Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef rdkraker het volgende:
Zaken waarvan Vrouwen dénken dat ze er mooier van worden..
Maar het tegendeel blijkt dan waar te zijn.
(okee, en voor mannen dan ook - maar oh, als onze tere mannenzieltjes dat maar kunnen hebben...)
Ik trap af:
Ballerina's (ook wel 'flatjes' geloof ik?)
Vreselijk ONvrouwelijk die dingen. Ja, ook in zilver dames!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1090601/d1eb63b2/samantha.html
Afstotelijker dan dit kan bijna niet.
Dat vind ik ook vrij hilarisch inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:29 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Wat ik dan als TS wel grappig vind (niks persoonlijks hoorben het met een aantal dingen ook eens maar dat terzijde )
is dat het topic gaat over vrouwen die dénken dat iets ze mooier maakt, maar niet zo is.
Dan komt iedereen met zijn/haar voorbeelden...
en dan komt een vrouw verdedigen dat die dingen juist wel leuk zijn.
Leergierig?quote:
Altijdquote:
Het ziet er niet uit...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik weet toevallig dat heul veul mannen ballerina's ontzettend leuk vinden.
Mooi man, vooral als je van die enorme varkenspoten met dikke aders hebt. Combineer dit met zo'n vuilniszak over je te dikke lichaam, met zo'n band net onder je tieten om je enorme pens te verbergen, vergeet 't aarsgewei niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik weet toevallig dat heul veul mannen ballerina's ontzettend leuk vinden.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Mooi man, vooral als je van die enorme varkenspoten met dikke aders hebt. Combineer dit met zo'n vuilniszak over je te dikke lichaam, met zo'n band net onder je tieten om je enorme pens te verbergen, vergeet 't aarsgewei niet.
Oh ja! Ennn.. je dikke kippenpoten in een skinnyjeans maatje vaccuumpomp geperst.
Niks persoonlijks hoor. Maar ik zit dit soort dingen zo vaak dat het opgenomen zou moeten worden in het internationale strafrecht, misdaden tegen de mensheid dit.![]()
![]()
Voel je dan niet ieder steentje waar je overheen loopt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef kwiwi het volgende:
ballerina's, de fatsoenlijke versies zitten als slofjes aan je voeten zo lekker
Inderdaad, maar goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef kwiwi het volgende:
ballerina's, de fatsoenlijke versies zitten als slofjes aan je voeten zo lekker
Nee want ze hebben wel een fatsoenlijke zoolquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voel je dan niet ieder steentje waar je overheen loopt?
Tot nu toe alleen maar vrouwen die ervan houden.quote:
Ze zitten dan ook gewoon lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar vrouwen die ervan houden.
Het is allemaal een beetje té .. en dat maakt het niet mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:56 schreef samsuus het volgende:
Hmm..
Getekende wenkbrauwen: check
Redelijk veel make up: check
Skinny jeans: check
Lange nagels met felle nagellak: check
Ow jee, geloof toch dak eens een babbeltje moet maken met de mannen in mn omgeving...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje té .. en dat maakt het niet mooi![]()
sorry
Je UI is idd vrij klein, maar in combinatie met de foto uit je FoBo kan ik mij een beetje een beeld vormen van hoe je eruit (zou kunnen) zien. Maar alles wat té is vind ik al niet mooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef samsuus het volgende:
[..]
![]()
Maar dat durven jullie dus bij voorbaat al te zeggen![]()
Ik bedoel, staat hier geen duidelijke foto van mij, maar op voorhand kan ik al niet leuk/mooi zijn?
* Meldtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zijn er ook mannen die (mooie) laarzen over een strakke spijkerbroek wél mooi vinden?
Ik zie veel terugkomen dat mannen het lelijk vinden, mijn vriend vindt het ook niet mooi. Ik vind het juist, mits mooie laars en zeer strakke broek. Ik vind het niet mooi als je broek over de laars heenlubbert
Getekende wenkbrauwen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
vind het doorgaans lelijk ja, maar eenmaal naakt merk je er niets van
Heb ik foto's in mn fotoboek??quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je UI is idd vrij klein, maar in combinatie met de foto uit je FoBo kan ik mij een beetje een beeld vormen van hoe je eruit (zou kunnen) zien. Maar alles wat té is vind ik al niet mooiIk zeg trouwens niet dat je niet leuk bent! Daarvoor zou ik je moeten kennen en dat doe ik niet
Foto danquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:34 schreef samsuus het volgende:
[..]
Heb ik foto's in mn fotoboek??
Maar goed té dus? Oke, zal er aan denken
Ik vind het meestal wel mooi hoor!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zijn er ook mannen die (mooie) laarzen over een strakke spijkerbroek wél mooi vinden?
Ik zie veel terugkomen dat mannen het lelijk vinden, mijn vriend vindt het ook niet mooi. Ik vind het juist, mits mooie laars en zeer strakke broek. Ik vind het niet mooi als je broek over de laars heenlubbert
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
* Meldt
Kan heel mooi zijn!
[..]
Getekende wenkbrauwen?![]()
![]()
Kijk, mannen met smaakquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef stef040 het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel mooi hoor!
Oh my! Die is oud! Haha.. Hoe krijg ik m weg? Probeer er een andere neer te zetten, maar elke keer vernieuwd de pagina zich met weer die verschrikkelijk foto...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Foto dan(waarbij je je tong uitsteekt)
Ik ben op dit soort momenten altijd blij dat ik hetero ben. Als ik een vriendin zou hebben zou ik waarschijnlijk om de haverklap ruzie hebben om een verkeerde opmerking
quote:
Beetje 50/50.. Als een vrouw mooie benen heeft kan het wel imo. (zolang het maar past bij de rest van de outfit)quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef stef040 het volgende:
[..]
Ik vind het meestal wel mooi hoor!
kan het nu toch weer laten groeien door je tekeningetje heen ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:42 schreef samsuus het volgende:
[..]
had ik dit topic maar toen ik 13 was en een scheermesje vond!
Als de laars vrij strak om de kuiten zit is het wel mooi. Als je zo'n "flabber" laars draagt met de broek erin is het nogal lelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Probeer eens CTRL F5?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:41 schreef samsuus het volgende:
[..]
Oh my! Die is oud! Haha.. Hoe krijg ik m weg? Probeer er een andere neer te zetten, maar elke keer vernieuwd de pagina zich met weer die verschrikkelijk foto...
En je zegt niks verkeerds hoor!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:42 schreef samsuus het volgende:
[..]
had ik dit topic maar toen ik 13 was en een scheermesje vond!
Nope! Er groeit nauwelijks meer wat.. Na 5 jaar scheren was er echt niks meer over..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef Markster het volgende:
[..]
kan het nu toch weer laten groeien door je tekeningetje heen ?
vertel...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Altijd
Tot nu toe heb ik mezelf op 1 faal kunnen betrappen, dus ..
* Maraca haalt opgelucht adem
Eens!! Vind ik zelf ook, helaas bij mij niks aan te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probeer eens CTRL F5?
En gelukkig dat ik niks verkeerds zegAlhoewel ik nog steeds van mening ben dat natuurlijke wenkbrauwen bij iedereen mooier staat dan getekende
![]()
Broek in de laarsquote:
Jammerquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:46 schreef samsuus het volgende:
[..]
Eens!! Vind ik zelf ook, helaas bij mij niks aan te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |