quote:NiceOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie luchten hier
quote:Nee shit, ik had best graag willen gaan, maar dr komen allemaal Foksters op visite, dus ik kan niet...Op donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef numero_uno het volgende:
Morgen of overmorgen nog iemand naar MECC Jazz?
quote:Hmm, misschien dat we dan elkaar tegenkomen.. Ik heb 'kwaliteitsdienst'Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Sjeen het volgende:
Nee, wel naar Woon Mooi waarschijnlijk
quote:Je hebt niet toevallig vrijkaartjesOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat we dan elkaar tegenkomen.. Ik heb 'kwaliteitsdienst'![]()
oftewel in mijn pak over de vloer stiefelen en kijken of iedereen er netjes bij staat
voel me echt zo'n Nazi...
quote:Heb de aankondiging gezien ja. Maar goed, moet morgenvroeg werken. Een uurtje naar het muziekcafé bij het landbouwbelang gaan vanavond lukt nog net wel.Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Vanavond Red Snapper in de muziekgieterij!
quote:ik heb een personeelsingangOp donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig vrijkaartjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gewapende overval op juwelier aan Platielstraat in Maastricht - http://goo.gl/cmfT
quote:Lijkt me welOp vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Is de brug ook echt weer open nu?
Ik ga zo iemand van Fok! een rondleiding geven door het centrum, das wel een leuker rondje als ie weer open is!
quote:Noorderbrug? Wil je de Sappi dan zo graag laten zien of wat?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Is de brug ook echt weer open nu?
Ik ga zo iemand van Fok! een rondleiding geven door het centrum, das wel een leuker rondje als ie weer open is!
Wat heb je te besteden? En wil je in het centrum zitten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef JL... het volgende:
Hmm
mochten er mensen zijn die een goed appartement/studio weten in onze stad hier, dan hoor ik het graag.
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar een woonruimte.
Groeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |