de mijne had alleen het display maar ze wisten niet wanneer het uitgeleverd werdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:34 schreef Mirjam het volgende:
ik ben vandaag bij 3 etossen geweest, mooi nergens mny
de 4e op een rijquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
we kunnen dit beter het space invaders irritante TT topic noemen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
we kunnen dit beter het space invaders irritante TT topic noemen
Maar dan geen aftel posts, dat is valsspelen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik deze weer sluit wordt het nog een PAULA![]()
Grapje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan geen aftel posts, dat is valsspelen!
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Onze Etos had wel MNY, maar vond de kleurtjes niet echt wauw.
Ja allemaal dingen waarvan ik zoiets had van: 'heb ik al'quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.
Het wordt nu gewoon vreselijk gehyped, daardoor wil bijna iedereen het. Maar ik zag swatches en was helemaal niet onder de indruk. Dan kan het wel onder de 3 euro zijn, maar daar hoef ik dan geen troep voor...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.
1.95 per lakkiequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Morgen naar Duitsland, daar op mijn gemak naar MNY kijken. Hoorde ook dat ze daar goedkoper zijn
Neequote:
Onder de 3 euro las ik ergens, dus zal wel 2,95 zijn ofzoquote:
Kreeg ein-de-lijk antwoord, refund + kortingscodequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
Delta, ik heb net binnen 2 uur tijd wel een mailtje ontvangen van ze.De lakjes die niet mee gestuurd waren zijn niet meer op voorraad en heb nu het geld terug gekregen, alleen niet het geld voor de te late bezorging, wel een kortingscode.
2,49!quote:
Doet die zwarte nou ook scheuren dan? Aan de dop te zien? Ik vind de blauwe wel leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:07 schreef Debsterr het volgende:
De eerste foto's van de Katy Perry collectie:
[ afbeelding ]
Gezien op mon coin à moua
die zwarte is een kraaklakje iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doet die zwarte nou ook scheuren dan? Aan de dop te zien? Ik vind de blauwe wel leuk
edit; heb de link al even gelezen, ja dusToch wel blij dat ik die van P2 heb, goedkoper dan dat ben ik nog geen crackling topcoat tegen gekomen
Aah neequote:
Hond ging achter kitten aan, geen idee of het goed afgelopen is, ik heb al vet lang gezocht maar donker en regen maken het niet makkelijker, ik hoor ook geen gemauwquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ach gosDan zul jij ook wel geschrokken zijn
Is vast goed afgelopen, katten kunnen goed vluchten en zich verstoppen hoor!
Wat ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hond ging achter kitten aan, geen idee of het goed afgelopen is, ik heb al vet lang gezocht maar donker en regen maken het niet makkelijker, ik hoor ook geen gemauw
Het komt goed, kitty wins over doggy! Heb ik zo vaak gezien bij onze kat, die klauwt zo een grote hond, blaast er tegen en als ie dan wel eens bangt wordt zit ie in 2 seconden heul hoog in een boom. Kitty wins over doggyquote:
Niet normaal he !! Mijn vriend wordt weer helemaal gek van mijn 'inlevingsvermogen'quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef princess-a het volgende:
Oh en verdikkeme wat zit ik toch te stressen om Grey's!
Hahahahquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet normaal he !! Mijn vriend wordt weer helemaal gek van mijn 'inlevingsvermogen'
Zo, dat is timing, nu het net zo koud en vies geworden is hier! Geniet er lekker van!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
voor Sjaantje!
Envoor vakantie!! Basecoat is aan het drogen, peukje, zo koffer inpakken en om 23.15 weg!
Zon, here I come![]()
Ik vind het stiekem ook best goede timingquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zo, dat is timing, nu het net zo koud en vies geworden is hier! Geniet er lekker van!!!!
Whaaaa *jaloers* Super veel plezier op holiday ! Lekker genietenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:voor Sjaantje!
Envoor vakantie!! Basecoat is aan het drogen, peukje, zo koffer inpakken en om 23.15 weg!
Zon, here I come![]()
Jeeeeej! Ben echt stikjaloers op je maar geniet meidquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:voor Sjaantje!
Zon, here I come![]()
Ik heb alle afleveringen gedownload en ben iets verder met kijken, maar het is wel weer een heel leuk seizoen! Anthony is qua karakter m'n favo, qua ontwerpen Seth Aaron al is Emilio ook erg goed.... Ik vind het wel heel knap als je zoiets kunt maken hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:43 schreef princess-a het volgende:
Project catwalkWij hebben ook net een collectie gemaakt voor school en ik krijg gewoon weer zin om opnieuw te beginnen
met KINDERS
Het wordt pas echt leuk als mensen het van je willen kopen, vond ik tenminstequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gedownload en ben iets verder met kijken, maar het is wel weer een heel leuk seizoen! Anthony is qua karakter m'n favo, qua ontwerpen Seth Aaron al is Emilio ook erg goed.... Ik vind het wel heel knap als je zoiets kunt maken hoor!
Het is echt wel de schattigste opdracht van heel project runway!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het wordt pas echt leuk als mensen het van je willen kopen, vond ik tenminsteIk vind het sowieso een leuk seizoen maar voor kinderen ontwerpen lijkt me echt tóf
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kitten is terecht
zat helemaal te shaken ergens in de bosjes, durfde er niet uit te komen, maar hij doet nu veilig een slaapje op de bank
heeel veel plezier!!! !O+quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Gelukkig Sharaan!!![]()
Koffer bijna klaar! Thanx voor alle plezier-wensen![]()
Dit wordt denk ik mijn laatste zwaaitje. Bye ladies!! Tot over een week!!![]()
Oooooh wat goed! Wat fijn! Kun je toch met een gerust hart naar bed vannachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
kitten is terecht
zat helemaal te shaken ergens in de bosjes, durfde er niet uit te komen, maar hij doet nu veilig een slaapje op de bank
Eensch!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
hurray ffor kitteh!
Vandaag geen tv voor sq... Had vergadering, net gebadderd en nu slapies doenEn ik wil de crackle-opi, want mijn P2 gaat het nooit lang uithouden
nu over nfu oh 45 gesmeerd, het is net een vulkaanuitbarsting
Show meh, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eensch!
Volgens mij is die van mij al uitgedroogdIk heb em dan ook al 1 keer gebruikt haha.. zaten dikke klodders in
Ik heb net de huisstijl ontworpen voor een schoolBest mooi geworden ook dus nu ben ik echt trots
ligt namelijk niet echt in mijn straatje
hoe doe ik dat?quote:
Nou ja, waarin heb je hem gemaakt? Opslaan en ergens uploadenquote:
pdf inddquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, waarin heb je hem gemaakt? Opslaan en ergens uploadenAls het een pdf is kan het met een screenshot
Oh leuk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
pdf indd
[ afbeelding ]
onderin staat de website nu in een ander lettertype dan hoe het in het logo staat. Dat pas ik morgen nog even aan want ik heb geen Photoshop op mijn laptop en mijn broer ligt ziek in zn bed. Kvk nummer zijn vraagtekens want die kan ik nergens van ze vinden. Oh en het is kleurrijk want het gaat om een basisschoolHoort ook een visitekaartje bij in dezelfde stijl, ook met blauwe rand eromheen dus en tevens heb ik enveloppen gemaakt
Thanksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh leuk!Zeker als het niet in je straatje ligt vind ik het niet slecht.
Dat topic heb ik ook gelezen en er staat toch een enorme lijst van alles wat lelijk isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen! Ik las net in een ander topic dat mannen gelakte nagels lelijk vinden. Nou pech voor hun dan!
Het doet me enorm denken aan de de internethelden die verklaren dat de knieën van Doutzen Kroes toch echt te puntig zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat topic heb ik ook gelezen en er staat toch een enorme lijst van alles wat lelijk isHeb er stiekem om zitten lachen want elke dame die iets post wordt afgebrand
surprise surprise, nobody's perfectquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het doet me enorm denken aan de de internethelden die verklaren dat de knieën van Doutzen Kroes toch echt te puntig zijn.
Ja echt he! We mogen niet teveel make up op, niet te strakke kleren aan, ruime kleren zijn ook lelijk, flatjes zijn lelijk, laarzen over je broek is lelijk, dun zijn is lelijk en wat vollere vrouwen moeten gewoon afvallenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het doet me enorm denken aan de de internethelden die verklaren dat de knieën van Doutzen Kroes toch echt te puntig zijn.
van achter je laptop gaat dat hendig. Ene oor in, andere oor uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja echt he! We mogen niet teveel make up op, niet te strakke kleren aan, ruime kleren zijn ook lelijk, flatjes zijn lelijk, laarzen over je broek is lelijk, dun zijn is lelijk en wat vollere vrouwen moeten gewoon afvallenIk ben dan altijd zo nieuwsgierig naar hoe die mensen er dan zelf uitzien dat ze dat allemaal durven te zeggen
En wat heb jij zelf voor haar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 2 collega's die hier het toppunt van zijn.
Ze hebben een lijst opgemaakt van punten waar een vrouw aan moet voldoen. De lijst bestaat nu reeds uit 107 punten.. Slaat nergens op
En de vrouw/vriendin moet minimum een score van 90% worden; dan kan het een mogelijke R worden (Relatie.. nee het woord spreken ze niet uit)
Gisteren m'n instyler binnen gekregen en vanmorgen uit getest. Ik geloof echt niks van de tell sell zooi maar deze is echt uuuuuuber goed ! Blij dat ik hem gekocht heb *zit met straight haar op het werk die niet sluik toont; maar lekker puffy en zacht aanvoelt*
O ja.. Meurning
bijna mijn koffie over het bureauquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 2 collega's die hier het toppunt van zijn.
Ze hebben een lijst opgemaakt van punten waar een vrouw aan moet voldoen. De lijst bestaat nu reeds uit 107 punten.. Slaat nergens op
En de vrouw/vriendin moet minimum een score van 90% worden; dan kan het een mogelijke R worden (Relatie.. nee het woord spreken ze niet uit)
Bellen met de dierenarts en overleggen, bij voorkeur de ingrediënten doorgeven. De Dierenarts kan dan aangeven of het noodzakelijk is op consult te komen of dat je af kunt wachten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Joysa het volgende:
die hond hier heeft net een lippenbalsem te grazen gehad, hij is nu helemaal op.. wtf moet ik doen, ik heb totaal geen verstand van beesten..
heeft ie plastic gegeten? Even in de gaten houden of ie bloed bij zijn poep heeft of zijn eetlust vermindert. Is het een normaal formaat hond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Joysa het volgende:
die hond hier heeft net een lippenbalsem te grazen gehad, hij is nu helemaal op.. wtf moet ik doen, ik heb totaal geen verstand van beesten..
dat dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bellen met de dierenarts en overleggen, bij voorkeur de ingrediënten doorgeven. De Dierenarts kan dan aangeven of het noodzakelijk is op consult te komen of dat je af kunt wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |