Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef rdkraker het volgende:
Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden..
Maar het tegendeel blijkt dan waar te zijn.
(okee, en voor mannen dan ook - maar oh, als onze tere mannenzieltjes dat maar kunnen hebben...)
Ik trap af:
Ballerina's (ook wel 'flatjes' geloof ik?)
Vreselijk ONvrouwelijk die dingen. Ja, ook in zilver dames!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1090601/d1eb63b2/samantha.html
Afstotelijker dan dit kan bijna niet.
Dat vind ik ook vrij hilarisch inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:29 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Wat ik dan als TS wel grappig vind (niks persoonlijks hoorben het met een aantal dingen ook eens maar dat terzijde )
is dat het topic gaat over vrouwen die dénken dat iets ze mooier maakt, maar niet zo is.
Dan komt iedereen met zijn/haar voorbeelden...
en dan komt een vrouw verdedigen dat die dingen juist wel leuk zijn.
Leergierig?quote:
Altijdquote:
Het ziet er niet uit...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik weet toevallig dat heul veul mannen ballerina's ontzettend leuk vinden.
Mooi man, vooral als je van die enorme varkenspoten met dikke aders hebt. Combineer dit met zo'n vuilniszak over je te dikke lichaam, met zo'n band net onder je tieten om je enorme pens te verbergen, vergeet 't aarsgewei niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik weet toevallig dat heul veul mannen ballerina's ontzettend leuk vinden.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Mooi man, vooral als je van die enorme varkenspoten met dikke aders hebt. Combineer dit met zo'n vuilniszak over je te dikke lichaam, met zo'n band net onder je tieten om je enorme pens te verbergen, vergeet 't aarsgewei niet.
Oh ja! Ennn.. je dikke kippenpoten in een skinnyjeans maatje vaccuumpomp geperst.
Niks persoonlijks hoor. Maar ik zit dit soort dingen zo vaak dat het opgenomen zou moeten worden in het internationale strafrecht, misdaden tegen de mensheid dit.![]()
![]()
Voel je dan niet ieder steentje waar je overheen loopt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef kwiwi het volgende:
ballerina's, de fatsoenlijke versies zitten als slofjes aan je voeten zo lekker
Inderdaad, maar goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef kwiwi het volgende:
ballerina's, de fatsoenlijke versies zitten als slofjes aan je voeten zo lekker
Nee want ze hebben wel een fatsoenlijke zoolquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voel je dan niet ieder steentje waar je overheen loopt?
Tot nu toe alleen maar vrouwen die ervan houden.quote:
Ze zitten dan ook gewoon lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar vrouwen die ervan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |