quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar zelfs Limmel heeft zijn charmesNostalgie
Ik kom over het algemeen alleen in de Dorpstraat, Akersteenweg en de Einsteinstraat in Heer. Daar zijn mij eigenlijk niet echt veranderingen opgevallen in de laatste jaren. Eyldergaard kom ik nooit
Vergeet Oostermaas niet....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:04 schreef Monco10 het volgende:
Malberg, Mariaberg, Blauwdorp en Bosscherveld zijn verpauperd
Dat valt echt reuze mee, ik zou nergens anders willen wonenquote:
Dat heet al jaren weer Wittevrouwenveld en is sinds de sloop van de Electrobuurt een stuk minder verpauperdquote:
Nah ok, iets specifieker dan, Jeruzalemweg 1quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
TT
Daarnaast Limmel en nostalgie in 1 zin... Wat is er nostalgisch aan dan? Dat de kinderen van 6 je met bakstenen om de oren slingeren?
Ik ben nu heel blij met de Tongersestraat
Maas 212 ftwquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nah ok, iets specifieker dan, Jeruzalemweg 1
Geul 302/305quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Maas 212 ftwWaarschijnlijk al gevraagd maar was je ook op het lustrum?
Geulquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geul 302/305Was niet op het lustrum, jij wel?
Superdeluxe Geulquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:18 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Geulwat een luxe, veels te grote kamers!
Lustrum was zeker vetstiekem ook heul dronken geworden
Volgend jaar zoveel-jarig bestaan Amphitryon dus dan ga ik ook weer!
PS: waarom 2 kamers? je huidige vriend/man daar leren kennen
Oh,om die mooie grote op dat grasveld huilt mijn hart nog steeds als ik daar langs komquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik woon nu 16 jaar in de Eyldergaard. Ik merk niet echt iets dat de buurt veranderd. Behalve dan de bomen die verdwenen zijn.
In het grootste gedeelte van de doorgaande straten van de Eyldergaard. De bomen zouden geparkeerde auto's beschadigen. Nu zijn er nieuwe geplant, kleintjes. Het duurt dus nog wel een tijdje voordat het er weer goed uitziet. De grote boom is bij een storm gesneuveld.quote:
Dit is in verschillende wijken gebeurd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In het grootste gedeelte van de doorgaande straten van de Eyldergaard. De bomen zouden geparkeerde auto's beschadigen. Nu zijn er nieuwe geplant, kleintjes. Het duurt dus nog wel een tijdje voordat het er weer goed uitziet. De grote boom is bij een storm gesneuveld.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik woon nu 16 jaar in de Eyldergaard. Ik merk niet echt iets dat de buurt veranderd. Behalve dan de bomen die verdwenen zijn.
Met die storm is wel meer gesneuveld... Ik heb nog een stuk dak voorbij zien komen toen. Jammer van de bomen trouwens, de bomen bij ons zijn 7 jaar oud nu. Ben heel benieuwd hoe het er over tien jaar uit zal zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:52 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit is in verschillende wijken gebeurd.
Wittevrouwenveld, Oostermaas.... Ik haal het door elkaar. Oostermaas is dan de naam van de begraafplaats?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat heet al jaren weer Wittevrouwenveld en is sinds de sloop van de Electrobuurt een stuk minder verpauperd
quote:
quote:
Oostermaas was een tijdlang de officiële naam van het WVV, maar dat is nooit echt aangeslagen. De begraafplaats heet inderdaad ook zoquote:Op zondag 17 oktober 2010 08:00 schreef Frishe het volgende:
[..]
Wittevrouwenveld, Oostermaas.... Ik haal het door elkaar. Oostermaas is dan de naam van de begraafplaats?
En de Heeg kan ik toch niet verpauperd noemen.... Ben daar 4 jaar dagelijks geweest en buiten dat het een doolhof is, is er weinig mis mee.
HIer kijken we toch niet meer van op?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe nee de Heeg is een keurige buurt:
Nou, vanmiddag bij de voordeur:
[ afbeelding ]
En in de straat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar past nog wel een hoogwerker bij![]()
[ afbeelding ]
Up we go!
[ afbeelding ]
Hallooooo is daar iemand???
[ afbeelding ]
Ze kwamen amper door de verduisterende lagen heen van buiten, er hingen dichte lamellen, gordijnen, en plastick![]()
[ afbeelding ]
En toen was er licht![]()
[ afbeelding ]
Echt, op klaarlichte dag deed dat licht gewoon pijn aan je ogen![]()
En daar was de wietversnipperaar:
[ afbeelding ]
Dag wiet!
[ afbeelding ]
En vegen maar...
[ afbeelding ]
Tis jammer dat ik het niet durfde om tussen de agenten door een foto te maken van de plantage zelf, dat was echt een apart gezicht zeg
Nou, tis voor mij voor het eerst dat dr bij mn buurman een plantage weggehaald wordt, voor jou wss niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
HIer kijken we toch niet meer van op?
Dr naastquote:
quote:Hennep in woning Maastricht
In een huis aan de Maastrichtse Amfoorstraat heeft de politie zondagmiddag een hennepplantage gevonden.
Er stonden ruim 500 planten. De stroom was illegaal afgetapt. Tegen de 44-jarige bewoner is proces-verbaal opgemaakt.
Dawasniediebijmijquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
[..]
Niet bij de buren nee, maar wel al vaker van 'dichtbij' meegemaakt :pquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, tis voor mij voor het eerst dat dr bij mn buurman een plantage weggehaald wordt, voor jou wss niet?
Je zult die buurt niet meer herkennen. Bewust verpauperd, staat ook op de nominatie voor sloop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef Cherna het volgende:
Hoe is het in Caberg rondom Henry Jonaslaan. Ik ben er geboren 1964 en tot mijn vijfde jaar gewoond. Nu woon ik in Gemert en ben er nooit meer geweest.
Ik weet dat ze er zijn, maar ik zou er toch zeker nog van opschrikken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
HIer kijken we toch niet meer van op?
Hee, toffe foto Roelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat merkte ik een uurtje geleden idd
[ afbeelding ]
Crap, niet gezien, wie waren dr nog meer?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:43 schreef numero_uno het volgende:
Hendig sjoene foto
Iemand gister P&W gezien? Onze nieuwe burgemeester was erbij!
Door de andere gasten ben ik snel afgehaakt... Straks ff het gedeelte met Onno terugkijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:43 schreef numero_uno het volgende:
Hendig sjoene foto
Iemand gister P&W gezien? Onze nieuwe burgemeester was erbij!
geen idee, zapte er ook langs toen hij net aan het woord was. T ging trouwens ook veel over Antonie Kamerling omdat hij volgens mij de broer is van Isa Hoesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, niet gezien, wie waren dr nog meer?
Otto was er dus, buiten hem was Agnes Jongerius (FNV), de hoofdredactrice van Opzij was er en nog iemand.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
geen idee, zapte er ook langs toen hij net aan het woord was. T ging trouwens ook veel over Antonie Kamerling omdat hij volgens mij de broer is van Isa Hoes
het is kutweer! en voor de verandering weer eens een ambulance door de straat...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Otto was er dus, buiten hem was Agnes Jongerius (FNV), de hoofdredactrice van Opzij was er en nog iemand.
Wat een weer vandaag overigens
haha, dan bij mij ook netquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef numero_uno het volgende:
[..]
het is kutweer! en voor de verandering weer eens een ambulance door de straat...
Ik werk op de Akerstraatquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
haha, dan bij mij ook net, woon jij ook in Wijck?
en weer 1quote:
quote:Bij Charly?
quote:
quote:Ik zag je al niet bij Daan Smits werken of bij het inbouwcentre van SoetersOp donderdag 21 oktober 2010 10:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Niet direct bij hem maar is idd Algemeen Directeur
Daarnaast iedereen een goedemorgen! Het is weer topweer!
quote:Waar wil je zitten ?Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kan echt niet wachten om te verhuizennu nog woonruimte alleen
quote:tja ik zit ook binnenOp donderdag 21 oktober 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag je al niet bij Daan Smits werken of bij het inbouwcentre van Soeters
Het is echt superweer, strak blauw... En ik zit binnen
quote:Of bij CarpetlandOp donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
tja ik zit ook binnenwel een glazen pui zodat ik naar het mooie weer kan kijken
Daarnaast had ik ook nog bij de Zorgwinkel kunnen werken
quote:heb nog geen weet van goede of slechte buurten ofzo eigenlijk en ben daar dan nog niet heel moeilijk in eigenlijk
quote:wat ga je studeren?Op donderdag 21 oktober 2010 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nog geen weet van goede of slechte buurten ofzo eigenlijk en ben daar dan nog niet heel moeilijk in eigenlijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MA forensica, criminologie en rechtspleging
quote:Ze kan ook eens een keer met mij op stap gaan... beland je gegarandeerd in de molenOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je een rondleiding wil op ons kantoor geef je maar een gil
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ze kan ook eens een keer met mij op stap gaan... beland je gegarandeerd in de molen
quote:lijkt me zeker interessantOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je een rondleiding wil op ons kantoor geef je maar een gil
quote:Veel bier drinkenOp donderdag 21 oktober 2010 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt me zeker interessant![]()
Numero wat houdt met jou.op stap dan in?:p
quote:Wat betaal je voor belediging van een ambtenaar? Hoorde dat ze daar 500¤ van wilden maken (of hebben gemaakt?).Op donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef numero_uno het volgende:
Veel bier drinkenMaar de vorige keer met mn zatte harses een pet van een agent afgepakt en een foto laten maken. Hij kon er niet om lachen... PV gekregen wegens openbare dronkenschap, hij wou er eerst nog belediging van ambtenaar in functie van maken. Die kreeg een vriend van me omdat hij zei dat ie nog nooit een ambtenaar had zien werken
wel gezellig met zn 2'en onderaan de St Pieter opt bureau.
Daarnaast, wat is je budget voor een kamer en voor hoe lang?
quote:was niet stoer bedoeld hoorOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Heel stoer![]()
Ik denk dat ze beter bij mij langs kan komen een keer
quote:geen idee wat ie heeft gekregen eigenlijjk...Op donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat betaal je voor belediging van een ambtenaar? Hoorde dat ze daar 500¤ van wilden maken (of hebben gemaakt?).
quote:Bij mij thuis was t zondag ook nog wel interessant geweestOp donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
was niet stoer bedoeld hoor
gewoon domme actie, maar wel lol gehad met zn tweeen.
jouw optie is beter lijkt me dan
quote:Wij ook blijOp donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef feesbeeest het volgende:
Maastricht woon liever in schilderswijk
quote:Dat jij die zin begreep...
quote:Ik heb een dochter van zes, ben kleuters gewend
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van zes, ben kleuters gewend
quote:Het was in 2009 220¤, maar toen is het verhoogd naar (ik meen) 400¤. Een grapje uithalen met oom agent kan best leuk zijn, maar met die bedragen... Maar daarom was ik dus benieuwd.Op donderdag 21 oktober 2010 11:55 schreef numero_uno het volgende:
geen idee wat ie heeft gekregen eigenlijjk...
quote:zal het hem es navragenOp donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Het was in 2009 220¤, maar toen is het verhoogd naar (ik meen) 400¤. Een grapje uithalen met oom agent kan best leuk zijn, maar met die bedragen... Maar daarom was ik dus benieuwd.
quote:YAY
quote:Whahahahahahahahaah geniaal!Op donderdag 21 oktober 2010 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus ik sta daar te zwaaien als een gek, maar niks hoor....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaah geniaal!
Ik zit helemaal bovenin!
Maar mss volgende keer gewoon ff bellen naar de zaak en zwaai zwaai roepen, dan kijk ik gelijk![]()
quote:Je wist meteen welk pand je moest hebben van achteren?Op donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Moest ff de stad in en kwam daar langs, dus kon 't niet laten om ff een fotootje te maken.
quote:Na je foto van vanmorgen wist ik 't wel redelijk zekerOp donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wist meteen welk pand je moest hebben van achteren?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na je foto van vanmorgen wist ik 't wel redelijk zeker.
quote:Halfuurtje geleden.Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat was je er dan, net echt he, want zo lang heb ik de gordijnen nog niet dicht, ik zat echt te smelten in de zon
quote:Whehehe.
quote:Tja het was een vroegertje maar met alle rust op kantoor zitten alle achterstallige admi wegwerken is ook echt een aanraderOp vrijdag 22 oktober 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG wat voor een tijdstip is dat zeg?
Ik vond het ook best lekker, niet gek dat het vandaag minder koud is met dat wolkendek though, gisteren hadden we open lucht![]()
Ik zal zo weer es een foto maken
quote:Oh dat is wel relaxed ja, heb je altijd flexibele werktijden?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Tja het was een vroegertje maar met alle rust op kantoor zitten alle achterstallige admi wegwerken is ook echt een aanraderDaarnaast als ik eenmaal wakker ben kan ik domweg niet meer slapen...
Nog een voordeel is dat mijn collegae om 12:00 komen en ik dus lekker weg kan
quote:We ruilen altijd, 1x in de 3 weken heb je vroege shift. Dan wordt de tijd bepaald dat de eerste jobpers de hort op moeten. Zoals vanochtend 06:00 maar 'normaal' is 09:00. Late shift begint om 12:00 tot minimaal 19:00Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is wel relaxed ja, heb je altijd flexibele werktijden?
quote:Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sportenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:32 schreef JL... het volgende:
Ik zou direct contact met de eigenaar willen, om de bemiddelingskosten uit te schakelen.
Verder ben ik best bereid om iemand hier een beloning te geven, wanneer hij of zij mij een goede ruimte weet te bezorgen.
Ik verkies de westkant omdat al mijn familie/vrienden aan deze kant wonen, mijn sportschool er ligt, en ik altijd aan deze kant van de Maas heb gewoond.
quote:Ik ben net zo erg hoor... Het idee dat ik elke morgen eerst de Maas over moet om te gaan werkenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sporten
quote:Ik zou graag in Sint Pieter wonen, lekker aan de maas (bij de jachthaven naast de Kenedybrug). Vooralsnog ben ik erg blij met mijn stekkie in Wijck.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:Ik heb aan beide kanten van de Maas gewerkt en hoef m nu net niet over.
Maar ik zou niet aan de westkant willen wonen hoor.
Eastside
quote:Je kan lullen wat je wil maar als je net zoals ik versnellingen hebt die vastzitten dan is het een ellende om elke dag die brug over te komenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je heel die Maas over moet steken als je wil gaan sporten
quote:Echt wel!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
In Wyck kon ik gratis wonen maar ik wilde niet![]()
Ik ben heel blij met mijn appartement in de Heeg, mooier wandelen dan daar kun je nergens
quote:Dat is zo ver weg van alles.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
In Wyck kon ik gratis wonen maar ik wilde niet![]()
Ik ben heel blij met mijn appartement in de Heeg, mooier wandelen dan daar kun je nergens
quote:Erg warm
quote:Dat is wel fijn; het punt is dat ik in het Centrum studeer en dat ik werk in Randwyck (bijna in de Heeg). Ik woon nu eigenlijk precies in het midden van beide dus dat is lekker handig.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben met de bus in 8 minuten op mn werk, das echt de moeite niet. Boodschappen rij ik met kar en al tot in mn keuken.
En als ik uren wil wandelen hoef ik maar 5 minuutjes te lopen voor ik in het open veld sta en de honden los kunnen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Erg warm, meer zeg ik niet
![]()
Ben gesteld op mijn Fok! privacy
quote:Jij werkt op de Akkersteenweg als ik mij niet vergis?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zit ik echt op een steenworp afstand van je nu!
quote:Je vergist jeOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Jij werkt op de Akkersteenweg als ik mij niet vergis?
quote:Boven die broodjeszaak?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:54 schreef numero_uno het volgende:
* numero_uno woont heerlijk vlakbij alles!
[ afbeelding ]
quote:Boven de Cuyp
quote:Op welke faculteit ga je studeren? In het centrum of op de medische faculteit. Dat zorgt namelijk voor andere antwoordenOp zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En me ingeschreven bij kamerburo, wat zijn nu do's en don;ts qua buurten?
quote:Do's:Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En me ingeschreven bij kamerburo, wat zijn nu do's en don;ts qua buurten?
quote:binnenstad (rechten) en ik begin per februari al maar staan ook wel kamer met 1 of 0 reacties dusja probeer t toch maarOp zondag 24 oktober 2010 17:06 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Op welke faculteit ga je studeren? In het centrum of op de medische faculteit. Dat zorgt namelijk voor andere antwoorden.
quote:Berg... waar je nog maar 30km/pu magOp maandag 25 oktober 2010 00:14 schreef RockLimbo het volgende:
Haha leuk topic!
Woon zelf dan niet in Maastricht, maar berg en terblijt
Mestreech is natuurlijk wel niet weg te denken, zit er op school, heb er stage gelopen, ga er uit en haal er alles wat ik nodig hebt![]()
Maastricht
quote:Das mijn kant op toch?Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie vanuit Randwyck rook in ten noorden van Maastricht. Brand(je)?
quote:Brandweer is er in elk geval niet heen, zo te zien op P2000Op maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:In jouw richting idd, maar dan veel verder naar het noorden. Kan Sittard wel zijn als 't daar behoorlijk fikt.
quote:Da's niet eens een brand, maar een automatische melding. Er is wel een binnenbrand in Schinnen.Op maandag 25 oktober 2010 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
P2000 meldt brand in OP DE GEER 1 6135KN SITT SITTARD-GELEEN Zou behoorlijke brand moeten zijn dan als ik hier in Maastricht de rook zie.
quote:Serieus????Op maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Het is trouwens in de Geerhorst (de gevangenis), dus dat zou je wel kunnen zien als het er echt fikt. Hoogbouw...
quote:Ik kan ook rook zien vanaf mijn werkplek, maar ik denk niet dat jij dat kunt zien vanuit Randwyck... Deze rookwolk bevindt zich achter het vliegveldOp maandag 25 oktober 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Oh bummerOp maandag 25 oktober 2010 10:54 schreef Sjeen het volgende:
Jup, maar ik vermoed dat het een aantal oefeningen zijn, als ik P2000 bekijk... Korpsalarm voor een automatische melding is lichtelijk vreemd.
quote:Yup, bedacht ik me ook net iddOp maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef Sjeen het volgende:
Het kan ook natuurlijk DSM zijn, die aan het affakkelen is
quote:Idd. Heb 22 jaar daar in de wijk bij de gevangenis gewoond. Net m'n ouders gebeld die daar nog wonen en die zien geen rook, dus zal niet in Sittard zijn.Op maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Het is trouwens in de Geerhorst (de gevangenis), dus dat zou je wel kunnen zien als het er echt fikt. Hoogbouw...
quote:Limbrichterveld?Op maandag 25 oktober 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Heb 22 jaar daar in de wijk bij de gevangenis gewoond. Net m'n ouders gebeld die daar nog wonen en die zien geen rook, dus zal niet in Sittard zijn.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Limbrichterveld?
Daar ben ik geboren, bovenin de flat
quote:Ik heb mn hele jeugd in het centrum gewoond, op de Rijksweg, naast Appelmans, dat waren tijdenOp maandag 25 oktober 2010 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, L'veld, maar dan wel de goede kant natuurlijk
(woonde in twee straten tegenover heao).
quote:KleesjOp maandag 25 oktober 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Roel, hoe oud ben jij?
Wij zouden elkaar best wel es kunnen kennen eigenlijk hea![]()
Zat jij op t College of op Serviam?
quote:Ah nee, ik ben ouder
quote:Serviam is natuurlijk kutOp maandag 25 oktober 2010 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah nee, ik ben ouder![]()
En ik heb 1 jaar op t kleesj gezeten ( oude kleesj nog , dat zag ik vanuit mijn slaapkamerraam) en ben daarna naar Serviam gevlucht
quote:NiceOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie luchten hier
quote:Nee shit, ik had best graag willen gaan, maar dr komen allemaal Foksters op visite, dus ik kan niet...Op donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef numero_uno het volgende:
Morgen of overmorgen nog iemand naar MECC Jazz?
quote:Hmm, misschien dat we dan elkaar tegenkomen.. Ik heb 'kwaliteitsdienst'Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Sjeen het volgende:
Nee, wel naar Woon Mooi waarschijnlijk
quote:Je hebt niet toevallig vrijkaartjesOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat we dan elkaar tegenkomen.. Ik heb 'kwaliteitsdienst'![]()
oftewel in mijn pak over de vloer stiefelen en kijken of iedereen er netjes bij staat
voel me echt zo'n Nazi...
quote:Heb de aankondiging gezien ja. Maar goed, moet morgenvroeg werken. Een uurtje naar het muziekcafé bij het landbouwbelang gaan vanavond lukt nog net wel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Vanavond Red Snapper in de muziekgieterij!
quote:ik heb een personeelsingangOp donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig vrijkaartjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gewapende overval op juwelier aan Platielstraat in Maastricht - http://goo.gl/cmfT
quote:Lijkt me welOp vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Is de brug ook echt weer open nu?
Ik ga zo iemand van Fok! een rondleiding geven door het centrum, das wel een leuker rondje als ie weer open is!
quote:Noorderbrug? Wil je de Sappi dan zo graag laten zien of wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Is de brug ook echt weer open nu?
Ik ga zo iemand van Fok! een rondleiding geven door het centrum, das wel een leuker rondje als ie weer open is!
Wat heb je te besteden? En wil je in het centrum zitten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef JL... het volgende:
Hmm
mochten er mensen zijn die een goed appartement/studio weten in onze stad hier, dan hoor ik het graag.
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar een woonruimte.
Groeten.
Had gisteren hetzelfde, maar dan met 1,5 uur slaap...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef numero_uno het volgende:
Pff lamme dag op kantoor.. maar 2,5 uur geslapen
Yups, diequote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:
OkIk ben wel nieuwsgierig in welk pand dan, waarschijnlijk de oude hoedenwinkel...
Laat maar weten hoe het wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:57 schreef Sjeen het volgende:
Die gaan we eens proberen dan
Ik haalde voorheen altijd friet bij 'Frietsje van Pietsje' in Amby, maar die is gestopt (zit nu wel weer een andere in). Tegenwoordig gaan we naar het Trefpunt bij het Koningsplein in de buurt dar. Zitten chinezen in, snijden zelf de frites. Niet duur en erg lekker![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben in de Heeg twee zulke gore frituren dat ik frietjes alleen nog maar eet als ik tijd heb om ze zelf te maken
Woon naast het St. Amorspleinquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:57 schreef numero_uno het volgende:
@Stereotomy. In welke wijk woon je? Weten we meteen of je verpauperd bent of te rijk
De -->quote:
Het klinkt misschien wat kosjer, maar Frituur Royal op de Spoorweglaan is voor weinig geld veel goeds!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik m'n date meesleep naar Clinique dan vanavond.Als jullie twee echte Maastrichtse deernes het zo'n geweldige plek vinden....
Ook veel goeds over gehoordquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het klinkt misschien wat kosjer, maar Frituur Royal op de Spoorweglaan is voor weinig geld veel goeds!
Haha, das psies wat ik ook dacht, iedereen jubelt daar altijd over!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook veel goeds over gehoord. Moet ik zelf ook es naartoe.
Het is goedkoop en heel lekker. Bellen van tevoren is dan ook zeer aan te radenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha, das psies wat ik ook dacht, iedereen jubelt daar altijd over!
Was het in ieder geval mooi?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag het vanaf de maasboulevard, was idd rond middernacht.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Was het in ieder geval mooi?
Gekke sjengenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was bij de StayOK (salsa avond) en vuurwerk kwam uit noord, noord-oostelijke richting. Rode en andersoortige vuurpijlen.
http://www.adriaandesmaakmaker.nl/quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Gave plaatjes!
Tell me more over Adriaan de Smaakmaker please
De chinees in de Heeg mis ik ook. Was zo heerlijk om na het fietsen in de Ardennen daar ff te stoppen, door te rijden naar huis en gelijk te eten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis wel de chinees, maar ik bestel een paar keer per jaar bij Ni Hao, die bezorgen en dat gaat handig via thuisbezorgd.
Ja, ik zag het op borden langs de weg. Misschien gaan we ook even kijken, als het weer een beetje meezitquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh die pubquiz heb ik heel vroeger in de beginjaren wel es aan meegedaan, dat was leuk!
Jeetje, tis alweer de 11e van de 11e idd...
En zondag stoffenmarkt
Het is elk jaar, maar elk jaar doen andere instellingen mee geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:35 schreef Sjeen het volgende:
Klinkt echt heel boeiend! En dat is elk jaar? Dan wil ik het graag ook eens doen, met Isa, die vindt de gevangenis bij de Beatrixhaven ook machtig interessant.
Hoorde dat van collega's... hier lopen kinderen niet met lampionnen langs de deuren voor snoep, net als de rest van Nederland?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef RockLimbo het volgende:
Heb hier ooit een keertje gepost, maar er staat een belangrijke datum voor de deur: de 11e van de 11e! Wie gaat?
Nee, kinderen gaan hier langs de deuren met driekoningen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoorde dat van collega's... hier lopen kinderen niet met lampionnen langs de deuren voor snoep, net als de rest van Nederland?
Ik ga proberen er zo weinig mogelijk van te merkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef RockLimbo het volgende:
Heb hier ooit een keertje gepost, maar er staat een belangrijke datum voor de deur: de 11e van de 11e! Wie gaat?
Ik moet gewoon werken, weinig kans dus dat ik een verkleed persoon tegen ga komenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga proberen er zo weinig mogelijk van te merken
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken, weinig kans dus dat ik een verkleed persoon tegen ga komen
Ik werkte voorheen in de Rechtstraat, daar was genoeg te zien altijd. Nu werk ik in een durrup, geen last van 11-11quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan als ik op mn werk naar buiten ga die mensen nooit vermijden
Haha ja, werken in het centrum heeft af en toe zn nadelenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik werkte voorheen in de Rechtstraat, daar was genoeg te zien altijd. Nu werk ik in een durrup, geen last van 11-11
Er staat een stukje over in de Trompetterquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
Wie weet er meer van de enorme vuurwerk-knallen en pijlen op de Romanusweg vanacht?
Wij werden rond 12 uur opgeschrikt door enorm veel vuurwerk, afgeschoten vanaf het fietspad op de genoemde weg.
Met veel vertoon kwam de politie en die hebben natuurlijk jacht moeten maken op weggerende daders.
Omdat het enorm waaide en iedereen de pyjama al aan had, zijn we allemaal redelijk snel weer naar binnen gegaan.
Nou ben ik dus benieuwd of ze mensen te pakken hebben gekregen, want de manier waarop dit vuurwerk afgestoken werd was levensgevaarlijk.
Weet iemand meer?
Ben benieuwd, nog een zuurdesembrood bakker naast Le Salonardquote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Vanmorgen stond zich bij het gouvernement al een raad van 11 te verzamelen ...
Tis wel mooi weer nu zeg, ben benieuwd of het vanmiddag gaat stormen![]()
Oh, en ik zie net dat er zaterdag weer een bakker bij komt in Wyck, op Plein92 , ben benieuwd, gespecialiseerd in zuurdesembrood![]()
Toine Hermsen , Bart Ausems en Hans Snijders bereiden de openingslunch voor zaterdag tussen 12 en 14![]()
Hoop dat ie meer succes gaat hebben dan die StarBak hier om de hoek
Le Salonard ken ik nietquote:Op donderdag 11 november 2010 08:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben benieuwd, nog een zuurdesembrood bakker naast Le Salonard
BartLeuke vent
Ken je die niet! In de Rechtstraat, geweldig winkeltje waar je het brood nog op gewicht koopt. Ze leveren ook aan Saveurs en aan verschillende restaurantsquote:Op donderdag 11 november 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Le Salonard ken ik niet![]()
Stevens heeft ook een heel assortiment zuurdesem ,maar dat is het net niet![]()
Sowieso vind ik Stevens in Wyck een kutbakker
Dan is Bakkerij Bart erop vooruit gegaan met de nieuwe eigenaar. Wat een eikel was dat zegquote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh die ken ik wel, alleen niet bij naam, die hebben idd geweldig spul daar in de Rechtstraat![]()
Ik haal altijd 3 broden voor 5 euro bij Bakker Bart, veeeeeeeel leuker personeel, en die hebben echt lekker brood hoor![]()
Ik vind het personeel bij Steevens stom
Nice.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
De beer![]()
En de Helpoort, dat vind ik echt de mooiste feature van de stad geloof ik![]()
Ik maakte vanmorgen deze herfstfoto:
[ afbeelding ]
Want de bladerblazers kwamen er net aan, dus het kon nog ff snel
Ik probeer het al de hele week, vanochtend was er net ff geen verkeerquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik probeer het al de hele week, vanochtend was er net ff geen verkeer![]()
Stomme drukke straat ook
Is dat Keil (Chiropracter) een de overkant? Maastricht is mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
De beer![]()
En de Helpoort, dat vind ik echt de mooiste feature van de stad geloof ik![]()
Ik maakte vanmorgen deze herfstfoto:
[ afbeelding ]
Want de bladerblazers kwamen er net aan, dus het kon nog ff snel
Ja maar hier lagen de bladeren zo mooooooooooiquote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Ja. Er zijn straten in Maastricht die minder druk zijn
.
wie?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is dat Keil (Chiropracter) een de overkant? Maastricht is mooi
Ladylike, onze pastoor is gaan lopen![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is dat Keil (Chiropracter) een de overkant? Maastricht is mooi
Ladylike, onze pastoor is gaan lopen![]()
oeh die tweede is mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en deze maakte ik ook gisteren![]()
[ afbeelding ]
En dinsdagmiddag 17.21:
[ afbeelding ]
Oh ja, en gisteren in de Rechtstraat :
[ afbeelding ]
Mijn honden gaan m altijd ff gedag zeggen door het raam
Volgens mij familie van jou of van je partner... Of ik vergis me vreselijkquote:
issie weg?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgens mij familie van jou of van je partner... Of ik vergis me vreselijkwas tot augustus pastoor van Scharn.
Als ik het goed onthouden heb, dan zit hij in Den Bosch nu. Ik baal best wel, want we krijgen geen nieuwe volgens mij... Moeten we gaan delen met Amby. Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
issie weg?
Bert
kan ik weer gaan navragen waar ie uithangt
Iig bedankt voor de updatequote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, dan zit hij in Den Bosch nu. Ik baal best wel, want we krijgen geen nieuwe volgens mij... Moeten we gaan delen met Amby. Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen.
Honden werden uit mn handen gegrepen, dronken clubje moest en zou dr mee op de foto voor op hun haaaaaifsquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Honden werden uit mn handen gegrepen, dronken clubje moest en zou dr mee op de foto voor op hun haaaaaifs![]()
Echt, ze lieten ze telkens los, t was geen makkelijke opgave
Zolang je de stationsstraat ontwijkt is het veilig hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ben benieuwd als ik zo naar buiten ga. Maar ik blijf lekker aan deze kant van de brug
.
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je de stationsstraat ontwijkt is het veilig hoor
Maastricht #9 Alaaf! Op de 11de van de 11dequote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Als deze nou vandaag vol gaat dan kan dr een 11e van de 11e topic komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |