Inderdaad, B-Frontquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind alle nummers van B-Front zo ongelofelijk lekker he... heeft hij gewoon precies dezelfde smaak als mij of is ie gewoon een kneitergoede producer? (of allebei)
Ik vind het allemaal nogal gadverdammequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alsof er de laatste tijd niet genoeg house-remixen zijn![]()
![]()
.
Nieuwe plaat "Psyko Punkz & Coone - Yo Mamma"
PP mogen wel iets meer variatie in hun sound brengen, begint allemaal wel erg veel op elkaar te lijken... Klinkt op eerste gehoor wel ok maar zeker niks bijzonders
Je mag alleen in de OP als je op een feest 30 rondjes door de zaal hebt gelopen (met een of meerdere Fok!ers als getuigen)! Wist je dat niet dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef haakon het volgende:
Sander congratz nog !
Mag ik nog in de OP btw?
Kijk dat is het voordeel, hoofdpijn en misselijkheid heb ik sowieso nooit last van.....puur vermoeidheid..quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik voel me inmiddels weer topiets met paracetamol en kroketten
Thnxquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Zojuist de nieuwste mix van RiKe geluisterd. Het klinkt alsof hij is gemixt voor een CD, mede doordat de tracks losse files zijn. Maar het klinkt erg professioneel. Goed werk.
Luistert toch iets chiller weg dan die Thera-mix. (die ik eerder vandaag luisterde) Bij die Thera-mix kan je alleen maar als een malle gaan stampen, haha.
QFTquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Uhu, klopt. Maar sowieso is iets van Abject beter dan niks van Abject
van mij ook natuurlijkquote:
vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zag daar laatste een YT van waar Thera en Da Syndrome zo lekker samen los staan te gaan
![]()
tijdcode lukt niet --> 1m35sec.
die gaat best zegquote:
One Remix;quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alsof er de laatste tijd niet genoeg house-remixen zijn![]()
![]()
.
Nieuwe plaat "Psyko Punkz & Coone - Yo Mamma"
PP mogen wel iets meer variatie in hun sound brengen, begint allemaal wel erg veel op elkaar te lijken... Klinkt op eerste gehoor wel ok maar zeker niks bijzonders
iets in mij zegt dat die nog wel gaat komen binnenkort..helaasquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef kollie het volgende:
Ik ken geen hs-ummer met "kiek em goan" erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |