaat om een basisschoolHoort ook een visitekaartje bij in dezelfde stijl, ook met blauwe rand eromheen dus en tevens heb ik enveloppen gemaakt
Thanksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh leuk!Zeker als het niet in je straatje ligt vind ik het niet slecht.
Dat topic heb ik ook gelezen en er staat toch een enorme lijst van alles wat lelijk isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen! Ik las net in een ander topic dat mannen gelakte nagels lelijk vinden. Nou pech voor hun dan!
Het doet me enorm denken aan de de internethelden die verklaren dat de knieën van Doutzen Kroes toch echt te puntig zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat topic heb ik ook gelezen en er staat toch een enorme lijst van alles wat lelijk isHeb er stiekem om zitten lachen want elke dame die iets post wordt afgebrand
surprise surprise, nobody's perfectquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het doet me enorm denken aan de de internethelden die verklaren dat de knieën van Doutzen Kroes toch echt te puntig zijn.
Ja echt he! We mogen niet teveel make up op, niet te strakke kleren aan, ruime kleren zijn ook lelijk, flatjes zijn lelijk, laarzen over je broek is lelijk, dun zijn is lelijk en wat vollere vrouwen moeten gewoon afvallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het doet me enorm denken aan de de internethelden die verklaren dat de knieën van Doutzen Kroes toch echt te puntig zijn.
van achter je laptop gaat dat hendig. Ene oor in, andere oor uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja echt he! We mogen niet teveel make up op, niet te strakke kleren aan, ruime kleren zijn ook lelijk, flatjes zijn lelijk, laarzen over je broek is lelijk, dun zijn is lelijk en wat vollere vrouwen moeten gewoon afvallenIk ben dan altijd zo nieuwsgierig naar hoe die mensen er dan zelf uitzien dat ze dat allemaal durven te zeggen
En wat heb jij zelf voor haar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 2 collega's die hier het toppunt van zijn.
Ze hebben een lijst opgemaakt van punten waar een vrouw aan moet voldoen. De lijst bestaat nu reeds uit 107 punten.. Slaat nergens op
En de vrouw/vriendin moet minimum een score van 90% worden; dan kan het een mogelijke R worden (Relatie.. nee het woord spreken ze niet uit)
Gisteren m'n instyler binnen gekregen en vanmorgen uit getest. Ik geloof echt niks van de tell sell zooi maar deze is echt uuuuuuber goed ! Blij dat ik hem gekocht heb *zit met straight haar op het werk die niet sluik toont; maar lekker puffy en zacht aanvoelt*
O ja.. Meurning
bijna mijn koffie over het bureauquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 2 collega's die hier het toppunt van zijn.
Ze hebben een lijst opgemaakt van punten waar een vrouw aan moet voldoen. De lijst bestaat nu reeds uit 107 punten.. Slaat nergens op
En de vrouw/vriendin moet minimum een score van 90% worden; dan kan het een mogelijke R worden (Relatie.. nee het woord spreken ze niet uit)
Bellen met de dierenarts en overleggen, bij voorkeur de ingrediënten doorgeven. De Dierenarts kan dan aangeven of het noodzakelijk is op consult te komen of dat je af kunt wachten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Joysa het volgende:
die hond hier heeft net een lippenbalsem te grazen gehad, hij is nu helemaal op.. wtf moet ik doen, ik heb totaal geen verstand van beesten..
heeft ie plastic gegeten? Even in de gaten houden of ie bloed bij zijn poep heeft of zijn eetlust vermindert. Is het een normaal formaat hond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Joysa het volgende:
die hond hier heeft net een lippenbalsem te grazen gehad, hij is nu helemaal op.. wtf moet ik doen, ik heb totaal geen verstand van beesten..
dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bellen met de dierenarts en overleggen, bij voorkeur de ingrediënten doorgeven. De Dierenarts kan dan aangeven of het noodzakelijk is op consult te komen of dat je af kunt wachten.
Dan wil het zeggen dat er al schade is ontstaan, je kunt beter direct overleggen met de dierenarts voordat er schade ontstaat!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Even in de gaten houden of ie bloed bij zijn poep heeft
chill!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dan wil het zeggen dat er al schade is ontstaan, je kunt beter direct overleggen met de dierenarts voordat er schade ontstaat!
Ik moet altijd lachen om dat topic, al die nerdjes achter hun pc die een grote mond hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja echt he! We mogen niet teveel make up op, niet te strakke kleren aan, ruime kleren zijn ook lelijk, flatjes zijn lelijk, laarzen over je broek is lelijk, dun zijn is lelijk en wat vollere vrouwen moeten gewoon afvallenIk ben dan altijd zo nieuwsgierig naar hoe die mensen er dan zelf uitzien dat ze dat allemaal durven te zeggen
die link moet in het waarvan vrouwen denken dat ze mooier worden topic, en dan de leuke kotssmylies maar afwachtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef zoeperzazke het volgende:
NSFW: Pikante kiekjes van Little Princess http://skoften.net/index/(...)rincess_oh_oh_cherso
Alweer een reden om geen fan te zijn van ChersoBuiten haar lichaam om moet ik wel zeggen dat sommige foto's gewoon écht slecht gemaakt zijn, de fotograaf heeft echt niet z'n best gedaan het meisje d'r op haar flatteust uit te laten komen zeg.....
ohja, diequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden (2)
Ik heb golvend haar van mezelf. Op zich absoluut geen moeilijk haar dus; maar als ik mijn haar steilde met zo'n plat ding; dan was het erg sluiks langs mijn gezicht (Zoals je krijgt als je een hele dag een muts hebt aangehad.. Helemaal plat gedrukt etc..) en meteen als het een beetje waaide was heel de steilheid er uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
En wat heb jij zelf voor haar?
Ik wil ook zo'n ding maar geloof het niet
Ja de reacties die er op gegeven worden (ook op geenstijl) passen prima in dit straatje. Dingen ā la 'ik zou m'n hond er nog van af trappen', terwijl 90% van de mannen die dat zeggen in de praktijk maar wat blij zouden zijn als ze een meisje konden scoren dat nog half zo knap was als zijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die link moet in het waarvan vrouwen denken dat ze mooier worden topic, en dan de leuke kotssmylies maar afwachten
Andere dierenarts? Zijn er altijd wel meer in de buurt, en het is allerminst maar voor telefonisch consult, dan weet je in ieder geval of er spoed geboden is of niet....quote:
Kunnen ze dat goed schrijven dan, maillot?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
mannen die zeggen dat een maillot wel kan en een legging niet... Net alsof je het verschil ziet als je laarzen aan hebt
Dat stelt me wel beetje gerust.. dankjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan straks nog een keertje proberen te bellen, kans is groot dat er net iemand aan de balie geholpen werd oid. Goed in de gaten houden of hij niet misselijk is, ontlasting goed is, goed eten etc. Ik gok dat lippenbalsem waarschijnlijk er vooral voor zal zorgen dat ie over een paar uur goede glibberpoep heeft
en niet meer je troep laten slingerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat stelt me wel beetje gerust.. dankje
Ik heb echt totaal geen verstand van dieren![]()
En ik zal zorgen dat ie op tijd word uitgelaten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook dankje hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en niet meer je troep laten slingeren
Hij was niet eens van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overal ligt mijn troep, er ligt 1 ding van mam, en dat pakt ie
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij geen schuldgevoel, je moeder wel. Jouw hond heeft het begrepen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef Joysa het volgende:
Hij was niet eens van mij![]()
Overal ligt mijn troep, er ligt 1 ding van mam, en dat pakt ie
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij geen schuldgevoel, je moeder wel. Jouw hond heeft het begrepen!
Lippenbalsem is ook lekker johquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
lol
voordeel van katten: ze zijn een stuk kieskeuriger en eten vrijwel alleen eetbare dingen
Dat dus!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
lol
voordeel van katten: ze zijn een stuk kieskeuriger en eten vrijwel alleen eetbare dingen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
lol
Nomnomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus!
Die v an mij ging er laatst met een kippenboutje vandoor
Ah, gelukkigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:28 schreef Joysa het volgende:
Assistente belde terug, grote kans op diarree, hoef niet langs te komen.. pfieuw.
OMG wat een pakketquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:36 schreef kieskleurig het volgende:
Oh en gezien de TT, ik ben sinds gisteren over de 100 soppies grens heen![]()
Picspam van mijn swappakket in het andere topic
fruitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hip pakje kieskleurig, wat veeeeel
Net even bij Accessorize geweest, geen lakjes dus.
Ook bij de Etos geweest maar viel me ook tegen
Dus toen heb ik maar de pink ribbon tashanger gekocht en een zak vers fruit op de markt
Balen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef Cyntiaa het volgende:Ik zie allemaal mooie nagels met het crackle lakje... TNT heeft mijn enveloppe dus mooi kwijt gemaakt.
![]()
En het andere lakje van Mirannie heb ik ook nooit gehad
Nou weten we het wel hč...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zie allemaal mooie nagels met het crackle lakje... TNT heeft mijn enveloppe dus mooi kwijt gemaakt.
![]()
En het andere lakje van Mirannie heb ik ook nooit gehad
Shittie.. mijn klasgenootje gaat ook niet meer naar huis deze vakantiequote:
wtf!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb zo'n zin in een chocoladereep en ik vind dat helemaal niet lekker
m&ms!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef kieskleurig het volgende:
Het stomme is dat ik chocolade niet lekker vind, maar M&M's zijn wel meer pinda dan chocolade he..hm..wie weet werkt datquote:
M&M's zijn noms!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik chocolade niet lekker vind, maar M&M's zijn wel meer pinda dan chocolade he..hm..wie weet werkt dat
Whutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef kieskleurig het volgende:
Fancy laptopke dan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Shittie.. mijn klasgenootje gaat ook niet meer naar huis deze vakantieDus kan wel bij haar laten bezorgen in Duitsland maar dan krijg ik het alsnog heel laat, zo blijf ik twijfelen
Zit hier net uitgebreid mijn laptop te vervloeken omdat er geen geluid uit komt, staat het geluid uitKlasgenootje vond mijn touchscreen wel hip dus heeft uitgebreid met haar vinger erover heen zitten schuiven tot het volume dus op 0 stond en dat heb ik nooit gezien, fail
M&M's met pindaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik chocolade niet lekker vind, maar M&M's zijn wel meer pinda dan chocolade he..hm..wie weet werkt dat
Vodafone HQ zit in maastrichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
zit dat callcentre in limburg? krijg elke keer een limbo aan de lijn
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
zit dat callcentre in limburg? krijg elke keer een limbo aan de lijn
Komt omdat je vanuit Brabant beltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wel als ze je wegdrukken
En wederom als ik iemand aan de lijn heb kapt de verbinding ermee?
quote:
Niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Achja ik weet nu tenminste het keuzemenu uit mijn hoofd
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:12 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij heb ik net echt prachtige swatches gemaakt van Space Cadetik zie op mn telefoon paars, roze, groen en goud, allemaal op dezelfde nagel en de glitter erin zie je er ook op
![]()
Hopen dat de fotos straks thuis op de laptop net zo mooi zijn
Heel irritant is dat bandje altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
AL ONZE MEDEWERKERS ZIJN NOG STEEDS IN GESPREK
Vooral als erna zon fijn muziekje komtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel irritant is dat bandje altijd.
Hehe wij hebben serieus wel eens klagende klanten aan de lijn: "En dan zit ik naar zo'n dreunend computergeluid te luisteren en dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vooral als erna zon fijn muziekje komt
Whehehequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe wij hebben serieus wel eens klagende klanten aan de lijn: "En dan zit ik naar zo'n dreunend computergeluid te luisteren en dat wil ik helemaal niet".
Jij komt de donkere dagen wel doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:38 schreef Dwyn het volgende:
Zo Amsterdam onveilig gemaakt. Van mijn aankopen slechts twee lakkies, eentje MNY en eentje van MAC (Earthly Harmony).
Verder bij de Lush geweest, twee engelse boeken, lekker luchtje..
Spannend!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef DeltaCephei het volgende:
omg! donderdag beginnen met school
Sonny the new guy?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik had ineens een invoice van Sonny van TD. Who the fuck is Sonny nou weer.
En m'n tracking info is ook raarquote:
Dat staat er bij mij al-tijd als ik TD bestelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En m'n tracking info is ook raar:
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on October 16, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Oftewel, nou weet je helemaal niet meer wanneer het te verwachten is.
Dat had ik ook altijd bij TD, kwamen verder nooit updates trouwensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En m'n tracking info is ook raar:
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on October 16, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Oftewel, nou weet je helemaal niet meer wanneer het te verwachten is.
Oh nee ik had altijd een melding dat het daadwerkelijk geshipt isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd bij TD, kwamen verder nooit updates trouwens
pakkie is zaterdag geshipt, da's een veel voorkomende USPS faalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee ik had altijd een melding dat het daadwerkelijk geshipt is. Maar dan zal het helemaal goedkomen!
Wanneer komt die van ons?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Zaterdag ben ik thuis rond pakketjestijd
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb vansaag de gouden sally hansen gekocht, nailgrowth miracle geloof ik. Dat moet tich wel een goeie treatment voor mn nagels zijn?
Hoop ik?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zit nagellijm op mn lip!!!
Tip van de dag: niet met je mond voelen of het droog is
Vies! En mits goede lijm nog pijnlijk ook?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
da's n iet zo moeilijk, iedere dag een vers laagjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja hoorMits je het zo gebruikt als op het flesje staat wel
*meldt*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL, bij de tandarts: 'Heb je vaak last van hoofdpijn, je schouders en nek?"
ik: 'Ja'
TA: 'Ja je knarst'.
ik: 'Oh'
TA: 'Als je er lang last van hebt moet je snachts een bitje in'
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's n iet zo moeilijk, iedere dag een vers laagje
Tandarts kan een speciale maken voor mij. Maar ik weet niet of ik dat moet doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*meldt*
ik ben ook een knarser
en een klemmer
maar nog steeds geen bitje. wel een hockeybitje aangeschaft, maar heb geen zin om 'm te gebruiken
M'n moeder had precies hetzelfde en het is écht verstandig een bitje te gebruiken hoor. het geeft zoveel rust aan je eigen hoofd, je slaapt er rustiger door en het is natuurlijk véél beter voor je tanden en kiezen, want die slijten er heel lelijk van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL, bij de tandarts: 'Heb je vaak last van hoofdpijn, je schouders en nek?"
ik: 'Ja'
TA: 'Ja je knarst'.
TA: 'Als je er lang last van hebt moet je snachts een bitje in'
Dat is toch wel fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Mirjam het volgende:
er lag trouwens net een brief voor me op de mat van het CAK, ik blijk dus gewoon recht te hebben op een tegemoetkoming voor chrionisch zieken en gehandicapten
stom.
maar wel mooi toch weer 300 piek.
tuurlijk, maar stom dat ik er sowieso recht op heb, ik wil dat gehel gedoe niet enzootquote:
Kun je van dat geld elke maand lakkies kopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk, maar stom dat ik er sowieso recht op heb, ik wil dat gehel gedoe niet enzoot(snappie?)
het is maar eenmalig he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je van dat geld elke maand lakkies kopen
dat is een heel ander verhaal, tuurlijk wil je er geen recht op hoeven hebben, maar daar verander je nu toch niets aan, dan kan het maar beter zo comfy mogelijk zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tuurlijk, maar stom dat ik er sowieso recht op heb, ik wil dat gehel gedoe niet enzoot(snappie?)
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ook wel zo jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een heel ander verhaal, tuurlijk wil je er geen recht op hoeven hebben, maar daar verander je nu toch niets aan, dan kan het maar beter zo comfy mogelijk zijn
nee, een eenmalige tegemoetkoming ofzoietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oohh ik denk chronisch ziek -> uitkering
Achja 1x is ook fijn toch!
MIR TRAKTEERT OP LAKJES![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook TDMja zondag ofzo pas geshipped
Leuk hequote:
Ik heb er pas 1 helemaal voor mezelf besteldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk hewat is de buit?
T was mijn 2e TD ooit nog maarzou je niet zeggen als je mn lades open doet
lades ja, 3 inmiddels
Ohja ik heb ooit samen met SQ gefaald bij TD en ze was toen ook nog zo lief om voor mij naar de groothandel te fietsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1 helemaal voor mezelf besteld![]()
en 2x samen met Gwen
What she sais Mirquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een heel ander verhaal, tuurlijk wil je er geen recht op hoeven hebben, maar daar verander je nu toch niets aan, dan kan het maar beter zo comfy mogelijk zijn
Dat heb ik een keer gehad bij een gewone brievenbus. Ik moest een beetje creatief proppen, komt er zo'n oude zeur aan "zo maak je de brievenbus stuk, dat mag helemaal niet en daar kun je een boete voor krijgen!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Juud- het volgende:
Awww Priemgirl![]()
Sowieso, TNT..Ik wilde een swaplakje naar SQ versturen, maar kreeg em niet door de brievenbusgleuf gefrot, tenzij met veel geweld. Dus ik naar het postkantoor, lakje in de postzak gegooid. Loop ik weg, komt er zo'n zuurpruim achter me aan, mijn envelop in de hand: "ja dame, dit kan dus niet he, dit is pakketpost!'. Pfft..het is echt geen pakketpost, die brievenbusgleuf is gewoon te smal. Had eerder ook al een keer ruzie over de swapdoos die ik wilde versturen. Wat een gedoe zeg.
Komt me bekend voor, ook vervelend als je ergens korting krijgt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ik wil zo graag nagellakjes bestellen, maar heb geen rooie cent..
Nesteldrang?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil breien. Ik heb een constante drang om iets te breien. Maar, dat kan ik niet. En ik heb geen breispullen. Toch wil ik breien! Waarom?
Ik word er een beetje bang van. Heb wel echt te leuke breipatronen voor knuffels gezien op Etsyquote:
Breien is leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil breien. Ik heb een constante drang om iets te breien. Maar, dat kan ik niet. En ik heb geen breispullen. Toch wil ik breien! Waarom?
oh, zo'n apparaatje dat je gebruikt als je zenuwpijn hebt.quote:
ja he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Breien is leuk!
Poshe topcoat is een held!
Hopelijk neemt het wel wat van de zenuwpijn weg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo'n apparaatje dat je gebruikt als je zenuwpijn hebt.
je plakt 2 plakkers op je huid, electrodes zijn dat, en dan zet je 'm aan, en dan worden je zenuwen gestimuleerd door middel van een soort stroomstootjes
Hihiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he?
en lol@debster
Ik heb net opnieuw gewrapped en gevijld en nu heb ik Let me entertain you gelakt en die is
Aha, ik snap. En kan me voorstellen dat dat wel een beetje pijnlijk is ja. Die stroomstootjes klinken ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo'n apparaatje dat je gebruikt als je zenuwpijn hebt.
je plakt 2 plakkers op je huid, electrodes zijn dat, en dan zet je 'm aan, en dan worden je zenuwen gestimuleerd door middel van een soort stroomstootjes
verkocht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheheh iemand heeft 50 euro voor m'n uggs geboden![]()
is het een rare prijs dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je zoiets zou zeggen
Marktplaats? Echt waar..soms krijg je van die volslagen kansloze biedingen. Ik had een nieuwe spijkerbroek (met kaartje eraan) van Indian Rose erop gezet..in de winkel ca 130,=. Kreeg ik een bod van 15,= incl verzendkosten ofzo. Ik teruggemaild met de vraag of ze wel goed wijs was. "Nou, graag of niet hoor". Nou euh, dan maar niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
deze zijn echt misschien 5 keer gedragen, als je ze oppoetst zijn ze als nieuw. dingen zijn iets van 240 dollar. dus heb gezegd dat ze echt niet minder als 100 euro weggaanquote:
Waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef RenRen- het volgende:
Veel gekocht! En omg, wat een OPIschap hebben ze daar.
240???!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
deze zijn echt misschien 5 keer gedragen, als je ze oppoetst zijn ze als nieuw. dingen zijn iets van 240 dollar. dus heb gezegd dat ze echt niet minder als 100 euro weggaan
yeah. en als ik deze verkoop kan ik tenminste nieuwe kopen straks die echt leuk vindquote:
Welke Uggs heb je te koop??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Voor schoenen wel. Ik vind ze belachelijk duur, maar heb ze welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg duur voor nieuwe Uggs hoor....
They are so fluffyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor schoenen wel. Ik vind ze belachelijk duur, maar heb ze wel
Die kende ik nog nietquote:
Ja hier idem. Ik heb ze dan ook niet in de winkel gekocht, twee paar heb ik via ebay voor ca. 150, een heb ik voor 175 overgenomen via de Uggs Hyves en een heb ik er voor nog minder overgekocht van een vriendin die ze een maat te klein had gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor schoenen wel. Ik vind ze belachelijk duur, maar heb ze wel
Is een model van vorig jaar haha. Het zijn idd echte buitenuggs, maar ik heb ze vorig jaar paar keer gedragen met de sneeuw enzeu, ze zitten heerlijk, echt, maar tis toch niet helemaal mijn kleur en modelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die kende ik nog nietEchte buiten-Uggs dus, helaas niet helemaal mijn model
Als er nog een paar Uggs bijkomt dan is het ķf zo'n mooie prijs dat ik ze niet kon weerstaan
of een hoge laars.... (met hoge hak dus)
(eigenlijk vind ik deze heel mooi:
[ afbeelding ])
Ik heb deze in twee kleuren:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is een model van vorig jaar haha. Het zijn idd echte buitenuggs, maar ik heb ze vorig jaar paar keer gedragen met de sneeuw enzeu, ze zitten heerlijk, echt, maar tis toch niet helemaal mijn kleur en modelmaar die van jouw zijn ook echt
. alleen jammer dat ik niet lang op hakken kan lopen
omg die ondersteequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb deze in twee kleuren:
[ afbeelding ]
En deze in chocolate en chestnut, maar die draag ik eigenlijk alleen binnenshuis omdat ze te 'lomp' zijn om lang mee te winkelen oid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze in chocolate en chestnut, maar die draag ik eigenlijk alleen binnenshuis omdat ze te 'lomp' zijn om lang mee te winkelen oid
[ afbeelding ]
mn uggs zijn ook echt de enige schoenen die ik de hele dag aan kan doen en dan vrijwel geen tot weinig last van m'n voeten krijg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
They kiss your feeeet. With every step.
Hmm.quote:SeniorenGeluk.nl (50+)
Dé datingsite voor actieve Senioren 50-plus? Kom Nu Chatten en Daten!
www.SeniorenGeluk.nl
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoe heten die onderste?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
He debs, kan ik zaterdag ook mee pannenkoeken komen eten.
Hahha zo dacht ik indd ook! Moest zo lachen; Voetbalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
He debs, kan ik zaterdag ook mee pannenkoeken komen eten.
Ai das naar! Hoop dat je het vanavond misschien wat in kunt halenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Was gister lekker uit etenwel verdomme z oveel pijn gehad dat ik niet kon slapen dus ben nu zoooo brak
wel lekker de china glaze tis the season lakjes swatches! moet alleen burlesque ook nog afmaken, zucht
Ik moest ook al lachen om die reactie van haar mams.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahha zo dacht ik indd ook! Moest zo lachen; VoetbalMama; dan ga je toch lekker je nagels lakken
Dat zou de mijne nou noooit zeggen![]()
Niet dat ik heul de tijd op je hyves zit te sneupen hoorMaar het staat nu onder verhaal van de dag
Da's wel heel schattigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:25 schreef Debsterr het volgende:
tsjaa ook mijn mams is besmet met het nagellak virus!
En mijn ouders hebben beide niks te doen dus reageren op alles wat ik Hyve.
Sterkte met brak zijn en hopelijk vanavond lekker slaap inhalenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Was gister lekker uit etenwel verdomme z oveel pijn gehad dat ik niet kon slapen dus ben nu zoooo brak
wel lekker de china glaze tis the season lakjes swatches! moet alleen burlesque ook nog afmaken, zucht
Kut tdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
voor de mensen die nog opi unripened in full size willen: ze staan weer op td! En de flatrate kost nu 20 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |