Hmm.quote:SeniorenGeluk.nl (50+)
Dé datingsite voor actieve Senioren 50-plus? Kom Nu Chatten en Daten!
www.SeniorenGeluk.nl
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil breien. Ik heb een constante drang om iets te breien. Maar, dat kan ik niet. En ik heb geen breispullen. Toch wil ik breien! Waarom?
Hoe heten die onderste?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb deze in twee kleuren:
[ afbeelding ]
En deze in chocolate en chestnut, maar die draag ik eigenlijk alleen binnenshuis omdat ze te 'lomp' zijn om lang mee te winkelen oid
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
He debs, kan ik zaterdag ook mee pannenkoeken komen eten.
Hahha zo dacht ik indd ook! Moest zo lachen; Voetbalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
He debs, kan ik zaterdag ook mee pannenkoeken komen eten.
Ai das naar! Hoop dat je het vanavond misschien wat in kunt halenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Was gister lekker uit etenwel verdomme z oveel pijn gehad dat ik niet kon slapen dus ben nu zoooo brak
wel lekker de china glaze tis the season lakjes swatches! moet alleen burlesque ook nog afmaken, zucht
Ik moest ook al lachen om die reactie van haar mams.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahha zo dacht ik indd ook! Moest zo lachen; VoetbalMama; dan ga je toch lekker je nagels lakken
Dat zou de mijne nou noooit zeggen![]()
Niet dat ik heul de tijd op je hyves zit te sneupen hoorMaar het staat nu onder verhaal van de dag
Da's wel heel schattigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:25 schreef Debsterr het volgende:
tsjaa ook mijn mams is besmet met het nagellak virus!
En mijn ouders hebben beide niks te doen dus reageren op alles wat ik Hyve.
Sterkte met brak zijn en hopelijk vanavond lekker slaap inhalenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Was gister lekker uit etenwel verdomme z oveel pijn gehad dat ik niet kon slapen dus ben nu zoooo brak
wel lekker de china glaze tis the season lakjes swatches! moet alleen burlesque ook nog afmaken, zucht
Kut tdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
voor de mensen die nog opi unripened in full size willen: ze staan weer op td! En de flatrate kost nu 20 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |