quote:6 maanden, redelijk serieus (familie shit erbij)Op zondag 24 oktober 2010 00:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke ja dan kan het ook nog. Maar hoe lang had je iets samen dan? En in hoeverre was het serieus etc... Want ik heb een maat van me, en ik geloof dat het daar elke week / maand wel weer een keer uit is. Met dezelfde labiele nazicommandant.
quote:Zo zie ik het een beetje, nog los van dat hij er niet klaar voor is. Wel de "lasten" en niet de lusten, zit zelf overigens in een zelfde situatieZou je af willen spreken? Ik mis een luisterend oor. Maar voor de rest niks hoor, knuffelen en dicht tegen elkaar aan liggen en zoenen en sex met jou mis ik niet zo erg hoor!!
quote:Dat was zeker een uitspraak die hij twee maanden geleden heeft gedaan of nog langer geleden toen hij in ieder geval nog een roze bril op had?De strekking was dat ik hem echt graag wilde zien omdat ik iemand nodig had/miste die er voor me was voor alle problemen enzo, en dat de seks en intimiteit me veel minder deed/ik dat minder mis. En dat ik hem dus graag wil als persoon die er voor me is. Iets wat hij altijd voor me wilde zijn, ook zonder de intimiteit.
quote:Als ik had gezegd dat ik hem keihard wilde neuken had hij meteen opgehangen hoorOp zondag 24 oktober 2010 04:06 schreef Catkiller het volgende:
En nu niks.. Je zegt het zelf al in je post, je mist iemand die er voor je is, je mist niet hem speciaal, je valt wel terug op hem omdat je aan hem gewend bent wat te begrijpen valt maar hij is niet meer de persoon daarvoor. Denk je dat hij nu vrolijk is na een telefoongesprek waarin onderstaand aan bod kwam?
[..]
Zo zie ik het een beetje, nog los van dat hij er niet klaar voor is. Wel de "lasten" en niet de lusten, zit zelf overigens in een zelfde situatie
[..]
Dat was zeker een uitspraak die hij twee maanden geleden heeft gedaan of nog langer geleden toen hij in ieder geval nog een roze bril op had?![]()
quote:Bart serieus waar ben je meee bezig??Op zondag 24 oktober 2010 09:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Pfff ik weet het gewoon allemaal even niet..
Zoals gezegd mijn ex weer voor het eerst gesproken in 2 maanden...
Het kan echt 2 kanten op, ik ben niet gek en ook ik heb mensenkennis en ik voelde echt nog duidelijk een bepaalde ''spanning'' tussen ons toen ik haar gisteren weer zag.. Ze durfde niet direct naar me toe te komen, vanuit mijn ooghoeken zag ik haar twijfelen maar ze kwam wel naar me toe...
Anders dan onze vorige gesprekken voor onze lange periode van geen contact moest altijd het initiatief van mijn kant komen, ik stelde de vragen hoe het ging, ging altijd over haar. Nu was ook zij eindelijk weer eens geinteresseerd. Toen ik vertelde dat ik op mezelf woonde en echt fanatiek met sport en school bezig was toen raakte ze al helemaal geinteresseerd..
Verder leek al de ''afstand'' die we de afgelopen 2 maanden hebben gecreeerd direct weer helemaal verdwenenZe vertelde me meteen een aantal persoonlijke medische dingen die ze de laatste tijd doormaakt doordat ze flink is afgevallen in korte tijd. Verder ''plaagden'' we elkaar weer een beetje, net als tijdens de relatie, een beetje in de flirtsfeer om het zo maar even te noemen...
Verder was ik vorige week uit, en ze wist waar ik geweest was omdat een vriendin van haar dit had ge sms' t. Tsja wat ik me hier nu bij moet voorstellen weet ik niet, maar de afstand voelde echt zo groot dat ik niet had verwacht dat die meiden onderling nog met me bezig zouden zijn..
Tsja ik weet het niet, misschien moet ik even geinteresseerd in haar blijven doen. Wel rustig aandoen, maar over bijvoorbeeld 2 weekjes eens vragen of het al beter met haar gaat oid. Ik ben iig al blij dat we gewoon nog leuk kunnen praten, terwijl ik misschien bang was dat ze nog boos zou zijn oid...
Anderzijds was het eigenlijk ook weer een heel ''normaal'' gesprek. Ze bleef wel lang staan, en zei niet na 5 minuten nou ik moest maar weer eens gaan, maar toen ze wegging zei ze niet iets in de trend van ''we spreken snel een keer af'' maar zei ze gewoon nou we spreken elkaar wel weer...
Ze is zoo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Cocktailprikker op 24-10-2010 14:17:14 ]
quote:Dat besef ik, en ik dacht dat ik dit al had geaccepteerd maar nu blijkt dat er ergens in een hoekje nog wat verstopte hoop zat...Op zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef melanie_x het volgende:
Voor haar is het gewoon helemaal over.. ze is niet echt geïnteresseerd en ze heeft die afgelopen 2 maanden ook geen contact met je opgenomen. Wordt toch tijd om te accepteren dat het écht niet meer goed komt. En daar kan je heel verdrietig over zijn etc. maar veel van je posts laten ook zien dat ze eigenlijk niet eens goed bij je paste. Mis je niet gewoon een meisje die van je houdt? Dus niet persé je ex. Is misschien ook moeilijk omdat zij je eerste echt vriendin was. Ik denk echt dat je volgende relatie een stuk beter zal lopen omdat je nu ook meer weet wat je wel en niet zoekt in een meid.
quote:Het enige wat ik denk dat een goed idee is voor jou om aan te werken is jezelf meer beschikbaar maken tegenover meisjes en mensen in het algemeen. Ben je uit nature extravert of introvert?Op zondag 24 oktober 2010 14:07 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat besef ik, en ik dacht dat ik dit al had geaccepteerd maar nu blijkt dat er ergens in een hoekje nog wat verstopte hoop zat...
Tja ik denk dat ik gewoon de vrouwelijke aandacht heel erg mis, al mis ik natuurlijk op sommige vlakken ook wel mijn ex. Als ik haar zoals gisteren spreek dan denk ik diep van binnen god wat zou ik je graag lekker beetpakken en knuffelen![]()
Maar rationeel weer ik ook wel, dat er ook bij een nieuwe kans wel weer een moment zal komen waarbij ik denk '' ik kan niet eeuwig met haar doorgaan''...
Verder denk ik inderdaad dat ik ook wel een beetje ''een vriendin'' mis. Gewoon lekker op zondag truttige dingen doen zoals wandelen, shoppen of gewoon ff een dagje weg ik mis het behoorlijk. Sowiezo de vrouwelijke aandacht, waar ik nooit echt veel van heb gehad. Ik weet dat meiden mij over het algemeen vaak als een geschikte potentiele vriend zien, ( no offence), maar echt veel vrouwelijke aandacht heb ik mijn hele leven ( behalve van mijn ex ) echt nooit gehad..
Lichamelijk ben ik tegen de 2 meter, best breed dat schrikt best af denk ik soms, verder ben ik zelf tegen mensen en vooral meiden die ik niet (goed) ken erg nors, een beetje een ''blijf van mijn lijf'' / onbereikbare houding. Ik hoop echt dat ik dit weet te veranderen, want als ik mijzelf op deze manier blijf gedragen dan kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat ik weer een nieuwe relatie heb....
Daarnaast ben ik al best onzeker, en het idee dat er nu een meisje rondloopt die me voor geen goud als vriend wil draagt daar niet echt in positieve zin aan bij, al weet ik ook wel dat ik dit zelf heb gecreeerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |