M&M's zijn noms!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik chocolade niet lekker vind, maar M&M's zijn wel meer pinda dan chocolade he..hm..wie weet werkt dat
Whutquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb zo'n zin in een chocoladereep en ik vind dat helemaal niet lekker
Fancy laptopke dan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Shittie.. mijn klasgenootje gaat ook niet meer naar huis deze vakantieDus kan wel bij haar laten bezorgen in Duitsland maar dan krijg ik het alsnog heel laat, zo blijf ik twijfelen
Zit hier net uitgebreid mijn laptop te vervloeken omdat er geen geluid uit komt, staat het geluid uitKlasgenootje vond mijn touchscreen wel hip dus heeft uitgebreid met haar vinger erover heen zitten schuiven tot het volume dus op 0 stond en dat heb ik nooit gezien, fail
M&M's met pindaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik chocolade niet lekker vind, maar M&M's zijn wel meer pinda dan chocolade he..hm..wie weet werkt dat
Vodafone HQ zit in maastrichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
zit dat callcentre in limburg? krijg elke keer een limbo aan de lijn
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
zit dat callcentre in limburg? krijg elke keer een limbo aan de lijn
Komt omdat je vanuit Brabant beltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wel als ze je wegdrukken
En wederom als ik iemand aan de lijn heb kapt de verbinding ermee?
quote:
Niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Achja ik weet nu tenminste het keuzemenu uit mijn hoofd
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:12 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij heb ik net echt prachtige swatches gemaakt van Space Cadetik zie op mn telefoon paars, roze, groen en goud, allemaal op dezelfde nagel en de glitter erin zie je er ook op
![]()
Hopen dat de fotos straks thuis op de laptop net zo mooi zijn
Heel irritant is dat bandje altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
AL ONZE MEDEWERKERS ZIJN NOG STEEDS IN GESPREK
Vooral als erna zon fijn muziekje komtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel irritant is dat bandje altijd.
Hehe wij hebben serieus wel eens klagende klanten aan de lijn: "En dan zit ik naar zo'n dreunend computergeluid te luisteren en dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vooral als erna zon fijn muziekje komt
Whehehequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe wij hebben serieus wel eens klagende klanten aan de lijn: "En dan zit ik naar zo'n dreunend computergeluid te luisteren en dat wil ik helemaal niet".
Jij komt de donkere dagen wel doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:38 schreef Dwyn het volgende:
Zo Amsterdam onveilig gemaakt. Van mijn aankopen slechts twee lakkies, eentje MNY en eentje van MAC (Earthly Harmony).
Verder bij de Lush geweest, twee engelse boeken, lekker luchtje..
Spannend!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef DeltaCephei het volgende:
omg! donderdag beginnen met school
Sonny the new guy?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend!
Ik had ineens een invoice van Sonny van TD. Who the fuck is Sonny nou weer.
En m'n tracking info is ook raarquote:
Dat staat er bij mij al-tijd als ik TD bestelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En m'n tracking info is ook raar:
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on October 16, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Oftewel, nou weet je helemaal niet meer wanneer het te verwachten is.
Dat had ik ook altijd bij TD, kwamen verder nooit updates trouwensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En m'n tracking info is ook raar:
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on October 16, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Oftewel, nou weet je helemaal niet meer wanneer het te verwachten is.
Oh nee ik had altijd een melding dat het daadwerkelijk geshipt isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd bij TD, kwamen verder nooit updates trouwens
pakkie is zaterdag geshipt, da's een veel voorkomende USPS faalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee ik had altijd een melding dat het daadwerkelijk geshipt is. Maar dan zal het helemaal goedkomen!
Wanneer komt die van ons?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Zaterdag ben ik thuis rond pakketjestijd
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb vansaag de gouden sally hansen gekocht, nailgrowth miracle geloof ik. Dat moet tich wel een goeie treatment voor mn nagels zijn?
Hoop ik?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zit nagellijm op mn lip!!!
Tip van de dag: niet met je mond voelen of het droog is
Vies! En mits goede lijm nog pijnlijk ook?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zit nagellijm op mn lip!!!
Tip van de dag: niet met je mond voelen of het droog is
da's n iet zo moeilijk, iedere dag een vers laagjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja hoorMits je het zo gebruikt als op het flesje staat wel
*meldt*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL, bij de tandarts: 'Heb je vaak last van hoofdpijn, je schouders en nek?"
ik: 'Ja'
TA: 'Ja je knarst'.
ik: 'Oh'
TA: 'Als je er lang last van hebt moet je snachts een bitje in'
ik: 'Oh'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |