abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87813814
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef MOD het volgende:
In de naam der faalheid ga ik gewoon nog een actie uithalen. Met het oog op een toch al gedoemde relatie en alle mislukkelingen, boeit het me geen fuck meer ook. Ik ben rationeel en het is echt uit.
Om dan nog wat meer olie op het vuur te smijten en het voor mij compleet af te sluiten, vraag ik of ze bij me wilt intrekken.

Verkeerde keuze? Ik heb geen idee. Wat maakt het nog uit als dit alles toch al lang is uitgesproken. Dan kan ik haar beter nog verder van mij weg jagen door dit soort wartaal uit te slaan zodat ik zeker weet dat al mijn kansen verkeken zijn.

Of ze doet het wel en ben ik met stomheid geslagen, maar dan nog zou het dik feest zijn natuurlijk.

Ik weet nog niet wanneer, ik zie het wel. Binnenkort een update.

Schijt aan.
HUH :?
pi_87813868
Ik ben trouwens bijna 4 weken verder. Ik voel dat het definitief is en dat ik het eigenlijk ook niet meer moet willen. Daarnet las ik wel op Twitter (via gezamelijke vriendin, want zelf heb ik haar overal verwijdert) dat ze uit eten ging vanavond. Ik voelde weer een klein dipje en nu denk ik 'gozer wtf ze gaat uit eten, niets boeiends, ik zet ook op Facebook dat ik in Istanbul zit'.

Op dit moment heb ik gewoon het gevoel dat ik heel graag wil gaan vechten voor mijn eigen geluk. Voor mij is de breuk denk ik ook een gigantische eye opener geweest. Tijd om aan jezelf te werken. Heb wat dingen gelezen dat je achteraf blij gaat zijn met de momenten die je nu hebt waarin je je kut voelt en ongelofelijk aan het malen ben. De volgende relatie wordt veel beter!!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:43:34 #155
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87813897
Ach ja ik ben er stellig van overtuigd dat de relatie wel kan werken. Zij niet. Om mijn argumenten extra kracht bij te zetten vraag ik haar dat.

Een nee heb ik toch al. Hoe erger kan het nog worden?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_87814003
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef MOD het volgende:
Ach ja ik ben er stellig van overtuigd dat de relatie wel kan werken. Zij niet. Om mijn argumenten extra kracht bij te zetten vraag ik haar dat.

Man hou de eer aan jezelf. Geef jezelf een schop onder je kont. Waar ben je mee bezig. Je laat je alleen maar kwetsen. Verwijder alles wat je van haar hebt of stop alles ergens ver weg en ga hardlopen.
pi_87814013
Mod..
Doe dat gewoon niet.
pi_87814069
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:46 schreef melanie_x het volgende:
Mod..
Doe dat gewoon niet.
pi_87814107
quote:

Gast... serieus! Je word nu echt eng! Ik heb eens een scharrel gehad met zo'n ex. Echt een stalker. Maar goed, ik denk dat alle goedbedoelde adviezen het spreekwoordelijke ene oor ingaat en het andere uit.

Ik zeg kappen met die onzin...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87814131
Hulde hoor jongens. Ik wordt er vaak letterlijk niet goed van als ik berichten van hem zie op Hyves bijvoorbeeld. Heb hem zelf niet eens meer in mn Hyves staan maar heel soms lees ik nog berichtjes die hij op paginas van wederzijdse vrienden zet bijvoorbeeld. Kan daar echt gelijk weer een avond van slag door zijn.

Ik had een paar dagen geleden echt een dip. Stond op het punt hem weer te bellen, ondanks dat hij me echt slecht heeft behandeld. Echt bizar hoe diep dat soms kan gaan. Eigenlijk alles wat je een meid niet aandoet heeft hij me wel geflikt. Achtergelaten tijdens de zwangerschap, uit huis gezet halverwege de zwangerschap, vreemdgaan, verslaafd aan online sex en daar al het spaargeld aan opgemaakt, eindeloos liegen, heeft ons zoontje echt als vuil aan de kant gezet. Dat vergeet je op zo'n avond dan even allemaal en denk je alleen maar terug aan de hele mooie momenten, want die waren er echt. Nog nooit eerder heb ik ooit zo'n band met iemand gehad maar zijn depressie gevoeligheid heeft een hoop verziekt. Ik miste hem gewoon echt heel erg, maar ik miste eigenlijk de jongen die hij ooit was en al jaren niet meer is.

Heb toen een maat van mij gebeld ipv mn ex en die is met me komen praten en dat heeft me erg veel goed gedaan. Gewoon iemand die af en toe zegt: waar ben jij in godsnaam mee bezig?! Even met je doorloopt waarom het ook alweer echt klaar is en dat ik daar gigantisch goeie reden voor had. En even je ego oppoetst :).
Dan loop je zo al die gebeurtenissen langs en dan begrijp je al heel snel dat die prachtige momenten die we deelden en die intense band niet opwegen tegen het leven met iemand die zo omgaat met zn problemen en mij en mn zoontje zo behandeld.

En na die avond gaat het eigenlijk best wel goed. Zodra ik de boel weer ga romantiseren probeer ik mn gedachtes te draaien naar hoe het echt was, want een relatie gaat niet zomaar stuk. Ik had zelfs ongelofelijk goeie redenen om hem voor altijd uit mn leven te flikkeren en nooit meer om te kijken. Ik verbaas me er zo over dat iemand die mij zo behandeld heeft zo'n gemis kan veroorzaken. Freaky gewoon.

Ik betrapte mezelf er toevallig op vandaag dat ik weer uitkijk naar een nieuw avontuur. Dit keer hopelijk met iemand die wel weet wat hij heeft en ook moeite doet om het te houden.

donderdag 21 oktober 2010 @ 22:54:22 #161
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87814346
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Fellows het volgende:
Me handen kriebelen zo erggg om haar wat te sms'en :%
Maar niet omdat ik haar terug wil of iets en het voelt wel een beetje dat mijn gevoel weg voor haar is alleen dat ik haar niet wil verbannen uit mijn leven gewoon vrienden of iets of zou dit nog te vroeg zijn?
Het is al 2 maanden uit. En ze heeft al een nieuwe boyfriendd
Je wil geen vriendjes zijn, je wil gewoon iets horen van haar. Volhouden, dat gevoel gaat ook wel weer weg.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87814351
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Jolene22 het volgende:
Hulde hoor jongens. Ik wordt er vaak letterlijk niet goed van als ik berichten van hem zie op Hyves bijvoorbeeld. Heb hem zelf niet eens meer in mn Hyves staan maar heel soms lees ik nog berichtjes die hij op paginas van wederzijdse vrienden zet bijvoorbeeld. Kan daar echt gelijk weer een avond van slag door zijn.

Ik had een paar dagen geleden echt een dip. Stond op het punt hem weer te bellen, ondanks dat hij me echt slecht heeft behandeld. Echt bizar hoe diep dat soms kan gaan. Eigenlijk alles wat je een meid niet aandoet heeft hij me wel geflikt. Achtergelaten tijdens de zwangerschap, uit huis gezet halverwege de zwangerschap, vreemdgaan, verslaafd aan online sex en daar al het spaargeld aan opgemaakt, eindeloos liegen, heeft ons zoontje echt als vuil aan de kant gezet. Dat vergeet je op zo'n avond dan even allemaal en denk je alleen maar terug aan de hele mooie momenten, want die waren er echt. Nog nooit eerder heb ik ooit zo'n band met iemand gehad maar zijn depressie gevoeligheid heeft een hoop verziekt. Ik miste hem gewoon echt heel erg, maar ik miste eigenlijk de jongen die hij ooit was en al jaren niet meer is.

Heb toen een maat van mij gebeld ipv mn ex en die is met me komen praten en dat heeft me erg veel goed gedaan. Gewoon iemand die af en toe zegt: waar ben jij in godsnaam mee bezig?! Even met je doorloopt waarom het ook alweer echt klaar is en dat ik daar gigantisch goeie reden voor had. En even je ego oppoetst :).
Dan loop je zo al die gebeurtenissen langs en dan begrijp je al heel snel dat die prachtige momenten die we deelden en die intense band niet opwegen tegen het leven met iemand die zo omgaat met zn problemen en mij en mn zoontje zo behandeld.

En na die avond gaat het eigenlijk best wel goed. Zodra ik de boel weer ga romantiseren probeer ik mn gedachtes te draaien naar hoe het echt was, want een relatie gaat niet zomaar stuk. Ik had zelfs ongelofelijk goeie redenen om hem voor altijd uit mn leven te flikkeren en nooit meer om te kijken. Ik verbaas me er zo over dat iemand die mij zo behandeld heeft zo'n gemis kan veroorzaken. Freaky gewoon.

Ik betrapte mezelf er toevallig op vandaag dat ik weer uitkijk naar een nieuw avontuur. Dit keer hopelijk met iemand die wel weet wat hij heeft en ook moeite doet om het te houden.

In een ander forumdeel en topic had ik al gelezen wat hij je heeft aangedaan. Nu ik dit zo lees vind ik het echt onvoorstelbaar dat je die momenten hebt. Ben wel blij voor je dat je een maat van je hebt gebeld en dat je met vrienden die dingen kunt bespreken. Ook dat je vrienden je aan het verstand kunnen brengen dat het een lul is die je zo snel moet vergeten. Erg jammer, aangezien hij toch de vader van je zoontje is. Hoop echt dat je een vent vind die jou en je zoontje een toekomst geeft waar je van droomt :)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87814588
Heftig zeg Jolene! Toch kan ook ik me het gevoel heel goed voorstellen dat je je ex nog af en toe eens een keer op zou willen bellen in een slechte bui. Nog steeds dat verlangen naar de oude hij, terwijl je weet dat die persoon niet langer bestaat. Het pijnlijke gevoel dat het onomkeerbaar is, alsof je net uit het vliegtuig bent gesprongen en erachter komt dat je je parachute vergeten bent :* Vanaf dan is het enige dat je kunt doen de situatie accepteren want er valt niets meer aan te veranderen...

Vergeleken bij jouw relatie was de relatie van mij en mijn ex maar kalverliefde als ik het zo lees. En dan zit ik al 4 maanden hier op het forum te zwijmelen...
pi_87814709
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Pan.da het volgende:

[..]

In een ander forumdeel en topic had ik al gelezen wat hij je heeft aangedaan. Nu ik dit zo lees vind ik het echt onvoorstelbaar dat je die momenten hebt. Ben wel blij voor je dat je een maat van je hebt gebeld en dat je met vrienden die dingen kunt bespreken. Ook dat je vrienden je aan het verstand kunnen brengen dat het een lul is die je zo snel moet vergeten. Erg jammer, aangezien hij toch de vader van je zoontje is. Hoop echt dat je een vent vind die jou en je zoontje een toekomst geeft waar je van droomt :)
Thanks voor de bemoedigende woorden. Het is ook bizar. Nu lees je natuurlijk hier alleen van mij het gezeik en niet de mooie dingen en het is ook grotendeels echt fantastisch geweest. En daar heb ik heel lang op geteerd.

Ik ben een hopeloze romanticus en hondsloyaal en de nare kant ervan is dat je het soms niet los kunt laten. Ik zie het als het falen van mezelf dat die relatie mislukt is. Had ik beter mn best moeten doen, anders met hem om moeten gaan? Antwoorden op beide vragen zijn waarschijnlijk ja maar ach ik zorg wel dat ik er wat van leer.

Ik zie hier soms ook andere berichtjes van mensen die wat willen sturen naar hun exliefde. Doe alsjeblieft wat ik ook heb gedaan en bel een maat op. En niet iemand die zegt 'doe wat je wilt' maar zorg dat je iemand altijd kunt bellen die je gewoon even flink op je plaats zet.

Soms is dat nodig. Ik had het ook nog nooit eerder gedaan. Zo vaak hoorde ik 'als er wat is moet je bellen heh' nog nooit gebruik van gemaakt. Uit beleefdheid aangenomen en klaar. Maar het kan je gewoon goed doen en voorkomen dat je alleen nog maar meer ellende op je dak haalt. En na een uur praten kun je jezelf wel voor je kop slaan dat je uberhaupt wou bellen en ben je gelijk van dat gemis af en kun je nog wat leuks doen met je vrienden :)

Ik heb zelf het telefoonnummer van mn ex inclusief alle contactgegevens gewist. Geen hyves, geen facebook, geen nummer meer. Bescherm jezelf tegen dat soort dipjes. Geef jezelf niet de káns om te bellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jolene22 op 21-10-2010 23:14:22 ]
pi_87815015
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Heftig zeg Jolene! Toch kan ook ik me het gevoel heel goed voorstellen dat je je ex nog af en toe eens een keer op zou willen bellen in een slechte bui. Nog steeds dat verlangen naar de oude hij, terwijl je weet dat die persoon niet langer bestaat. Het pijnlijke gevoel dat het onomkeerbaar is, alsof je net uit het vliegtuig bent gesprongen en erachter komt dat je je parachute vergeten bent :* Vanaf dan is het enige dat je kunt doen de situatie accepteren want er valt niets meer aan te veranderen...

Vergeleken bij jouw relatie was de relatie van mij en mijn ex maar kalverliefde als ik het zo lees. En dan zit ik al 4 maanden hier op het forum te zwijmelen...

Ja en weet je, bij mij was het dus steeds dat gevoel van maar blijven proberen. Ken je dat? Kunnen we niet zus of zo om het maar door te laten gaan. Opnieuw proberen wie weet lukt het dit keer wel. Echt eindeloos, ondanks dat je weet dat het eigenlijk gewoon geen zin heeft. Uitstel van executie. En dan is het verdomde lastig om je erbij neer te leggen. Denk dat dat voor mannen gewoon wat anders ligt. Uit is bij een man echt uit, of zit ik er dan naast?
pi_87815137
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Jolene22 het volgende:

[..]
Ik heb zelf het telefoonnummer van mn ex inclusief alle contactgegevens gewist. Geen hyves, geen facebook, geen nummer meer. Bescherm jezelf tegen dat soort dipjes. Geef jezelf niet de káns om te bellen.
Heb ik ook gedaan maar jammer genoeg weet ik haar nummer uit mijn hoofd.

Wat helpt bij jou verder goed bij dat romatiseren? Ik denk ook te vaak aan de mooie dingen en negeer de punten waarop het is vast gelopen? Ik ben zelf bezig met een lijstje van positieve en negatieve punten en eigenlijk is die negatieve al veel langer. Toch blijft het lastig mooie herinneringen te negeren.
pi_87815331
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Chanson het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan maar jammer genoeg weet ik haar nummer uit mijn hoofd.

Wat helpt bij jou verder goed bij dat romatiseren? Ik denk ook te vaak aan de mooie dingen en negeer de punten waarop het is vast gelopen? Ik ben zelf bezig met een lijstje van positieve en negatieve punten en eigenlijk is die negatieve al veel langer. Toch blijft het lastig mooie herinneringen te negeren.
Heel erg balen dat je haar telefoonnummer uit je hoofd kent. Daar kun je dus niks mee.

Ja dit klinkt misschien heel erg suf maar ik heb een aparte mailbox met daarin een heleboel van zijn mailtjes tijdens periodes dat het slecht ging. En ook zn mailtjes die hij naar andere vrouwen enzo gestuurd heeft, dat soort dingen. Echt een vorm van zelfpijniging maar alles beter dan contact zoeken. 9/10 keer helpt dat wel en die ene keer dat het niet lukte heb ik dus een vriend van me gebeld.

Maak een lijstje inderdaad, schrijf die positieve dingen niet eens op, die onthou je namelijk wel. Op zulke momenten moet je echt herinnerd worden aan de redenen waarom het zo is gelopen, de irritaties, de ruzies. Boosheid is een veel makkelijkere emotie dan gemis en verdriet. En afleiding zoeken is altijd nog een gouden tip.

Mja als je exliefde je echt geraakt heeft dan blijft het gewoon lastig.We zijn niet voor niets alweer bij het 126ste topic :D

Wat zijn we toch eigenlijk stelletje slapjanussen :P
pi_87815369
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:13 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ja en weet je, bij mij was het dus steeds dat gevoel van maar blijven proberen. Ken je dat? Kunnen we niet zus of zo om het maar door te laten gaan. Opnieuw proberen wie weet lukt het dit keer wel. Echt eindeloos, ondanks dat je weet dat het eigenlijk gewoon geen zin heeft. Uitstel van executie. En dan is het verdomde lastig om je erbij neer te leggen. Denk dat dat voor mannen gewoon wat anders ligt. Uit is bij een man echt uit, of zit ik er dan naast?
Ik kan daarin alleen voor mezelf spreken, en denk dat het niet zozeer heeft te maken met het feit dat je man bent of vrouw, maar puur afhankelijk is van de situatie. In mijn geval is het door mijn ex uitgemaakt, en niet door mijzelf maar je zou kunnen zeggen dat ik er langzaam maar zeker een beetje naartoe heb gewerkt.

De relatie liep voor mij niet meer, en echt verliefde gevoelens zijn er amper geweest. Hoe slecht het ook klinkt, ik was niet trots op mijn vriendin en ik schaamde me soms zelfs voor mijn ''schoonfamilie''. Ik heb zovaak het gevoel gehad van ik kan het echt niet meer opbrengen, zat ik daar weer met een lang gezicht op de bank. Zo passieloos en inspiratieloos, ik had het al 10 x uit moeten maken. Maar ik KON het niet. Zo' n lief, schattig, aanhankelijk meisje die zo blij met mij leek te zijn, die kon ik toch niet ijskoud dumpen...

Nu is alles eigenlijk geeindigd zoals destijds alleen leek te kunnen in mijn grootste ''droom''. Zij heeft mij gedumpt, we kunnen beiden verder en ik heb haar tere gevoelens niet hoeven kwetsen. Zij is einderlijk verlost van een zoutzak van een vriend, ik ben eindelijk verlost van die dagelijks voortdurende twijfel en telkens die hamer die in de lucht hing omdat de relatie toch ooit moest stoppen.

Nu heb ik alleen nog maar die roze bril die jij ook hebt, en hoewel ik goed kan rationaliseren krijg ik die bril maar niet af. Hoewel er in onze relatie niet zulke heftige dingen zijn gebeurd als bij jullie, hebben we wel een ding gemeen, en dat is dat er een zekerheid is die grenst aan de 100 procent, dat we de juiste keuze hebben gemaakt, maar toch blijven terugverlangen naar de relatie..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:23:48 #169
25878 MOD
pi_87815392
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Gast... serieus! Je word nu echt eng! Ik heb eens een scharrel gehad met zo'n ex. Echt een stalker. Maar goed, ik denk dat alle goedbedoelde adviezen het spreekwoordelijke ene oor ingaat en het andere uit.

Ik zeg kappen met die onzin...
Ja eigenlijk heb je wel gelijk en moet ik natuurlijk de vriendschap een kans geven en de eer aan me zelf houden.
Ik snap ook dat het een compleet kansloze actie is die ik net bedacht heb. Maar ja.. Wat kan er gebeuren? Ik heb haar al ik weet niet hoe lang niet gesproken op dat ene gesprek na. Dus contact afhouden gaat me best af. Ik mis haar enkel, maar de behoefte om haar te bellen is er niet.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen stalker of zo. Het contact en alle drama er om heen is altijd van twee kanten gekomen en ik heb altijd normaal gedaan tegen me. Ze houdt nog steeds van me, ofwel, ze vind me geen freak.

Het is voor haar ook soort van klaar alleen zit ze met zo veel spijt en alles. Ik wil mijn verhaal nog even doen en sluit gewoon af met die vraag. Voor de rest laat ik nooit meer wat van me horen, want het is wel goed zo. Moet nog maar zien overigens of het uberhaupt gaat gebeuren.

Ik begrijp je wel kerel. Maar dit is geen actie in de naam der wanhoop. Ik heb in slechtere situaties gezeten waar ik elk moment aangreep om contact op te nemen. En ik zie wel hoe het loopt. Misschien doe ik het niet. Maar ja.. Over is het toch al. Waarom niet tot the limit pushen...

Ik weet het, het is kansloos en misschien eng. Maar ik ben niet gek kerel. Hoog uit een beetje dom.
pi_87815569
quote:

Je hebt een nee al maar je hebt misschien nog een klein beetje eigenwaarde over wat je dan ook te grabbel gooit.

Luister nou naar ons. Je wilt met haar praten. Dingen afsluiten. Wat zou zij in hemelsnaam kunnen zeggen dat dat voor jou doet? Niets. Je gaat alleen maar oude wonden openrijten. Afsluiten kun je zelf, daar heb je haar niet bij nodig.
pi_87815634
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Chanson het volgende:

[..]

Toch blijft het lastig mooie herinneringen te negeren.
Hoeft toch niet? En de negatieve herinneringen hoef je ook niet te negeren. Je moet alleen zorgen dat je niet meer gaat hopen op meer mooie herinneringen met hém/háár als dat er gewoon echt niet meer in zit. En van de minder leuke herinneringen kun je leren, een volgende relatie beter te maken door niet in dezelfde valkuil te trappen :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:30:50 #172
25878 MOD
pi_87815655
Ja eigenlijk kan ik ook gewoon mijn bek dicht houden. Tis wel zo. Nonchalant door de school lopen, haar tegen komen en laten zien hoe goed ik het heb. Het hoort er allemaal bij. Ik weet het niet. Kansloze acties. Je hebben wel gelijk. Maar ja. Nevermind the fuzz...
pi_87815816
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef MOD het volgende:

Ik weet het, het is kansloos en misschien eng. Maar ik ben niet gek kerel. Hoog uit een beetje dom.
Nou uhm kerel, je bent heel erg dom blijkbaar. Kijk nou eens waar je gvd mee bezig bent man. :|W :|W :|W }:| }:|
pi_87815837
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:28 schreef Jolene22 het volgende:

[..]
Afsluiten kun je zelf, daar heb je haar niet bij nodig.
Hé die moet ik onthouden. Die is goed.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:36:49 #175
25878 MOD
pi_87815876
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Nou uhm kerel, je bent heel erg dom blijkbaar. Kijk nou eens waar je gvd mee bezig bent man. :|W :|W :|W }:| }:|
Nou vertel
pi_87816005
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef MOD het volgende:

[..]

Nou vertel
Lees je posts gewoon eens terug. Je post hier wel elke 5 minuten zowat je wanhopige gedachten, maar je denkt niet realitisch vooruit. ;)
pi_87816134
Weet Mod misschien moet je even uit dit topic weggaan en even andere dingen gaan doen, het lijkt namelijk alsof je een beetje blijft steken en door constant bezig zijn met het loslaten van je ex kom je ook niet verder.
Probeer eens een paar dagen hier niet te posten en andere dingen te doen , want ik denk dat je juist steeds meer gaat malen en dan moet je even streng voor jezelf leren zijn en zeggen nu niet .
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:47:47 #178
25878 MOD
pi_87816179
Ja dat is wel wat jullie van me lezen inderdaad. Ik hou me echter wel vast aan deze post die ik eerder maakte:

De kunst van het loslaten van je ex #126

Er schiet van alles door mijn hoofd. Maar ja, zolang ik nog niks uitgevoerd heb zal het wel zo blijven.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:49:44 #179
25878 MOD
pi_87816218
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Weet Mod misschien moet je even uit dit topic weggaan en even andere dingen gaan doen, het lijkt namelijk alsof je een beetje blijft steken en door constant bezig zijn met het loslaten van je ex kom je ook niet verder.
Probeer eens een paar dagen hier niet te posten en andere dingen te doen , want ik denk dat je juist steeds meer gaat malen en dan moet je even streng voor jezelf leren zijn en zeggen nu niet .
Jah true.. Ik peer em hier. Srry voor mijn rare posts.. Ik peer em hier even want je hebt ws gelijk. Genoeg te doen nog dus jah. Groeten!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:44:18 #180
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87817841
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef MOD het volgende:
Ja dat is wel wat jullie van me lezen inderdaad. Ik hou me echter wel vast aan deze post die ik eerder maakte:

De kunst van het loslaten van je ex #126

Er schiet van alles door mijn hoofd. Maar ja, zolang ik nog niks uitgevoerd heb zal het wel zo blijven.
Hou je liever vast aan deze post die je Barthinoo aanraadde:

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef MOD het volgende:
Dussssssss kom tot inkeer of wacht nog langer. Het is er niet meer en het zal nooit meer wat worden. Ga voor je zelf zorgen en niet voor jullie twee. Enkel dan kan je de deur ooit weer open zetten voor iets of iemand nieuws waar je wel gelukkig van wordt. Hoe kut en moeilijk het ook is.
Leer eerst zelf maar eens te accepteren dat het over is, voordat je anderen gaat adviseren over loslaten en verder gaan, want het wordt er niet geloofwaardiger op zo. :)
pi_87818614
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef MOD het volgende:

[..]

Ik snap ook dat het een compleet kansloze actie is die ik net bedacht heb. Maar ja.. Wat kan er gebeuren?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen stalker of zo.

Ik begrijp je wel kerel. Maar dit is geen actie in de naam der wanhoop. Ik heb in slechtere situaties gezeten waar ik elk moment aangreep om contact op te nemen. En ik zie wel hoe het loopt. Misschien doe ik het niet. Maar ja.. Over is het toch al. Waarom niet tot the limit pushen...

Als het goed is, kom je niet meer in dit draadje en lees je mijn reactie niet ;) Maar ik wilde je niet op je pik trappen, hooguit een figuurlijke tik in je gezicht geven. Ik dacht: Misschien werkt een 'harder' antwoord. Sommige dingen moeten gewoon gezegd worden op een manier dat het tot je doordringt.

Maar pushen is echt verkeerd gast. Ik ga er van uit dat je nog jong bent (je hebt het over school) en leren doe je nog je hele leven. Ook over het leven en alles wat er bij hoort. Maar sluit dit hoofdstuk af. Als ik zo lees hoe je over jouw relatie dacht was het al gedoemd om te mislukken. Wens haar het beste, maar wens vooral jezelf het beste. Doe het haar niet aan, maar doe het ook vooral jezelf niet aan. Het is goed zo...
pi_87820567
Ik kan eigenlijk alleen nog maar respect hebben voor de manier waarop mijn ex haar leven heeft herpakt...

Niet om alsnog te bashen, maar af en toe denk ik echt wat lijkt het me toch makkelijk om alleen maar simpel te kunnen denken. Gewoon een relatie uitmaken, het er een paar dagen moeilijk mee hebben en vervolgens lekker verder gaan met je leven...

Als je even niemand hebt om iets mee te doen, dan bel je gewoon mensen op waar je al tijden niet mee om bent gegaan, of je stort je gewoon via via in een nieuwe groep mensen.
Ik zit hier 4 maanden naar dato nog steeds te analyseren, en ik word een beetje gek van zoveel dezelfde mensen om me heen. Als ik me nu bedenk hoeveel aanbiedingen ik al heb gehad van mensen de afgelopen tijd om met hen iets te gaan doen, heb het allemaal afgewezen...

Mijn ex die ''propt'' zichzelf nu gewoon tussen groepjes mensen waar ze voorheen niet mee omging.. Ergens best vreemd, maar anderzijds zie je maar dat je door gewoon schijt te hebben je eigen leven een stuk aantrekkelijker kunt maken. Elk weekend heeft ze genoeg te doen, en dan ook nog eens elk weekend iets anders met nieuwe mensen. Terwijl ik elk weekend een beetje in de dorpskroeg zit te hangen met dezelfde vrienden....
pi_87821168
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 08:36 schreef Bartinhoo het volgende:

Als je even niemand hebt om iets mee te doen, dan bel je gewoon mensen op waar je al tijden niet mee om bent gegaan, of je stort je gewoon via via in een nieuwe groep mensen.
Ik zit hier 4 maanden naar dato nog steeds te analyseren, en ik word een beetje gek van zoveel dezelfde mensen om me heen. Als ik me nu bedenk hoeveel aanbiedingen ik al heb gehad van mensen de afgelopen tijd om met hen iets te gaan doen, heb het allemaal afgewezen...

Heel simpel denk ik, stop met analyseren en kom terug op de uitnodigingen die je hebt gehad.
pi_87822225
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:12 schreef Chanson het volgende:

[..]

Heel simpel denk ik, stop met analyseren en kom terug op de uitnodigingen die je hebt gehad.
Dat analyseren moet ik inderdaad mee stoppen. Soms komt de gedachte nog wel eens opzetten, maar dat verdring ik gewoon...
En tja, terugkomen op de uitnodigingen. Ik vind het af en toe lastig, ik heb mijn eigen vrienden waar ik dingen mee doe, en die uitnodigingen zijn dingen waar ik in eerste instantie eigenlijk helemaal geen zin in heb -O-

Maar als ik dan kijk naar mijn ex, die nu via de vriend van haar zusje nieuwe contacten heeft gemaakt denk ik moet ik niet ook op die nieuwe mogelijkheden ingaan? Anderzijds denk ik moet ik niet gewoon accepteren dat ik anders ben als mijn ex en niet geforceerd nu opeens op dingen ingaan puur en alleen omdat zij dat ook doet, terwijk ik er eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb...
pi_87825482
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:49 schreef MOD het volgende:

[..]

Jah true.. Ik peer em hier. Srry voor mijn rare posts.. Ik peer em hier even want je hebt ws gelijk. Genoeg te doen nog dus jah. Groeten!
Als je het maar wel weer terugkomt als je weer van die rare plannen in je hoofd krijgt zodat we het even verbaal eruit kunnen timmeren :)
pi_87828395
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat analyseren moet ik inderdaad mee stoppen. Soms komt de gedachte nog wel eens opzetten, maar dat verdring ik gewoon...
En tja, terugkomen op de uitnodigingen. Ik vind het af en toe lastig, ik heb mijn eigen vrienden waar ik dingen mee doe, en die uitnodigingen zijn dingen waar ik in eerste instantie eigenlijk helemaal geen zin in heb -O-

Maar als ik dan kijk naar mijn ex, die nu via de vriend van haar zusje nieuwe contacten heeft gemaakt denk ik moet ik niet ook op die nieuwe mogelijkheden ingaan? Anderzijds denk ik moet ik niet gewoon accepteren dat ik anders ben als mijn ex en niet geforceerd nu opeens op dingen ingaan puur en alleen omdat zij dat ook doet, terwijk ik er eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb...
Als je nou een paar van die uitnodigingen probeert, ongetwijfeld zul je tijdens/achteraf denken, oh wacht het is eigenlijk nog best leuk :) En als dat niet zo is, dan weet je dat ook ;) Je hoeft niet alles te forceren, maar een klein beetje mag best.

Ik denk eerlijk gezegd dat als je een goede relatie had, en zeker voor wat langere tijd, je de ander echt niet zomaar bent vergeten hoor. Dat kun je wel proberen te forceren maar daar schiet je echt 0,niks mee op. Mijn relatie is nu 2.5 maand voorbij, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk. Natuurlijk mis ik haar enorm, maar of ik haar terug zou willen zoals het was? :X

Ik accepteer dat ik haar gewoon enorm mis, ja het doet pijn. Maar ik kan er helemaal niks meer aan doen, dus ik zal wel zien hoe het loopt. Ben nog niet die meid tegen gekomen die de zon weer laat schijnen voor mij maar dat zal vast wel weer komen :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:06:35 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87828402
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Als je het maar wel weer terugkomt als je weer van die rare plannen in je hoofd krijgt zodat we het even verbaal eruit kunnen timmeren :)
Als ik je username zie, dan denk ik altijd hier aan...

Jolene, jolene, jolene, jolene
Im begging of you please don't take my man
Please don't take him just because you can

Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, jolene

He talks about you in his sleep
There's nothing I can do to keep
From crying when he calls your name, jolene

And I can easily understand
How you could easily take my man
But you don't know what he means to me, jolene

Please don't take him just because you can

You could have your choice of men
But I could never love again
Hes the only one for me, jolene

I had to have this talk with you
My happiness depends on you
And whatever you decide to do, jolene

Please don't take him even though you can
Jolene, jolene

;)

En voor de rest:

pi_87829141
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

. Natuurlijk mis ik haar enorm, maar of ik haar terug zou willen zoals het was? :X

Tja het probleem in onze relatie was, dat de verhoudingen scheef lagen. Waar ik terugkijk op een relatie met een meid die super goed en lief voor me was, kijkt zij terug op een relatie met een vriend die haar het gevoel gaf minderwaardig te zijn en niet alles voor hem te zijn...

Ik mis haar nog elke dag, maar ondanks dat ook zij zegt veel van me gehouden te hebben, en het nog nooit zo moeilijk gehad te hebben met het uitmaken van een relatie, ga ik er vooralsnog maar gewoon vanuit dat ze niet meer aan me denkt. Waarom neemt ze anders al 2 maanden geen conctact met me op?

De zin die ik overigens gequote heb doet me best pijn in mijn concrete situatie. Ik moet haar niet eens terugwillen, en weet dat , mochten we weer opnieuw een relatie met elkaar krijgen ik snel weer de gedachte zal krijgen dat het ooit weer uit zal moeten gaan. Ze haalt niet het beste in mij naar boven, mijn ontwikkeling staat stil zodra ik met haar ga. Toch doet het me pijn, omdat zij kennelijk niet denkt van ''wat als het wel beter wordt met hem'' kennelijk heeft zij het er niet voor over om opnieuw te proberen, terwijl ze altijd gezegd heeft zoveel voor me te voelen...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:31:16 #189
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87829236
Je moet wel begrijpen dat je dat soort dingen zegt op dat moment. Gevoelens veranderen.

Je ex zal ongetwijfeld nog wel eens aan je denken. Maar zij onderneemt wel de stappen om haar leven interessant te maken zonder jou en jij blijft erin hangen. Dat is het verschil.
pi_87829625
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:31 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet wel begrijpen dat je dat soort dingen zegt op dat moment. Gevoelens veranderen.

Je ex zal ongetwijfeld nog wel eens aan je denken. Maar zij onderneemt wel de stappen om haar leven interessant te maken zonder jou en jij blijft erin hangen. Dat is het verschil.
Dat is ook zo dat gevoelens veranderen. Ik ga er ook niet vanuit dat ze nu nog steeds van me houdt/om me geeft oid :) Wat ik echter frustrerend blijf vinden, is het feit dat ik al heel lang doorhad dat ze het niet meer zo naar haar zin had met me. Daar probeerde ik ook met haar over te praten, maar ik kreeg er niets uit... Op een zondag waren we in Amsterdam wezen shoppen en op een terrasje gaan zitten, zij had haar hoogste hakken aangetrokken, maar toen we terug naar het CS wouden lopen leek het mij wel eens leuk om niet door de kalverstraat terug te lopen, maar een touristische route door de 9 straatjes, wallen etc....

Zij kent totaal de weg niet in amsterdam, en het leek me wel grappig om haar zonder het te weten naar de wallen te gidsen, dat is ze niet gewend en dat zou ze wel leuk vinden. Op een gegeven moment was ik echter zelf ook de weg een beetje kwijt, en kreeg ineens een ongekend felle reactie van haar dat ze NU linea reca naar het station wou, dat ik zelf de weg ook niet wist en dat ze altijd al achter mn reet aanliep en dat zat was...

Sindsdien kwamen er wel vaker van dat soort momentjes, dat ze eindelijk eens tegengas ging geven. Ik zag dat als een positieve ontwikkeling, en ondertussen bleef ze zeggen dat ze van me hield en nooit met een ander zou kunnen gaan. Een paar weekenden later maakte ze het na een soortgelijk stom voorvalletje uit, om vervolgens nooit meer op haar beslissing terug te komen... Soms begrijp ik het allemaal zo goed, maar soms kan ik het nog steeds niet plaatsen....
pi_87829796
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:28 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Tja het probleem in onze relatie was, dat de verhoudingen scheef lagen. Waar ik terugkijk op een relatie met een meid die super goed en lief voor me was, kijkt zij terug op een relatie met een vriend die haar het gevoel gaf minderwaardig te zijn en niet alles voor hem te zijn...

Ik mis haar nog elke dag, maar ondanks dat ook zij zegt veel van me gehouden te hebben, en het nog nooit zo moeilijk gehad te hebben met het uitmaken van een relatie, ga ik er vooralsnog maar gewoon vanuit dat ze niet meer aan me denkt. Waarom neemt ze anders al 2 maanden geen conctact met me op?

De zin die ik overigens gequote heb doet me best pijn in mijn concrete situatie. Ik moet haar niet eens terugwillen, en weet dat , mochten we weer opnieuw een relatie met elkaar krijgen ik snel weer de gedachte zal krijgen dat het ooit weer uit zal moeten gaan. Ze haalt niet het beste in mij naar boven, mijn ontwikkeling staat stil zodra ik met haar ga. Toch doet het me pijn, omdat zij kennelijk niet denkt van ''wat als het wel beter wordt met hem'' kennelijk heeft zij het er niet voor over om opnieuw te proberen, terwijl ze altijd gezegd heeft zoveel voor me te voelen...
Nee.

Je haalt even iets door elkaar denk ik. Dat zij niks laat horen betekend niet dat ze niet aan je denkt, of dat nou is omdat ze zich afvraagt of je verandert bent, of omdat ze mist wat jullie samen hadden. Ze laat niks horen omdat ze weet dat ze er geen hol mee op schiet voor zichzelf. En jij ook niet.

Blijkbaar was er iets dusdanig scheef dat niet zomaar verandert is, thans dat wordt gedacht. Als ik het even op mezelf weerspiegel, ik ben wél enorm verandert in 2 maanden tijd maar dat is omdat ik in een extreme situatie zat. Het was gek worden of aan mezelf werken.

Als ik dan naar men ex kijk, die snapt het niet. Maar die zit/zat ook niet in die extreme situatie als ik, dus zij kán het niet begrijpen omdat ze het gewoon niet weet. Dan is verandering op korte termijn ook onmogelijk. Even heel kort door de bocht dus, maar meestal veranderen mensen niet zo in zon relatief korte tijd.

Moet je dan als maar blijven hopen op een toekomst samen, terwijl je denk dat de dingen die je anders zou willen zien, voorlopig nog niet gebeuren? Is dat het nou waard?

Ik ben hartstikke benieuwd wat men ex denkt, doet, wat haar bezig houdt en hoe ze nu naar alles kijkt. Maar heeft het zin om te laten weten dat ik haar mis? Wordt het er dan beter op voor allebei? Ik denk het niet. Want zij zal vast nog niet zodanig veranderd zijn dat ik er blijer van word. En ik wil haar geen valse hoop geven. Daarom laat ik niks van mij horen, omdat ik weet dat ik er meer pijn mee doe dan dat ik dingen recht zet.

Als de tijd daar is zal ik vast wel van haar horen. Wanneer dat is weet ik niet, misschien wel nooit.. Intussen ga ik door met wat ík belangrijk vind. Proberen te genieten van het leven zoals ík dat wil. ;)
pi_87830312
Er zit wat in je post, maar wat jij denk ik doet is in mijn ogen het houden van een soort ''ondergronds lijntje'' met je ex, om het maar even een naam te geven....

Als ik de situatie zou gaan zien zoals jij het in je post schetst, dan maak ik de afstand niet groot genoeg.

Ik weet namelijk ook helemaal niet of het haar uberhaupt ene reet interesseert of ik veranderd ben. Wel is het zo dat ze mij denk ik in mijn meest passie- en inspiratieloze periode van mijn leven heeft ontmoet, en alleen in deze 4 maandjes ben ik al veel opgeschoten in positieve zin. Maar als je altijd maar blijft denken van ''als ik genoeg veranderd ben'' dan zit er misschien weer een kans in, dat zou in mijn geval een foute spiegel voorhouden zijn...

Ik denk ook nog wel eens terug aan ons laatste gesprek over ''ons'' van 2 maanden geleden. De conclusie daaruit was, dat het nu echt niets meer ging worden, en dat de enige kans op de lange termijn EVENTUEEL nog had, was het laten rusten en er niet meer mee bezig zijn. Vrijwel gelijk aan 0 dus die kans...

Veranderen doe ik voor mezelf, en misschien stiekem een beetje met de hoop dat mijn ex naast mijn woorden nu ook aan mijn daden gaat merken dat ik veranderd ben. Maar ik weet heus wel dat het geen zin meer heeft allemaal, en ik denk daarbovenop trouwens dat, wanneer ik de magische woorden '' ik wil het nog een keer metje proberen'' uit haar mond hoor, de lol er plotsklaps af is. Mijn ego is dan weer op gezond niveau, denk eigenlijk dat dit het enige is waar het allemaal om draait voor mij...
pi_87836837
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:47 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]
Ik ben hartstikke benieuwd wat men ex denkt, doet, wat haar bezig houdt en hoe ze nu naar alles kijkt. Maar heeft het zin om te laten weten dat ik haar mis? Wordt het er dan beter op voor allebei? Ik denk het niet. Want zij zal vast nog niet zodanig veranderd zijn dat ik er blijer van word. En ik wil haar geen valse hoop geven. Daarom laat ik niks van mij horen, omdat ik weet dat ik er meer pijn mee doe dan dat ik dingen recht zet.
Dit stukje is eigenlijk best wel mooi. De breuk is er niet voor niets geweest. Dat ligt aan mij én aan haar. Ik ben nu aan het veranderen, best veel vind ik, maar zou zij dat ook doen? Als zij niet zo is verandert, waarvan ik de kans op 99% schat, dan ga ik niet blij van haar worden. Het werkt dus gewoon (nog) niet.

Ik voel me wel goed de laatste dagen, ben gestopt met analyseren en begin het te accepteren. Ik weet niet of ik echt al zo ver kan zijn na 4 weken? Maar op zich voelt het goed. Zit alleen nog met de enge gedachte dat het me wel lastig lijkt alleen te blijven...
pi_87837558
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Als ik je username zie, dan denk ik altijd hier aan...

Haha daar heb ik hem ook vandaan. Was dat nr aan het luisteren toen ik mn user aanmaakte op FOK :P
pi_87844595
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:03 schreef Bartinhoo het volgende:
Er zit wat in je post, maar wat jij denk ik doet is in mijn ogen het houden van een soort ''ondergronds lijntje'' met je ex, om het maar even een naam te geven....

Hoe bedoel je dit?
pi_87846143
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:35 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
Ik kan het natuurlijk fout hebben hoor, maar ik refereerde hiermee naar de vetgedrukte stukken. Ik had het idee dat je nog op een bepaalde manier verbondenheid met je ex voelt/voelde, en zodoende nog dit soort dingen zei. Op een manier van, we zijn uit elkaar, maar wellicht is de situatie straks anders, en komen we weer bij elkaar...

Mar misschien zit ik er wel helemaal naast...

quote:
[..]

Nee.

Je haalt even iets door elkaar denk ik. Dat zij niks laat horen betekend niet dat ze niet aan je denkt, of dat nou is omdat ze zich afvraagt of je verandert bent, of omdat ze mist wat jullie samen hadden. Ze laat niks horen omdat ze weet dat ze er geen hol mee op schiet voor zichzelf. En jij ook niet.

Blijkbaar was er iets dusdanig scheef dat niet zomaar verandert is, thans dat wordt gedacht. Als ik het even op mezelf weerspiegel, ik ben wél enorm verandert in 2 maanden tijd maar dat is omdat ik in een extreme situatie zat. Het was gek worden of aan mezelf werken.

Als ik dan naar men ex kijk, die snapt het niet. Maar die zit/zat ook niet in die extreme situatie als ik, dus zij kán het niet begrijpen omdat ze het gewoon niet weet. Dan is verandering op korte termijn ook onmogelijk. Even heel kort door de bocht dus, maar meestal veranderen mensen niet zo in zon relatief korte tijd.

Moet je dan als maar blijven hopen op een toekomst samen, terwijl je denk dat de dingen die je anders zou willen zien, voorlopig nog niet gebeuren? Is dat het nou waard?

Ik ben hartstikke benieuwd wat men ex denkt, doet, wat haar bezig houdt en hoe ze nu naar alles kijkt. Maar heeft het zin om te laten weten dat ik haar mis? Wordt het er dan beter op voor allebei? Ik denk het niet. Want zij zal vast NOG niet zodanig veranderd zijn dat ik er blijer van word. En ik wil haar geen valse hoop geven. Daarom laat ik niks van mij horen, omdat ik weet dat ik er meer pijn mee doe dan dat ik dingen recht zet.

Als de tijd daar is zal ik vast wel van haar horen. Wanneer dat is weet ik niet, misschien wel nooit.. Intussen ga ik door met wat ík belangrijk vind. Proberen te genieten van het leven zoals ík dat wil. ;)
pi_87854241
Zwak momentje hier dus..

[ Bericht 34% gewijzigd door ova op 23-10-2010 00:31:27 ]
pi_87856980
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ik kan het natuurlijk fout hebben hoor, maar ik refereerde hiermee naar de vetgedrukte stukken. Ik had het idee dat je nog op een bepaalde manier verbondenheid met je ex voelt/voelde, en zodoende nog dit soort dingen zei. Op een manier van, we zijn uit elkaar, maar wellicht is de situatie straks anders, en komen we weer bij elkaar...

Mar misschien zit ik er wel helemaal naast...
Natuurlijk voel ik mij nog verbonden met men ex... Meer dan anderhalf jaar zijn we samen geweest, ze heeft zo enorm veel voor mij betekend. ;) Dat is in mijn ogen niet zomaar weg, we zijn ook niet met een knallende ruzie of vreemdgaan uit elkaar gegaan. Ik durf zelf niks over de toekomst te zeggen wat betreft de liefde. Als er iets onvoorspelbaar is is dat het wel :)

Dus ik zeg ook niet per direct nee tegen men ex voor altijd.

En ja verdorie ik hoop echt wel dat ik haar ooit nog spreek eigenlijk. We hebben heel belangrijke dingen meegemaakt samen, denk dat het goed is om daar over te kunnen praten. Is geen moeten maar ik sta er wel voor open ;)

Geen contact het blijft moeilijk voor me, maar dat is haar keus geweest. Voorlopig hoeft dat van mij ook niet want men hart is nog regelmatig in gevecht met men hoofd. En ik ben bang dat als ik nu men hart volg dat er dan alleen maar verliezers zijn :X
pi_87858695
Zo. De eerste tijd hem niet spreken ging me eigenlijk heel erg goed af.

Helaas begint het nu te kriebelen. Ik mis de smsjes, hem zien en de seks.

Ik kan er toch niets aan veranderen dusja, nog even doorgaan en dit gevoel is ook weer weg. Ik had een paar dagen geleden een heel lang smsje getypt met alles wat ik miste aan hem. En dat hielp wel. Niet gestuurd natuurlijk, alleen getypt.

Nu slapen. Zzz.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tegan op 23-10-2010 02:48:35 ]
pi_87858754
Tsja, kan niks anders zeggen dan herkenbaar :') Net had ik ook even een kleine terugval, heb het van me af geschreven en daarna verbrand. Voel me nu stukken beter :) Zo ook maar eens mijn lege bed opzoeken ;)

:W trusten
pi_87861298
Hey allemaal,

Ik ben ook weer even terug. Ik dacht dat ik er klaar me was maar dat is niet zo.
Ik ben niet meer verdrietig, ook niet meer boos, en het gaan stappen voor je ego heb ik ook gehad. Ik ben een mooie meid en heb de bevestiging dat ik nog goed in de markt lig.

Tja en dan? Ben weer met mijn voeten op de grond aangeland na zondag.

Afgelopen zondag heb ik met mijn ex gebeld na een wazig smsje van hem waarin hij me feliciteerde. Ik schrok even want ik dacht dat ie van een vriendin had gehoord dat ik een hele avond met iemand anders aan het feesten was geweest (was best romantisch) en hij dacht dat ik een nieuwe relatie had. Bleek niet zo te zijn, hij had zich vergist in mijn verjaardag en dacht dat ik jarig was. Apart om te vergeten dat ik 4 maanden geleden jarig was maargoed. Om erachter te komen waarom hij me feliciteerde en eventueel wat recht te zetten heb ik hem daarom even gebeld, ik had geen zin in een scene per sms.

Donderdag heb ik er weer met een vriend over gepraat. En die zei op een moment, het is jammer dat hij in een aantal opzichten nog zo onvolwassen was en daarom nog helemaal niet toe was aan een ' echte relatie' want jullie pasten qua persoonlijkheid echt heel goed bij elkaar.

En nu zit ik het dus jammer te vinden dat dat zo is. We pasten goed bij elkaar qua persoonlijkheid, maar inderdaad hij kon heel vaak niet mee in bepaalde dingen omdat hij daar nog niet aan toe was en dat leverde mij verdriet en frustratie op omdat ik die dingen juist wel belangrijk vond. Ik baal dus een beetje en heb nu t gevoel van 'kom ik ooit iemand tegen die wel volwassen genoeg is en zo goed bij me past?'
pi_87862098
Ook hier weer een kleine dip. Had voordat ik haar had verwijdert gelezen dat ze naar een gaaf feest gaat. Dat feest is dus vandaag. 2 van mijn vrienden gaan ook. Vroegen zelfs of ik nog mee ging. Het feest is heel leuk maar het is pas 4 weken uit en ik wil haar daar echt niet zien. Wil niet eens weten dat ze daar is. Het gevoel dat 'zij gelukkiger is zonder mij' maakt me bang en laat me niet los. Was ik zo slecht?
pi_87862556
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Chanson het volgende:
Ook hier weer een kleine dip. Had voordat ik haar had verwijdert gelezen dat ze naar een gaaf feest gaat. Dat feest is dus vandaag. 2 van mijn vrienden gaan ook. Vroegen zelfs of ik nog mee ging. Het feest is heel leuk maar het is pas 4 weken uit en ik wil haar daar echt niet zien. Wil niet eens weten dat ze daar is. Het gevoel dat 'zij gelukkiger is zonder mij' maakt me bang en laat me niet los. Was ik zo slecht?
Precies ook mijn gedachten.

Ik heb ook een onwijze dip de laatste dagen. Zelfs toen ik me er op ingesteld had om de knop om te draaien en op te houden met mezelf zielig voelen, voelde ik me nog rot. Ik mis hem zo ongelooflijk erg deze week.
Ik laat mezelf nu dan ook maar gewoon dat verdriet voelen, ipv er voor weg te lopen. Ik moet hier even doorheen en ik voel me altijd een stuk beter als ik even heel hard overdreven gehuild heb dan wanneer ik het opkrop en geforceerd iets leuks ga doen.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:09:22 #204
307093 Fellows
Never again.
pi_87862575
Echt vaag ik merk dat ik gewoon weer helemaal mezelf word hoe ik was voor de relatie en voor mijn ex.
Ik word spontaner en gewoon hoe ik was!

Had zelfs een hele kleine flirt gister het deed me wel goed maar voor de rest ik ben daar nog echt niet klaar voor merk ik wel.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87862660
Gisteren een succesvolle 'date' gehad en ik voel me er gewoon heel goed bij. Ik ben er wel klaar mee hier :W
pi_87863107
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Chanson het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je nog niet toe bent om haar weer tegen te komen.
Wat ik me zo afvraag is dat jij, maar ook veel andere mensen het idee hebben dat je ex nu ineens gelukkig is omdat ze zonder je is verdergegaan.

Ik ben zo'n ex die in de relatie niet meer gelukkig was, en dus opgelucht was dat het voorbij was. Mijn leven is een stuk relaxter nu ik niet steeds met het onvolwassen gedrag van mijn ex hoef te dealen. En ik ga nu regelmatig lekker uit, en maak plezier met mijn vrienden. Mijn leven is in dat opzicht echt 100% verbeterd en veel fijner geworden.

Maar dat betekent niet dat ik geen gevoel heb, dat ik niet een periode van verdriet en boosheid heb gehad, of niet af en toe gewoon baal dat hij niet wat volwassener was of soms aan mezelf twijfel. Ik ga dat alleen niet bij mijn ex neerleggen, dat is zijn zaak niet meer. Probeer het in proportie te zien, je ex is echt niet van de ene op de andere dag veranderd in een supervrouw die zo eventjes over je heenstapt alsof het niets is.
pi_87863706
Probeer niet je eigenwaarde bij je ex vandaan te halen heh. Dat het met je ex niet lukte en dat ze gelukkiger is zonder jou zegt niet dat jij niet net zo gelukkig kan worden zonder haar.

Ik ben dan ook nog zo'n hopeloze romanticus die denkt dat als je echt bij elkaar hoort en je elkaar treft op een moment waarin je er nog niet klaar voor bent, je later toch wel weer bij elkaar komt. Als je er wel aan toe bent. En als het echt die ene voor jou was.
pi_87863953
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Jolene22 het volgende:
Probeer niet je eigenwaarde bij je ex vandaan te halen heh. Dat het met je ex niet lukte en dat ze gelukkiger is zonder jou zegt niet dat jij niet net zo gelukkig kan worden zonder haar.

Ik ben dan ook nog zo'n hopeloze romanticus die denkt dat als je echt bij elkaar hoort en je elkaar treft op een moment waarin je er nog niet klaar voor bent, je later toch wel weer bij elkaar komt. Als je er wel aan toe bent. En als het echt die ene voor jou was.
Zo'n romanticus ben ik ook O+ Als diegene de ware is, kom je elkaar echt wel weer tegen.
pi_87865233
Ik heb vandaag voor het eerst in 2 maanden mijn ex weer gezien en gesproken :X

Ze kwam langs op mn werk, en aanvankelijk dacht ik dat ze me negeerde. Stond buiten met een collega en ze vroeg aan ons hoe het ging, en vervolgens keek ze alleen maar mn collega aan tijdens praten :{

Maar vervolgens in de winkel kwam ze naar me toe en hebben we ff gezellig gebabbeld. Was vorige week uit in een bepaalde tent waar een van haar vriendinnen ook was. Ze zei tegen me ''jij was er ook he, dat hat ... ge sms' t naar me ''

Daar ga ik dan meteen weer meer achter zoeken, kennelijk zijn ze nog wel met me bezig. Had echt verwacht dat het nu wel zo lang uit zou zijn dat dit niet meer zou gebeuren...
Het is wel verslavend zeg meteen weer, heb nu meteen weer het idee dat ik haar snel weer wil spreken, maar weet echt niet wanneer ik haar weer zal zien...
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:05:28 #210
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87865352
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Afgelopen zondag heb ik met mijn ex gebeld na een wazig smsje van hem waarin hij me feliciteerde. Ik schrok even want ik dacht dat ie van een vriendin had gehoord dat ik een hele avond met iemand anders aan het feesten was geweest (was best romantisch) en hij dacht dat ik een nieuwe relatie had. Bleek niet zo te zijn, hij had zich vergist in mijn verjaardag en dacht dat ik jarig was. Apart om te vergeten dat ik 4 maanden geleden jarig was maargoed. Om erachter te komen waarom hij me feliciteerde en eventueel wat recht te zetten heb ik hem daarom even gebeld, ik had geen zin in een scene per sms.
Wat een kutsmoes. :')

Maar ja, op sommige momenten grijp je elke kans aan die je plausibel lijkt (maar het natuurlijk niet is) om contact op te nemen met hem of haar. Been there, done that, got the T-shirt.
pi_87865694
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:05 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wat een kutsmoes. :')

Maar ja, op sommige momenten grijp je elke kans aan die je plausibel lijkt (maar het natuurlijk niet is) om contact op te nemen met hem of haar. Been there, done that, got the T-shirt.
Tja het kan heel goed een smoes zijn, dat denk ik eigenlijk ook. Maarja, hij is ook maar een mens, ik hoop dat ie zich er beter door voelt. Het is trouwens niet dat we helemaal geen contact hebben, ik heb hem uitgenodigd voor mijn halloweenfeest en hij komt dan ook gewoon.

Op dat moment wilde ik alleen maar ff rechtzetten dat ik geen nieuwe relatie had en dacht daar helemaal niet over na.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 23-10-2010 14:30:54 ]
pi_87867442
SHiiiiit hee :D

Wat een slappeling ben ik. Zit in het weekend voor mn tentamenweek, waarom moet ik nou net vandaag voor het eerst sinds n tijd weer met mijn ex praten :D Ik kan me nog geeneens 5 minuten concentreren...

Toen ik haar zag kwam ik er meteen weer achter hoeveel gevoelens ik nog voor haar heb... En misschien ben ik echt een naieve idioot, maar tijdens ons gesprek voelde ik ook echt nog steeds spanning van haar kant... Wat is ze toch eigenlijk leuk :{ En nooit meer van mij :{
pi_87874453
Mijn ex smst me allemaal welterusten midden in de nacht etc. En als ik dat doe dan zegt hij dat ik dat niet moet doen omdat hij nog steeds 100% achter zijn beslissing staat :') .

It's good to laugh about it because it is actually really sad.
pi_87874473
dubbel
pi_87875511
Gisteravond nummer gekregen van een leuke meid waar ik nu een tijdje contact mee heb. Ik zie haar vanavond bij een feestje, ben benieuwd hoe het zal worden. Merk wel dat ik een tikkeltje zenuwachtig (vlinders, maar niet verliefd) ben. Op een goede manier, dat wel. We flirten wel of ik toe ben aan meer weet ik niet. Misschien krijg ik vanavond wat dat betreft meer duidelijkheid over mijn gevoel :)
pi_87877144
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex smst me allemaal welterusten midden in de nacht etc. En als ik dat doe dan zegt hij dat ik dat niet moet doen omdat hij nog steeds 100% achter zijn beslissing staat :') .

It's good to laugh about it because it is actually really sad.
Na 5x lezen snap ik hem. :)

Krijg ook wel behoefte om 's ochtends weer eens lekker tegen iemand aan wakker te worden
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:47:15 #217
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87878514
Het ging heel lang erg goed. Nu ook wel, maar omdat er vandaag een brief van IBG op de mat viel was ik erg chagrijnig. Ik ben nu gewoon bevriend met mijn ex, maar omdat hij ineens wegging en niets meer liet horen, en niet meer terug smste (wat hij eerst wel deed, toen het ook uit was) , maak ik mezelf meer opgefokter 8)7
Waarschijnlijk door het chagrijnige gedoe met IBG weer. :')

Nu lekker filmpje kijken en hopen dat dat iets doet aan mijn gevoel.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_87880433
Ja lekker samen een filmpje kijken, dat mis ik ook enorm :@ Doe het enorm veel minder alleen merk ik. Nja toevallig van de week bij een maat van me maar anders stel ik het liever uit. Al keek ik vorige maand wel The Rebound :') !
pi_87880878
Het is nu anderhalve week uit. Ik heb het uitgemaakt en hij lijkt nu al in de boosheid-fase te zitten.

Ik weet dat ik iets heb gedaan wat hij niet wil (het uitmaken, o.a. naar aanleiding van kwetsende dingen die ik heb gedaan), maar het is zo lastig dat ie nu ontzettend kwaad op me is ;( daar word ik heel onzeker van: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Heeft hij niet gelijk en ben ik een arrogante, egoïstische trut? Ik ben gewoon nog zo zwak voor hem. Hij is heel lang de enige geweest die ik had en ik geloofde alles wat ie zei. Ben dat wel mooi zat als ie nu zo laag over me praat :(

Kortom: het is heel lastig om aan mezelf te denken...
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:19:27 #220
25878 MOD
pi_87883019
Hoi..

Ben ik weer, ik zei dat ik weg zou blijven en het gaat betrekkelijk goed met me :)

Maar ik heb een mailtje van mijn ex en ik durf hem niet te openen :'(
pi_87883312
Als je relatie "out of the blue" uit gaat en je spreekt samen af om in de toekomst nog af te spreken (eerste afspraak staat alweer) Hoe groot is de kans dat je dan weer samen komt?
Of niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:29:37 #222
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87883323
Tsja...

Laat hem nog even dicht dan :)

quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Self-Catering het volgende:
Als je relatie "out of the blue" uit gaat en je spreekt samen af om in de toekomst nog af te spreken (eerste afspraak staat alweer) Hoe groot is de kans dat je dan weer samen komt?
23.45% :Y

Een relatie gaat nie "out of the blue" uit... }:|
pi_87883420
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja...

Laat hem nog even dicht dan :)
[..]

23.45% :Y

Een relatie gaat nie "out of the blue" uit... }:|
Ja, echt bij mij wel. Geen ruzies niets. Vrijdagavond lieve smsjes, zaterdag uit. En nee, niet vreemd gegaan oid.
Of niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:34:38 #224
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87883468
Oh dan heb je zon labiele te pakken? hoe oud ben je ;)
pi_87883492
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh dan heb je zon labiele te pakken? hoe oud ben je ;)
22
Of niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:37:38 #226
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87883540
Oke ja dan kan het ook nog. Maar hoe lang had je iets samen dan? En in hoeverre was het serieus etc... Want ik heb een maat van me, en ik geloof dat het daar elke week / maand wel weer een keer uit is. Met dezelfde labiele nazicommandant. :r
pi_87883568
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ja dan kan het ook nog. Maar hoe lang had je iets samen dan? En in hoeverre was het serieus etc... Want ik heb een maat van me, en ik geloof dat het daar elke week / maand wel weer een keer uit is. Met dezelfde labiele nazicommandant. :r
6 maanden, redelijk serieus (familie shit erbij)

Omdat het uit het niets kwam voel ik me kut :(
Of niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:40:40 #228
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87883615
Nouja goed wij weten nog minder dan jij op het moment... Je zult wel merken hoe het loopt ? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')