Ik heb er pas 1 helemaal voor mezelf besteldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk hewat is de buit?
T was mijn 2e TD ooit nog maarzou je niet zeggen als je mn lades open doet
lades ja, 3 inmiddels
Ohja ik heb ooit samen met SQ gefaald bij TD en ze was toen ook nog zo lief om voor mij naar de groothandel te fietsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1 helemaal voor mezelf besteld![]()
en 2x samen met Gwen
What she sais Mirquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een heel ander verhaal, tuurlijk wil je er geen recht op hoeven hebben, maar daar verander je nu toch niets aan, dan kan het maar beter zo comfy mogelijk zijn
Dat heb ik een keer gehad bij een gewone brievenbus. Ik moest een beetje creatief proppen, komt er zo'n oude zeur aan "zo maak je de brievenbus stuk, dat mag helemaal niet en daar kun je een boete voor krijgen!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Juud- het volgende:
Awww Priemgirl![]()
Sowieso, TNT..Ik wilde een swaplakje naar SQ versturen, maar kreeg em niet door de brievenbusgleuf gefrot, tenzij met veel geweld. Dus ik naar het postkantoor, lakje in de postzak gegooid. Loop ik weg, komt er zo'n zuurpruim achter me aan, mijn envelop in de hand: "ja dame, dit kan dus niet he, dit is pakketpost!'. Pfft..het is echt geen pakketpost, die brievenbusgleuf is gewoon te smal. Had eerder ook al een keer ruzie over de swapdoos die ik wilde versturen. Wat een gedoe zeg.
Komt me bekend voor, ook vervelend als je ergens korting krijgt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ik wil zo graag nagellakjes bestellen, maar heb geen rooie cent..
Nesteldrang?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil breien. Ik heb een constante drang om iets te breien. Maar, dat kan ik niet. En ik heb geen breispullen. Toch wil ik breien! Waarom?
Ik word er een beetje bang van. Heb wel echt te leuke breipatronen voor knuffels gezien op Etsyquote:
Breien is leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil breien. Ik heb een constante drang om iets te breien. Maar, dat kan ik niet. En ik heb geen breispullen. Toch wil ik breien! Waarom?
oh, zo'n apparaatje dat je gebruikt als je zenuwpijn hebt.quote:
ja he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Breien is leuk!
Poshe topcoat is een held!
Hopelijk neemt het wel wat van de zenuwpijn weg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo'n apparaatje dat je gebruikt als je zenuwpijn hebt.
je plakt 2 plakkers op je huid, electrodes zijn dat, en dan zet je 'm aan, en dan worden je zenuwen gestimuleerd door middel van een soort stroomstootjes
Hihiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he?
en lol@debster
Ik heb net opnieuw gewrapped en gevijld en nu heb ik Let me entertain you gelakt en die is
Aha, ik snap. En kan me voorstellen dat dat wel een beetje pijnlijk is ja. Die stroomstootjes klinken ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo'n apparaatje dat je gebruikt als je zenuwpijn hebt.
je plakt 2 plakkers op je huid, electrodes zijn dat, en dan zet je 'm aan, en dan worden je zenuwen gestimuleerd door middel van een soort stroomstootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |