Hahahahquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet normaal he !! Mijn vriend wordt weer helemaal gek van mijn 'inlevingsvermogen'
Zo, dat is timing, nu het net zo koud en vies geworden is hier! Geniet er lekker van!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
voor Sjaantje!
Envoor vakantie!! Basecoat is aan het drogen, peukje, zo koffer inpakken en om 23.15 weg!
Zon, here I come![]()
Ik vind het stiekem ook best goede timingquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zo, dat is timing, nu het net zo koud en vies geworden is hier! Geniet er lekker van!!!!
Whaaaa *jaloers* Super veel plezier op holiday ! Lekker genietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:voor Sjaantje!
Envoor vakantie!! Basecoat is aan het drogen, peukje, zo koffer inpakken en om 23.15 weg!
Zon, here I come![]()
Jeeeeej! Ben echt stikjaloers op je maar geniet meidquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:voor Sjaantje!
Zon, here I come![]()
Ik heb alle afleveringen gedownload en ben iets verder met kijken, maar het is wel weer een heel leuk seizoen! Anthony is qua karakter m'n favo, qua ontwerpen Seth Aaron al is Emilio ook erg goed.... Ik vind het wel heel knap als je zoiets kunt maken hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef princess-a het volgende:
Project catwalkWij hebben ook net een collectie gemaakt voor school en ik krijg gewoon weer zin om opnieuw te beginnen
met KINDERS
Het wordt pas echt leuk als mensen het van je willen kopen, vond ik tenminstequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gedownload en ben iets verder met kijken, maar het is wel weer een heel leuk seizoen! Anthony is qua karakter m'n favo, qua ontwerpen Seth Aaron al is Emilio ook erg goed.... Ik vind het wel heel knap als je zoiets kunt maken hoor!
Het is echt wel de schattigste opdracht van heel project runway!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het wordt pas echt leuk als mensen het van je willen kopen, vond ik tenminsteIk vind het sowieso een leuk seizoen maar voor kinderen ontwerpen lijkt me echt tóf
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kitten is terecht
zat helemaal te shaken ergens in de bosjes, durfde er niet uit te komen, maar hij doet nu veilig een slaapje op de bank
heeel veel plezier!!! !O+quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Gelukkig Sharaan!!![]()
Koffer bijna klaar! Thanx voor alle plezier-wensen![]()
Dit wordt denk ik mijn laatste zwaaitje. Bye ladies!! Tot over een week!!![]()
Oooooh wat goed! Wat fijn! Kun je toch met een gerust hart naar bed vannachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kitten is terecht
zat helemaal te shaken ergens in de bosjes, durfde er niet uit te komen, maar hij doet nu veilig een slaapje op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |