quote:HUHOp donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef MOD het volgende:
In de naam der faalheid ga ik gewoon nog een actie uithalen. Met het oog op een toch al gedoemde relatie en alle mislukkelingen, boeit het me geen fuck meer ook. Ik ben rationeel en het is echt uit.
Om dan nog wat meer olie op het vuur te smijten en het voor mij compleet af te sluiten, vraag ik of ze bij me wilt intrekken.
Verkeerde keuze? Ik heb geen idee. Wat maakt het nog uit als dit alles toch al lang is uitgesproken. Dan kan ik haar beter nog verder van mij weg jagen door dit soort wartaal uit te slaan zodat ik zeker weet dat al mijn kansen verkeken zijn.
Of ze doet het wel en ben ik met stomheid geslagen, maar dan nog zou het dik feest zijn natuurlijk.
Ik weet nog niet wanneer, ik zie het wel. Binnenkort een update.
Schijt aan.
quote:Man hou de eer aan jezelf. Geef jezelf een schop onder je kont. Waar ben je mee bezig. Je laat je alleen maar kwetsen. Verwijder alles wat je van haar hebt of stop alles ergens ver weg en ga hardlopen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef MOD het volgende:
Ach ja ik ben er stellig van overtuigd dat de relatie wel kan werken. Zij niet. Om mijn argumenten extra kracht bij te zetten vraag ik haar dat.
Een nee heb ik toch al. Hoe erger kan het nog worden?
quote:Gast... serieus! Je word nu echt eng! Ik heb eens een scharrel gehad met zo'n ex. Echt een stalker. Maar goed, ik denk dat alle goedbedoelde adviezen het spreekwoordelijke ene oor ingaat en het andere uit.Op donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef MOD het volgende:
Ach ja ik ben er stellig van overtuigd dat de relatie wel kan werken. Zij niet. Om mijn argumenten extra kracht bij te zetten vraag ik haar dat.
quote:Je wil geen vriendjes zijn, je wil gewoon iets horen van haar. Volhouden, dat gevoel gaat ook wel weer weg.Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Fellows het volgende:
Me handen kriebelen zo erggg om haar wat te sms'en![]()
Maar niet omdat ik haar terug wil of iets en het voelt wel een beetje dat mijn gevoel weg voor haar is alleen dat ik haar niet wil verbannen uit mijn leven gewoon vrienden of iets of zou dit nog te vroeg zijn?
Het is al 2 maanden uit. En ze heeft al een nieuwe boyfriendd
quote:In een ander forumdeel en topic had ik al gelezen wat hij je heeft aangedaan. Nu ik dit zo lees vind ik het echt onvoorstelbaar dat je die momenten hebt. Ben wel blij voor je dat je een maat van je hebt gebeld en dat je met vrienden die dingen kunt bespreken. Ook dat je vrienden je aan het verstand kunnen brengen dat het een lul is die je zo snel moet vergeten. Erg jammer, aangezien hij toch de vader van je zoontje is. Hoop echt dat je een vent vind die jou en je zoontje een toekomst geeft waar je van droomtOp donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Jolene22 het volgende:
Hulde hoor jongens. Ik wordt er vaak letterlijk niet goed van als ik berichten van hem zie op Hyves bijvoorbeeld. Heb hem zelf niet eens meer in mn Hyves staan maar heel soms lees ik nog berichtjes die hij op paginas van wederzijdse vrienden zet bijvoorbeeld. Kan daar echt gelijk weer een avond van slag door zijn.
Ik had een paar dagen geleden echt een dip. Stond op het punt hem weer te bellen, ondanks dat hij me echt slecht heeft behandeld. Echt bizar hoe diep dat soms kan gaan. Eigenlijk alles wat je een meid niet aandoet heeft hij me wel geflikt. Achtergelaten tijdens de zwangerschap, uit huis gezet halverwege de zwangerschap, vreemdgaan, verslaafd aan online sex en daar al het spaargeld aan opgemaakt, eindeloos liegen, heeft ons zoontje echt als vuil aan de kant gezet. Dat vergeet je op zo'n avond dan even allemaal en denk je alleen maar terug aan de hele mooie momenten, want die waren er echt. Nog nooit eerder heb ik ooit zo'n band met iemand gehad maar zijn depressie gevoeligheid heeft een hoop verziekt. Ik miste hem gewoon echt heel erg, maar ik miste eigenlijk de jongen die hij ooit was en al jaren niet meer is.
Heb toen een maat van mij gebeld ipv mn ex en die is met me komen praten en dat heeft me erg veel goed gedaan. Gewoon iemand die af en toe zegt: waar ben jij in godsnaam mee bezig?! Even met je doorloopt waarom het ook alweer echt klaar is en dat ik daar gigantisch goeie reden voor had. En even je ego oppoetst.
Dan loop je zo al die gebeurtenissen langs en dan begrijp je al heel snel dat die prachtige momenten die we deelden en die intense band niet opwegen tegen het leven met iemand die zo omgaat met zn problemen en mij en mn zoontje zo behandeld.
En na die avond gaat het eigenlijk best wel goed. Zodra ik de boel weer ga romantiseren probeer ik mn gedachtes te draaien naar hoe het echt was, want een relatie gaat niet zomaar stuk. Ik had zelfs ongelofelijk goeie redenen om hem voor altijd uit mn leven te flikkeren en nooit meer om te kijken. Ik verbaas me er zo over dat iemand die mij zo behandeld heeft zo'n gemis kan veroorzaken. Freaky gewoon.
Ik betrapte mezelf er toevallig op vandaag dat ik weer uitkijk naar een nieuw avontuur. Dit keer hopelijk met iemand die wel weet wat hij heeft en ook moeite doet om het te houden.
quote:Thanks voor de bemoedigende woorden. Het is ook bizar. Nu lees je natuurlijk hier alleen van mij het gezeik en niet de mooie dingen en het is ook grotendeels echt fantastisch geweest. En daar heb ik heel lang op geteerd.Op donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Pan.da het volgende:
[..]
In een ander forumdeel en topic had ik al gelezen wat hij je heeft aangedaan. Nu ik dit zo lees vind ik het echt onvoorstelbaar dat je die momenten hebt. Ben wel blij voor je dat je een maat van je hebt gebeld en dat je met vrienden die dingen kunt bespreken. Ook dat je vrienden je aan het verstand kunnen brengen dat het een lul is die je zo snel moet vergeten. Erg jammer, aangezien hij toch de vader van je zoontje is. Hoop echt dat je een vent vind die jou en je zoontje een toekomst geeft waar je van droomt
quote:Ja en weet je, bij mij was het dus steeds dat gevoel van maar blijven proberen. Ken je dat? Kunnen we niet zus of zo om het maar door te laten gaan. Opnieuw proberen wie weet lukt het dit keer wel. Echt eindeloos, ondanks dat je weet dat het eigenlijk gewoon geen zin heeft. Uitstel van executie. En dan is het verdomde lastig om je erbij neer te leggen. Denk dat dat voor mannen gewoon wat anders ligt. Uit is bij een man echt uit, of zit ik er dan naast?Op donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Heftig zeg Jolene! Toch kan ook ik me het gevoel heel goed voorstellen dat je je ex nog af en toe eens een keer op zou willen bellen in een slechte bui. Nog steeds dat verlangen naar de oude hij, terwijl je weet dat die persoon niet langer bestaat. Het pijnlijke gevoel dat het onomkeerbaar is, alsof je net uit het vliegtuig bent gesprongen en erachter komt dat je je parachute vergeten bentVanaf dan is het enige dat je kunt doen de situatie accepteren want er valt niets meer aan te veranderen...
Vergeleken bij jouw relatie was de relatie van mij en mijn ex maar kalverliefde als ik het zo lees. En dan zit ik al 4 maanden hier op het forum te zwijmelen...
quote:Heb ik ook gedaan maar jammer genoeg weet ik haar nummer uit mijn hoofd.Op donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ik heb zelf het telefoonnummer van mn ex inclusief alle contactgegevens gewist. Geen hyves, geen facebook, geen nummer meer. Bescherm jezelf tegen dat soort dipjes. Geef jezelf niet de káns om te bellen.
quote:Heel erg balen dat je haar telefoonnummer uit je hoofd kent. Daar kun je dus niks mee.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Chanson het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar jammer genoeg weet ik haar nummer uit mijn hoofd.
Wat helpt bij jou verder goed bij dat romatiseren? Ik denk ook te vaak aan de mooie dingen en negeer de punten waarop het is vast gelopen? Ik ben zelf bezig met een lijstje van positieve en negatieve punten en eigenlijk is die negatieve al veel langer. Toch blijft het lastig mooie herinneringen te negeren.
quote:Ik kan daarin alleen voor mezelf spreken, en denk dat het niet zozeer heeft te maken met het feit dat je man bent of vrouw, maar puur afhankelijk is van de situatie. In mijn geval is het door mijn ex uitgemaakt, en niet door mijzelf maar je zou kunnen zeggen dat ik er langzaam maar zeker een beetje naartoe heb gewerkt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:13 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja en weet je, bij mij was het dus steeds dat gevoel van maar blijven proberen. Ken je dat? Kunnen we niet zus of zo om het maar door te laten gaan. Opnieuw proberen wie weet lukt het dit keer wel. Echt eindeloos, ondanks dat je weet dat het eigenlijk gewoon geen zin heeft. Uitstel van executie. En dan is het verdomde lastig om je erbij neer te leggen. Denk dat dat voor mannen gewoon wat anders ligt. Uit is bij een man echt uit, of zit ik er dan naast?
quote:Ja eigenlijk heb je wel gelijk en moet ik natuurlijk de vriendschap een kans geven en de eer aan me zelf houden.Op donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Gast... serieus! Je word nu echt eng! Ik heb eens een scharrel gehad met zo'n ex. Echt een stalker. Maar goed, ik denk dat alle goedbedoelde adviezen het spreekwoordelijke ene oor ingaat en het andere uit.
Ik zeg kappen met die onzin...
quote:Je hebt een nee al maar je hebt misschien nog een klein beetje eigenwaarde over wat je dan ook te grabbel gooit.Op donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef MOD het volgende:
quote:Hoeft toch niet? En de negatieve herinneringen hoef je ook niet te negeren. Je moet alleen zorgen dat je niet meer gaat hopen op meer mooie herinneringen met hém/háár als dat er gewoon echt niet meer in zit. En van de minder leuke herinneringen kun je leren, een volgende relatie beter te maken door niet in dezelfde valkuil te trappenOp donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Chanson het volgende:
[..]
Toch blijft het lastig mooie herinneringen te negeren.
quote:Nou uhm kerel, je bent heel erg dom blijkbaar. Kijk nou eens waar je gvd mee bezig bent man.Op donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef MOD het volgende:
Ik weet het, het is kansloos en misschien eng. Maar ik ben niet gek kerel. Hoog uit een beetje dom.
quote:Hé die moet ik onthouden. Die is goed.Op donderdag 21 oktober 2010 23:28 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Afsluiten kun je zelf, daar heb je haar niet bij nodig.
quote:Nou vertelOp donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou uhm kerel, je bent heel erg dom blijkbaar. Kijk nou eens waar je gvd mee bezig bent man.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Lees je posts gewoon eens terug. Je post hier wel elke 5 minuten zowat je wanhopige gedachten, maar je denkt niet realitisch vooruit.
quote:Jah true.. Ik peer em hier. Srry voor mijn rare posts.. Ik peer em hier even want je hebt ws gelijk. Genoeg te doen nog dus jah. Groeten!Op donderdag 21 oktober 2010 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Weet Mod misschien moet je even uit dit topic weggaan en even andere dingen gaan doen, het lijkt namelijk alsof je een beetje blijft steken en door constant bezig zijn met het loslaten van je ex kom je ook niet verder.
Probeer eens een paar dagen hier niet te posten en andere dingen te doen , want ik denk dat je juist steeds meer gaat malen en dan moet je even streng voor jezelf leren zijn en zeggen nu niet .
quote:Hou je liever vast aan deze post die je Barthinoo aanraadde:Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef MOD het volgende:
Ja dat is wel wat jullie van me lezen inderdaad. Ik hou me echter wel vast aan deze post die ik eerder maakte:
De kunst van het loslaten van je ex #126
Er schiet van alles door mijn hoofd. Maar ja, zolang ik nog niks uitgevoerd heb zal het wel zo blijven.
quote:Leer eerst zelf maar eens te accepteren dat het over is, voordat je anderen gaat adviseren over loslaten en verder gaan, want het wordt er niet geloofwaardiger op zo.Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef MOD het volgende:
Dussssssss kom tot inkeer of wacht nog langer. Het is er niet meer en het zal nooit meer wat worden. Ga voor je zelf zorgen en niet voor jullie twee. Enkel dan kan je de deur ooit weer open zetten voor iets of iemand nieuws waar je wel gelukkig van wordt. Hoe kut en moeilijk het ook is.
quote:Als het goed is, kom je niet meer in dit draadje en lees je mijn reactie nietOp donderdag 21 oktober 2010 23:23 schreef MOD het volgende:
[..]
Ik snap ook dat het een compleet kansloze actie is die ik net bedacht heb. Maar ja.. Wat kan er gebeuren?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen stalker of zo.
Ik begrijp je wel kerel. Maar dit is geen actie in de naam der wanhoop. Ik heb in slechtere situaties gezeten waar ik elk moment aangreep om contact op te nemen. En ik zie wel hoe het loopt. Misschien doe ik het niet. Maar ja.. Over is het toch al. Waarom niet tot the limit pushen...
Ik weet het, het is kansloos en misschien eng. Maar ik ben niet gek kerel. Hoog uit een beetje dom.
quote:Heel simpel denk ik, stop met analyseren en kom terug op de uitnodigingen die je hebt gehad.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:36 schreef Bartinhoo het volgende:
Als je even niemand hebt om iets mee te doen, dan bel je gewoon mensen op waar je al tijden niet mee om bent gegaan, of je stort je gewoon via via in een nieuwe groep mensen.
Ik zit hier 4 maanden naar dato nog steeds te analyseren, en ik word een beetje gek van zoveel dezelfde mensen om me heen. Als ik me nu bedenk hoeveel aanbiedingen ik al heb gehad van mensen de afgelopen tijd om met hen iets te gaan doen, heb het allemaal afgewezen...
quote:Dat analyseren moet ik inderdaad mee stoppen. Soms komt de gedachte nog wel eens opzetten, maar dat verdring ik gewoon...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:12 schreef Chanson het volgende:
[..]
Heel simpel denk ik, stop met analyseren en kom terug op de uitnodigingen die je hebt gehad.
quote:Als je het maar wel weer terugkomt als je weer van die rare plannen in je hoofd krijgt zodat we het even verbaal eruit kunnen timmerenOp donderdag 21 oktober 2010 23:49 schreef MOD het volgende:
[..]
Jah true.. Ik peer em hier. Srry voor mijn rare posts.. Ik peer em hier even want je hebt ws gelijk. Genoeg te doen nog dus jah. Groeten!
quote:Als je nou een paar van die uitnodigingen probeert, ongetwijfeld zul je tijdens/achteraf denken, oh wacht het is eigenlijk nog best leukOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat analyseren moet ik inderdaad mee stoppen. Soms komt de gedachte nog wel eens opzetten, maar dat verdring ik gewoon...
En tja, terugkomen op de uitnodigingen. Ik vind het af en toe lastig, ik heb mijn eigen vrienden waar ik dingen mee doe, en die uitnodigingen zijn dingen waar ik in eerste instantie eigenlijk helemaal geen zin in heb![]()
Maar als ik dan kijk naar mijn ex, die nu via de vriend van haar zusje nieuwe contacten heeft gemaakt denk ik moet ik niet ook op die nieuwe mogelijkheden ingaan? Anderzijds denk ik moet ik niet gewoon accepteren dat ik anders ben als mijn ex en niet geforceerd nu opeens op dingen ingaan puur en alleen omdat zij dat ook doet, terwijk ik er eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb...
quote:Als ik je username zie, dan denk ik altijd hier aan...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Als je het maar wel weer terugkomt als je weer van die rare plannen in je hoofd krijgt zodat we het even verbaal eruit kunnen timmeren
quote:Tja het probleem in onze relatie was, dat de verhoudingen scheef lagen. Waar ik terugkijk op een relatie met een meid die super goed en lief voor me was, kijkt zij terug op een relatie met een vriend die haar het gevoel gaf minderwaardig te zijn en niet alles voor hem te zijn...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
. Natuurlijk mis ik haar enorm, maar of ik haar terug zou willen zoals het was?![]()
quote:Dat is ook zo dat gevoelens veranderen. Ik ga er ook niet vanuit dat ze nu nog steeds van me houdt/om me geeft oidOp vrijdag 22 oktober 2010 13:31 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet wel begrijpen dat je dat soort dingen zegt op dat moment. Gevoelens veranderen.
Je ex zal ongetwijfeld nog wel eens aan je denken. Maar zij onderneemt wel de stappen om haar leven interessant te maken zonder jou en jij blijft erin hangen. Dat is het verschil.
quote:Nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:28 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tja het probleem in onze relatie was, dat de verhoudingen scheef lagen. Waar ik terugkijk op een relatie met een meid die super goed en lief voor me was, kijkt zij terug op een relatie met een vriend die haar het gevoel gaf minderwaardig te zijn en niet alles voor hem te zijn...
Ik mis haar nog elke dag, maar ondanks dat ook zij zegt veel van me gehouden te hebben, en het nog nooit zo moeilijk gehad te hebben met het uitmaken van een relatie, ga ik er vooralsnog maar gewoon vanuit dat ze niet meer aan me denkt. Waarom neemt ze anders al 2 maanden geen conctact met me op?
De zin die ik overigens gequote heb doet me best pijn in mijn concrete situatie. Ik moet haar niet eens terugwillen, en weet dat , mochten we weer opnieuw een relatie met elkaar krijgen ik snel weer de gedachte zal krijgen dat het ooit weer uit zal moeten gaan. Ze haalt niet het beste in mij naar boven, mijn ontwikkeling staat stil zodra ik met haar ga. Toch doet het me pijn, omdat zij kennelijk niet denkt van ''wat als het wel beter wordt met hem'' kennelijk heeft zij het er niet voor over om opnieuw te proberen, terwijl ze altijd gezegd heeft zoveel voor me te voelen...
quote:Dit stukje is eigenlijk best wel mooi. De breuk is er niet voor niets geweest. Dat ligt aan mij én aan haar. Ik ben nu aan het veranderen, best veel vind ik, maar zou zij dat ook doen? Als zij niet zo is verandert, waarvan ik de kans op 99% schat, dan ga ik niet blij van haar worden. Het werkt dus gewoon (nog) niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke benieuwd wat men ex denkt, doet, wat haar bezig houdt en hoe ze nu naar alles kijkt. Maar heeft het zin om te laten weten dat ik haar mis? Wordt het er dan beter op voor allebei? Ik denk het niet. Want zij zal vast nog niet zodanig veranderd zijn dat ik er blijer van word. En ik wil haar geen valse hoop geven. Daarom laat ik niks van mij horen, omdat ik weet dat ik er meer pijn mee doe dan dat ik dingen recht zet.
quote:Haha daar heb ik hem ook vandaan. Was dat nr aan het luisteren toen ik mn user aanmaakte op FOKOp vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als ik je username zie, dan denk ik altijd hier aan...
quote:Hoe bedoel je dit?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:03 schreef Bartinhoo het volgende:
Er zit wat in je post, maar wat jij denk ik doet is in mijn ogen het houden van een soort ''ondergronds lijntje'' met je ex, om het maar even een naam te geven....
quote:Ik kan het natuurlijk fout hebben hoor, maar ik refereerde hiermee naar de vetgedrukte stukken. Ik had het idee dat je nog op een bepaalde manier verbondenheid met je ex voelt/voelde, en zodoende nog dit soort dingen zei. Op een manier van, we zijn uit elkaar, maar wellicht is de situatie straks anders, en komen we weer bij elkaar...
quote:[..]
Nee.
Je haalt even iets door elkaar denk ik. Dat zij niks laat horen betekend niet dat ze niet aan je denkt, of dat nou is omdat ze zich afvraagt of je verandert bent, of omdat ze mist wat jullie samen hadden. Ze laat niks horen omdat ze weet dat ze er geen hol mee op schiet voor zichzelf. En jij ook niet.
Blijkbaar was er iets dusdanig scheef dat niet zomaar verandert is, thans dat wordt gedacht. Als ik het even op mezelf weerspiegel, ik ben wél enorm verandert in 2 maanden tijd maar dat is omdat ik in een extreme situatie zat. Het was gek worden of aan mezelf werken.
Als ik dan naar men ex kijk, die snapt het niet. Maar die zit/zat ook niet in die extreme situatie als ik, dus zij kán het niet begrijpen omdat ze het gewoon niet weet. Dan is verandering op korte termijn ook onmogelijk. Even heel kort door de bocht dus, maar meestal veranderen mensen niet zo in zon relatief korte tijd.
Moet je dan als maar blijven hopen op een toekomst samen, terwijl je denk dat de dingen die je anders zou willen zien, voorlopig nog niet gebeuren? Is dat het nou waard?
Ik ben hartstikke benieuwd wat men ex denkt, doet, wat haar bezig houdt en hoe ze nu naar alles kijkt. Maar heeft het zin om te laten weten dat ik haar mis? Wordt het er dan beter op voor allebei? Ik denk het niet. Want zij zal vast NOG niet zodanig veranderd zijn dat ik er blijer van word. En ik wil haar geen valse hoop geven. Daarom laat ik niks van mij horen, omdat ik weet dat ik er meer pijn mee doe dan dat ik dingen recht zet.
Als de tijd daar is zal ik vast wel van haar horen. Wanneer dat is weet ik niet, misschien wel nooit.. Intussen ga ik door met wat ík belangrijk vind. Proberen te genieten van het leven zoals ík dat wil.
quote:Natuurlijk voel ik mij nog verbonden met men ex... Meer dan anderhalf jaar zijn we samen geweest, ze heeft zo enorm veel voor mij betekend.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk fout hebben hoor, maar ik refereerde hiermee naar de vetgedrukte stukken. Ik had het idee dat je nog op een bepaalde manier verbondenheid met je ex voelt/voelde, en zodoende nog dit soort dingen zei. Op een manier van, we zijn uit elkaar, maar wellicht is de situatie straks anders, en komen we weer bij elkaar...
Mar misschien zit ik er wel helemaal naast...
quote:Precies ook mijn gedachten.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Chanson het volgende:
Ook hier weer een kleine dip. Had voordat ik haar had verwijdert gelezen dat ze naar een gaaf feest gaat. Dat feest is dus vandaag. 2 van mijn vrienden gaan ook. Vroegen zelfs of ik nog mee ging. Het feest is heel leuk maar het is pas 4 weken uit en ik wil haar daar echt niet zien. Wil niet eens weten dat ze daar is. Het gevoel dat 'zij gelukkiger is zonder mij' maakt me bang en laat me niet los. Was ik zo slecht?
quote:Ik kan me voorstellen dat je nog niet toe bent om haar weer tegen te komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Chanson het volgende:
Ook hier weer een kleine dip. Had voordat ik haar had verwijdert gelezen dat ze naar een gaaf feest gaat. Dat feest is dus vandaag. 2 van mijn vrienden gaan ook. Vroegen zelfs of ik nog mee ging. Het feest is heel leuk maar het is pas 4 weken uit en ik wil haar daar echt niet zien. Wil niet eens weten dat ze daar is. Het gevoel dat 'zij gelukkiger is zonder mij' maakt me bang en laat me niet los. Was ik zo slecht?
quote:Zo'n romanticus ben ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Jolene22 het volgende:
Probeer niet je eigenwaarde bij je ex vandaan te halen heh. Dat het met je ex niet lukte en dat ze gelukkiger is zonder jou zegt niet dat jij niet net zo gelukkig kan worden zonder haar.
Ik ben dan ook nog zo'n hopeloze romanticus die denkt dat als je echt bij elkaar hoort en je elkaar treft op een moment waarin je er nog niet klaar voor bent, je later toch wel weer bij elkaar komt. Als je er wel aan toe bent. En als het echt die ene voor jou was.
quote:Wat een kutsmoes.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Afgelopen zondag heb ik met mijn ex gebeld na een wazig smsje van hem waarin hij me feliciteerde. Ik schrok even want ik dacht dat ie van een vriendin had gehoord dat ik een hele avond met iemand anders aan het feesten was geweest (was best romantisch) en hij dacht dat ik een nieuwe relatie had. Bleek niet zo te zijn, hij had zich vergist in mijn verjaardag en dacht dat ik jarig was. Apart om te vergeten dat ik 4 maanden geleden jarig was maargoed. Om erachter te komen waarom hij me feliciteerde en eventueel wat recht te zetten heb ik hem daarom even gebeld, ik had geen zin in een scene per sms.
quote:Tja het kan heel goed een smoes zijn, dat denk ik eigenlijk ook. Maarja, hij is ook maar een mens, ik hoop dat ie zich er beter door voelt. Het is trouwens niet dat we helemaal geen contact hebben, ik heb hem uitgenodigd voor mijn halloweenfeest en hij komt dan ook gewoon.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes.
Maar ja, op sommige momenten grijp je elke kans aan die je plausibel lijkt (maar het natuurlijk niet is) om contact op te nemen met hem of haar. Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Na 5x lezen snap ik hem.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex smst me allemaal welterusten midden in de nacht etc. En als ik dat doe dan zegt hij dat ik dat niet moet doen omdat hij nog steeds 100% achter zijn beslissing staat.
It's good to laugh about it because it is actually really sad.
quote:23.45%Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Self-Catering het volgende:
Als je relatie "out of the blue" uit gaat en je spreekt samen af om in de toekomst nog af te spreken (eerste afspraak staat alweer) Hoe groot is de kans dat je dan weer samen komt?
quote:Ja, echt bij mij wel. Geen ruzies niets. Vrijdagavond lieve smsjes, zaterdag uit. En nee, niet vreemd gegaan oid.Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja...
Laat hem nog even dicht dan
[..]
23.45%![]()
Een relatie gaat nie "out of the blue" uit...![]()
quote:22Op zondag 24 oktober 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh dan heb je zon labiele te pakken? hoe oud ben je
quote:6 maanden, redelijk serieus (familie shit erbij)Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ja dan kan het ook nog. Maar hoe lang had je iets samen dan? En in hoeverre was het serieus etc... Want ik heb een maat van me, en ik geloof dat het daar elke week / maand wel weer een keer uit is. Met dezelfde labiele nazicommandant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |