Had gisteren hetzelfde, maar dan met 1,5 uur slaap...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef numero_uno het volgende:
Pff lamme dag op kantoor.. maar 2,5 uur geslapen
Yups, diequote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:
OkIk ben wel nieuwsgierig in welk pand dan, waarschijnlijk de oude hoedenwinkel...
Laat maar weten hoe het wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:57 schreef Sjeen het volgende:
Die gaan we eens proberen dan
Ik haalde voorheen altijd friet bij 'Frietsje van Pietsje' in Amby, maar die is gestopt (zit nu wel weer een andere in). Tegenwoordig gaan we naar het Trefpunt bij het Koningsplein in de buurt dar. Zitten chinezen in, snijden zelf de frites. Niet duur en erg lekker![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben in de Heeg twee zulke gore frituren dat ik frietjes alleen nog maar eet als ik tijd heb om ze zelf te maken
Woon naast het St. Amorspleinquote:Op vrijdag 5 november 2010 06:57 schreef numero_uno het volgende:
@Stereotomy. In welke wijk woon je? Weten we meteen of je verpauperd bent of te rijk
De -->quote:
Het klinkt misschien wat kosjer, maar Frituur Royal op de Spoorweglaan is voor weinig geld veel goeds!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik m'n date meesleep naar Clinique dan vanavond.Als jullie twee echte Maastrichtse deernes het zo'n geweldige plek vinden....
Ook veel goeds over gehoordquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Het klinkt misschien wat kosjer, maar Frituur Royal op de Spoorweglaan is voor weinig geld veel goeds!
Haha, das psies wat ik ook dacht, iedereen jubelt daar altijd over!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook veel goeds over gehoord. Moet ik zelf ook es naartoe.
Het is goedkoop en heel lekker. Bellen van tevoren is dan ook zeer aan te radenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha, das psies wat ik ook dacht, iedereen jubelt daar altijd over!
Was het in ieder geval mooi?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag het vanaf de maasboulevard, was idd rond middernacht.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Was het in ieder geval mooi?
Gekke sjengenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was bij de StayOK (salsa avond) en vuurwerk kwam uit noord, noord-oostelijke richting. Rode en andersoortige vuurpijlen.
http://www.adriaandesmaakmaker.nl/quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Gave plaatjes!
Tell me more over Adriaan de Smaakmaker please
De chinees in de Heeg mis ik ook. Was zo heerlijk om na het fietsen in de Ardennen daar ff te stoppen, door te rijden naar huis en gelijk te eten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis wel de chinees, maar ik bestel een paar keer per jaar bij Ni Hao, die bezorgen en dat gaat handig via thuisbezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |