Dat dusquote:
Mocht je er geen kunnen vinden, ik heb nog zo'n set hier staan, nieuw in de doos.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze nog chocolade fondue setjes hebben?
volgens mij zag ik het in Utrecht laatst wel staan.. weet alleen niet meer waar, denk gewoon bij de kookspullen..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mocht je er geen kunnen vinden, ik heb nog zo'n set hier staan, nieuw in de doos.
haha misschien moet je eens een briefje makenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef trovey het volgende:Deze week maar eens impregneerspray gaan ophalen.....al 3x bij de Action geweest voor een bus maar elke keer als ik thuis ben.....vergeten.
Dienblad weet ik niet, brandertje hebben zequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand toevallig of ze bij action een houten dienblad (liefst wit) hebben van max 25x25 cm? ik heb weer wat gezien op een aantal blogs en nu moet-ik het ook..(dienblad met allemaal verschillende kaarsjes, waxinelichthoudertjes en home-scent brandertje)
ohja, hebben ze ook zo'n brandertje voor home-scents? lijkt een beetje op een chocoladefondue dingetje maar dan kleinerdat heb ik dan weer niet gezien laatst!
Ik de bruine maar in dezelfde samenstelling.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dienblad weet ik niet, brandertje hebben ze. In zwart of wit, dan krijg je een brandertje, twee ontzettend sneue waxinelichtjes en een klein flesje olie. Ik heb een zwarte met lavendelolie. Kost 99 cent
Ik maak regelmatig briefjes voor de supermarktquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:17 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha misschien moet je eens een briefje makenen er ook daadwerkelijk op kijken in de winkel (dat vergeet ik altijd
)
ok, dat klinkt goed (behalve die zielige waxinelichtjes danquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dienblad weet ik niet, brandertje hebben ze. In zwart of wit, dan krijg je een brandertje, twee ontzettend sneue waxinelichtjes en een klein flesje olie. Ik heb een zwarte met lavendelolie. Kost 99 cent
ja, had ik ook gezien, even kijken in het echt morgen, denk niet dat het is wat ik bedoel, maargoedquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zag trouwens een dienblad staan bij de 100 nieuwe artikelen Deze is het:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action ook mini-muizenverkopen voor de laptop?
Oke, dank je wel!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
...vorige week nog een kennis richting de Action gestuurd omdat hij er eentje zocht.
dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand toevallig of ze bij action een houten dienblad (liefst wit) hebben van max 25x25 cm? ik heb weer wat gezien op een aantal blogs en nu moet-ik het ook..(dienblad met allemaal verschillende kaarsjes, waxinelichthoudertjes en home-scent brandertje)
ohja, hebben ze ook zo'n brandertje voor home-scents? lijkt een beetje op een chocoladefondue dingetje maar dan kleinerdat heb ik dan weer niet gezien laatst!
Ja zoiets dacht ik ook al, maar ik snap nu nog niet hoe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is het houtjes in de hoeken vastklemmen en "het gouden dingetje met een gat erin voor de schroef" daar moet je het inderdaad aan ophangen.
echt te leuk hequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat heb ik ook gezienstaat zo leuk
hier nog zo iemand die dat dan ook perse moet
Volgens mij in de decoratiehoek. Daar stonden ook die geurdingetjes met die stokjes erin. In de buurt van die verzameling vlinders die je in je huis kan hangen. (dacht ik, heb het al een tijdje terug gehaald).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
echt te leuk he
Weet iemand waar die brandertjes met olie precies staan (bij welke spulletjes bedoel ik dus, bij de kaarsen ofzo)? misschien ga ik morgen even, vandaag regende het me te hard
ok, super. morgen maar op zoek. ik denk te weten wat je bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij in de decoratiehoek. Daar stonden ook die geurdingetjes met die stokjes erin. In de buurt van die verzameling vlinders die je in je huis kan hangen. (dacht ik, heb het al een tijdje terug gehaald).
Het zit in een "kado-verpakking", wat betekent dat het gezellig gerangschikt is in een doosje met een doorzichtige voorkant
Qwea wil je nog de OP even terugzetten?quote:
oo die van jou is ook leuk! ik vind die van mij nog wat te leeg, moet nog maar eens wat kaarsendingetjes zoeken..hahaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef sproetjes het volgende:
wat tof!!
ik ben toevallig ook net geweest haha... mijn idee was ietsje anders:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
foto even van 2 kanten
en nog wat andere glaasjes en theelicht rommeltjes gekocht... was in totaal 19 euro kwijt
quote:Jep!Op woensdag 20 oktober 2010 15:48 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er bij Action ook wasmanden te koop zijn? Goed excuus om weer eens te gaan
quote:Leuk! Komt jou oliebrandertje ook van action?Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef sproetjes het volgende:
wat tof!!
ik ben toevallig ook net geweest haha... mijn idee was ietsje anders:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
foto even van 2 kanten
en nog wat andere glaasjes en theelicht rommeltjes gekocht... was in totaal 19 euro kwijt
quote:jep 80 of 90 cent, olie brandertje, 2 theelichtjes en een buisje geurolie..Op woensdag 20 oktober 2010 16:52 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Leuk! Komt jou oliebrandertje ook van action?
quote:Ja dat laatste heb ik wel gezien. In zo'n cadeaudoos ook. Nog maar eens een extra rondje lopen voor die van jouOp woensdag 20 oktober 2010 16:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep 80 of 90 cent, olie brandertje, 2 theelichtjes en een buisje geurolie..
ze hadden ook nog een uitgebreider pakketje met nog 2 theelichtjes, wierook+houdertje en potpouri voor 2.79 ofzo
quote:Niemand?Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand die hier een schilderij heeft van de action en weet hoe je die dingen op moet hangen?Er zitten van die houtjes bij en twee hele kleine schroefjes en een klein goud dingetje met een gat er in voor een schroef. Ik snap het niet.
quote:Ik heb wel schilderijen van de Action, alleen heb ik geen flauw idee wat je bedoelt met houten latjes etcOp woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand?
Anders moet ik het maar even in het klussen forum vragen met foto's of zo.
quote:zit er ook een touwtje bij?Op woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand?
Anders moet ik het maar even in het klussen forum vragen met foto's of zo.
quote:Nee, enkel houtjes voor in de hoeken (geen idee hoe ik die moet plaatsen) en dus een dingetje om het (blijkbaar) aan op te hangen en twee schroefjes.
quote:ik ben wel benieuwd naar de fotoOp woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, enkel houtjes voor in de hoeken (geen idee hoe ik die moet plaatsen) en dus een dingetje om het (blijkbaar) aan op te hangen en twee schroefjes.
quote:Zijn die houten dingetjes niet om het schilderij strak te houden ofzo?Op woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, enkel houtjes voor in de hoeken (geen idee hoe ik die moet plaatsen) en dus een dingetje om het (blijkbaar) aan op te hangen en twee schroefjes.
quote:
quote:Ja maar ik heb dus twee schroeven, en maar één gat aan dat hangertje met kartels.Op woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef The_Hives het volgende:
met die karteltjes hang je hem aan de schroef/haakje. Door de karteltjes blijft hij recht hangen
quote:Er zitten toch 2 gaatjes aan de uiteinden van dat gouden dingetje? Daarmee kun je em vastzetten op het schilderij. Vervolgens sla je een spijker in de muur of je draait een schroef (met plugOp woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus twee schroeven, en maar één gat aan dat hangertje met kartels.
Dat andere gat is niet goed door.Ik dacht eerst dat het zo hoorde, maar dan zou je er niks mee kunnen.
Ik denk dat ik het nu wel snap, maar dan heb ik dus nog een extra schroef nodig?
quote:Nee, dus maar één.Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten toch 2 gaatjes aan de uiteinden van dat gouden dingetje? Daarmee kun je em vastzetten op het schilderij.
quote:Woei!Op donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
NOORSE SLOFFEN, I has em![]()
2 paar, 40 en 41, lagen er nog. Zal wel restpartij van vorig jaar zijn geweest, of nieuwe...
Ik heb 41, maar ik zie nu thuis dat ze (zoals de meeste pantoffels) érg klein vallen.
Hoop dat ze nog iets uitlopen
-edit-
Zaten nog mini propjes van 1,5 cm in de neus, ze passen dus
![]()
quote:Ja ik denk ook "oudjes van zolder"Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!![]()
![]()
Ik gok inderdaad nog een restpartijtje, want heb ze hier nog niet weer gezienMaar de sloffen die ik nu heb zijn ook fijn
quote:die lagen bij "mijn" action er direct onderOp woensdag 20 oktober 2010 16:58 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik wel gezien. In zo'n cadeaudoos ook. Nog maar eens een extra rondje lopen voor die van jou
quote:Foto's zijn altijd leukOp donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die noorse dingen hadden ze ook niet bij de Action waar ik vanmiddag was. Sowieso nauwelijks sloffen, wel veel nepuggs (en die heb ik al, is niet handig voor op de bank liggen).
Maar verder toch erg succesvol, heb oa schaamteloos het witte dienblad-met-kaarsen idee gejat en goed geslaagd daarvoor bij Action. Straks uitgebreid lijstje en kan ook foto's maken als dat gewaardeerd wordt
quote:Potpourri en een kat....dat wordt morgen stofzuigen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de foto's (in baggerkwaliteit, mobiel doet het niet zo goed meer als er weinig licht is):
[ afbeelding ]
De tas. Die kan je dus om je schouder hangen en aan de achterkant zitten klemmetjes waarmee je hem aan je bagagedrager kan hangen. Heb hem kunnen testen op de terugweg, ging prima
[ afbeelding ]
Het zen-pakket zoals dat in de winkel ligt, hier zit dus een brandertje bij. Wierrook kan gelijk weg, vind ik niet lekker. Daarvoor ligt het dienblad
[ afbeelding ]
Cactuskaarsjes![]()
[ afbeelding ]
Het dienblad. De grote kaarsen en de glazen dingetjes daaronder komen van de Albert Heijn, zijn ze nu in de aanbieding. Het roze kaarsenhoudertje bovenin kocht ik los, de rest zat in het Zen-pakket (behalve de cactuskaarsjes natuurlijk.
[ afbeelding ]
En foto van de andere kant, nu met wat popourie-achtige zooi erbij die ook in het Zen-pakket zaten.
Ik ben me toch een partij Zen!
quote:oee jouw dienblad is ook leukOp donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de foto's (in baggerkwaliteit, mobiel doet het niet zo goed meer als er weinig licht is):
[ afbeelding ]
De tas. Die kan je dus om je schouder hangen en aan de achterkant zitten klemmetjes waarmee je hem aan je bagagedrager kan hangen. Heb hem kunnen testen op de terugweg, ging prima
[ afbeelding ]
Het zen-pakket zoals dat in de winkel ligt, hier zit dus een brandertje bij. Wierrook kan gelijk weg, vind ik niet lekker. Daarvoor ligt het dienblad
[ afbeelding ]
Cactuskaarsjes![]()
[ afbeelding ]
Het dienblad. De grote kaarsen en de glazen dingetjes daaronder komen van de Albert Heijn, zijn ze nu in de aanbieding. Het roze kaarsenhoudertje bovenin kocht ik los, de rest zat in het Zen-pakket (behalve de cactuskaarsjes natuurlijk.
[ afbeelding ]
En foto van de andere kant, nu met wat popourie-achtige zooi erbij die ook in het Zen-pakket zaten.
Ik ben me toch een partij Zen!
quote:Vergeet het ding toch maar niet uit te zetten als je 's avonds je fiets ergens voor langere tijd parkeert want anders kun je zonder werkende fietsverlichting terug want je batterij is op.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
De buit is:
Achterlichtje voor de fiets inc sensor dus nooit meer zelf aan- en uitzetten - 4 euro nog wat
Universele stofzuigerzak - 1 euro
quote:Zou die sensor dan stroom verbruiken?Op vrijdag 22 oktober 2010 02:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Vergeet het ding toch maar niet uit te zetten als je 's avonds je fiets ergens voor langere tijd parkeert want anders kun je zonder werkende fietsverlichting terug want je batterij is op.
quote:Dan heb je de goede soort lamp te pakken.Op vrijdag 22 oktober 2010 02:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou die sensor dan stroom verbruiken?stomme vraag vast
Op de doos staat dat het lichtje na 2 minuten stilstand vanzelf dooft.
quote:Action kwaliteit heOp vrijdag 22 oktober 2010 02:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb je de goede soort lamp te pakken.![]()
quote:Echt, mensen die elders winkelen en teveel betalenEr zijn namelijk ook lampen met sensor die gewoon blijven branden al staat de fiets stil en dan is het dag dag met de batterijen na een paar uurtjes je fiets in het donker parkeren. Ik kom ze nu het steeds vroeger donker gaat worden weer regelmatig tegen.
quote:Ik zie graag de foto's van jullie dienbladenOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
oee jouw dienblad is ook leukik moet morgen weer terug naar Action, waxinelichtjes vergeten, en ik moet toch nog wat meer opvulling hebben voor mijn dienblaadje, dus nog meer houdertjes kopen ook en wat gewone rustieke kaarsen
grappig dat we alle drie hetzelfde idee hadden maar toch anders uitgevoerd
quote:Geschikt voor een vette huid? Met crèmes krijg ik altijd problemen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:40 schreef Linnie20v het volgende:
Vanavond naar action gegaan om nagellakremover te halen...gewoon op, weg, geen leeg vakje, niets!
Toen maar een pot slakkenslijmgel gekocht, vriendin is er lovend over dus ik ga een poging wagen
quote:Dan gaan we dat volgende week eens ophalen.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Trovey, voor ieder huidtype staat erop
quote:En is het al gelukt, hangt 'ie al?Op woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Thanks.Het gaat nu lukken.
Verwarrend kartelding met maar één gat zucht.
quote:Ik heb de versie voor dweilen en die is wat minder degelijk... Spotgoedkoop maar als je hard moet boenen dan wil de steel wel eens terugschuiven (hij is inschuifbaar)Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef Mylene het volgende:
Ik heb zo'n Swift geval van de Action. Ik heb 'm al meer dan een half jaar en hij is nog niet stuk gegaan ofzo. Prima ding hoor. Volgens mij kost een startset iets van 4,50 en losse doekjes iets van 60 eurocenten.
quote:Ik was altijd zo aan het worstelen met dat ding.... Ik liet mijn dweil er veel te vaak onderweg glippen, vreselijk. Nu doe ik het gewoon met de hand als ik echt moet boenen, verder kan het prima met het action dingOp zaterdag 23 oktober 2010 20:09 schreef Mylene het volgende:
Moet je ook niet met zo'n ding doen. Kun je het beste een ouderwetse trekker voor gebruiken.
quote:Keycoards heb ik nog niet kunnen vinden bij de ActionOp zaterdag 23 oktober 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Even twee vraagjes:
- verkoopt de Action ook keycords? (van die sleutelkoorden dje je om je nek kunt hangen)
- verkoopt de Action ook zo'n Swiftgeval? (om mee schoon te maken)
Indien ja, dan wip ik binnenkort ook even langs.
quote:Ze hebben ze wel gehad bij de feestartikelenafdeling in de buurt. De kleuren van landen en dan de naam erop.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Keycoards heb ik nog niet kunnen vinden bij de Action
quote:Dank je wel! Had ze ook al gezien, maar thanks voor het meedenken. Action nog steeds niet gehaald, te druk en ook niet heel dichtbij waar ik woon helaas... ik moet altijd naar Rijswijk of Vlaardingen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er was toch iemand die op zoek was naar bloembollen? De Kruidvat heeft ze volgende week in de aanbieding, 13 stuks voor een euro. Moest aan je denken
quote:Oeh oeh oehOp zaterdag 23 oktober 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij staan de Noorse sloffen bij de '100 nieuwste artikelen'
[ afbeelding ]
Homeshoes heten ze4,39
Dan waren de mijne dus niet van zolder, maar een nieuwe voorraad
quote:YwOp zondag 24 oktober 2010 09:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank je wel! Had ze ook al gezien, maar thanks voor het meedenken. Action nog steeds niet gehaald, te druk en ook niet heel dichtbij waar ik woon helaas... ik moet altijd naar Rijswijk of Vlaardingen.
quote:Ik wil die creme-wit nog wel, heb nu wit met zwart, maar ik wacht even of ze nog in de aanbieding komen zoals vorig jaar (toch?)Op zondag 24 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oehMisschien toch maar een nieuw paar halen
![]()
quote:Vorig jaar waren ze idd in de aanbiedingOp zondag 24 oktober 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil die creme-wit nog wel, heb nu wit met zwart, maar ik wacht even of ze nog in de aanbieding komen zoals vorig jaar (toch?)
quote:Ja voor je het weet zijn ze weer wegOp zondag 24 oktober 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze idd in de aanbieding![]()
Maar om te voorkomen dat ik achter het net vis ben ik wel bereid een euro meer te betalen
![]()
quote:Die van de Xenos, weet de naam niet meer maar er is een hele schoonmaaklijn van, passen wel om de Swiffer! Je moet wel meer doekjes gebruiken dan je met echte Swiffer doekjes zou doen omdat het schoonmaakspul er snel uit is. Maar voor de prijs (dacht 1 euro voor een zakje) is wat extra doekjes gebruiken niet zo erg.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef morgane het volgende:
Had ik van die handige swifferachtige-dweilen gekocht, passen ze niet om mn Swiffer...ze hebben die Swiffer vast zo gemaakt dat er alleen originele SWifferdoekjes omheen passen
quote:LeifheitOp zaterdag 23 oktober 2010 21:17 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de Leifheit gekocht toen ie eens in de aanbieding was. Die van de Xenos heb ik weg moeten gooien, de steel was geknaktEn het veegstuk klapte telkens om, echt zoooooo irritant.
De hoezen van de Action passen wel om de Leifheit.
quote:Nee nooit verdunnen want dan doe je er water bij en water bevriest.Op zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand hier de ruitenwisservloeistof van de Action? Ik heb zo'n ronde fles met blauw spul, maar het etiket heeft losgelatenIk weet dus niet of ik dit nog moet verdunnen of niet. Ik geloof dat het ruitenwisservloeistof is waar al antivries in zit, maar ik weet 't niet meer zeker.
quote:In de zomer mag je 't gerust verdunnen met 90% water. Hoe kouder het wordt, hoe minder water je erbij mag doen. Vriest het, dan gewoon niet verdunnen.Op zondag 24 oktober 2010 22:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee nooit verdunnen want dan doe je er water bij en water bevriest.
quote:Oh ja klopt, maar ik verdun nooit omdat ik t maar zelden bij hoef te vullen.Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In de zomer mag je 't gerust verdunnen met 90% water. Hoe kouder het wordt, hoe minder water je erbij mag doen. Vriest het, dan gewoon niet verdunnen.
quote:Ik helaas wel, omdat wij van die fijne bomen hier voor de deur hebben met ONTZETTEND veel duiven erin.Op zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh ja klopt, maar ik verdun nooit omdat ik t maar zelden bij hoef te vullen.
quote:IewwwwOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik helaas wel, omdat wij van die fijne bomen hier voor de deur hebben met ONTZETTEND veel duiven erin.
quote:Hmm mij is altijd verteld van wel, zeker in de winter. Nouja however..Op maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef Syrena het volgende:
Thanx! Onverdund mag niet volgens mijn onderhoudsboekje. Ik zal mijn vader nog maar even vragen, vanmorgen moest ik toch al krabben
quote:Ja die hebben ze en nog hele leuke ook!Op maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef misz--kelliej het volgende:
Iemand hier die weet of ze bij de action laptoptassen en laptopsleeves verkopen? Sowieso leuke laptopaccesoires?
Bedankt alvast!
quote:Ja! andere accessoires heb ik niet gezien, maar wel hele leuke hoezenOp maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef misz--kelliej het volgende:
Iemand hier die weet of ze bij de action laptoptassen en laptopsleeves verkopen? Sowieso leuke laptopaccesoires?
Bedankt alvast!
quote:Ja die zijn echt zooooo cute!Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! andere accessoires heb ik niet gezien, maar wel hele leuke hoezenmet zo'n handvat, echt heel leuk
quote:Compleet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef AnnekeM het volgende:
compleet? of zijn de lampjes ook los verkrijgbaar?
quote:Die hebben wij ook staan, vorig jaar verkocht, hebben we met herfst heel leuk aangekleed met een soort gras en eikeltjes enzo. En met kerst hebben we er kerstballen in liggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst.![]()
[ afbeelding ]
Echt vet dat die lampjes bewegen als echte vlammetjes.![]()
quote:Oh leuk! Da's wel een goed idee.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die hebben wij ook staan, vorig jaar verkocht, hebben we met herfst heel leuk aangekleed met een soort gras en eikeltjes enzo. En met kerst hebben we er kerstballen in liggen.
quote:Vorig jaar gekocht bedoel je ws? Of werk je bij de Eksjun?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die hebben wij ook staan, vorig jaar verkocht, hebben we met herfst heel leuk aangekleed met een soort gras en eikeltjes enzo. En met kerst hebben we er kerstballen in liggen.
quote:aangelengdOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die zijn echt zooooo cute!Denk dat ik er eerdaags toch maar eentje ga halen voor mijn kleine lappie, die zit nu in een saaie zwarte......
![]()
Ik heb daarstraks mijn ruitenwisservloeistof bijgevuldKreeg de motorkap eerst niet open
(nieuwe auto). Volgens mij kon er wel meer in, maar heb het maar bij een halve liter aangelengd gelaten.
quote:Ja. Ik ben vandaag weer langsgeweest en heb een foto gemaakt van het etiket
quote:apartOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vandaag weer langsgeweest en heb een foto gemaakt van het etiketJe moet 'm aanlengen volgens een bepaalde verhouding. 2 delen vloeistof op 1 deel water zou niet bevriezen tot -24 graden.
Mijn mengsel was 1:1, dus goed tot -15
quote:wat kost dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst.![]()
[ afbeelding ]
Echt vet dat die lampjes bewegen als echte vlammetjes.![]()
quote:Niet gezien de laatste tijd, zal dan wel een tijdeljik artikel zijn geweest?Op woensdag 27 oktober 2010 01:36 schreef Charlene1983 het volgende:
Ik heb een keer een klein 'wekkertje' gezien ergens online en er werd gezegd dat die bij de action werd verkocht. Het is iets wat bijhoudt hoelang je je tanden poetst of hoelang je nog moet.. Weet iemand of die nog ergens te krijgen is?
quote:25,95
quote:Volgens mij niet.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand toevallig of ze bij de action ook kettingkasten/beschermers verkopen? Zal wel een long shot zijn, maar bij de halfords moet het besteld worden en is het meteen zo duur.
quote:Ze hebben verschillende soorten. De roze exemplaren "speciaal voor vrouwen"zijn gewoon slecht in mijn ogen. Ik neem eigenlijk altijd de exemplaren voor mannen, die zijn naar mijn mening veel beter, al moet je natuurlijk geen Gillette en co kwaliteit verwachten.Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef MaLo het volgende:
Ik heb laatst scheermesjes gekocht bij de Action maar die vind ik niet fijn. Ze zijn stroevig op mijn benen en maken de huid ruw. Het waren er 8 voor een euro dus daarvoor wilde ik het wel proberenmaar ik haal ze niet nog een keer.
quote:Ik heb inderdaad die roze gekocht. Ze halen wel netjes de haartjes van mijn benen maar voor mijn gevoel ook een stukje opperhuidOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende soorten. De roze exemplaren "speciaal voor vrouwen"zijn gewoon slecht in mijn ogen. Ik neem eigenlijk altijd de exemplaren voor mannen, die zijn naar mijn mening veel beter, al moet je natuurlijk geen Gillette en co kwaliteit verwachten.Ik heb trouwens ook maar heel dunne beharing op de benen dus dat het maakt wellicht ook een verschil of je blond of bv zwartharig bent.
quote:Ik vind het juist topscheermesjes! Kocht hiervoor altijd die van Trekpleister (4 voor 1,29).Op woensdag 27 oktober 2010 16:02 schreef MaLo het volgende:
Ik heb laatst scheermesjes gekocht bij de Action maar die vind ik niet fijn. Ze zijn stroevig op mijn benen en maken de huid ruw. Het waren er 8 voor een euro dus daarvoor wilde ik het wel proberenmaar ik haal ze niet nog een keer.
quote:OhOp donderdag 28 oktober 2010 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik had echt op een nepSwift gehoopt, met doeken die je in de was kunt doen dus. Dus 15 km voor niets gefietst.
quote:De Action verkoopt dat wel, met dus afneembare dweilen. Hij is niet super degelijk, maar voor het geld wat je ervoor betaald is ie primaOp donderdag 28 oktober 2010 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet geslaagd met het Swiftgeval trouwens.
Er waren twee opties: 1) Een stok met een soort spons eraan die je om de zoveel tijd moest vervangen en 2) Iets wat op een Swiftgeval leek, maar dan met droge en vochtige doekjes erbij die je ook om de zoveel tijd moest vervangen.
Ik had echt op een nepSwift gehoopt, met doeken die je in de was kunt doen dus. Dus 15 km voor niets gefietst.
quote:Raar... Misschien hebben ze ze dan niet in iedere vestiging ofzo... Balen in elk gevalOp donderdag 28 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb goed rondgekeken, maar ik heb het echt niet gezien! (wel de afneembare dweilen en losse stokken, maar niet zo'n plat ding waar zo'n grote dweil omheen moet)
quote:ik dacht dat ik ver moest fietsen.
quote:Ja,maar niet in deze kleuren.Op donderdag 28 oktober 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of de Action ook een plumeau of iets soortgelijks verkoopt?
[ afbeelding ]
Anders ga ik voor niks en dan kom ik met andere spullen thuis, dus ik ga alleen als ik kan vinden wat ik moet hebben
quote:Moet je de groene eens proberen....als boter.Op donderdag 28 oktober 2010 09:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad die roze gekocht. Ze halen wel netjes de haartjes van mijn benen maar voor mijn gevoel ook een stukje opperhuid
quote:Die had MaLO dusOp donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het juist topscheermesjes! Kocht hiervoor altijd die van Trekpleister (4 voor 1,29).
Je hebt ook nóg goedkopere, eveneens roze, scheermesjes daar. Die zijn wel prut.
quote:Thanks
quote:Nee, je hebt bij de Action twee soorten roze scheermesjes, wat voor een euro (die had ik) en wat voor 80 cent ofzo. Dus ik had de dúúrste roze scheermesjes
quote:Alles wordt verkocht van "blinq", schoonmaakdoekjes, een plumeauOp dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef trovey het volgende:
Tip voor de honden- en kattenbezitters hier: een schrobborstel met rubberen haren, werkt perfect bij het erafhalen van de haren van meubels van de door ons zo geliefde beestjes. kost 99 cent en bij testen werkt het ding perfect.Naam: BlinQ(ja zo staat het op de borstel
)
quote:Heb je je normale maat?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:21 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet nu wel waarom ik vorig jaar alleen maar te grote Noorse sloffen vond... Als ze allemaal zo groot vallen als het paar wat ik net gekocht heb
quote:Nee juist heel groot, ik heb een maatje 36Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je je normale maat?
Ze vallen hier juist klein, net als alle sloffen eigenlijkIk heb met schoenen standaard áltijd 41 en met sloffen is dat iets knellend.
Whut?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee juist heel groot, ik heb een maatje 36![]()
(ow ja, ik heb normaal 38/39)
Leuk troveyquote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef trovey het volgende:
Nog even terugkomend op de dienbladen met kaarsen en frutsels van een tijdje terug....hier de mijne, een combi tussen Kringloop en Actionspulletjes en oh ja een huisbevochtiger/geur"ding" van de Trekpleister.![]()
[ afbeelding ]
Ooo die kauwgum vond ik ZO viesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef emss het volgende:
Ik heb 3 pakjes Stimorol Fusion (centre-filled) kauwgom gekocht voor 0.67c. Smaak: Chocolate and Mint... echt een soort After Eight waar je op zit te kauwen. Smaak viel me 100% mee. En bij de Albert Heijn betaal je meer dan 2 euro voor dezelfde 3 pakjes kauwgom.
Ziet er leuk uit zeg!quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef trovey het volgende:
Nog even terugkomend op de dienbladen met kaarsen en frutsels van een tijdje terug....hier de mijne, een combi tussen Kringloop en Actionspulletjes en oh ja een huisbevochtiger/geur"ding" van de Trekpleister.![]()
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:23 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit zeg!
En werkt dat luchtbevochtigingsding een beetje??
Föhns volgens mij wel. Tondeuse zou ik niet weten. En het zal niet meer dan een tientje kosten (eerder tussen de 5-8 euro ofzo). Ik zou even langsgaan dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Hebben ze bij de Action ook fohns? En tondeuses? Zo ja, iemand enig idee hoe duur ze zijn?
Mijn fohn komt van de action, prima ding met 3 warme standen en 3 snelheden. Volgens mij kostte de fohn 6,95quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Hebben ze bij de Action ook fohns? En tondeuses? Zo ja, iemand enig idee hoe duur ze zijn?
Kun je daar een foto van posten? Ben heel benieuwd wat voor garen dat is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef trovey het volgende:
Die wol (Lisa). Hoe moet ik dat in vredsnaam gebruiken om te breien/haken
Maar eens even vragen bij de experts in het haaktoppic want ik kan nog geen beginlus maken voor het haken/breien door de bolletjes die aan de draad zitten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Kun je daar een foto van posten? Ben heel benieuwd wat voor garen dat is.
(En hadden ze nog meer garens??)
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is deze. Hij is inderdaad heel vreemd, stukje draad met bolletjes eraan.
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie
Oh die is wel apart jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze ook gewoon garen, maar zeker weten doe ik het niet. Bij de Zeeman daarentegen hebben ze super veel verschillende soorten voor een prikkie
Oh ja die heb ik in de handwerkwinkel ook zien liggen. Er lag een voorbeeld bij van een stukje wat gebreid was en het was echt 1 steek 1 bolletje, zodat ze precies in een rijtje kwamen te liggen. Lijkt me heel moeilijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip! T is weer echt t seizoen om lekker binnen wat te breien/hakenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.
Het leek mij onhaakbaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, is dat garen....op de rol staat 3,5-4 voor brei/haaknaalden maar ik ben vanmiddag even naar een handwerkwinkel geweest en die raden me dus om veel dikkere naalden te gebruiken.Als ik het ga gebruiken neem ik wel even een bolletje mee naar die winkel om op hun advies de juiste naald(en) uit te zoeken. Vanmiddag nog even de laatste normale wol opgehaald (zwart voor een hoes voor de zitting van de bank). Voor de rest ligt alleen maar die "bolletjeswol"er in babyroze en babyblauw....het gaat hard met de wol bij de Action hier in beide filialen.
Trouwens wie nog wol zoekt.....Wibra heeft op dit moment 25% korting op al hun wolsoorten.
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is wel apart ja
Ik heb laatst gewone wol gehaald bij de Action, prima spul
Het zijn echt sloffenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren naar Action geweest, maar geen noorse sloffen![]()
Wat voor een zolen hebben die Noorse sloffen dan eigenlijk?
Ik gebruik nu namelijk Nepp-uggs van de Primark als sloffen, maar ik vind het nadeel dat ik daarmee niet even lekker languit op de bank ga liggen, omdat het echt schoenen zijn. Wat ik zoek zijn dus wel echt sloffen met sloffen-zool.
Als de noorse sloffen een schoenenzool hebben, kan ik mijn zoektocht staken
Wel wat gekocht uiteraard, maar me ingehouden.
- Tas/Sleef voor m'n laptop
- Klein fietsslot
- Handschoenen (zelfde als vorige keer, maar dan maatje kleiner)
- Schrijfblok
- Muismat en notitieblok in 1
Totaal was iets van een tientje. Jeej action!
Als het zover is dat ik de wol ga gebruiken dan plaats ik hier het resultaat wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het leek mij onhaakbaarMaar als je er iets mee gemaakt hebt, zou je dan een fotootje willen plaatsen?
[..]
Goed om te weten
Ik ben van de week ook weer eens bij de Action geweest. Heb voor 8 euro nep-uggs gekocht. Zwarten, dus kan prima en ze lijken me heerlijk warm met sneeuw enzoNog wel even impregneren, heb het idee dat je anders je voeten niet droog houdt
En de Noorse sloffen hadden ze maar 2 paar van liggen, allebei een kleine maatDus geen Noorse sloffen dit jaar ben ik bang.
Resultaat:quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:43 schreef MaLo het volgende:
Ik ga straks weer even naar de Action, ik heb nieuwe badhanddoeken nodig. Wedden dat ik met nog wel meer dan alleen 4 handdoeken thuiskom
Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef trovey het volgende:
Voor de persoon die er nog naar vroeg: de zool van de sloffen is zacht.
Zacht in vergelijking met de zool van nepuggsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij harde zool als je vergelijkt met andere pantoffels...
Er zijn toch niet 2 soorten Noorse sloffen?![]()
Oh oke, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Zacht in vergelijking met de zool van nepuggs![]()
Kon alleen 1cm bij 1cm vinden dat was het probleem niet, maar ze hadden niet met een plastice kaft, misschien eis ik te veel.quote:Op zondag 7 november 2010 12:46 schreef piepkuiken21 het volgende:
volgens mij hebben ze centimeter papier en 1/2 centimeter papier. Milimeter papier in ieder geval niet
Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoi, weet iemand hier of ze bij de action een laptop-houder voor op schoot hebben? Zo'n soort kussen met een plank erop achtig idee?
Oh, wel slim om even te meten hoe groot mn laptop precies is, dank je voor de tipquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hebben ze wel gehad in een aanbieding. Maar een grote laptop past er niet op (15 inch Dell geprobeerd). Maar ik had 'm eigenlijk voor mijn kleine netbook gekocht, alleen nog niet geprobeerd.
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben gister geweest. Megadruk (Rotterdam Slinge) maar toch voor ¤40,- ingekocht
Veel:quote:Op donderdag 11 november 2010 13:04 schreef rubje het volgende:
[..]
en wat heb je allemaal voor 40 euro kunnen krijgen daar?
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
ja, afgelopen maandag gekocht en te fanatiek met uitpakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eh wacht, je hebt 'm net gekocht en de gebruiksaanwijzing nu al niet meer?
Wel kopen!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
Heb van de week bij de action zon blauw bakje gekocht met een verfroller er in. Niet kopen hoor! Bij valt ie keer op keer uit elkaar dus nu maar even richting stad voor wat fatsoenlijks
Even een tik met de achterkant van het rollertje op b.v. de grond geven ( wanneer het op de houder zit ), dan klikt hij goed vast. Anders valt het er inderdaad continue af.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
Nee dat deed ik met een kwastde witte roller klikt in de houder, dan rol ik 3 keer en dan valt ie er af..
Ik zoek ze ook nog, maar de Praxis is te ver wegquote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zocht er iemand in dit topic nog keycords??
Ik heb ze gister zien hangen bij de Praxis voor een paar euro, bij de kassa!
Ik zag ze op de site staan, zagen er heel leuk uit, mooie kleurtjes ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:56 schreef sproetjes het volgende:
Tip bij de leenbakker zag ik nu een soort van noorse sloffen, iets duurder als de action (6 of 7 euro) maar wel cute
Mijn 1e paar noorse sloffen gaat nu t 2e jaar inen gelukkig heb ik nog een nieuw reserve paar voor als deze ooit overlijden
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hèquote:Op zondag 14 november 2010 11:54 schreef Vensito het volgende:
Vind alleen de uitstraling en klantvriendelijkheid soms tegenvallen.
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rangquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over de uitstraling gesproken, bij de Aldi ligt alles ook in de dozen in de vakken, maar ja de prijs hè
Beetje hetzelfde idee met de Action.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en als je service wilt dan ga je naar een duurdere winkel. Iets met dubbeltjes en eerste rang
Ik winkel d'r heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet ook precies wat ik kan verwachten als ik er heen ga en ik stel me altijd in op gigantische drukte en spullen overal in het gangpad, dan valt het meestal mee
Nee ik winkel er bijna altijd prima, soms is het rommelig als mensen iets pakken en niet terugleggen, maar verder winkel ik er prima
pfff nou ik heb een eigen huis en het is niet vooroorlogs maarre.. ik doe echt maar 1x per week stofzuigen hoor :p zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om vaker schoon te maken. Vriendlief werkt en ik studeer dus beiden hebben we niet bepaald tijd over.. Aan het einde van de week is het dan wel echt even nodig, maargoed, jammer dan. We zijn toch maar met zijn twee en krijgen nooit onverwacht bezoek. Als ik bezoek krijg gaat uiteraard wel even de stofzuiger een keer extra erdoor..quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Cherryblossom het volgende:
En dan nog 3 keer in de week gewoon dweilen? Ik stofzuig niet eens 3 keer in de week, hihi![]()
Maar het is dan ook maar mn studentenkamer. En ik loop vooral op mn stoffen. En als ik later écht op mezelf woon heeft het poetsen ook echt nut(in een stoffig, oud, vooroorlogshuis waar het na 3 dagen al stoffig is terwijl je nauwelijks thuis bent heb je het poetsen na een paar maanden wel gehad. Ik ben nu tevreden met 'opgeruimd')
Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Miam het volgende:
ivm met rugklachten op aanraden van een collega een warmtekussen gekocht met lavendel er in. ben heel benieuwd. deze kan toch meerdere keren opgewarmd worden in de magnetron neem ik aan?
gebruiksaanwijzing heb ik niet meer.
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:23 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Heb je die bij de Action gekocht? Die wil ik ook!! Waar liggen ze zo ongev. in het schap?
Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.
Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn.
De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.
Tarwequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Is het een kersenpittenzak? Of een andere vulling?
Die kun je wel kopen bij de Lidl volgens mij?! Die hebben trouwens ook goede hydraterende creme ( van Cien). Ben laatst alleen bij de action geweest voor wat degelijke kleerhangers en wat keukengerei, blijft toch een winkel met mooie prijsjes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn Action onderaan het schap bij de deodorant enzo. Eerst aan de andere kant bij de crème en de wattenstaafjes.
Echt een aanrader. Ik heb ze ook. Heel fijn.
De Xenos heeft ze ook. Alleen veel duurder.
Ik mis de Bella wattenstaafjes trouwens.
Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef joepie91 het volgende:
Christus
Ga ik fietslampjes halen bij de Action (niet die kleine, maar "ouderwetse" lampjes met 9 LEDs), kom ik thuis, werken ze allebei niet (eentje alleen als ik hem openmaak en op de lampjes druk). Ga ik terug naar de Action, krijg ik het advies om ze daar gelijk even te testen... ik maak de nieuwe lampjes open en de rode werkt wel, en de witte niet.
3 witte lampjes en 10 minuten verder had ik een werkend wit lampje. In totaal zijn er dus 4 van de 6 geteste lampjes kapot... over slechte batch gesproken...
Maar goed, gelukkig kon ik gewoon net zo lang nieuwe pakken tot ik een werkende had
Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 23:24 schreef sproetjes het volgende:
ik kwam er vandaag achter dat alle mooie kerstballen bij de action van glas zijnniet zo tof als je 2 katten hebt die kerstballen leuke speeltjes vinden haha
Dit waren die van 1.30 per stuk met 9 LEDs... de multiset was op (evenals de kleine lampjes met elastiekjes). Ik heb eerst ook de set gehad die jij noemt... die werkten op zich prima (tot ik ze kwijtraakte, maar ja) alleen was het een regelrechte hel om de batterijen te vervangen aangezien ze zo ongeveer achter het printplaatje terechtkwamen. Iets te compactquote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey, dat had ik dus ook. Ik had die van 2,29 per set. Eentje met zo'n powerbeam lampje die je ook als zaklamp kan gebruiken. De batterijen waren na een dag al leeg, dus ik denk dat de buurtkoters het ding aan hebben gezet en ze de hele avond en nacht aan hebben gestaan. Dag later verloor ik 'm en reed er een auto overheen.
Van het achterlichtje heb ik ook wel een paar uurtjes mogen genieten toen ie het plots niet meer deed. Het plaatje van de batterij was losgeschoten en het ding deed het dus niet meer. Was makkelijk opgelost, maar slordig is het wel natuurlijk.
ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de Blokker, Intratuin etc. hebben ze van die exemplaren in zo'n koker (10 voor 2 euro of zo)die echt plastic zijn....en katbestendig.
Met andere woorden: bij andere winkels de goedkoopste kerstballen in bulk kopen is gegarandeerd plastic ballen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:31 schreef trovey het volgende:
Morgen even de kleinste fietslampjes halen voor de hondjes. Doe ze aan een tuigje zodat ik mijn honden niet kwijtraak in het donker als ze niet aan de lijn lopen...tja hondjes van 20 cm hoog en nog geen 3 kg zwaar raak je kwijt in het donker, zeker als er eentje bijna helemaal zwart is.
he sh*t! vandaag ook geweest, weeeer vergeten voor die sloffen te kijken! het was ook zo druk dat ik al moeite had om het hoognodige niet te vergetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Ook weer even naar de action geweestResultaat: Noorse sloffen, gasaansteker, ledlampjes voor mijn fiets en slakkenslijmcreme
quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net voor ruim 28 euro troep gehaald![]()
lekker veel overknee sokken, die waren ook nog eens in de aanbieding
2 sjaaltjes, een setje boxers voor mah boyfriend, hemdjes, sintpapierthee en 4 dozen hele leuke kerstkaarten
Zelf de komma plaatsenquote:
Ohquote:
Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ook bij wibra en zeeman! meer in de prijscategorie van action misschien?
Ik heb hetzelfde probleem! Onze kat mept de ballen ook uit de boom, liefst allemaal. Kom je weer in de kamer 's morgens kun je eerst de boom weer opnieuw indelen.. Dus ik ben ook maar voor plastic gegaan
Pas wel op dat niemand je hond aanziet voor een fiets en hem/haar steelt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Goed idee, morgen even een paar scoren voor de hond. Die loopt in het donker wel aan de lijn, maar het lijkt me gewoon cool
de blokker hier heeft bijna alleen maar glazen ballen juistquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook bij die winkels alhoewel ze bij de door mij genoemde zaken ook in de prijsklasse van de Action zitten, zeker Blokker voert die dingen met wagonladingen aan.
ja hoor ze hebben gwone ballonnen en van die figuurdingen (van die lange). ik heb volgens mij (weet niet 100% zeker moet ff zoeken dan) nog wat balonnen met '50' erop over (mijn mama was in de zomer 50 geworden en deze had ik toen via marktplaats gekocht), als je ze wilt moet je maar even een berichtje sturen dan stuur ik ze naar je op..quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?
Ik weet wat je zoekt maar helaas heb ik ze bij de Action nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ok, een long shot. Maar heeft Action ook naaikoffers/dozen? En dan van die ouderwetse, niet van die kleine of van hout. Mijn moeder heeft er eentje met een dubbele bodem, van kunststof (en groot). Maar alles wat ik kan vinden zijn van die kleine dozen, waar alleen wat garen en naald in kan en geen stof, scharen, knopen etc.
Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskistquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef ChatGirl het volgende:
Goeie tip! Zit bij mij om de hoek, dus vandeweek ff checken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eens bij het kringloopcentrum?
Klinkt goed, dus toch maar weer een tripje naar de action plannen. Wát vervelendquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben er een "hobby-spullen-doos". Van plastic, vel gekleurd met kleine vakjes in de deksel en een uitneembaar deel en een groot vak eronder. Ik gebruik em zelf als gereedschapskistMisschien is dat wat je zoekt?
Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef piepkuiken21 het volgende:
binnenkort wordt mijn moeder 50, hebben ze ballonnen? en zo ja welke(ik weet alleen dat ze van die vouwballonnen hebben)?
maar geen ballonnen met 50 erop (ook niet bij action trouwens)! die heb ik toen op marktplaats op de kop getikt voor weinigquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Voor ballonnen met 50 kun je het beste naar de Xenos gaan. Die hebben van die grote opblaasbare 50. Maar ook ballonnen en slingers.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef MaLo het volgende:
Ik weet dat de Action mokken en bekers heeft. Zijn er ook theeglazen? Denk het toch wel?
Ik ga ook vanmiddagquote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben
Deze week zijn de kleine kerstballetjes ook in de aanbieding, dus een goed moment om te gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ga ook vanmiddag. Kom er dan toch in de buurt. Ik wou van die hyacintbollen met glas halen, leuk kadootje voor erbij voor 5 december. En kijken naar de kerstspullen
ja theeglazen hebben ze, volgens mij gewoon 1 soort.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Ik ga vanmiddag weer eens langs, even kijken of ze nog USB sticks hebben
Daarom ga ik er heenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja theeglazen hebben ze, volgens mij gewoon 1 soort.
usb stick is deze week ook in de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |