quote:Nee, enkel houtjes voor in de hoeken (geen idee hoe ik die moet plaatsen) en dus een dingetje om het (blijkbaar) aan op te hangen en twee schroefjes.
quote:ik ben wel benieuwd naar de fotoOp woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, enkel houtjes voor in de hoeken (geen idee hoe ik die moet plaatsen) en dus een dingetje om het (blijkbaar) aan op te hangen en twee schroefjes.
quote:Zijn die houten dingetjes niet om het schilderij strak te houden ofzo?Op woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, enkel houtjes voor in de hoeken (geen idee hoe ik die moet plaatsen) en dus een dingetje om het (blijkbaar) aan op te hangen en twee schroefjes.
quote:
quote:Ja maar ik heb dus twee schroeven, en maar één gat aan dat hangertje met kartels.Op woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef The_Hives het volgende:
met die karteltjes hang je hem aan de schroef/haakje. Door de karteltjes blijft hij recht hangen
quote:Er zitten toch 2 gaatjes aan de uiteinden van dat gouden dingetje? Daarmee kun je em vastzetten op het schilderij. Vervolgens sla je een spijker in de muur of je draait een schroef (met plugOp woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dus twee schroeven, en maar één gat aan dat hangertje met kartels.
Dat andere gat is niet goed door.Ik dacht eerst dat het zo hoorde, maar dan zou je er niks mee kunnen.
Ik denk dat ik het nu wel snap, maar dan heb ik dus nog een extra schroef nodig?
quote:Nee, dus maar één.Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten toch 2 gaatjes aan de uiteinden van dat gouden dingetje? Daarmee kun je em vastzetten op het schilderij.
quote:Woei!Op donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
NOORSE SLOFFEN, I has em![]()
2 paar, 40 en 41, lagen er nog. Zal wel restpartij van vorig jaar zijn geweest, of nieuwe...
Ik heb 41, maar ik zie nu thuis dat ze (zoals de meeste pantoffels) érg klein vallen.
Hoop dat ze nog iets uitlopen
-edit-
Zaten nog mini propjes van 1,5 cm in de neus, ze passen dus
![]()
quote:Ja ik denk ook "oudjes van zolder"Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!![]()
![]()
Ik gok inderdaad nog een restpartijtje, want heb ze hier nog niet weer gezienMaar de sloffen die ik nu heb zijn ook fijn
quote:die lagen bij "mijn" action er direct onderOp woensdag 20 oktober 2010 16:58 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik wel gezien. In zo'n cadeaudoos ook. Nog maar eens een extra rondje lopen voor die van jou
quote:Foto's zijn altijd leukOp donderdag 21 oktober 2010 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die noorse dingen hadden ze ook niet bij de Action waar ik vanmiddag was. Sowieso nauwelijks sloffen, wel veel nepuggs (en die heb ik al, is niet handig voor op de bank liggen).
Maar verder toch erg succesvol, heb oa schaamteloos het witte dienblad-met-kaarsen idee gejat en goed geslaagd daarvoor bij Action. Straks uitgebreid lijstje en kan ook foto's maken als dat gewaardeerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |