Ja zoiets dacht ik ook al, maar ik snap nu nog niet hoe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is het houtjes in de hoeken vastklemmen en "het gouden dingetje met een gat erin voor de schroef" daar moet je het inderdaad aan ophangen.
echt te leuk hequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat heb ik ook gezienstaat zo leuk
hier nog zo iemand die dat dan ook perse moet
Volgens mij in de decoratiehoek. Daar stonden ook die geurdingetjes met die stokjes erin. In de buurt van die verzameling vlinders die je in je huis kan hangen. (dacht ik, heb het al een tijdje terug gehaald).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
echt te leuk he
Weet iemand waar die brandertjes met olie precies staan (bij welke spulletjes bedoel ik dus, bij de kaarsen ofzo)? misschien ga ik morgen even, vandaag regende het me te hard
ok, super. morgen maar op zoek. ik denk te weten wat je bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij in de decoratiehoek. Daar stonden ook die geurdingetjes met die stokjes erin. In de buurt van die verzameling vlinders die je in je huis kan hangen. (dacht ik, heb het al een tijdje terug gehaald).
Het zit in een "kado-verpakking", wat betekent dat het gezellig gerangschikt is in een doosje met een doorzichtige voorkant
Qwea wil je nog de OP even terugzetten?quote:
oo die van jou is ook leuk! ik vind die van mij nog wat te leeg, moet nog maar eens wat kaarsendingetjes zoeken..hahaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef sproetjes het volgende:
wat tof!!
ik ben toevallig ook net geweest haha... mijn idee was ietsje anders:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
foto even van 2 kanten
en nog wat andere glaasjes en theelicht rommeltjes gekocht... was in totaal 19 euro kwijt
quote:Jep!Op woensdag 20 oktober 2010 15:48 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er bij Action ook wasmanden te koop zijn? Goed excuus om weer eens te gaan
quote:Leuk! Komt jou oliebrandertje ook van action?Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef sproetjes het volgende:
wat tof!!
ik ben toevallig ook net geweest haha... mijn idee was ietsje anders:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
foto even van 2 kanten
en nog wat andere glaasjes en theelicht rommeltjes gekocht... was in totaal 19 euro kwijt
quote:jep 80 of 90 cent, olie brandertje, 2 theelichtjes en een buisje geurolie..Op woensdag 20 oktober 2010 16:52 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Leuk! Komt jou oliebrandertje ook van action?
quote:Ja dat laatste heb ik wel gezien. In zo'n cadeaudoos ook. Nog maar eens een extra rondje lopen voor die van jouOp woensdag 20 oktober 2010 16:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep 80 of 90 cent, olie brandertje, 2 theelichtjes en een buisje geurolie..
ze hadden ook nog een uitgebreider pakketje met nog 2 theelichtjes, wierook+houdertje en potpouri voor 2.79 ofzo
quote:Niemand?Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand die hier een schilderij heeft van de action en weet hoe je die dingen op moet hangen?Er zitten van die houtjes bij en twee hele kleine schroefjes en een klein goud dingetje met een gat er in voor een schroef. Ik snap het niet.
quote:Ik heb wel schilderijen van de Action, alleen heb ik geen flauw idee wat je bedoelt met houten latjes etcOp woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand?
Anders moet ik het maar even in het klussen forum vragen met foto's of zo.
quote:zit er ook een touwtje bij?Op woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand?
Anders moet ik het maar even in het klussen forum vragen met foto's of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |