verkocht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheheh iemand heeft 50 euro voor m'n uggs geboden![]()
is het een rare prijs dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je zoiets zou zeggen
Marktplaats? Echt waar..soms krijg je van die volslagen kansloze biedingen. Ik had een nieuwe spijkerbroek (met kaartje eraan) van Indian Rose erop gezet..in de winkel ca 130,=. Kreeg ik een bod van 15,= incl verzendkosten ofzo. Ik teruggemaild met de vraag of ze wel goed wijs was. "Nou, graag of niet hoor". Nou euh, dan maar niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
deze zijn echt misschien 5 keer gedragen, als je ze oppoetst zijn ze als nieuw. dingen zijn iets van 240 dollar. dus heb gezegd dat ze echt niet minder als 100 euro weggaanquote:
Waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef RenRen- het volgende:
Veel gekocht! En omg, wat een OPIschap hebben ze daar.
240???!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
deze zijn echt misschien 5 keer gedragen, als je ze oppoetst zijn ze als nieuw. dingen zijn iets van 240 dollar. dus heb gezegd dat ze echt niet minder als 100 euro weggaan
yeah. en als ik deze verkoop kan ik tenminste nieuwe kopen straks die echt leuk vindquote:
Welke Uggs heb je te koop??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Diconnected het volgende:
Voor schoenen wel. Ik vind ze belachelijk duur, maar heb ze welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg duur voor nieuwe Uggs hoor....
They are so fluffyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor schoenen wel. Ik vind ze belachelijk duur, maar heb ze wel
Die kende ik nog nietquote:
Ja hier idem. Ik heb ze dan ook niet in de winkel gekocht, twee paar heb ik via ebay voor ca. 150, een heb ik voor 175 overgenomen via de Uggs Hyves en een heb ik er voor nog minder overgekocht van een vriendin die ze een maat te klein had gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor schoenen wel. Ik vind ze belachelijk duur, maar heb ze wel
Is een model van vorig jaar haha. Het zijn idd echte buitenuggs, maar ik heb ze vorig jaar paar keer gedragen met de sneeuw enzeu, ze zitten heerlijk, echt, maar tis toch niet helemaal mijn kleur en modelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die kende ik nog nietEchte buiten-Uggs dus, helaas niet helemaal mijn model
Als er nog een paar Uggs bijkomt dan is het óf zo'n mooie prijs dat ik ze niet kon weerstaan
of een hoge laars.... (met hoge hak dus)
(eigenlijk vind ik deze heel mooi:
[ afbeelding ])
Ik heb deze in twee kleuren:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is een model van vorig jaar haha. Het zijn idd echte buitenuggs, maar ik heb ze vorig jaar paar keer gedragen met de sneeuw enzeu, ze zitten heerlijk, echt, maar tis toch niet helemaal mijn kleur en modelmaar die van jouw zijn ook echt
. alleen jammer dat ik niet lang op hakken kan lopen
omg die ondersteequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb deze in twee kleuren:
[ afbeelding ]
En deze in chocolate en chestnut, maar die draag ik eigenlijk alleen binnenshuis omdat ze te 'lomp' zijn om lang mee te winkelen oid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb deze in twee kleuren:
[ afbeelding ]
En deze in chocolate en chestnut, maar die draag ik eigenlijk alleen binnenshuis omdat ze te 'lomp' zijn om lang mee te winkelen oid
[ afbeelding ]
mn uggs zijn ook echt de enige schoenen die ik de hele dag aan kan doen en dan vrijwel geen tot weinig last van m'n voeten krijg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
They kiss your feeeet. With every step.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |