quote:Precies ook mijn gedachten.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Chanson het volgende:
Ook hier weer een kleine dip. Had voordat ik haar had verwijdert gelezen dat ze naar een gaaf feest gaat. Dat feest is dus vandaag. 2 van mijn vrienden gaan ook. Vroegen zelfs of ik nog mee ging. Het feest is heel leuk maar het is pas 4 weken uit en ik wil haar daar echt niet zien. Wil niet eens weten dat ze daar is. Het gevoel dat 'zij gelukkiger is zonder mij' maakt me bang en laat me niet los. Was ik zo slecht?
quote:Ik kan me voorstellen dat je nog niet toe bent om haar weer tegen te komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Chanson het volgende:
Ook hier weer een kleine dip. Had voordat ik haar had verwijdert gelezen dat ze naar een gaaf feest gaat. Dat feest is dus vandaag. 2 van mijn vrienden gaan ook. Vroegen zelfs of ik nog mee ging. Het feest is heel leuk maar het is pas 4 weken uit en ik wil haar daar echt niet zien. Wil niet eens weten dat ze daar is. Het gevoel dat 'zij gelukkiger is zonder mij' maakt me bang en laat me niet los. Was ik zo slecht?
quote:Zo'n romanticus ben ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Jolene22 het volgende:
Probeer niet je eigenwaarde bij je ex vandaan te halen heh. Dat het met je ex niet lukte en dat ze gelukkiger is zonder jou zegt niet dat jij niet net zo gelukkig kan worden zonder haar.
Ik ben dan ook nog zo'n hopeloze romanticus die denkt dat als je echt bij elkaar hoort en je elkaar treft op een moment waarin je er nog niet klaar voor bent, je later toch wel weer bij elkaar komt. Als je er wel aan toe bent. En als het echt die ene voor jou was.
quote:Wat een kutsmoes.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Afgelopen zondag heb ik met mijn ex gebeld na een wazig smsje van hem waarin hij me feliciteerde. Ik schrok even want ik dacht dat ie van een vriendin had gehoord dat ik een hele avond met iemand anders aan het feesten was geweest (was best romantisch) en hij dacht dat ik een nieuwe relatie had. Bleek niet zo te zijn, hij had zich vergist in mijn verjaardag en dacht dat ik jarig was. Apart om te vergeten dat ik 4 maanden geleden jarig was maargoed. Om erachter te komen waarom hij me feliciteerde en eventueel wat recht te zetten heb ik hem daarom even gebeld, ik had geen zin in een scene per sms.
quote:Tja het kan heel goed een smoes zijn, dat denk ik eigenlijk ook. Maarja, hij is ook maar een mens, ik hoop dat ie zich er beter door voelt. Het is trouwens niet dat we helemaal geen contact hebben, ik heb hem uitgenodigd voor mijn halloweenfeest en hij komt dan ook gewoon.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes.
Maar ja, op sommige momenten grijp je elke kans aan die je plausibel lijkt (maar het natuurlijk niet is) om contact op te nemen met hem of haar. Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Na 5x lezen snap ik hem.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:16 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex smst me allemaal welterusten midden in de nacht etc. En als ik dat doe dan zegt hij dat ik dat niet moet doen omdat hij nog steeds 100% achter zijn beslissing staat.
It's good to laugh about it because it is actually really sad.
quote:23.45%Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Self-Catering het volgende:
Als je relatie "out of the blue" uit gaat en je spreekt samen af om in de toekomst nog af te spreken (eerste afspraak staat alweer) Hoe groot is de kans dat je dan weer samen komt?
quote:Ja, echt bij mij wel. Geen ruzies niets. Vrijdagavond lieve smsjes, zaterdag uit. En nee, niet vreemd gegaan oid.Op zondag 24 oktober 2010 00:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja...
Laat hem nog even dicht dan
[..]
23.45%![]()
Een relatie gaat nie "out of the blue" uit...![]()
quote:22Op zondag 24 oktober 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh dan heb je zon labiele te pakken? hoe oud ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |