quote:Heb je je normale maat?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:21 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet nu wel waarom ik vorig jaar alleen maar te grote Noorse sloffen vond... Als ze allemaal zo groot vallen als het paar wat ik net gekocht heb
quote:Nee juist heel groot, ik heb een maatje 36Op vrijdag 29 oktober 2010 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je je normale maat?
Ze vallen hier juist klein, net als alle sloffen eigenlijkIk heb met schoenen standaard áltijd 41 en met sloffen is dat iets knellend.
Whut?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee juist heel groot, ik heb een maatje 36![]()
(ow ja, ik heb normaal 38/39)
Leuk troveyquote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef trovey het volgende:
Nog even terugkomend op de dienbladen met kaarsen en frutsels van een tijdje terug....hier de mijne, een combi tussen Kringloop en Actionspulletjes en oh ja een huisbevochtiger/geur"ding" van de Trekpleister.![]()
[ afbeelding ]
Ooo die kauwgum vond ik ZO viesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef emss het volgende:
Ik heb 3 pakjes Stimorol Fusion (centre-filled) kauwgom gekocht voor 0.67c. Smaak: Chocolate and Mint... echt een soort After Eight waar je op zit te kauwen. Smaak viel me 100% mee. En bij de Albert Heijn betaal je meer dan 2 euro voor dezelfde 3 pakjes kauwgom.
Ziet er leuk uit zeg!quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef trovey het volgende:
Nog even terugkomend op de dienbladen met kaarsen en frutsels van een tijdje terug....hier de mijne, een combi tussen Kringloop en Actionspulletjes en oh ja een huisbevochtiger/geur"ding" van de Trekpleister.![]()
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:23 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit zeg!
En werkt dat luchtbevochtigingsding een beetje??
Föhns volgens mij wel. Tondeuse zou ik niet weten. En het zal niet meer dan een tientje kosten (eerder tussen de 5-8 euro ofzo). Ik zou even langsgaan dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Hebben ze bij de Action ook fohns? En tondeuses? Zo ja, iemand enig idee hoe duur ze zijn?
Mijn fohn komt van de action, prima ding met 3 warme standen en 3 snelheden. Volgens mij kostte de fohn 6,95quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Hebben ze bij de Action ook fohns? En tondeuses? Zo ja, iemand enig idee hoe duur ze zijn?
Kun je daar een foto van posten? Ben heel benieuwd wat voor garen dat is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef trovey het volgende:
Die wol (Lisa). Hoe moet ik dat in vredsnaam gebruiken om te breien/haken
Maar eens even vragen bij de experts in het haaktoppic want ik kan nog geen beginlus maken voor het haken/breien door de bolletjes die aan de draad zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |