abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:37:38 #226
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87883540
Oke ja dan kan het ook nog. Maar hoe lang had je iets samen dan? En in hoeverre was het serieus etc... Want ik heb een maat van me, en ik geloof dat het daar elke week / maand wel weer een keer uit is. Met dezelfde labiele nazicommandant. :r
pi_87883568
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ja dan kan het ook nog. Maar hoe lang had je iets samen dan? En in hoeverre was het serieus etc... Want ik heb een maat van me, en ik geloof dat het daar elke week / maand wel weer een keer uit is. Met dezelfde labiele nazicommandant. :r
6 maanden, redelijk serieus (familie shit erbij)

Omdat het uit het niets kwam voel ik me kut :(
Of niet?
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:40:40 #228
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87883615
Nouja goed wij weten nog minder dan jij op het moment... Je zult wel merken hoe het loopt ? ;)
pi_87883664
Tijd zal het leren idd..
Of niet?
pi_87885659
Dacht dat ik het aardig lekker deed de laatste tijd.. Maar nu is mevrouw uit in haar stad en zit ik thuis.. En de gevoelens van gemis en de angst dat ze een ander ontmoet en daarmee iets uitvreet knagen weer aan me. Bah wat haat ik dit.. |:(
pi_87886832
Hoi. Er is me iets ergs overkomen.

Gisteren ging ik naar de kroeg met de verwachting mijn ex sowieso tegen te komen en dat gebeurde gelukkig helemaal niet.

En toen vanavond ging ik nietsvermoedend naar een feestje, en toen was hij er gewoon wel :o . Voor het eerst dat ik hem zag in twee maanden. En het was echt heel erg kut. Ik voelde me gewoon de hele avond gespannen en probeerde te doen alsof hij er niet was, maar dat ging eigenlijk gewoon niet. Toen verliet hij het feest terwijl hij me recht in de ogen keek in de deuropening. Ik smste hem dat ik het echt extreem kut vond dat hij er was die avond. Ik speelde al de hele avond met de gedachte om hem te smsen of hij weg wilde gaan maar ik durfde niet. Toen smste hij terug dat hij het echt heel moeilijk vond me te negeren omdat er altijd chemie tussen ons is. Toen heb ik hem opgebeld en hebben we echt een uur gebeld terwijl ik voor mijn huis stond. De strekking was dat ik hem echt graag wilde zien omdat ik iemand nodig had/miste die er voor me was voor alle problemen enzo, en dat de seks en intimiteit me veel minder deed/ik dat minder mis. En dat ik hem dus graag wil als persoon die er voor me is. Iets wat hij altijd voor me wilde zijn, ook zonder de intimiteit. Maar toen zei hij dat hij me morgen zou smsen met dat we iets af zouden spreken zsm. Maar na wat praten bleek dat hij dat eigenlijk helemaal niet wilde omdat hij daar helemaal niet klaar voor is en dat hij dat alleen zou doen voor mij. En dat hij bang is dat er iets gebeurd waar hij later spijt van krijg. Zelfs toen ik zei dat dat me dus niets deed maar dat ik gewoon mijn maatje mis en dat terug wilde. Het drong dus tot me door dat dit de allerlaatste keer was voor ooit dat ik hem echt zou spreken en ik wilde dat het voor altijd zou duren ;( . En toen hing hij op terwijl hij me een hele fijne nacht toewenste.

En nu?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tegan op 24-10-2010 03:59:54 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:06:29 #232
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87886944
En nu niks.. Je zegt het zelf al in je post, je mist iemand die er voor je is, je mist niet hem speciaal, je valt wel terug op hem omdat je aan hem gewend bent wat te begrijpen valt maar hij is niet meer de persoon daarvoor. Denk je dat hij nu vrolijk is na een telefoongesprek waarin onderstaand aan bod kwam? :P
quote:
Zou je af willen spreken? Ik mis een luisterend oor. Maar voor de rest niks hoor, knuffelen en dicht tegen elkaar aan liggen en zoenen en sex met jou mis ik niet zo erg hoor!!
Zo zie ik het een beetje, nog los van dat hij er niet klaar voor is. Wel de "lasten" en niet de lusten, zit zelf overigens in een zelfde situatie :')

quote:
De strekking was dat ik hem echt graag wilde zien omdat ik iemand nodig had/miste die er voor me was voor alle problemen enzo, en dat de seks en intimiteit me veel minder deed/ik dat minder mis. En dat ik hem dus graag wil als persoon die er voor me is. Iets wat hij altijd voor me wilde zijn, ook zonder de intimiteit.
Dat was zeker een uitspraak die hij twee maanden geleden heeft gedaan of nog langer geleden toen hij in ieder geval nog een roze bril op had? :*
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:25:27 #233
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_87887474
Frappant.. Ik zit in het zelfde schuitje waarbij het mij niet duidelijk is hoe het nu gaat aflopen.

Heftig gesprek gehad, waarbij ze zei dat ze niet oud met me kon worden en dus duidelijk maakte dat het over was wat betreft relatie. Ze wilde dol graag blijven afspreken en ze hield nog van me. Ze hoopte dat ze me ging missen en dat we vrienden gingen blijven.

Ze heeft echter wel met een ander gezoend onlangs dus het kan op mij ook overkomen als of ze me nog valse hoop zit te geven maar ondertussen mij aan de kant schuift voor die ander. Ansich logisch ook als ik in eerste instantie de gene ben geweest die is vreemd gegaan.

Maar toch heb ik haar altijd geloofd en ben uitgegaan van het goede omdat de chemie altijd aanwezig is geweest ondanks de opgelaten sfeer. We waren hartstikke goed samen

Uiteindelijk is het wel zo dat je krijgt wat je toekomt. Karma is een bitch. Ik ga hier verder ook geen punt meer van maken omdat ik toch al het idee heb dat ze eigenlijk misschien wel enorm kwaad op me is over hoe het laatst gegaan is, maar daar kan ik geen oordeel over doen.

Het is zoals het is. Ik kan blijven analyseren, maar in dit soort situaties gaat het om de feiten. Wilt ze wel of niet afspreken om een dagje leuk te doen? Hoe het in de toekomst er uit ziet blijft gissen. Wellicht kan ze nog een keer naar me glimlachen of is het echt gedaan met de pret. Ik merk het wel als ik haar tegen kom.

Toch wel jammer -O-
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_87887859
Hmm.. dit topic maakt me alleen maar downer..

Proberen om niet aan je ex te denken is zo fucking moeilijk.. Vooral als je gaat slapen/wilt slapen..
Game on!
pi_87888206
Pfff ik weet het gewoon allemaal even niet..

Zoals gezegd mijn ex weer voor het eerst gesproken in 2 maanden...

Het kan echt 2 kanten op, ik ben niet gek en ook ik heb mensenkennis en ik voelde echt nog duidelijk een bepaalde ''spanning'' tussen ons toen ik haar gisteren weer zag.. Ze durfde niet direct naar me toe te komen, vanuit mijn ooghoeken zag ik haar twijfelen maar ze kwam wel naar me toe...

Anders dan onze vorige gesprekken voor onze lange periode van geen contact moest altijd het initiatief van mijn kant komen, ik stelde de vragen hoe het ging, ging altijd over haar. Nu was ook zij eindelijk weer eens geinteresseerd. Toen ik vertelde dat ik op mezelf woonde en echt fanatiek met sport en school bezig was toen raakte ze al helemaal geinteresseerd..

Verder leek al de ''afstand'' die we de afgelopen 2 maanden hebben gecreeerd direct weer helemaal verdwenen :') Ze vertelde me meteen een aantal persoonlijke medische dingen die ze de laatste tijd doormaakt doordat ze flink is afgevallen in korte tijd. Verder ''plaagden'' we elkaar weer een beetje, net als tijdens de relatie, een beetje in de flirtsfeer om het zo maar even te noemen...

Verder was ik vorige week uit, en ze wist waar ik geweest was omdat een vriendin van haar dit had ge sms' t. Tsja wat ik me hier nu bij moet voorstellen weet ik niet, maar de afstand voelde echt zo groot dat ik niet had verwacht dat die meiden onderling nog met me bezig zouden zijn..

Tsja ik weet het niet, misschien moet ik even geinteresseerd in haar blijven doen. Wel rustig aandoen, maar over bijvoorbeeld 2 weekjes eens vragen of het al beter met haar gaat oid. Ik ben iig al blij dat we gewoon nog leuk kunnen praten, terwijl ik misschien bang was dat ze nog boos zou zijn oid...

Anderzijds was het eigenlijk ook weer een heel ''normaal'' gesprek. Ze bleef wel lang staan, en zei niet na 5 minuten nou ik moest maar weer eens gaan, maar toen ze wegging zei ze niet iets in de trend van ''we spreken snel een keer af'' maar zei ze gewoon nou we spreken elkaar wel weer...

Ze is zoo leuk :'(
pi_87888455
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 04:06 schreef Catkiller het volgende:
En nu niks.. Je zegt het zelf al in je post, je mist iemand die er voor je is, je mist niet hem speciaal, je valt wel terug op hem omdat je aan hem gewend bent wat te begrijpen valt maar hij is niet meer de persoon daarvoor. Denk je dat hij nu vrolijk is na een telefoongesprek waarin onderstaand aan bod kwam? :P
[..]

Zo zie ik het een beetje, nog los van dat hij er niet klaar voor is. Wel de "lasten" en niet de lusten, zit zelf overigens in een zelfde situatie :')
[..]

Dat was zeker een uitspraak die hij twee maanden geleden heeft gedaan of nog langer geleden toen hij in ieder geval nog een roze bril op had? :*
Als ik had gezegd dat ik hem keihard wilde neuken had hij meteen opgehangen hoor :+ .

Bovendien mis ik al die andere dingen natuurlijk ook. Alleen ik weet dat hij dat toch helemaal niet wil dus dan ga ik daar ook niet naar vragen ofzo.

En dat heeft hij idd in het begin gezegd. En hij is er nu dan misschien achter gekomen dat hij dat helemaal niet kan omdat er nog steeds gevoelens zijn.

Ik heb er een nachtje over geslapen en het gaat wel ok. Ik vind het fijn om te weten dat hij evenveel moeite heeft met geen contact hebben als ik. Maar ik vind de gedachte dat ik hem nooit meer ga spreken of nooit meer met iets bij hem kan zijn echt heel erg kut. Maarja, wat doe je eraan.
pi_87888491
Ik ga gewoon doen wat ik al de hele tijd doe. Heel druk zijn zodat ik geen tijd heb om aan hem te denken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:19:38 #238
307093 Fellows
Never again.
pi_87888763
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Pfff ik weet het gewoon allemaal even niet..

Zoals gezegd mijn ex weer voor het eerst gesproken in 2 maanden...

Het kan echt 2 kanten op, ik ben niet gek en ook ik heb mensenkennis en ik voelde echt nog duidelijk een bepaalde ''spanning'' tussen ons toen ik haar gisteren weer zag.. Ze durfde niet direct naar me toe te komen, vanuit mijn ooghoeken zag ik haar twijfelen maar ze kwam wel naar me toe...

Anders dan onze vorige gesprekken voor onze lange periode van geen contact moest altijd het initiatief van mijn kant komen, ik stelde de vragen hoe het ging, ging altijd over haar. Nu was ook zij eindelijk weer eens geinteresseerd. Toen ik vertelde dat ik op mezelf woonde en echt fanatiek met sport en school bezig was toen raakte ze al helemaal geinteresseerd..

Verder leek al de ''afstand'' die we de afgelopen 2 maanden hebben gecreeerd direct weer helemaal verdwenen :') Ze vertelde me meteen een aantal persoonlijke medische dingen die ze de laatste tijd doormaakt doordat ze flink is afgevallen in korte tijd. Verder ''plaagden'' we elkaar weer een beetje, net als tijdens de relatie, een beetje in de flirtsfeer om het zo maar even te noemen...

Verder was ik vorige week uit, en ze wist waar ik geweest was omdat een vriendin van haar dit had ge sms' t. Tsja wat ik me hier nu bij moet voorstellen weet ik niet, maar de afstand voelde echt zo groot dat ik niet had verwacht dat die meiden onderling nog met me bezig zouden zijn..

Tsja ik weet het niet, misschien moet ik even geinteresseerd in haar blijven doen. Wel rustig aandoen, maar over bijvoorbeeld 2 weekjes eens vragen of het al beter met haar gaat oid. Ik ben iig al blij dat we gewoon nog leuk kunnen praten, terwijl ik misschien bang was dat ze nog boos zou zijn oid...

Anderzijds was het eigenlijk ook weer een heel ''normaal'' gesprek. Ze bleef wel lang staan, en zei niet na 5 minuten nou ik moest maar weer eens gaan, maar toen ze wegging zei ze niet iets in de trend van ''we spreken snel een keer af'' maar zei ze gewoon nou we spreken elkaar wel weer...

Ze is zoo leuk :'(
Bart serieus waar ben je meee bezig??
Zodra zij weer even geen zin in je heeft en niet antwoord op je smsjes of iets ben je weer bij terug af.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:24:14 #239
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87888833
Fellows, denk eens na hoe jij eerst was :P hehe.

Maar ik voel me ook niet 100%, weet niet of dat nu komt door mijn ex of weet ik veel. Ik denk gewoon wat er om heen draait qua al gedoe wat weer voor veel stress zorgt :{

Vind dat eigenlijk niet leuk want het ging net zo goed met mij.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:33:54 #240
307093 Fellows
Never again.
pi_87888988
Ja en daarom zeg ik het ook :9
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87889160
Je hebt gelijk Fellows ;)

Heb ook niets gestuurd hoor!
En na even nagedacht te hebben over mijn post heb ik ook besloten niets te sturen, ook niet over 2 weken..

Als zij weer contact/meer wil dan neemt ze zelf wel contact met mij op. Anderzijds ben ik degene die fout zat in onze relatie, en misschien is mijn kans haar terug te krijgen groter als ik toch een beetje initiatief toon...
Toen het net uit was heeft ze gezegd dat het tijd nodig had, en dat ze ook rust wou en ik niet achter haar aan moest blijven lopen. Misschien is dat iets waar ik nu zo af en toe nog eens op terugval en waardoor ik misschien toch weer foute hoop krijg....

Maargoed, ik weet dus totaal niet wat haar gevoel nou is na zo' n gesprek als gisteren. Misschien krijg ik vandaag of morgen wel weer een berichtje van haar, maar ga er niet vanuit.
Verbaasde me alleen wel over het feit dat een van haar beste vriendinnen haar had ge sms' t dat ik ook in die kroeg was. Wat is daar het nut van na 4 maanden uit waarvan al 2 geen contact?

Tegen anderen hier kan ik zo goed zeggen wat ze beter wel en niet kunnen doen, maar voormezelf zit dat toch allemaal een stuk lastiger :D
pi_87889389
Mijn vrienden zouden dat ook doen. Niet eens zozeer omdat het me interesseert maar om me te waarschuwen of zodat ik kan beslissen of ik hem tegenkom of niet.

En mensen die je zo af en toe maar spreekt doen het gewoon omdat ze denken dat je het wil weten :+ .
pi_87889577
Hmm beiden niet van toepassing..
Is een van haar beste vriendinnen die ze elke week wel een paar keer spreekt en 3 weken geleden ook nog een weekendje weg mee is geweest, daarnaast was mijn ex die avond uit in rotterdam en had de vriendin in kwestie die middag nog op haar WWW op hyves gereageerd met veel plezier vanavond, ze wist dus dat mijn ex die avond niet in dezelfde kroeg zou komen...

Maargoed ik weet niet wat ik er eigenlijk wel achter wil zoeken, maar gisteren voelde het als een hele opsteker dat ze het onderling nog wel over me hebben. Terwijl ik ook wel weet dat er hoogstwaarschijnlijk helemaal niets achter zit
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:10:01 #244
307093 Fellows
Never again.
pi_87889659
Dat doen meisjes nou eenmaal je moet er niks achter zoeken want je zult niks vinden. :P
pi_87891423
Bartinhoo, niet te veel achter zoeken nee. Een vriendin van mij zou het me ook laten weten als mijn ex ergens zou zijn. En daar zou niks achter zitten.

Ik probeer me een beetje in de situatie te verplaatsen ook al ken ik jouw ex helemaal niet. Wij weten verder ook niet wat er allemaal is gebeurd.

Met mij gaat het verder prima. Verder geen contact met gehad met mijn ex, maar die ruzie is in ieder geval uit de lucht wat me goed doet. En gisteren een leuke jongen ontmoet, beetje gesms't, niks bijzonders. Maar ik dacht steeds: Hij is veel spontaner dan *ex* etc. haha :D
pi_87892229
Ik ben echt helemaal gebroken..

Soms vraag ik me af of ik nu zo slap ben, of dat ik slecht omga met alles, of dat ik gewoon de hele bak leeg moet eten wat betreft het verdriet..

Ik meldde me vanochtend aan op msn, en binnen 10 seconden kwam ook mijn ex online. Eerst nog een tijdje afgewacht, maar toen kwam een gedachte naar boven van iets dat ik al een tijdje aan mezelf wil veranderen. Ik wil eens wat spontaner worden, en niet over alles zo diep nadenken..

Dus ik dacht ach schijt, ik spreek haar ff aan hoe het gisteravond was. Kreeg wel leuk en aardig antwoord, maar ook vrij zakelijk en kort. Ik stelde weer de vragen, zij gaf leuk antwoord maar aan het einde van het gesprek kwam ik erachter dat ik eigenlijk alles wist wat zij gaat doen en gedaan heeft, maar andersom niets heb kunnen vertellen...

Vervolgens kreeg ik nog een smiley en daarna is ze een half uur later offline gegaan zonder doei te zeggen.. Ik voel me nu echt weer even als 4 maanden geleden. Ik boei haar geen reet meer, ze is niet meer geinteresseerd in me. Als ik nu terugdenk aan onze weekendjes weg dan breek ik, hoe kan zoiets zo omslaan in iemands hoofd...

Voel me zo uitgekotst/ ingeruild terwijl ze niet eens een nieuwe relatie nog heeft. Ze doet aardig, maar niet geinteresseerd. Was ze maar woest op me oid, dan wist ik iig dat ze nog diepere gevoelens heeft.

Hoezo moet ik nu weer totaal geen kans meer maken. Mensen om mij heen die vreemd zijn gegaan voor de neus van hun ex, die hun ex openbaar belachelijk maakten etc etc. Allemaal hebben ze inmiddels een tweede kans gekregen, en ik niet. Wat een zelfmedelijden heb ik nu zeg.
Morgen eerste tentamen maar ik heb er nu echt schijt aan. Kan me niet eens concentreren... -O-
pi_87892817
Voor haar is het gewoon helemaal over.. ze is niet echt geïnteresseerd en ze heeft die afgelopen 2 maanden ook geen contact met je opgenomen. Wordt toch tijd om te accepteren dat het écht niet meer goed komt. En daar kan je heel verdrietig over zijn etc. maar veel van je posts laten ook zien dat ze eigenlijk niet eens goed bij je paste. Mis je niet gewoon een meisje die van je houdt? Dus niet persé je ex. Is misschien ook moeilijk omdat zij je eerste echt vriendin was. Ik denk echt dat je volgende relatie een stuk beter zal lopen omdat je nu ook meer weet wat je wel en niet zoekt in een meid.
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:45:10 #248
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87894493
Het lijkt wel de tijd van het jaar weer.. :9 is dat standaard dat je na 2 maanden die terugvallen hebt? :9

Men hoofd en hart stoeien nog een hoop... Droom toch bijna elke nacht over haar. Men verstand zegt dat het beter is om er niet te veel op te hopen maar ik struikel te veel over men hart. En als ik dan die dingen hier lees, dat het toch "fijn" is om je ex te laten weten dat je er nog steeds mee zit, niet alsof ik er niks meer om geef.

Lastig.

en dan hoor ik nu Wonderwall van Oasis, dat nummer werd gespeeld tijdens de zomerfeesten waar ik was met men vrienden. Heb toen (was dronken :+ ) mijn vriendin opgebeld en het hardop meegezonden. [/herinnering-zwijmel]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 32% gewijzigd door Cocktailprikker op 24-10-2010 14:17:14 ]
pi_87895319
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef melanie_x het volgende:
Voor haar is het gewoon helemaal over.. ze is niet echt geïnteresseerd en ze heeft die afgelopen 2 maanden ook geen contact met je opgenomen. Wordt toch tijd om te accepteren dat het écht niet meer goed komt. En daar kan je heel verdrietig over zijn etc. maar veel van je posts laten ook zien dat ze eigenlijk niet eens goed bij je paste. Mis je niet gewoon een meisje die van je houdt? Dus niet persé je ex. Is misschien ook moeilijk omdat zij je eerste echt vriendin was. Ik denk echt dat je volgende relatie een stuk beter zal lopen omdat je nu ook meer weet wat je wel en niet zoekt in een meid.
Dat besef ik, en ik dacht dat ik dit al had geaccepteerd maar nu blijkt dat er ergens in een hoekje nog wat verstopte hoop zat...

Tja ik denk dat ik gewoon de vrouwelijke aandacht heel erg mis, al mis ik natuurlijk op sommige vlakken ook wel mijn ex. Als ik haar zoals gisteren spreek dan denk ik diep van binnen god wat zou ik je graag lekker beetpakken en knuffelen :{
Maar rationeel weer ik ook wel, dat er ook bij een nieuwe kans wel weer een moment zal komen waarbij ik denk '' ik kan niet eeuwig met haar doorgaan''...

Verder denk ik inderdaad dat ik ook wel een beetje ''een vriendin'' mis. Gewoon lekker op zondag truttige dingen doen zoals wandelen, shoppen of gewoon ff een dagje weg ik mis het behoorlijk. Sowiezo de vrouwelijke aandacht, waar ik nooit echt veel van heb gehad. Ik weet dat meiden mij over het algemeen vaak als een geschikte potentiele vriend zien, ( no offence :* ), maar echt veel vrouwelijke aandacht heb ik mijn hele leven ( behalve van mijn ex ) echt nooit gehad..

Lichamelijk ben ik tegen de 2 meter, best breed dat schrikt best af denk ik soms, verder ben ik zelf tegen mensen en vooral meiden die ik niet (goed) ken erg nors, een beetje een ''blijf van mijn lijf'' / onbereikbare houding. Ik hoop echt dat ik dit weet te veranderen, want als ik mijzelf op deze manier blijf gedragen dan kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik weer een nieuwe relatie heb....
Daarnaast ben ik al best onzeker, en het idee dat er nu een meisje rondloopt die me voor geen goud als vriend wil draagt daar niet echt in positieve zin aan bij, al weet ik ook wel dat ik dit zelf heb gecreeerd...
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:17:01 #250
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87895696
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat besef ik, en ik dacht dat ik dit al had geaccepteerd maar nu blijkt dat er ergens in een hoekje nog wat verstopte hoop zat...

Tja ik denk dat ik gewoon de vrouwelijke aandacht heel erg mis, al mis ik natuurlijk op sommige vlakken ook wel mijn ex. Als ik haar zoals gisteren spreek dan denk ik diep van binnen god wat zou ik je graag lekker beetpakken en knuffelen :{
Maar rationeel weer ik ook wel, dat er ook bij een nieuwe kans wel weer een moment zal komen waarbij ik denk '' ik kan niet eeuwig met haar doorgaan''...

Verder denk ik inderdaad dat ik ook wel een beetje ''een vriendin'' mis. Gewoon lekker op zondag truttige dingen doen zoals wandelen, shoppen of gewoon ff een dagje weg ik mis het behoorlijk. Sowiezo de vrouwelijke aandacht, waar ik nooit echt veel van heb gehad. Ik weet dat meiden mij over het algemeen vaak als een geschikte potentiele vriend zien, ( no offence :* ), maar echt veel vrouwelijke aandacht heb ik mijn hele leven ( behalve van mijn ex ) echt nooit gehad..

Lichamelijk ben ik tegen de 2 meter, best breed dat schrikt best af denk ik soms, verder ben ik zelf tegen mensen en vooral meiden die ik niet (goed) ken erg nors, een beetje een ''blijf van mijn lijf'' / onbereikbare houding. Ik hoop echt dat ik dit weet te veranderen, want als ik mijzelf op deze manier blijf gedragen dan kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik weer een nieuwe relatie heb....
Daarnaast ben ik al best onzeker, en het idee dat er nu een meisje rondloopt die me voor geen goud als vriend wil draagt daar niet echt in positieve zin aan bij, al weet ik ook wel dat ik dit zelf heb gecreeerd...
Het enige wat ik denk dat een goed idee is voor jou om aan te werken is jezelf meer beschikbaar maken tegenover meisjes en mensen in het algemeen. Ben je uit nature extravert of introvert?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')